yuk Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) Nu cred ca vrei mai mult de 16/47 adica +7% la viteza si - la putere. PS - pt teflon/plastic poti fura de la bucatarie daca nu foloseste ustensile de lemn, dar trebuie sa fie gros in carne ca sa poti prinde pop-nit cu cap "ingropat" Editat Octombrie 8, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 nu era vorba de putere , pentru oras nu am turatiile necesare pentru traficu de bucuresti ... oricum o sa pun de 16 , urmez sfatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Jante tubeless și spitate aveți idee? Am citit topicul de pe tenereclub cu modificarea celor stoc. M-ar interesa ceva în genul bmw gsa. Am săpat puțin pe goagle și am găsit ceva custom în UK pe cafe tăcere la preț de-o mobra. Alte variante? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 2 cercuri cu spite de supertenere 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 la mine roata fata e de 21, ca si la tine Yuk. La supertenere 1200 e mai mica, de 19 cred. Daca trebuie schimbata si furca sau mers la RAR pt acte, e deja prea mult. Se pare ca trendul producatorilor de cauciucuri cat mai stradale nu a fost urmat de constructorii moto sau de ofertele after market. Pe anake3 scrie ca sunt si tubeless. Am gasit ceva kineo dar merge spre 2000 eur, nu stiu daca merita. Un upgrade la suspensii ar face gsa-ul sa para chiar accesibil , are si cardan. Am vazut ca a facut cineva un topic despre asistenta rutiera -e buna si asigurarea asta pana gasesc ceva sau schimb mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Stiti cumva de vreun xt600 pe la vreo 1500 euro de vanzare, in stare mecanica buna/foarte buna ? Ma intereseaza pentru umblat pe coclauri, deci partea cu aspectul mai putin conteaza, dar mecanic sa fie in regula. Multumesc. » Post actualizat in 14 Oct 2014 19:34Sau sa intreb altfel - cat ar trebui sa dau ca sa-mi iau una in stare buna ? La noi pe bikeshop nu vad nimic interesant. Ma uit totusi la ceva mai nou, daca se poate din 2000 incoace. M-am uitat pe moto.it si mobile.de si am gasit cateva interesante, cu pret cam dubios (de mic). Nu va cer sa-mi dati mura-n gura sfaturi, doar niste directii daca se poate. Ce ziceti de astea: http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/xt-600/xt-600--1990-04/index.html?msg=5688879 http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/yamaha-xt-600e-datteln/200150787.html?lang=en&pageNumber=4&__lp=7&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=xt+600&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 la mine roata fata e de 21, ca si la tine Yuk. La supertenere 1200 e mai mica, de 19 cred. Daca trebuie schimbata si furca sau mers la RAR pt acte, e deja prea mult. Se pare ca trendul producatorilor de cauciucuri cat mai stradale nu a fost urmat de constructorii moto sau de ofertele after market. Pe anake3 scrie ca sunt si tubeless. Am gasit ceva kineo dar merge spre 2000 eur, nu stiu daca merita. Un upgrade la suspensii ar face gsa-ul sa para chiar accesibil , are si cardan. Am vazut ca a facut cineva un topic despre asistenta rutiera -e buna si asigurarea asta pana gasesc ceva sau schimb mobra supertenere1200 are spite care nu strapung janta si cred ca are si janta de 21 ... bmw nu este unic . Poti studia pe off-the-road.de, nu cred ca iti doresti ceva care sa nu existed acolo pt 660 si 1200 » Post actualizat in 15 Oct 2014 06:51 Stiti cumva de vreun xt600 pe la vreo 1500 euro de vanzare, in stare mecanica buna/foarte buna ? Ma intereseaza pentru umblat pe coclauri, deci partea cu aspectul mai putin conteaza, dar mecanic sa fie in regula. Multumesc. » Post actualizat in 14 Oct 2014 19:34 Sau sa intreb altfel - cat ar trebui sa dau ca sa-mi iau una in stare buna ? La noi pe bikeshop nu vad nimic interesant. Ma uit totusi la ceva mai nou, daca se poate din 2000 incoace. M-am uitat pe moto.it si mobile.de si am gasit cateva interesante, cu pret cam dubios (de mic). Nu va cer sa-mi dati mura-n gura sfaturi, doar niste directii daca se poate. Ce ziceti de astea: http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/xt-600/xt-600--1990-04/index.html?msg=5688879 