Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am gasit unul de vanzare din italia neinmatriculat....cere mult ,e ceva identic de vanzare pe aici ?si cum se comporta?consum?mers croaziera?il iau pentru enduro si ceva sosea adica macar 120 pe sosea sa ia si in rest inteleg ca e fiabil se intretine usor,mentionez ca am mai mers pe transalp 600 si kawa kle 500....la clasa enduro iar in rest am avut cb 450 si yamaha diversion

Mesaj completat

{din ce am citit e cel mai laudat din vechi si apartine dictonului ,,simplu si eficace,, imi place asta nu caut model de raliu si nu ma mai pasioneaza asa mult viteza....ba chiar ma intreb de ce nu am trecut mai demult la enduro si peisajele frumoase ale tarii ...anul asta am fost pe transalpina cu kle si mi-a placut mult am facut si bicazul si transfagarasanul dar astea-s doar de palmares acum am in cap strategica o ramura a transalpinei si cred ca tenere e cel mai potrivit pentru asta mai ales ca nu am multi banuti acum desi imi doream un transalp...momentan sunt fara motor}

Mesaj completat

dar de ce nu se mai cumpara asa ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa ma insel (desi nu mi se intimpla prea des), dar din cite stiu modelul 3TB (dupa 1990, cel cu pornire electrica) are aprindere TCI, iar modelul 2KF (inainte de 1989) precum si modelul de dupa 1990 (DOAR cel cu kick, XT600K) au aprindere CDI. Deci e vorba de 2 sisteme fundamental diferite de aprindere, care folosesc bobine de inductie total diferite si principii la fel.

Ca sa pornesti motorul iti trebuie, pe linga sistem electric de aprindere (generator + senzor, TCI, bobina), carburatoare si mai ales sistemul de ungere (rezervorul de ulei este in cadru la 3TB - nu are baie de ulei).

post-39675-1252504642_thumb.jpg

post-39675-1252505282_thumb.jpg

post-39675-1252505325_thumb.jpg

post-39675-1252505370_thumb.jpg

post-39675-1252505425_thumb.jpg

post-39675-1252505483_thumb.jpg

post-39675-1252505531_thumb.jpg

post-39675-1252505581_thumb.jpg

post-39675-1252505618_thumb.jpg

post-39675-1252505636_thumb.jpg Astea sunt firele care ies din motor.Are electromotor si fara kick.Am si carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit unul de vanzare din italia neinmatriculat....cere mult ,e ceva identic de vanzare pe aici ?si cum se comporta?consum?mers croaziera?il iau pentru enduro si ceva sosea adica macar 120 pe sosea sa ia si in rest inteleg ca e fiabil se intretine usor,mentionez ca am mai mers pe transalp 600 si kawa kle 500....la clasa enduro iar in rest am avut cb 450 si yamaha diversion

Mesaj completat

{din ce am citit e cel mai laudat din vechi si apartine dictonului ,,simplu si eficace,, imi place asta nu caut model de raliu si nu ma mai pasioneaza asa mult viteza....ba chiar ma intreb de ce nu am trecut mai demult la enduro si peisajele frumoase ale tarii ...anul asta am fost pe transalpina cu kle si mi-a placut mult am facut si bicazul si transfagarasanul dar astea-s doar de palmares acum am in cap strategica o ramura a transalpinei si cred ca tenere e cel mai potrivit pentru asta mai ales ca nu am multi banuti acum desi imi doream un transalp...momentan sunt fara motor}

Mesaj completat

dar de ce nu se mai cumpara asa ceva???

Uite aici /index.php?showtopic=303104 , poti citi despre modelu asta. Raul a descris cit se poate de bine motocicleta asta.

Si eu personal pot sa zic numai de bine.

Daca gasesti unu care sa te multumeasca tehnic si optic, eu zic sa il iei.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Uite aici /index.php?showtopic=303104 , poti citi despre modelu asta. Raul a descris cit se poate de bine motocicleta asta.

Si eu personal pot sa zic numai de bine.

Daca gasesti unu care sa te multumeasca tehnic si optic, eu zic sa il iei.

 

Bafta

 

Este unul de vanzare la Salonta in judetul Arad, la ceva magazin cu motociclete second.

L-am vazut acolo acum 1 luna de zile. Arata foarte bine si chiar ma batea gandul sa ma bag in seama cu vanzatorul dar nu aveam timp.

Mai este unul de vanzare pe Bikeshop.ro la Bocsa in judetul Caras.

