Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

dar la mine este din cauza anvelopei 21 bridgestone tw301

 

hmm… nu-s sigur pe ce zici si cauza. tw301 e ok. am pe mobra mica. no problem la orice viteza. la tenere, ca al tau, nu cred ca am simtit la usurinta de ghidonare cat la flex sau cadere pe viraj diferentele de anvelope…

 

parca se calaresc bilele rulmentului de la jug, dar cauza este guma, sigur!

 

io l-am schimbat relativ devreme. la mine agata… cand am desfacut, era varza, rugina si cam atat. si am inteles ca era comuna problema pe XT660X/Z/R… dar e drept, se simtea si pe loc (mai mult ca in mers) si pe cric central ceva… .

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar nu-mi dau seama, inainte de acest motor am avut un CBR 600 F1 si n-am avut probleme.... gumele sunt noi, de strada. am si de cross rezerva, greutatea mea este 65kg.. dar nu cred ca afecteaza cu ceva asta.

 

Totusi verifica rulmentii jugului, chiar daca zici ca merg usor. Sterge-i si pune-le vaselina proaspata. Elimini o cauza si faci un bine mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm… nu-s sigur pe ce zici si cauza. tw301 e ok. am pe mobra mica. no problem la orice viteza. la tenere, ca al tau, nu cred ca am simtit la usurinta de ghidonare cat la flex sau cadere pe viraj diferentele de anvelope…

am mers 1000 km cu Tourance si problema a aparut odata cu TW301 ... pare-se ca dupa 1000 km s-a imbunatatit

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Cu pornirea am cam prins smecheria, chiar si la rece am reusit sa-l pornesc din prima pedala, asta dupa ce i-am schimbat cablul de la decompresor deoarece era rupt.

 

- Am desfacut ghidonul si am curatat/uns rulmentul la jug apoi am pus totul inapoi, am strans ghidonul din acea piulita mare care se roteste prin 'ciocanire' cat am considerat eu ca e ok, fara sa aibe joc si acum in curbe merge foarte ok, nu mai opune deloc rezistenta, insa acum, la viteze mari imi cam fuge ghidonul...se simte ca si cum ar fi prea usoara fata, dar cred ca asa e normal...

 

- As vrea sa stiu de cat este rezervorul, cat combustibil mai ramane pe pozitia RES a robinetului si cam ce consum mediu are... deasemenea as vrea sa stiu cati cai putere are acest motor... in talon nu prea ofera detalii relevante, de exemplu la "viteza maxima prin constructie" scrie 120km/h desi eu am prins 140km/h destul de lejer.

 

- Cu ceva sfaturi in legatura cu mersul pe o roata ma puteti ajuta? Am observat ca nu prea are asa forta mare incat sa se ridice din accelerare brusca, pot sa folosesc metoda cu ambreiajul ca la motocicletele de viteza? Cum este indicat? (P.S. CBR-ul il ridicam din ambreiaj)

 

Multumesc.

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am eu un telescop spate de Yamaha XT600E model 1995 - 2002 daca asta este motocicleta ce o ai si tu. L-am cumparat pentru Tenere insa este mai scurt. Il vand cu 250 de lei daca te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vandut cutia de viteze, fara fray,demaror,stator si capac stanga cu 320 lei ... crezi ca merita ?... sudura si garniturile te duc la pretul ala

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajutati si pe mine in legatura cu cateva detalii despre Xt600 ? mai exact as vrea sa stiu cati cai putere are... deoarece am impresia ca este foarte slab pt 600cmc....sau cel putin asa mi se pare mie, in treapta a2a turat maxim dabea se ridica pe o roata 4-5cm... se comporta ca si un motor de 250cmc...nu are forta sa traga asa nervos cum trag altele.... mentionez ca am mers cu un dr650 si acela se ridica pe o roata singur fara ambreiaj... stie cineva care este cauza? e posibil ca toba sa limiteze puterea?

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am auzit, XT-urile sunt cele mai puturoase din clasa lor iar DR-urile cele mai nervoase.

O fi si limitare sau uzura sau reglare proasta....

Despre informatii gen putere declarata, variante de limitari, etc....sunt sigur ca nu ti-e lene sa google-esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca pinioanele sunt devina ? am totul stock pe el, inclusiv toba.

 

e probabil sa fie limitat motorul meu desi urca in toate turele... am vazut pe wikipedia asta:

 

MY 87-89 2NF XT 600 limited to 20 kW (27 hp)

 

 

cum se poate verifica daca e limitat si cum se scoate limitarea? stie careva?

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca pinioanele sunt devina ? am totul stock pe el, inclusiv toba.

 

poate. depinde care e raportul in final la ce compari.

 

 

e probabil sa fie limitat motorul meu desi urca in toate turele... am vazut pe wikipedia asta:

 

MY 87-89 2NF XT 600 limited to 20 kW (27 hp)

 

 

oricum, parca 40-43 max scoate…

 

mie dr-ul de 650 si xt-ul de 600 nu mi s-au parut ff diferite…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puterea declarata se poate verifica dupa seria mobrei. O idee iti poti face daca intri pe motomike. Selectezi modelul tau si iti va apara o lista cu toti anii de productie si cu serile de motor si puterea aferente. Interesant e ca pe astfel de site poti afla orientativ si puterea la mobre din gama WR, EXC, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este limitat, atunci sunt jigloarele +/- gaturile de admisie. Cauti in cele 3 marimi de jiglor principal si marimea relantiului la xt de 40 cali, apoi verifici sa vezi ce scrie pe duzele din carburator. Gaturile de admisie mai au inscriptionat pe ele codul original yamaha. Deci mai ai nevoie de un catalog cu coduri. Gasesti online...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am identificat tipul motorului. Mai exact este 2NF...varianta limitata la 26cai putere. Am tot cautat pe google informatii despre aceasta limitare insa nu gasesc nicaieri nimic relevant despre ce ar trebui sa fac sa il delimitez. Nu are nimeni 2NF care l-a adus la puterea sa initiala de 44 - 46 cp ?

 

LE:

Sigur nu e devina toba stock ? Am vazut un clip pe youtube unde arata ca modifica ceva la tevile de vin la cilindru....

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe oemmotorparts, la modelul tau, ce variante de componente ai la carburator, axa cu came, etc si identifici care e varianta limitata si cu ce ai putea sa inlocuiesti. Ma indoiesc ca e din toba. Desi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot timpul m-a enervat verificatul uleiului la mine , dar culmea acuma cand nu mai mananca ulei , il "ascunde " :)) , si azi fac o tura o incing bine porneste si elicopterul , dau sa verific uleiul , iar nu atinge joja , ia sa-i dau o cheie cu joja scoasa , pornesc , hopaaa :))) a inceput sa creasca nivelul uleiului acolo in baie , am oprit am pus joja , era exact unde trebuie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...