Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Salut, sunt proaspat posesor de XT600 '90, am prins unu in stare foarte buna, am doua probleme cu el:

- Pornirea la rece imi da batai de cap, dau de pedala aia pana imi rup piciorul si nu porneste, e normal sa opuna asa multa rezistenta ? La cald porneste imediat.

- La viteze mici, in curbe, ghidonul este foarte greu de manevrat (se comporta ca si cum ar fi prea strans, desi nu este).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

- E de bine daca opune rezistenta atata timp cat ii functioneaza decompresorul. Pornitul la pedala e destul de anevoios in perioada de inceput a relatiei proprietar-mobra. Eu am avut probleme cu toate mobrele la inceput. Dupa un timp le prindeam spiel-ul

- Daca zici ca ghidonul nu e strans, verifica sa nu tina niste cabluri prost route-ate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil cu pornirea o sa ma obisnuiesc, insa cu ghidonul nu stiu ce are, cabluri aiurea nu are.. toate ofera libertatea de miscare, de pe loc, ghidonul merge foarte usor si bine, in schimb la viteza mica devine foarte tapan si se simte ca opune rezistenta mare daca incerc sa ma las stanga-dreapta... parca ceva il tine drept.... am verificat telescoapele si merg bine.. nu curg, etc... la viteza mare nu se mai simte asa tapan. Dar daca vreau sa intru intr-o curba cu el la ~20km/h risc sa imi rup gatul.

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura diferenta care o vad intre stat pe loc si dat de ghidon si dat de el la viteze mici e greutatea… daca o tii intre craci si dai de ghidon stanga drepta si merge usor dar nu merge cand o calaresti, o fi ceva legat de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu-mi dau seama, inainte de acest motor am avut un CBR 600 F1 si n-am avut probleme.... gumele sunt noi, de strada. am si de cross rezerva, greutatea mea este 65kg.. dar nu cred ca afecteaza cu ceva asta.

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aceeasi problema, dar la mine este din cauza anvelopei 21 bridgestone tw301 ... crampoanele "agata" asfaltul la viteze mici... parca se calaresc bilele rulmentului de la jug, dar cauza este guma, sigur!

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar la mine este din cauza anvelopei 21 bridgestone tw301

 

hmm… nu-s sigur pe ce zici si cauza. tw301 e ok. am pe mobra mica. no problem la orice viteza. la tenere, ca al tau, nu cred ca am simtit la usurinta de ghidonare cat la flex sau cadere pe viraj diferentele de anvelope…

 

parca se calaresc bilele rulmentului de la jug, dar cauza este guma, sigur!

 

io l-am schimbat relativ devreme. la mine agata… cand am desfacut, era varza, rugina si cam atat. si am inteles ca era comuna problema pe XT660X/Z/R… dar e drept, se simtea si pe loc (mai mult ca in mers) si pe cric central ceva… .

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu-mi dau seama, inainte de acest motor am avut un CBR 600 F1 si n-am avut probleme.... gumele sunt noi, de strada. am si de cross rezerva, greutatea mea este 65kg.. dar nu cred ca afecteaza cu ceva asta.

 

Totusi verifica rulmentii jugului, chiar daca zici ca merg usor. Sterge-i si pune-le vaselina proaspata. Elimini o cauza si faci un bine mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm… nu-s sigur pe ce zici si cauza. tw301 e ok. am pe mobra mica. no problem la orice viteza. la tenere, ca al tau, nu cred ca am simtit la usurinta de ghidonare cat la flex sau cadere pe viraj diferentele de anvelope…

am mers 1000 km cu Tourance si problema a aparut odata cu TW301 ... pare-se ca dupa 1000 km s-a imbunatatit

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Cu pornirea am cam prins smecheria, chiar si la rece am reusit sa-l pornesc din prima pedala, asta dupa ce i-am schimbat cablul de la decompresor deoarece era rupt.

 

- Am desfacut ghidonul si am curatat/uns rulmentul la jug apoi am pus totul inapoi, am strans ghidonul din acea piulita mare care se roteste prin 'ciocanire' cat am considerat eu ca e ok, fara sa aibe joc si acum in curbe merge foarte ok, nu mai opune deloc rezistenta, insa acum, la viteze mari imi cam fuge ghidonul...se simte ca si cum ar fi prea usoara fata, dar cred ca asa e normal...

 

- As vrea sa stiu de cat este rezervorul, cat combustibil mai ramane pe pozitia RES a robinetului si cam ce consum mediu are... deasemenea as vrea sa stiu cati cai putere are acest motor... in talon nu prea ofera detalii relevante, de exemplu la "viteza maxima prin constructie" scrie 120km/h desi eu am prins 140km/h destul de lejer.

 

- Cu ceva sfaturi in legatura cu mersul pe o roata ma puteti ajuta? Am observat ca nu prea are asa forta mare incat sa se ridice din accelerare brusca, pot sa folosesc metoda cu ambreiajul ca la motocicletele de viteza? Cum este indicat? (P.S. CBR-ul il ridicam din ambreiaj)

 

Multumesc.

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am eu un telescop spate de Yamaha XT600E model 1995 - 2002 daca asta este motocicleta ce o ai si tu. L-am cumparat pentru Tenere insa este mai scurt. Il vand cu 250 de lei daca te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vandut cutia de viteze, fara fray,demaror,stator si capac stanga cu 320 lei ... crezi ca merita ?... sudura si garniturile te duc la pretul ala

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajutati si pe mine in legatura cu cateva detalii despre Xt600 ? mai exact as vrea sa stiu cati cai putere are... deoarece am impresia ca este foarte slab pt 600cmc....sau cel putin asa mi se pare mie, in treapta a2a turat maxim dabea se ridica pe o roata 4-5cm... se comporta ca si un motor de 250cmc...nu are forta sa traga asa nervos cum trag altele.... mentionez ca am mers cu un dr650 si acela se ridica pe o roata singur fara ambreiaj... stie cineva care este cauza? e posibil ca toba sa limiteze puterea?

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am auzit, XT-urile sunt cele mai puturoase din clasa lor iar DR-urile cele mai nervoase.

O fi si limitare sau uzura sau reglare proasta....

Despre informatii gen putere declarata, variante de limitari, etc....sunt sigur ca nu ti-e lene sa google-esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca pinioanele sunt devina ? am totul stock pe el, inclusiv toba.

 

e probabil sa fie limitat motorul meu desi urca in toate turele... am vazut pe wikipedia asta:

 

MY 87-89 2NF XT 600 limited to 20 kW (27 hp)

 

 

cum se poate verifica daca e limitat si cum se scoate limitarea? stie careva?

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...