Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

trebuie sa schimbi tot carterul de la un model cu electromotor, (poti folosi setul motor actual) iti trebuie un buton de pornire si un releu..nu cred ca se merita..

 

Da.. avand in vedere ca mai adauga si ceva greutate, cred ca mai degraba 'investesc' in niste shin guards :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

uneori cand pornesc mobra scoate foarte mult fum albastrui (mai rau decat o mobra 2T) apoi se potoleste, in rest merge foarte ok...are forta buna...care e problema ? am pus prea mult ulei ? m-am uitat in filtrul de aer dar nu-mi arunca ulei acolo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,a reusit careva sa faca o Yamaha XT sa lege firele de la o alarma sa pornesca din telecomanda? Eu am un SpyM800 si sincer nu mi am dat silinta dar am incercat si nu a dat nici un semn.

daca are carburatie, cum crezi ca poate fi tras cablul de soc?

» Post actualizat in 28 Mar 2015 19:14

 

uneori cand pornesc mobra scoate foarte mult fum albastrui (mai rau decat o mobra 2T) apoi se potoleste, in rest merge foarte ok...are forta buna...care e problema ? am pus prea mult ulei ? m-am uitat in filtrul de aer dar nu-mi arunca ulei acolo....

ghidurile supapelor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu porneste nici daca legi firele corect...... Pt ca este vorba de soc..... Altfel, ii pui un servomotor la firul (din otel) al socului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de soc ci de legatul firelor.

am inteles, dar daca a-i lega firele si ar fi ok electric, cum va porni fara soc ?!

» Post actualizat in 29 Mar 2015 15:39

Pai nu porneste nici daca legi firele corect...... Pt ca este vorba de soc..... Altfel, ii pui un servomotor la firul (din otel) al socului.

se tureaza prea tare sau prea incet, ambele situatii producand uzura excesiva "la rece"

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

daca are cineva un schimbator de xtz 660 sau ceva ce sa se potriveasca, as fi interesat sa-l cumpar, poate sa aibe canelurile stricate, o sa-l sudam pe un tt 600, ca se potriveste.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o pata latenta pe creier cu xt660z, adica asta noua. S-a acumulat frustrarea din toate drumurile pe varadero, cand am vazut ceva frumos pe langa drum dar nu m-a tinut s-o bag pe acolo :)

 

E cineva din Bucuresti, proprietar al modelului asta, dispus sa mi-o dea putin la o tura? Bineinteles, ofer schimbul de experienta cu mobra mea (2004 injectie) si orice numar de beri/multumiri.

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ajung la smaeb , nici o problema. Lasa-mi nr tau PM.

Fiind la munte, namolul ala are jos piatra, deci cu tkc80 nu sunt probleme.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cnairda

 

Eu sunt din Bucuresti si chiar am una de vanzare... :moto: :moto:

 

 

 

 

 

 

 

```

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmneaza sa fac niste oase de inaltat/coborat, din inox. Mai vrea careva? Sunt pt. xt660 2010 da cred ca merge si pe alti ani cu aceeasi arhitectura de motor/bicicleta(2008->azi).

150 ron + transport la voi (20 ron la curier). Dati un PM si facem.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmneaza sa fac niste oase de inaltat/coborat, din inox. Mai vrea careva? Sunt pt. xt660 2010 da cred ca merge si pe alti ani cu aceeasi arhitectura de motor/bicicleta(2008->azi).

150 ron + transport la voi (20 ron la curier). Dati un PM si facem.

 

s-ar putea sa fie diferente la non abs vs abs... la non abs ar trebui sa fie acelasi drac din 2008 pana acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o intrebare, xt-ul meu merge prost si scoate fum excesiv, am desfacut tot motorul si e in specificatii, am impresia ca problemele au aparut odata cu schimbul de ulei, azi am pus acelas ulei intr-un generator de curent cu motor honda de 163cc 4t si a inceput sa scoata fum albastru excesiv exact ca si xt-ul, e cumva uleiul devina ???? e vorba de un ulei de la Kaufland marca K-Classic 15w40 made in germany care a fost ieftin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmneaza sa fac niste oase de inaltat/coborat, din inox. Mai vrea careva? Sunt pt. xt660 2010 da cred ca merge si pe alti ani cu aceeasi arhitectura de motor/bicicleta(2008->azi).

150 ron + transport la voi (20 ron la curier). Dati un PM si facem.

vreau eu de inaltat, varianta fara abs, sigur difera. Vazusem undeva ca standard ar fi 131 mm si de inaltare 150 mm dar nu stiu unde se masoara

» Post actualizat in 12 Apr 2015 17:30

sau invers :)

» Post actualizat in 12 Apr 2015 17:31

pare ca scurte sunt de inaltare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus castrol magnatec 10w40 A3/B4 API SL/CF, merge ok nu mai scoate fum deloc insa cand e motorul foarte cald imi patineaza putin ambreiajul cand il fortez, banuiesc ca nu e bun nici acest ulei, stiu ca in manual spune sa folosesc 20w40 insa nu gasesc nicaieri asa ceva, singurul care l-am gasit 20w40 e un ulei mineral romanesc foarte ieftin.... recomandati-mi unul care sa fie ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact,cu uleiul ala prost nu imi patina deloc, acest castrol este pt autoturisme si are aditivi, deci ar trebui sa ma orientez spre un ulei special pt moto fara aditivi ca sa nu patineze ambreiajul, este vre-o problema daca pun ulei moto 10w40 in loc de 15w40 / 20w40 ? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...