Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cumpar Yamaha XT660Z Tenere 2010 (exclus 08-09), max. 40 mii km, cu istoric service, buget 4300-4500 eu maxim. Evident, ma astept in banii astia sa fie "cheala" fara nici un fel de accesoriu.

 

Eventuale oferte aici pe PM sau mailul din semnatura. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot pune garnitura DNA stage 2 daca am filtru K&N? Ei spun ca se poate folosi cu filtrul DNA, evident, si cu cel de origine Yamaha, deci, teoretic, nu vad care ar fi problema. Nu de alta dar nu s-ar justifica sa schimb K&N cu DNA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca fizic etanseaza este ok. Ce scriu aia pe siteul dna este ca debitul filtrului, debitul gulerului(testat in tunel), si debitul filtrului lateral sunt masurate exact pentr powercomander. Mai scriu aia ca motorul se va supraincalzi din cauza amestecului prea sarac, daca nu faci si alta interventie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe xt660.com am vazut ca isi mai pun stage 2/3 si in combinatie cu diferite tobe aftermarket. Eu powercommander nu am de gand sa pun, mi se pare muuult prea scump pentru un mod. Poate Kev, dar nu stiu inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator _Raul_

Inchide robinetii de benzina de fiecare data cand o opresti si vezi ce se intampla pe viitor.

In carte asa scrie.

Cand o las mult pe bara si nu imi porneste fiindca nu se alimenteaza, eu deschid putin surubul de curatare de la carburator si las deschis pana curge benzina inapoi in carburator.

 

O recomandare ar fi sa pui filtre de benzina pe furtunele ce merg de la rezervor la carburator. Daca nu ai puse deja (din fabrica nu sunt),taie furtunele si monteaza tu.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Surubul de curatare este ala de sub carburator de pe partea stanga nu ?

 

Da, acela este.

Cel incercuit cu galben in poza de mai jos.

post-3763-0-05811300-1487077837_thumb.jpg

Si mie mi se intampla sa nu porneasca deloc daca nu o folosesc undeva la 2 saptamani.

Nu conteaza cat dau la buton. Am dat si pana am ramas fara baterie, am dat si cu baterie de masina cuplata auxiliar... Nimic. Pana nu scoteam "dopul de aer" de pe circuit, nu pornea. Nu este cea mai tehnica explicatie, dar sunt sigur ca ai inteles ce si cum.

A fost mult pana am descoperit reteta. Acum, cand vreau sa o pornesc in conditiile astea, ma duc la ea direct cu o surubelnita lunga si ingusta si dau drumul la benzina inainte sa umblu la pornire.

La fel trebuie sa fac si cand raman in pana motociclistului de duminica sau cand deconectez rezervorul. In prima faza trebuie sa fiu sigur ca a ajuns benzina in carb. Abia apoi trec la partea cu pornitul.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc sa fac treaba asta sa vedem daca merge.

 

Multumesc mult de sfaturi am sa revin cu un rezultat dupa ce fac treaba asta.

inainte de pornire, intorci mansonul de acceleratie la maxim si il eliberezi dintrodata, faci asta de 2-3 ori (bineinteles daca cablurile functioneaza corect). Ideea este ca vibratiile sa deschida cuiul poantou.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare pt cei interesati am un ansamblu far ,masca si parbriz fumuriu pt Yamaha xtx/r 660 04 08 stare perfecta pret 200eur si un lant regina stare perfecta aproape nou ..520/108 zale.. nu stiu daca este de la xtx sau tenere..asa l am primit pret 100 lei 0721602721

post-68579-0-23635500-1488017052_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, acela este.

Cel incercuit cu galben in poza de mai jos.

attachicon.gifNpKxciV.jpg

Si mie mi se intampla sa nu porneasca deloc daca nu o folosesc undeva la 2 saptamani.

