yuk Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Pana nu o vad in fata mea nu stiu ce dotari are. Referitor la jante, am mai auzit chestia cu jante de otel sau dural, e vreun impediment la una din categorii? » Post actualizat in 01 Dec 2015 17:03 Bravo. Sa o stpanesti cu bine, fara incidente. tabla nichelata rugineste dar poate fi indreptata in caz de avarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Aha. Am inteles. Ms de informatie. Cine vrea sa-mi vada noua achizitie il rog sa acceseze urmatorul link. Mobra este in stare de livrare si sper ca la sf saptamanii sa intru in posesia ei. https://www.dropbox.com/sh/t46p2tcbcq6tq0t/AACSqYU8FXLKIrG5m4EVh2O1a?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Cine ti.o aduce? Birisii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Cine ti.o aduce? Birisii? Da. Foarte ok tipii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 Cat ai platit pe ea cu tot cu transport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Decembrie 21, 2015 Share Postat Decembrie 21, 2015 Interesat cineva? /index.php?/topic/732371-vand-yamaha-xt660z-tenere/ 4650 euro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Cat pot inalta maxim ghidonul pana sa imi trebuiasca alte furtune de frana ? Mi-am luat nijte inaltatoare (http://www.aliexpress.com/item/ZJMOTO-Aluminum-7-8-Handlebar-Clamp-Silver-Polished-Motorcycle-Handlebar-Risers-Univesal-Parts-Fit-KTM/32321115893.html) care imi dau un max de 5cm extra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Decembrie 24, 2015 Share Postat Decembrie 24, 2015 Salut baieti,Craciun Fericit,am o intrebare. http://www.horizonsunlimited.com/hubb/attachments/yamaha-tech/2918d1265065621-carb-jetting-xt600-carburetor.jpg aici la NR.48 ,exista un arculet sau nu?ca am desfacut si mi se pare ca e pierdut si totusi am mers o perioada fara el,dar azi am vazut ca am probleme la reglarea carbului...are cineva la indemana un card sa se uite?raman recunsocator! » Post actualizat in 25 Dec 2015 14:13am rezolvat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Cred ca vei avea nevoie de prelungirea cablurilor de acceleratie » Post actualizat in 26 Dec 2015 19:40 Cat pot inalta maxim ghidonul pana sa imi trebuiasca alte furtune de frana ? Mi-am luat nijte inaltatoare (http://www.aliexpress.com/item/ZJMOTO-Aluminum-7-8-Handlebar-Clamp-Silver-Polished-Motorcycle-Handlebar-Risers-Univesal-Parts-Fit-KTM/32321115893.html) care imi dau un max de 5cm extra. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 Toba sport Leo Vince X3 : http://olx.ro/oferta...ro-ID4vyia.html LA MULTI ANI! alt link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Salut, pentru cei interesati am o pompa de frana spate,pret 60lei. O seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 Salutare din nou. Am o mare dilema in legatura cu saua mea. Eu o consider mai inalta decat cea stock si cred ca a fost modificata prin insertie de burete, lucru care ma dezavantajeaza destul de mult. Inainte de a cumpara mobra asta https://www.dropbox.com/sh/t46p2tcbcq6tq0t/AACSqYU8FXLKIrG5m4EVh2O1a?dl=0 am incercat sa ma urc pe cateva XT-uri si stateam destul de bine, foarte putin inaltat de calcaie, vreo 1-2 cm pe fiecare picior. Acum, pe mobra mea, abia ajung cu varfurile ghetelor la sol. Am intrebat fostul proprietar daca a modificat saua dar nu am primit nici un raspuns... inca. Este adusa din Italia, deci, fostul proprietar este italian. Are cineva putin timp sa verifice daca intr-adevar cotele pozate de mine sunt diferite de altele de pe sei similare? M-ar ajuta f mult sa stiu daca trebuie sa-mi caut alta sa sau sa o modific pe a mea. Atasez cateva poze cu saua mea, scoasa de pe motor. Ca sa aveti o idee cum se vede pe motorul meu va rog sa va uitati pe linkul de mai sus. Multumesc anticipat pentru pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 motoreta ar putea fi inaltata si din "oase". Nu vei gasi cele 3 cote, numai sa masori lungimea la tine si sa compari