TimeStreamer Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salut, sunt proaspat posesor de XT600 '90, am prins unu in stare foarte buna, am doua probleme cu el: - Pornirea la rece imi da batai de cap, dau de pedala aia pana imi rup piciorul si nu porneste, e normal sa opuna asa multa rezistenta ? La cald porneste imediat. - La viteze mici, in curbe, ghidonul este foarte greu de manevrat (se comporta ca si cum ar fi prea strans, desi nu este). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 - E de bine daca opune rezistenta atata timp cat ii functioneaza decompresorul. Pornitul la pedala e destul de anevoios in perioada de inceput a relatiei proprietar-mobra. Eu am avut probleme cu toate mobrele la inceput. Dupa un timp le prindeam spiel-ul - Daca zici ca ghidonul nu e strans, verifica sa nu tina niste cabluri prost route-ate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 La viteze mici, in curbe, ghidonul este foarte greu de manevrat (se comporta ca si cum ar fi prea strans, desi nu este). Eu am patit asa la Dominator cand am pus anvelope Mitas E09. /index.php?/topic/18117-honda-nx650-dominator/?view=findpost&p=3440692 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Probabil cu pornirea o sa ma obisnuiesc, insa cu ghidonul nu stiu ce are, cabluri aiurea nu are.. toate ofera libertatea de miscare, de pe loc, ghidonul merge foarte usor si bine, in schimb la viteza mica devine foarte tapan si se simte ca opune rezistenta mare daca incerc sa ma las stanga-dreapta... parca ceva il tine drept.... am verificat telescoapele si merg bine.. nu curg, etc... la viteza mare nu se mai simte asa tapan. Dar daca vreau sa intru intr-o curba cu el la ~20km/h risc sa imi rup gatul. Editat Aprilie 1, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 singura diferenta care o vad intre stat pe loc si dat de ghidon si dat de el la viteze mici e greutatea… daca o tii intre craci si dai de ghidon stanga drepta si merge usor dar nu merge cand o calaresti, o fi ceva legat de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Chiar nu-mi dau seama, inainte de acest motor am avut un CBR 600 F1 si n-am avut probleme.... gumele sunt noi, de strada. am si de cross rezerva, greutatea mea este 65kg.. dar nu cred ca afecteaza cu ceva asta. Editat Aprilie 1, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) am aceeasi problema, dar la mine este din cauza anvelopei 21 bridgestone tw301 ... crampoanele "agata" asfaltul la viteze mici... parca se calaresc bilele rulmentului de la jug, dar cauza este guma, sigur! Editat Aprilie 1, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) dar la mine este din cauza anvelopei 21 bridgestone tw301 hmm… nu-s sigur pe ce zici si cauza. tw301 e ok. am pe mobra mica. no problem la orice viteza. la tenere, ca al tau, nu cred ca am simtit la usurinta de ghidonare cat la flex sau cadere pe viraj diferentele de anvelope… parca se calaresc bilele rulmentului de la jug, dar cauza este guma, sigur! io l-am schimbat relativ devreme. la mine agata… cand am desfacut, era varza, rugina si cam atat. si am inteles ca era comuna problema pe XT660X/Z/R… dar e drept, se simtea si pe loc (mai mult ca in mers) si pe cric central ceva… . Editat Aprilie 1, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Chiar nu-mi dau seama, inainte de acest motor am avut un CBR 600 F1 si n-am avut probleme.... gumele sunt noi, de strada. am si de cross rezerva, greutatea mea este 65kg.. dar nu cred ca afecteaza cu ceva asta. Totusi verifica rulmentii jugului, chiar daca zici ca merg usor. Sterge-i si pune-le vaselina proaspata. Elimini o cauza si faci un bine mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) hmm… nu-s sigur pe ce zici si cauza. tw301 e ok. am pe mobra mica. no problem la orice viteza. la tenere, ca al tau, nu cred ca am simtit la usurinta de ghidonare cat la flex sau cadere pe viraj diferentele de anvelope… am mers 1000 km cu Tourance si problema a aparut odata cu TW301 ... pare-se ca dupa 1000 km s-a