http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/yamaha-xt-600e-datteln/200150787.html?lang=en&pageNumber=4&__lp=7&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=xt+600&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 xt660 este cam 2500 euro, cat poate costa un xt600 cu jante de otel? 1000 eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Parca primul model tubeless cu spite a fost Aprilia Caponord. Oricum jentile de la elefantii astia mari, chiar daca s-ar potrivi la diametru cu rotile XT 600/660, sigur sunt prea late. PS. E chiar asa important sa ai tubeless pe offroad? Exclusiv pt asfalt poti sa te orientezi la niste jenti turnate. 17" cu 17", bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Are cineva de vanzare oglinzi si / sau semnalizari fata de la XT600 2KF 1989 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Are cineva de vanzare oglinzi si / sau semnalizari fata de la XT600 2KF 1989 ? am eu un set de olginzi pt xt 600,originalele. PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Stiti cumva de vreun xt600 pe la vreo 1500 euro de vanzare, in stare mecanica buna/foarte buna ? Ma intereseaza pentru umblat pe coclauri, deci partea cu aspectul mai putin conteaza, dar mecanic sa fie in regula. Multumesc. » Post actualizat in 14 Oct 2014 19:34 Sau sa intreb altfel - cat ar trebui sa dau ca sa-mi iau una in stare buna ? La noi pe bikeshop nu vad nimic interesant. Ma uit totusi la ceva mai nou, daca se poate din 2000 incoace. M-am uitat pe moto.it si mobile.de si am gasit cateva interesante, cu pret cam dubios (de mic). Nu va cer sa-mi dati mura-n gura sfaturi, doar niste directii daca se poate. Ce ziceti de astea: http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/xt-600/xt-600--1990-04/index.html?msg=5688879 http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/yamaha-xt-600e-datteln/200150787.html?lang=en&pageNumber=4&__lp=7&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=xt+600&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 Incearca Yamaha TTR sau TTE de 600,e mai musoara ca XT-ul de 600! » Post actualizat in 17 Oct 2014 08:52 ... Exclusiv pt asfalt poti sa te orientezi la niste jenti turnate. 17" cu 17", bineinteles. Ca de exemplu jantele de aliaj Marchesini de pe Aprilia Pegaso Strada,cele albastre inchis!Eu voi da la schimb jantele mele Marchesini,pe o pereche de Takasago Excel cu spite si camera de aer,de pe o Yamaha XT 660 X!Se pare ca potrivesc! » Post actualizat in 17 Oct 2014 08:54 Nu cred ca vrei mai mult de 16/47 adica +7% la viteza si - la putere. PS - pt teflon/plastic poti fura de la bucatarie daca nu foloseste ustensile de lemn, dar trebuie sa fie gros in carne ca sa poti prinde pop-nit cu cap "ingropat" Un site interesant unde se poate afla viteza,in functie de ce kit de pinioane vrei sa pui: http://www.gearingcommander.com/ » Post actualizat in 17 Oct 2014 08:56 Asa arata un XT 660X cu jante Marchesini de Aprilia Pegaso Strada: http://www.usedmotors4sale.co.uk/detail/Used-2004-Yamaha-xt660x/PlBpAEdPBdBeEEepXeXl.html » Post actualizat in 17 Oct 2014 15:02 Intrebare pentru posesorii de XT660X:ce cod au rulmentii rotilor fata si spate?Sunt cumva 6203? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 (editat) PS. E chiar asa important sa ai tubeless pe offroad? Exclusiv pt asfalt poti sa te orientezi la niste jenti turnate. 17" cu 17", bineinteles. da pentru ture pe asfalt imi doresc, probabil trebuie sa schimb mobra. Ma gandesc ca ar fi mai usor cu tubeless la un scenariu all inclusive: pana, teren inclinat, ploaie torentiala, noapte, bagaje » Post actualizat in 17 Oct 2014 08:56 Asa arata un XT 660X cu jante Marchesini de Aprilia Pegaso Strada: http://www.usedmotors4sale.co.uk/detail/Used-2004-Yamaha-xt660x/PlBpAEdPBdBeEEepXeXl.html » Post actualizat in 17 Oct 2014 15:02Intrebare pentru posesorii de XT660X:ce cod au rulmentii rotilor fata si spate?Sunt cumva 6203? arata bine, cred ca e cea mai simpla varianta. Acum mi-ai dat idei sa o fac SM . Pentru touring motorul e cam slabut, cred ca imi trebuie altceva si nu prea are rost sa o transform in ceea ce nu