Tot pe Bikeshop este de vanzare o motocicleta care ma innebuneste de cateva zile (raman cu nebunia, fiindca nu am bani pentru experimente) - este vorba de primul model de Yamaha Tenere, 34L-ul. Este din 1985 si are pornire la pedala + frana pe saboti, dar as lua-o fara emotii pentru valoare de colectie, rezervorul de 30 de litri si greutatea de aprox. 170 kg la plin. 800 de euro cere vanzatorul.

 

Pe de alta parte, lumea nu cumpara 3AJ fiindca :

* Este veche ca design

* Nu este asa de puternica precum monocilindrele de azi si poate nici ca cele contemporane cu ea. Nu s-a mers asa de tare pe latura sportiva la ele ci mai degraba pe ideea de mai inceata si mai simpla/fiabila.

* Este veche ca varsta si sansa de a cumpara un model neintretinut si obosit in care sa bagi bani de reparatii este foarte mare.

* Nu toata lumea are cheful si placerea de a repara la motocicleta doar fiindca exista piese ieftine pe toate gardurile.

 

Viteza maxima la 3AJ este de 145 km/h, full in blana. Interesant este ca poate tine constant 130 distante foarte mari.

Este o motocicleta de compromis. Pe teren, full cramponata si cu presiune mica in roti merge foarte bine pentru varsta si greutatea ei, dar te va obosi la un traseu enduro serios. Plus ca, in teren, incaseaza toate loviturile in rezervor. Inclusiv cu crash-bar montat (mult mai rar, ce-i drept).

Pe sosea am mers maxim 500 de km intr-o dupa amiaza si 300 de km fara oprire. Nu ma simteam ok, dar eu nu sunt adeptul comfortului.

So, concluzionand:

- Daca faci 80 % sosea si 20 % soft-enduro ia Transalpul. Muult mai confortabila si ca pozitie si ca linearitate in mers, viteza, cuplu, etc.

- Daca faci invers, gandeste-te mai degraba la un XT600. Adica ceva mai usor si cu mai putine carene. Sau ceva si mai usor de atat.

- Daca tu si pasagerul tau aveti mai mult de 160 de kg impreuna (si mai vrei si cateva bagaje) cauta ceva mai nou si mai puternic din categoria mono de 600-690. Sau mergi spre bi-/tricilindre.

Daca faci din amandoua si consideri ca un rezervor de 25 de litri si carenele usor subdimensionate (dar prezente) sunt un avantaj si nici nu te intereseaza foarte mult aspectul si confortul (ca la o motocicleta de, sa zicem, minim 3500 de euro si din 2000 in sus), atunci ia-ti Tenere.

Nu stiu ce sa zic.

E o discutie foarte subiectiva.

Nu da mai mult de 1300 de euro pe ea decat daca arata foarte bine. La fel, nu as cumpara-o din Italia. Stiu ca acolo gasesti zeci de exemplare intre 400 si 8-900 de euro, dar cu drumul ii dublezi lejer pretul. Poti sa iti cumperi linistit din tara. De fapt, recomand. Fiindca este o motocicleta cu o varsta si nu poti sti ce este in motorul ei.

 

Descrie in mare genul de iesiri/excursii pentru care vrei genul acesta de motor si ti-as putea spune mai lejer daca asta este ceea ce cauti sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de ghidoanele de enduro "FEHLING" ?

Are cineva asa ceva pe motor?

 

 

Buna seara!

 

Poate ma ajuta cineva cu ceva sfaturi /sugestii:

 

Pima problema:

 

Pana la urma am cumparat un ghidon Fehling de pe Louis si am zis sa l montez, insa, stupoare! :D E mai lat cu 10 cm decat cel original si intampin dificultati la montajul comenzilor pe ghidon (adica trebuie sa intind toate cablurile la maximum , chiar sa le scot din ghidajele (inelele) sudate pe cadru. Oricum nu pot sa merg asa ptr ca in viraje as foarta prea tare cablurile.

Ghidonul in rest e ok , e dublu ca grosime fata de cel original (cam 2 5mm fata de 1mm, masurat cu un subler).

 

Ce ma sfatuiti sa fac? sa mai tai din el la flex? :cheers:

 

A doua problema:

 

Dupa ce am montat comenzile, am vrut sa l pornesc, pentru ca nu l am pornit cam de 1luna juma.

Am incarcat bateria am incercat cu socul tras dar n a vrut sa o ia deloc.

Benzina in rezervor aveam putina, mai exact eram pe rezerva. Dupa mai multe incercari,, am renuntat si am mai completat cu 2 litrii de beznina noua. Tot n a vrut, insa am constatat ca scotea miros de benzina pe espament. am renutat din cauza orei tarzii, maine o sa verific bujia.