Nu conteaza cat dau la buton. Am dat si pana am ramas fara baterie, am dat si cu baterie de masina cuplata auxiliar... Nimic. Pana nu scoteam "dopul de aer" de pe circuit, nu pornea. Nu este cea mai tehnica explicatie, dar sunt sigur ca ai inteles ce si cum.

A fost mult pana am descoperit reteta. Acum, cand vreau sa o pornesc in conditiile astea, ma duc la ea direct cu o surubelnita lunga si ingusta si dau drumul la benzina inainte sa umblu la pornire.

La fel trebuie sa fac si cand raman in pana motociclistului de duminica sau cand deconectez rezervorul. In prima faza trebuie sa fiu sigur ca a ajuns benzina in carb. Abia apoi trec la partea cu pornitul.

Exact aceeasi problema o am si eu la un tt600re si am dus-o la un service in speranta ca poate s-au mai intalnit cu treaba asta.Din pacate nu au rezolvat nimic, mai rau e ca acum a aparut un alt bai la care nu ii dau nicicum de cap.Asta dupa ce doar au curatat carb , cica.

 

situatia e in felul urmator:

#O pornesc tot asa, dupa ce golesc paharul de benzi

# in relanti merge putin intrerupt cu slabe rateuri, daca o turez da rateuri mari(ca sa mearga rotund a trebuit sa desfac surubul de aer la 5ture in loc de 3 juma cum zice cartea)

# la mers cu a 2-a sa zicem,constant la turatii joase spre medii merge in hopuri ca si cand nu s-ar alimenta sau e pe terminate benzina; daca trag de gaz merge perfect la orice turatie

 

 

Am desfacut carburile de o gramada de ori, totul e ca in carte fara uzura,curate, sincronizate, nivel ca in carte, bujie caramizie.alimentarea prin cadere.

 

V-ati mai intalnit careva cu treaba asta?M-ati putea ajuta, va rog, cu un sfat la obiect?Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Carburația a fost mereu chineza pentru mine. Ce știu sigur este ca XT/TT/Tenere-urile au, la bătrânețe, probleme cu conectorii dintre carburator și cilindru.

» Post actualizat in 02 Mar 2017 11:51

Crapă și, implicit, ai aer fals care da peste cap buna funcționare a carburației. Just sayin. Poate ajuta.

» Post actualizat in 02 Mar 2017 11:53

Crapă și ai un surplus de aer (fals). Just sayin. Poate ajuta.

post-3763-0-11987400-1488453500_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mersi.Astea is verificate.mai cautam

pulverizeaza cu un puf benzina in timp ce sta la relanti, daca se modifica alea sunt. Ai umblat la toba / filtru de aer ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. caut un xt 600 cat mai nou, mi-ar placea pe langa anul 2000...stiti ceva ?

pe net gasesc ca xt-urile de 600 au diferiti kw si implicit cai putere, depinde anul si cod motor. stiti care e treaba cu asta? unele au 29 kw iar altele 33 parca.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

salut. caut un xt 600 cat mai nou, mi-ar placea pe langa anul 2000...stiti ceva ?

pe net gasesc ca xt-urile de 600 au diferiti kw si implicit cai putere, depinde anul si cod motor. stiti care e treaba cu asta? unele au 29 kw iar altele 33 parca.

multumesc

Am văzut unul prin Maramureș acum câteva zile. Pe Olx sau bikeshop, nu mai știu. Albastru, 2000 sau 2001. Sau intră la unguri, pe hasznaltauto.hu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. caut un xt 600 cat mai nou, mi-ar placea pe langa anul 2000...stiti ceva ?

pe net gasesc ca xt-urile de 600 au diferiti kw si implicit cai putere, depinde anul si cod motor. stiti care e treaba cu asta? unele au 29 kw iar altele 33 parca.

multumesc

Pai si Africanele, unele au 50HP, altele au 60HP. Iti dai seama ca e vorba despre diverse legislatii din tari diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...