este. Momentan o sa-i fac un rk, schimb toti rulmentii si furtunele de frana. Legat de rulmenti uite ce am gasit pe xt660.com. Nu face diferenta intre modele RXZ deci ar fi la fel: Front & rear : 6203-2RS Sprocket carrier 6304-2RS and the steering head bearings is 32005JR and 32006JR si niste linkuri Front & rear : 6203-2RS http://www.bearingboys.co.uk/6203-2RS_SKF_Ball_Bearing-1889-p Sprocket carrier 6304-2RS http://www.bearingboys.co.uk/6304-2RS_SKF_Ball_Bearing-1930-p asta e rulmentul din capacul de la foaie, pot sa confirm ca e 6304, am schimbat triungiurile alea din cauciuc de seamana cu cele branza topita Editat Octombrie 27, 2014 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 da pentru ture pe asfalt imi doresc, probabil trebuie sa schimb mobra. Ma gandesc ca ar fi mai usor cu tubeless la un scenariu all inclusive: pana, teren inclinat, ploaie torentiala, noapte, bagaje Ce va fi mai usor daca faci pana? Sa mergi pe janta sau ce? Conceptul tubeless este pt a reduce greutatea rotilor si pt a fi mai putin spectaculoase exploziile de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Se dejanteaza greu, risti sa ciupesti camera la remontare. Timp si mai multe scule carate. La tubeless cu un snur ai rezolvat-o fara dat roata jos. Am mers si aproape pe janta, s-a chinuit in vulcanizare cu presa ca sa-l dea jos. Pe marginea drumului in pustiu nu cred ca reuseam cu levierele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Cu ce ai mers pe janta? TL sau TT? La care s-au chinuit mai mult cu presa? La TT sau la TL? Care se dezjanteaza mai greu? TT sau TL? Este un aspect pozitiv sau nu dezjantarea grea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 TL are peretii mai tari, se da mai greu jos. Avantajul e ca nu ajunge chiar pe janta. Cel tt se da mai usor jos dar se si lasa de tot. Deci avantaj TL si cand e folosit cu camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cat de mult poate sa creasca consumul pe o Yamaha XT600 daca pun pe spate un pinion de 50T si pe fata ramane de 15? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) cand am pus 47 in loc de 45 nu am simtit nimic, teoretic numai daca mergi mult la turatia maxima creste consumul. Pt 50 iti trebuie si lant mai lung, consulta configuratorul! Ala mic lasa-l asa ! altfel se apropie lantul de bascula si iti dai seama ce se intampla. 47 merge cu lantul standard, este ok intinzatorul , dar nu poti sa dai lantul jos numai daca scoti axul Editat Noiembrie 4, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Salutare.Am o mare pb la motorul meu(Yamaha ttr 600 din 98).Nu mai are scanteie in bujie.am verificat aprinderea,cititorul si functioneaza.ce ar mai fi de verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 4800 Eur, 0722585975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mersi Yuk » Post actualizat in 04 Nov 2014 09:34Salutare.Am o mare pb la motorul meu(Yamaha ttr 600 din 98).Nu mai are scanteie in bujie.am verificat aprinderea,cititorul si functioneaza.ce ar mai fi de verificat? am avut si eu asa o problema,verifica firele ce merg la bobina sa nu fie corodate la mufe sau rupte pe undeva si sa faca masa cu cadrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ms.Merg sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Vand scut motor pentru XT660 Z 08-12 , aluminiu grosime 4,5 mm , vopsit electrostatic negru , produs in Portugalia . Se livreaza impreuna cu 4 suruburi de prindere vopsite in aceeasi culoare. Pret 100 Euro . Predare personala in Bucuresti sau livrare cu Fan Curier Relatii tel. 0749 550 821 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mersi Yuk » Post actualizat in 04 Nov 2014 09:34 am avut si eu asa o problema,verifica firele ce merg la bobina sa nu fie corodate la mufe sau rupte pe undeva si sa faca masa cu cadrul Am verificat,tot nu merge.Maine imi aduce un prieten un CDI sa verific daca al meu e ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Am verificat,tot nu merge.Maine imi aduce un prieten un CDI sa verific daca al meu e ars. ce model/motor/ an? Posibil sa am eu pe stock. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.