pe o mobra standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Nu vei gasi cele 3 cote, numai sa masori lungimea la tine si sa compari pe o mobra standard. Asta era si ideea. Poate cineva se indura si masoara in dreptul sectiunilor din poze si asa pot sa-mi dau seama de diferente... » Post actualizat in 15 Jan 2016 10:24 Salut din nou. Am rezolvat cu saua de xt. Am luat una de la dezmembrari, de la un baiat din Baia Mare si este semnificativ mai joasa. Mai exact, in zona in care stau predilect pe sa sunt cu 5 cm mai jos, iar in spate de tot cu 7 cm. Este exact diferenta de care aveam nevoie pentru a ma simti confortabil. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aris Voicu Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Salutare, Xt meu la prima pornire(rece)scoate ceva sunete la distributie ..4 5 secunde apoi totul revine la normal, am ulei motul 5100 10w40 ...cu vechiul ulei mobil nu se auzea nimic Yamaha XT 600e 2003 » Post actualizat in 31 Jan 2016 13:04 Alta intrebare,a schimbat cineva foaia pe spate ? Stock are 41 dinti ...eu vreau sa ii pun 47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 in general, cele mai contrafacute sun brandurile cunoscute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sheptycu Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salut!!! Am si eu o batrana xtz 660 3yf si de ceva timp nu a mai vrut sa porneasca...ok... dupa mai multe incercari am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina. Vazand ca "pompa de benzina" nu trage am demontato am spalato cu benzina am verificat membrana, care ii dintr-un plastic, arata in regula nu avea vreo gaura, am suflat fiecare furtun inclusiv cele de la carburator si am montat "pompa". Cu toate puse la locul lor incerc iar sa pornesc, ii dau de cateva ori sa traga benzina dupa care incerc cu socul tras si nu porneste ma gandesc sa acopar gura de la filtrul de aer si ii dau iar, de data asta am batrana mea porneste sta cateva secunde pornita si moare din nou [mentionez ca si ultima data cand am pornito a stat cateva secunde si a murit dar din lipsa de timp liber nu iam facut nimic pana acuma] daca scot iar benzina din "pompa" iar porneste pt cateva secunde. Se poate sa nu functioneze acea pompa vacuumatica sau cum io zice cu toate ca ii intreaga??? As incerca sa anulez pompa deci benzina sa mearga direct in carburator din rezervor dar avand in vedere forma rezervorului si locul unde se afla robinetul fata de stutul carburatorului nu stiu daca gravitatia si-ar cam face treaba. A mai incercat cineva ceva de genu???? Ar putea fi de la altceva buba??? Multumesc anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Daca ai mai mult de jumatate din rezervor plin cu benzina ar trebui sa mearga si pe direct, fara pompa de benzina. Ca un test poti incerca sa ridici rezervorul 20-30cm si sa folosesti un furtun de la robinet direct la carburator. Daca pompa este problema poti pune una vacuumatica de la ceva model de scuter ca se gasesc usor si sunt ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 OFF TOPIC- Am facut pe FB un grup intitulat "Yamaha XT-Romania" pentru a putea tine legatura mai usor,cei interesati puteti arunca un ochi! Mersi si scuze deranjul ! https://www.facebook.com/groups/860674730644014/?fref=ts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Salut!!! Am si eu o batrana xtz 660 3yf si de ceva timp nu a mai vrut sa porneasca...ok... dupa mai multe incercari am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina. Vazand ca "pompa de benzina" nu trage am demontato am spalato cu benzina am verificat membrana, care ii dintr-un plastic, arata in regula nu avea vreo gaura, am suflat fiecare furtun inclusiv cele de la carburator si am montat "pompa". Cu toate puse la locul lor incerc iar sa pornesc, ii dau de cateva ori sa traga benzina dupa care incerc cu socul tras si nu porneste ma gandesc sa acopar gura de la filtrul de aer si ii dau iar, de data asta am batrana mea porneste