SoLoGSX Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Salutari, daca este cineva interesat de un parbriz Kappa NOU pentru Yamaha XT660 X /R , Pretul este de 60 euro . Atasez o poza mai jos. Tel: 0724794456 Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Cumpar Yamaha XT660Z Tenere 2010 (exclus 08-09), max. 40 mii km, cu istoric service, buget 4300-4500 eu maxim. Evident, ma astept in banii astia sa fie "cheala" fara nici un fel de accesoriu. Eventuale oferte aici pe PM sau mailul din semnatura. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Pot pune garnitura DNA stage 2 daca am filtru K&N? Ei spun ca se poate folosi cu filtrul DNA, evident, si cu cel de origine Yamaha, deci, teoretic, nu vad care ar fi problema. Nu de alta dar nu s-ar justifica sa schimb K&N cu DNA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Daca fizic etanseaza este ok. Ce scriu aia pe siteul dna este ca debitul filtrului, debitul gulerului(testat in tunel), si debitul filtrului lateral sunt masurate exact pentr powercomander. Mai scriu aia ca motorul se va supraincalzi din cauza amestecului prea sarac, daca nu faci si alta interventie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Pe xt660.com am vazut ca isi mai pun stage 2/3 si in combinatie cu diferite tobe aftermarket. Eu powercommander nu am de gand sa pun, mi se pare muuult prea scump pentru un mod. Poate Kev, dar nu stiu inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Malinas Postat Februarie 11, 2017 Share Postat Februarie 11, 2017 Am si eu o Yamaha Xt600z 1vj din 1986 si daca nu o pornesc sa zicem o saptamana porneste foarte greu.Nu imi pot da seama ce poate sa aiba caci bateria este noua de 12 amperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 (editat) Inchide robinetii de benzina de fiecare data cand o opresti si vezi ce se intampla pe viitor. In carte asa scrie. Cand o las mult pe bara si nu imi porneste fiindca nu se alimenteaza, eu deschid putin surubul de curatare de la carburator si las deschis pana curge benzina inapoi in carburator. O recomandare ar fi sa pui filtre de benzina pe furtunele ce merg de la rezervor la carburator. Daca nu ai puse deja (din fabrica nu sunt),taie furtunele si monteaza tu. Editat Februarie 12, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Malinas Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 (editat) Am sa incerc sa opresc benzina de fiecare data si sa vad ce se intampla. Si filtre am pe ambele furtune nu cred ca e de la mizerie. Surubul de curatare este ala de sub carburator de pe partea stanga nu ? Editat Februarie 12, 2017 de Alex Malinas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 (editat) Surubul de curatare este ala de sub carburator de pe partea stanga nu ? Da, acela este. Cel incercuit cu galben in poza de mai jos. Si mie mi se intampla sa nu porneasca deloc daca nu o folosesc undeva la 2 saptamani. Nu conteaza cat dau la buton. Am dat si pana am ramas fara baterie, am dat si cu baterie de masina cuplata auxiliar... Nimic. Pana nu scoteam "dopul de aer" de pe circuit, nu pornea. Nu este cea mai tehnica explicatie, dar sunt sigur ca ai inteles ce si cum. A fost mult pana am descoperit reteta. Acum, cand vreau sa o pornesc in conditiile astea, ma duc la ea direct cu o surubelnita lunga si ingusta si dau drumul la benzina inainte sa umblu la pornire. La fel trebuie sa fac si cand raman in pana motociclistului de duminica sau cand deconectez rezervorul. In prima faza trebuie sa fiu sigur ca a ajuns benzina in carb. Abia apoi trec la partea cu pornitul. Editat Februarie 14, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Malinas Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Am sa incerc sa fac treaba asta sa vedem daca merge. Multumesc mult de sfaturi am sa revin cu un rezultat dupa ce fac treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Am sa incerc sa fac treaba asta sa vedem daca merge. Multumesc mult de sfaturi am sa revin cu un rezultat dupa ce fac treaba asta. inainte de pornire, intorci mansonul de acceleratie la maxim si il eliberezi dintrodata, faci asta de 2-3 ori (bineinteles daca cablurile functioneaza corect). Ideea este ca vibratiile sa deschida cuiul poantou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 Salutare pt cei interesati am un ansamblu far ,masca si parbriz fumuriu pt Yamaha xtx/r 660 04 08 stare perfecta pret 200eur si un lant regina stare perfecta aproape nou ..520/108 zale.. nu stiu daca este de la xtx sau tenere..asa l am primit pret 100 lei 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Da, acela este. Cel incercuit cu galben in poza de mai jos. NpKxciV.jpg