imbunatatit Editat Aprilie 2, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) - Cu pornirea am cam prins smecheria, chiar si la rece am reusit sa-l pornesc din prima pedala, asta dupa ce i-am schimbat cablul de la decompresor deoarece era rupt. - Am desfacut ghidonul si am curatat/uns rulmentul la jug apoi am pus totul inapoi, am strans ghidonul din acea piulita mare care se roteste prin 'ciocanire' cat am considerat eu ca e ok, fara sa aibe joc si acum in curbe merge foarte ok, nu mai opune deloc rezistenta, insa acum, la viteze mari imi cam fuge ghidonul...se simte ca si cum ar fi prea usoara fata, dar cred ca asa e normal... - As vrea sa stiu de cat este rezervorul, cat combustibil mai ramane pe pozitia RES a robinetului si cam ce consum mediu are... deasemenea as vrea sa stiu cati cai putere are acest motor... in talon nu prea ofera detalii relevante, de exemplu la "viteza maxima prin constructie" scrie 120km/h desi eu am prins 140km/h destul de lejer. - Cu ceva sfaturi in legatura cu mersul pe o roata ma puteti ajuta? Am observat ca nu prea are asa forta mare incat sa se ridice din accelerare brusca, pot sa folosesc metoda cu ambreiajul ca la motocicletele de viteza? Cum este indicat? (P.S. CBR-ul il ridicam din ambreiaj) Multumesc. Editat Aprilie 2, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 caut un amortizor spate la un prêt bun .cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadafim Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 un motor complet de xt 600 unde gasesc ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 dezmembreaza cineva aici pe forum un xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 am eu un xt 600 E la dezmebrat. da un pm ,cu ce te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Am eu un telescop spate de Yamaha XT600E model 1995 - 2002 daca asta este motocicleta ce o ai si tu. L-am cumparat pentru Tenere insa este mai scurt. Il vand cu 250 de lei daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Am un XT 350,are carterul spart ar merge sa il sudez sau trebuie inlocuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Cred ca se topesc semeringurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Nu cred,desfac tot motorul si duc la sudat doar carterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) eu am vandut cutia de viteze, fara fray,demaror,stator si capac stanga cu 320 lei ... crezi ca merita ?... sudura si garniturile te duc la pretul ala Editat Aprilie 6, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) ma ajutati si pe mine in legatura cu cateva detalii despre Xt600 ? mai exact as vrea sa stiu cati cai putere are... deoarece am impresia ca este foarte slab pt 600cmc....sau cel putin asa mi se pare mie, in treapta a2a turat maxim dabea se ridica pe o roata 4-5cm... se comporta ca si un motor de 250cmc...nu are forta sa traga asa nervos cum trag altele.... mentionez ca am mers cu un dr650 si acela se ridica pe o roata singur fara ambreiaj... stie cineva care este cauza? e posibil ca toba sa limiteze puterea? Editat Aprilie 7, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Din ce am auzit, XT-urile sunt cele mai puturoase din clasa lor iar DR-urile cele mai nervoase. O fi si limitare sau uzura sau reglare proasta.... Despre informatii gen putere declarata, variante de limitari, etc....sunt sigur ca nu ti-e lene sa google-esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 cu pinioane standard, cu a2a poti sa uiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) sa inteleg ca pinioanele sunt devina ? am totul stock pe el, inclusiv toba. e probabil sa fie limitat motorul meu desi urca in toate turele... am vazut pe wikipedia asta: MY 87-89 2NF XT 600 limited to 20 kW (27 hp) cum se poate verifica daca e limitat si cum se scoate limitarea? stie careva? Editat Aprilie 7, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 oricum este cel mai greu din clasa lui, daca este supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.