murano Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Neata! Gasesc undeva de cumparat ghidurile de supape,la XT 600 E? » Post actualizat in 15 May 2016 06:59GASIT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Salutare posesori de Tenere, Este cineva pe forum din Tg-Mures cu un Tenere xt660z 2008? Deocamdata sunt posesor de V-Strom 650, dar tare imi trace cu ochiul un Tenere si as vrea sa dau o tura sa vad cum ma impac cu el. Multumesc, Numai bine, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Si-a montat cineva parbriz la vreun XT 600 sau TT 600? Am gasit ceva interesant dar administrarea site-ului frantuzesc pare a fi moarta... http://www.secdem.fr/en/catalogue-produit.php?reference=BY042PB Poate aveti ceva idei... Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salut! Are cineva de vanzare cele 4 suruburi care vin prinse chiuloasa in cilindru? (YAMAHA XT 600) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Salut! Are cineva de vanzare cele 4 suruburi care vin prinse chiuloasa in cilindru? (YAMAHA XT 600) Salut! Trmimite-mi ceva poze si cote cu suruburile si le caut eu! Nu ii amintesc exact daca mai sunt dar le caut! Si-a montat cineva parbriz la vreun XT 600 sau TT 600? Am gasit ceva interesant dar administrarea site-ului frantuzesc pare a fi moarta... http://www.secdem.fr/en/catalogue-produit.php?reference=BY042PB Poate aveti ceva idei... Multumesc. Mai gasesti ceva aici http://www.off-the-road.de/en/Other-bikes/Oilcooler-acc/ dar mi se pare scumpa rau! Si mai gasesti si alte ceva bunataturi pt XT/TT pe acolo! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Mai gasesti ceva aici http://www.off-the-road.de/en/Other-bikes/Oilcooler-acc/ dar mi se pare scumpa rau! Si mai gasesti si alte ceva bunataturi pt XT/TT pe acolo! Numai bine! Am gasit un alt distribuitor pentru parbrize secdem, ceva mai scump decat fabricantul dar asta e ... http://www.euronetbike.net/sec-by042pb.html Merci pentru pont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Am gasit un alt distribuitor pentru parbrize secdem, ceva mai scump decat fabricantul dar asta e ... http://www.euronetbike.net/sec-by042pb.html Merci pentru pont. kappa sunt cele mai ieftine http://www.gentimoto.ro/model-moto/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Salut colegii. Am un bloc motor de XT 600 E , 2002 desfacut.Daca sunt doritori de piese, visit my page: Adyfikus Cluj Dezmebrari Moto . Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 ce piese ai? Salut colegii. Am un bloc motor de XT 600 E , 2002 desfacut.Daca sunt doritori de piese, visit my page: Adyfikus Cluj Dezmebrari Moto . Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Salut baieti, eu mi-am facut tenereul , piston,segmenti.... etc , si acum caut daca are cineva de vanzare un disc fata (in stare buna) pt al meu din 92 , trebuie sa schimb placutele si nu-mi place discul cum arata, daca are cineva astept un MP. Mersi fain. Drumuri bune. » Post actualizat in 12 Jul 2016 13:01S-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Ce naiba e dereglat ca imi porneste de fiecare data,la rece, fara soc?? (Yamaha xt) tin sa precizez ca jetul de relantiu e cu 2 nr mai mare decat originalul,deoarece aveam probleme pe decelerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Ce naiba e dereglat ca imi porneste de fiecare data,la rece, fara soc?? (Yamaha xt) tin sa precizez ca jetul de relantiu e cu 2 nr mai mare decat originalul,deoarece aveam probleme pe decelerare. am avut si eu odata socul blocat (pe tras) si mamiram ce bine porneste fara soc toamna Pornea si la cald, dar l-am dibuit relativ repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) Și la mine s-a oxidat piesa de cupru din soc. Scos din carburator cablul și cură_țat ansamblul respectiv cu pasla/burete din acela cu care se mătuiește vopseaua. Se găsește la magazine de vopsele auto și e mai maleabil decât șmirghelul fin. Editat Iulie 22, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 am desfacut,pus la loc si e ok..nu aveam nimic cacau,nu stiu! mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Painkill3r Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Salut Stie careva daca se poate regla inaltimea la un XT660R din 2005? si cum? