Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Am rezolvat problema !!!! :10:

Nu ma intrebati cum, nici eu nu stiu. :))

 

Va spun ce am facut:

Am desfacut toata bascula cu articulatiile telescopului, le-am curatat si le-am gresat, am desfacut amortizorul si i-am pus arcul stock care mi l-am dorit de la inceput (mobra avea un arc mai scurt cand am cumparato). Am montat totul la loc, apoi cu roata fata suspendata am slabit ghidonul de tot si l-am strans pana in punctul unde incepea sa se simta ca merge putin greu. Am pus totul la loc. Cam atat. Acum sta drept cand merg fara maini.

 

Sper sa ajute experienta asta pe careva care intampina acelas lucru.

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_

No, ma bucur ca s-a rezolvat.

Din ce imi aduc aminte (sa fie 2 ani cand am umblat ultima data pe acolo), dupa ce pui surubul jugului trebuie sa strangi atat incat ghidonul sa se miste super lejer.

Sau asta era la bicla? Batranetile... Whatever!

Tot nu imi pare asta a cauza, dar nu mai are nici o relevanta.

Enjoy your riding ;) :D!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

quick question pt un confrate departe... stie cineva coduri pt rulmentii de la jug pt xt660z/r/x ?

Uite un site unde merge sa gasesti repede codurile pieselor in functie de mobra si an http://www.bike-parts-yam.it/index.php.

Multe alte siteuri cu schemele si codurile pieselor sunt din SUA unde XTurile nu se importa.

 

selectand xt 660r 2008 apare asa

 

 

 

 

mai sunt si cateva pdfuri pe www.manualedereparatie.info dar mi se pare mai rapid asa

Editat de lostheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite un site unde merge sa gasesti repede codurile pieselor in functie de mobra si an http://www.bike-parts-yam.it/index.php.

Multe alte siteuri cu schemele si codurile pieselor sunt din SUA unde XTurile nu se importa.

 

selectand xt 660r 2008 apare asa

 

attachicon.gif1y.jpgattachicon.gif2y.jpg

 

 

mai sunt si cateva pdfuri pe www.manualedereparatie.info dar mi se pare mai rapid asa

 

solvat. nu reperele OEM ma interesau. Unde-i omul care are nevoie de ele nu e sansa de service yamaha. daramite service yamaha cu piese pe stock. ma interesau codurile, rezolvat. n-am inteles eu care-i diferenta dintre 32005/6JR is alea fara JR dar size wise se pupa si se descurca. trebuia doar info de ce sa ceara la un magazin care avea rulmenti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

quick question pt un confrate departe... stie cineva coduri pt rulmentii de la jug pt xt660z/r/x ?

Dimensiuni:

Kegelrollenlager oben

47 x 25 x 15 mm

Kegelrollenlager unten

55 x 30 x 17 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Deranjez si eu cu o intrebare... Care e consumul la Tenere 660 din 93-97 si in general cum e ca mobra, daca sunt probleme specifice, in cazul in care as achizitiona una la ce ar trebui sa fiu atent, etc... N-am timp/chef sa rasfoiesc toate cele 141 pagini... Mersi!

 

le: foarte important daca m-as descurca eu si ai mei 1.73 pe o asemenea 'jucarie'

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Deranjez si eu cu o intrebare... Care e consumul la Tenere 660 din 93-97 si in general cum e ca mobra, daca sunt probleme specifice, in cazul in care as achizitiona una la ce ar trebui sa fiu atent, etc... N-am timp/chef sa rasfoiesc toate cele 141 pagini... Mersi!

 

le: foarte important daca m-as descurca eu si ai mei 1.73 pe o asemenea 'jucarie'

are o singura problema: consuma ulei pe la ghidurile supapelor si verificarea nivelului de ulei pe joja este anevoioasa, defapt are consum de ulei din fabricatie. Inaltimea la sa este cam cea mai mare din clasa si nu are kit de coborare, saua este tare, deci nu poti sa o scobesti. In rest numai plusuri, lucratura este de calitate pana la ultimul surub. Singurul concurent este F650/Pegaso in anii aia ... racire cu apa.

Consum 4,5-6,6

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre versiunile noi (>2010) de XT660Z? Cum sta cu fiabilitatea?

Mie imi place :moto: Lucratura nu este calitativ ca aia japoneza, dar trage, arata bine si consuma putin. Numai 7 k km pana acum, dar am fost si "la arat". Nu am gasit e forumuri probleme grave, dar acum de curand se vaita unu' ca ii consuma ulei, dar pt ca filtru aftermarket(DNA) si nisip in airbox. Drept ca nu prea gasesti filtru de hartie. Am verificat si la mine (BMC) dar se pare ca nu intra praf vizibil.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

Am si eu o mica pb,am pornit de dimineata motorul(ttr 600 motor 3aj) a pornit la prima pedala a mers 10 sec apoi a inceput sa scoata fum mult,a mai mers 30-40 sec apoi sa oprit.Am mai incercat sa il pornesc si nu mai vrea.

.Ce draci o avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place :moto: Lucratura nu este calitativ ca aia japoneza, dar trage, arata bine si consuma putin. Numai 7 k km pana acum, dar am fost si "la arat". Nu am gasit e forumuri probleme grave, dar acum de curand se vaita unu' ca ii consuma ulei, dar pt ca filtru aftermarket(DNA) si nisip in airbox. Drept ca nu prea gasesti filtru de hartie. Am verificat si la mine (BMC) dar se pare ca nu intra praf vizibil.

Cand zici ca nu-i lucratura calitativ japoneza asta inseamna ca nu-s produse in Japonia? Da unde-s facute versiunile astea noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

TNR facut in Italy? De unde-ai m-ai scos-o si p-asta?

din burta :)

» Post actualizat in 18 Aug 2014 15:31

Totusi in 2005 cand am adus un vw din germania in romania am platit vama cam 5800 lei, o multime de bani pt ca era fabricat in alta tara. Poate ca japonejii, mai inteligenti decat mine, s-au gandit cum sa scape de vama pe piata UE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si vechiul Tenere pare-mi-se ca era ansamblat in Europa.... Ca de altfel si restul japonezelor. Doar modelul de Bandit de 400 si caruia i se aprindea farul cand puneai contactul, cica ar fi fost din Japonia.

La noul Tenere noutatea a fost ca motorul este fabricat in Europa (Italia).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...