Si mie mi se intampla sa nu porneasca deloc daca nu o folosesc undeva la 2 saptamani. Nu conteaza cat dau la buton. Am dat si pana am ramas fara baterie, am dat si cu baterie de masina cuplata auxiliar... Nimic. Pana nu scoteam "dopul de aer" de pe circuit, nu pornea. Nu este cea mai tehnica explicatie, dar sunt sigur ca ai inteles ce si cum. A fost mult pana am descoperit reteta. Acum, cand vreau sa o pornesc in conditiile astea, ma duc la ea direct cu o surubelnita lunga si ingusta si dau drumul la benzina inainte sa umblu la pornire. La fel trebuie sa fac si cand raman in pana motociclistului de duminica sau cand deconectez rezervorul. In prima faza trebuie sa fiu sigur ca a ajuns benzina in carb. Abia apoi trec la partea cu pornitul. Exact aceeasi problema o am si eu la un tt600re si am dus-o la un service in speranta ca poate s-au mai intalnit cu treaba asta.Din pacate nu au rezolvat nimic, mai rau e ca acum a aparut un alt bai la care nu ii dau nicicum de cap.Asta dupa ce doar au curatat carb , cica. situatia e in felul urmator: #O pornesc tot asa, dupa ce golesc paharul de benzi # in relanti merge putin intrerupt cu slabe rateuri, daca o turez da rateuri mari(ca sa mearga rotund a trebuit sa desfac surubul de aer la 5ture in loc de 3 juma cum zice cartea) # la mers cu a 2-a sa zicem,constant la turatii joase spre medii merge in hopuri ca si cand nu s-ar alimenta sau e pe terminate benzina; daca trag de gaz merge perfect la orice turatie Am desfacut carburile de o gramada de ori, totul e ca in carte fara uzura,curate, sincronizate, nivel ca in carte, bujie caramizie.alimentarea prin cadere. V-ati mai intalnit careva cu treaba asta?M-ati putea ajuta, va rog, cu un sfat la obiect?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Carburația a fost mereu chineza pentru mine. Ce știu sigur este ca XT/TT/Tenere-urile au, la bătrânețe, probleme cu conectorii dintre carburator și cilindru. » Post actualizat in 02 Mar 2017 11:51 Crapă și, implicit, ai aer fals care da peste cap buna funcționare a carburației. Just sayin. Poate ajuta. » Post actualizat in 02 Mar 2017 11:53 Crapă și ai un surplus de aer (fals). Just sayin. Poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Mersi.Astea is verificate.mai cautam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Mersi.Astea is verificate.mai cautam pulverizeaza cu un puf benzina in timp ce sta la relanti, daca se modifica alea sunt. Ai umblat la toba / filtru de aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Salutare tuturor! Îmi spuneți și mie daca galeriile dintre carburator și cilindru de pe 2kf de potrivesc pe 3tb? Mulțumiri anticipate! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Dat fiind faptul ca e acelasi carburator si acelasi cilindru, eu zic ca da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Dat fiind faptul ca e acelasi carburator si acelasi cilindru, eu zic ca da Nu eram sigur și decât să fac vreo boacănă mai bine întreb! Mulțumesc mult pentru răspuns! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Daca le gasesti pe motomike.eu , la descrierea produsului ai un buton "vehicule" unde vezi pe ce se mai potriveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 salut. caut un xt 600 cat mai nou, mi-ar placea pe langa anul 2000...stiti ceva ? pe net gasesc ca xt-urile de 600 au diferiti kw si implicit cai putere, depinde anul si cod motor. stiti care e treaba cu asta? unele au 29 kw iar altele 33 parca. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Salut! caut o roata fata (tabla) in stare buna! Va rog sa ma contactati telefonic 0742811023 daca are cineva de vanzare. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 salut. caut un xt 600 cat mai nou, mi-ar placea pe langa anul 2000...stiti ceva ? pe net gasesc ca xt-urile de 600 au diferiti kw si implicit cai putere, depinde anul si cod motor. stiti care e treaba cu asta? unele au 29 kw iar altele 33 parca. multumesc Am văzut unul prin Maramureș acum câteva zile. Pe Olx sau bikeshop, nu mai știu. Albastru, 2000 sau 2001. Sau intră la unguri, pe hasznaltauto.hu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Pe olx nu am gasit mai nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 salut. caut un xt 600 cat mai nou, mi-ar placea pe langa anul 2000...stiti ceva ? pe net gasesc ca xt-urile de 600 au diferiti kw si implicit cai putere, depinde anul si cod motor. stiti care e treaba cu asta? unele au 29 kw iar altele 33 parca. multumesc Pai si Africanele, unele au 50HP, altele au 60HP. Iti dai seama ca e vorba despre diverse legislatii din tari diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.