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Salut Stie careva daca se poate regla inaltimea la un XT660R din 2005? si cum? Multumesc. "oasele", sunt cele doua platbande laterale, se scot usor, incearca cu unele mai scurte cu 10 mm inalta cam 50mm la codita . Presupun ca mai lungi cu 10 mm coboara cam la fel. Fa-ti o proba cu platbanda si vezi daca iti convine. Face DanCata din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Si mai ridici telescoapele in jug, bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Salut. As vrea sa stiu de la un posesor de XT600 cum se comporta mobra dupa viteza de 115-120 km/h. Eu am avut parte de voblaj pronuntat cand am depasit viteza asta. Am incercat de mai multe ori, fie pe autostrada, fie in zone in care am putut sa ating viteza asta (drumuri interjudetene, nationale...) si comportamentul este acelasi. Daca asa face la mai multi posesori (cu toate ca mi se pare suspect) atunci imi iau gandul si ma obisnuiesc cu ideea. Daca nu, atunci trebuie sa fac investigatii asupra fierului si sa vad ce determina voblajul dupa aceasta viteza. Spun ca mi se pare suspect pentru ca viteza asta o ating si cu Trickerul de 250 si nu are un astfel de simptom. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Am dus Tenerele de la profil la viteza maxima constructiva, adică 145 kmh. Ai o problema acolo. XT-ul duce și mai mult decât Tenerele meu. Ori gumele sunt de vina (neasezate corect pe janta, presiunea, uzura, profilul - daca sunt on/off, vechimea înaintată, etc) ori trebuie centrata roata/spitele (eu făceam asta o data pe sezon I vremurile bune, când mergeam mult pe off). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Am dus Tenerele de la profil la viteza maxima constructiva, adică 145 kmh. Ai o problema acolo. XT-ul duce și mai mult decât Tenerele meu. Ori gumele sunt de vina (neasezate corect pe janta, presiunea, uzura, profilul - daca sunt on/off, vechimea înaintată, etc) ori trebuie centrata roata/spitele (eu făceam asta o data pe sezon I vremurile bune, când mergeam mult pe off). Gumele si camerele sunt noi. Nu cred ca am facut 1000 Km cu ele. Sunt duale, preponderent on road, TKC 70. Au fost montate la un service de renume din Buc si sunt asezate corect pe janta. Intr-adevar, nu am verificat spitele, dar roata a fost centrata. Voi verifica si spitele... Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Centrare si echilibrare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Centrare si echilibrare.... Multumesc. » Post actualizat in 17 Sep 2016 04:30 Centrare si echilibrare.... Cunosti vreun baiat priceput sa faca operatiunea de centrare? (reglaj spite). Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 (editat) Salut. As vrea sa stiu de la un posesor de XT600 cum se comporta mobra dupa viteza de 115-120 km/h. Eu am avut parte de voblaj pronuntat cand am depasit viteza asta. Am incercat de mai multe ori, fie pe autostrada, fie in zone in care am putut sa ating viteza asta (drumuri interjudetene, nationale...) si comportamentul este acelasi. Daca asa face la mai multi posesori (cu toate ca mi se pare suspect) atunci imi iau gandul si ma obisnuiesc cu ideea. Daca nu, atunci trebuie sa fac investigatii asupra fierului si sa vad ce determina voblajul dupa aceasta viteza. Spun ca mi se pare suspect pentru ca viteza asta o ating si cu Trickerul de 250 si nu are un astfel de simptom. Multumesc. dai roata spate jos, pui mainuile pe capetele basculei, ridici in sus si in jos, jocul trebuie sa fie zero sau ff mic. Daca ai joc vobleaza, pt ca exista o cursa in gol pana sa preia amortizorul/arcul. Gasesti rulmenti si semeringuri la bucata. Rulmentii ii scoti usor in menghina impingand o tubulara de 16. Rulmentii rotilor ii probezi "cu degetul" . Rulmentii rotilor ii poti desface cu un cater fara sa strici etansarea, pune vaselina chiar daca ai cumparat noi. Rulmentii etansi care merg la turatii mari nu se umplu total cu vaselina, dar la roti nu ai turatie mare, in schimb ai apa Editat Septembrie 19, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 dai roata spate jos, pui mainuile pe capetele basculei, ridici in sus si in jos, jocul trebuie sa fie zero sau ff mic. Daca ai joc vobleaza, pt ca exista o cursa in gol pana sa preia amortizorul/arcul. Gasesti rulmenti si semeringuri la bucata. Rulmentii ii scoti usor in menghina impingand o tubulara de 16. Rulmentii rotilor ii probezi "cu degetul" . Rulmentii rotilor ii poti desface cu un cater fara sa strici etansarea, pune vaselina chiar daca ai cumparat noi. Rulmentii etansi care merg la turatii mari nu se umplu total cu vaselina, dar la roti nu ai turatie mare, in schimb ai apa Retinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 (editat) Cunosti vreun baiat priceput sa faca operatiunea de centrare? (reglaj spite). Ms. De centrat e simplu: daca janta are abatere spre stanga, insurubezi niplul pe spita ce vine din dreapta, in dreptul abaterii. Si invers. Insurubatul trebuie sa fie minim, cate un sfert de tura. Apoi mai invarti roata, sa vezi ce-ai obtinut. Eventual combinat cu desurubatul niplului pe spita ce vine de pe aceeasi parte cu abaterea. De echilibrat, nu stiu cine pune plumbi la mobre, pt ca eu imi schimb des cauciucurile si echilibratul m-ar ruina financiar.... Editat Septembrie 19, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.