sta cateva secunde pornita si moare din nou [mentionez ca si ultima data cand am pornito a stat cateva secunde si a murit dar din lipsa de timp liber nu iam facut nimic pana acuma] daca scot iar benzina din "pompa" iar porneste pt cateva secunde. Se poate sa nu functioneze acea pompa vacuumatica sau cum io zice cu toate ca ii intreaga??? As incerca sa anulez pompa deci benzina sa mearga direct in carburator din rezervor dar avand in vedere forma rezervorului si locul unde se afla robinetul fata de stutul carburatorului nu stiu daca gravitatia si-ar cam face treaba. A mai incercat cineva ceva de genu???? Ar putea fi de la altceva buba??? Multumesc anticipat!!! daca scoti furtunul de pe carburator si deschizi robinetul ar trebui sa curga putina benzina, cand dai la automat ar trebui sa creasca debitul. Daca este asa , atunci inainte sa dai la automat trebuie sa invarti acceleratia la maxim si sa o eliberezi direct, daca nu "agata" pistonasul va crea un soc in corpul carburatorului care va elibera cuiul poantou cu varf de cauciuc. Daca acceleratia nu iti merge normal poti ciocani cu coada de la surubelnita in corpul carburatorului, este acelasi lucru. Tragi socul la maxim, daca cablul nu sta la maxim (nu mai are bila cu arc ce face cele3 clickuri / trepte ale socului) il ti tu sus si dai la automat. Deasemenea in cazul de fatza este de bn simt sa desfaci robineltul de pe rezervor si sa inspectezi starea sitelor. deasemenea intre stiutzul de intrare in corpul carburatorului si cuiul poantou este o sita ff fina . Si eu am pus filtru universal, inainte sa vad cum arata sitele alea, insa filtrul il consider inutil.Ca sa ajungi la sita cuiului poantou trebuie sa fi foarte atent ca boltul plutitorului iese numai intr-un sens,daca insisti invers vei rupe o ureche de antimoniu de pe corpul carburatorului, degi buba grav de tot. Vei avea nevoie de un cleste cu varf ff ascutit. AAAA si pune robinetul pe rezerva ca sa fie sigura traba... totusi » Post actualizat in 17 Feb 2016 13:23 OFF TOPIC- Am facut pe FB un grup intitulat "Yamaha XT-Romania" pentru a putea tine legatura mai usor,cei interesati puteti arunca un ochi! Mersi si scuze deranjul ! https://www.facebook.com/groups/860674730644014/?fref=ts ... ma rog Editat Februarie 17, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 » Post actualizat in 17 Feb 2016 13:23 ... ma rog ..ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Pt ca nu prea am timp sa rasfoiesc tot topicul, pun o intrebare aici. Are cineva suporti laterali de vanzare? pt cutii, de la o Tenere din 2009. Sau ceva scheme cu masurile aferente ca sa pot face o pereche. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Pt ca nu prea am timp sa rasfoiesc tot topicul, pun o intrebare aici. Are cineva suporti laterali de vanzare? pt cutii, de la o Tenere din 2009. Sau ceva scheme cu masurile aferente ca sa pot face o pereche. multumesc. daca nu-s pt cutiile tale si dai si bani pe suport s-ar putea ca banii care-i dai + adaptari sa iasa cat iese cosher ceva nou pt cutiile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 a mai pus cineva motor de 1VJ pe cadru de 2KF ? Se potriveste la prinderi ? Am un tenere 1VJ care sta degeaba si vreau sa pun motorul pe cadrul de 2KF pt a avea pornire electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Pt ca nu prea am timp sa rasfoiesc tot topicul, pun o intrebare aici. Are cineva suporti laterali de vanzare? pt cutii, de la o Tenere din 2009. Sau ceva scheme cu masurile aferente ca sa pot face o pereche. multumesc. http://hds.heavyduties.ro/yamaha/xt660z/xt660zr.html asta daca nu ai cutiile yamaha, daca le ai gasesti suporti yamaha » Post actualizat in 29 Feb 2016 13:19 a mai pus cineva motor de 1VJ pe cadru de 2KF ? Se potriveste la prinderi ? Am un tenere 1VJ care sta degeaba si vreau sa pun motorul pe cadrul de 2KF pt a avea pornire electrica. pai nu scrie codul pe carter ? Editat Februarie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.