 

Voi ce pare aveti? E innecata? :cheers:

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

 

Poate ma ajuta cineva cu ceva sfaturi /sugestii:

 

Pima problema:

 

Pana la urma am cumparat un ghidon Fehling de pe Louis si am zis sa l montez, insa, stupoare! :D E mai lat cu 10 cm decat cel original si intampin dificultati la montajul comenzilor pe ghidon (adica trebuie sa intind toate cablurile la maximum , chiar sa le scot din ghidajele (inelele) sudate pe cadru. Oricum nu pot sa merg asa ptr ca in viraje as foarta prea tare cablurile.

Ghidonul in rest e ok , e dublu ca grosime fata de cel original (cam 2 5mm fata de 1mm, masurat cu un subler).

 

Ce ma sfatuiti sa fac? sa mai tai din el la flex? :cheers:

 

A doua problema:

 

Dupa ce am montat comenzile, am vrut sa l pornesc, pentru ca nu l am pornit cam de 1luna juma.

Am incarcat bateria am incercat cu socul tras dar n a vrut sa o ia deloc.

Benzina in rezervor aveam putina, mai exact eram pe rezerva. Dupa mai multe incercari,, am renuntat si am mai completat cu 2 litrii de beznina noua. Tot n a vrut, insa am constatat ca scotea miros de benzina pe espament. am renutat din cauza orei tarzii, maine o sa verific bujia.

 

Voi ce pare aveti? E innecata? :cheers:

 

Multumesc anticipat!

 

 

Taie-l mai bine cu bomfaierul. Ai control mai bun. O latime de 800 mm e numai buna pt Tenere

Se pare ca e inecata. Goleste carburatorul de benzina veche. Are un surub special pt asta. Pune benzina proaspata. Da jos bujia si lasa sa se evapore benzina din cilindru. Poti sa dai si cateva ture la automat cu bujia scoasa. Daca ai baterrie buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor respect maxim ,sunt mai mult decat incantat de raspuns...chiar nu stiu ce sa mai zic acum....multumesc inca odata, e mai mult decat ma asteptam,pentru domnul POPESCU si GLAD1ATOR revin cand imi mai limpezesc ideile ca tre sa comprim informatia primita:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
domnilor respect maxim ,sunt mai mult decat incantat de raspuns...chiar nu stiu ce sa mai zic acum....multumesc inca odata, e mai mult decat ma asteptam,pentru domnul POPESCU si GLAD1ATOR revin cand imi mai limpezesc ideile ca tre sa comprim informatia primita:)

 

Asta cu "domnul" sunt niste mistouri de-ale mele si ale lui @Glad1ator.

Nu ne mai domni atata.

Dar tot nu ai zis pentru ce ai nevoie de motocicleta ca sa te lamurim si mai concret.

Noroc si spor la ales!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...pentru ceva touring pe sosea nationala pina in maxim 120 si poate cu sotia pina in 100 cateodata si drumuri de acces la off-road si apoi ...pentru escapade in Muntii Dobrogei ,sunt foarte aprope de ei ,Galati si nu numai ,poate un Babele ce sa imi mai treaca prin cap acum,ceva Bicaz-Durau cu varianta de peste lac prin padure...mai stiu niste druuumuri neasfaltate in zona Mizil...toate iesirile off desigur fara pasager, in general pentru distractie fara performante sau competitii desi stiu ca transalpul se potriveste mai bine catre sosea si touring, nu sunt banuti ,e mai scump iar la tenere imi plac:rezervorul,cele doua faruri,un pic modelul respectiv cu aripa jos pe fata cred ca unic modelul ,faptul ca e un pic retro ,ca are 4 supape ,marimea rezervorului,demarorul la buton....nu stiu poate mai multe ,un singur lucru nu il stiu ,cat de mult face fata racirea aer-ulei am mai avut asa la diversion si intradevar la inaltime---2000-2500 metri scadea mult puterea si motorul mergea mult mai bine catre seara decat in mijlocul zilei ,pe cind la kle nu am avut problema asta toata ziua ,fiind cu racire pe apa dar

...nu le poti avea pe toate:)))si desi de exemplu nu s-ar astepta nimeni ca un kle 500 sa arate ceva peste cei 600 ai trans. si cuplului prezent de jos fata de turele necesare vechiului motor de gpz de pe kle ca sa compenseze acel cuplu al trans.,m-a surprins placut la sosea la viteze peste 100-pina in 130 stabilitatea si lipsa vibratiilor prezente la trans. atunci cind depasesti 100,de aia zic cine stie ce surprize placute poate oferi tenerele in comparatie cu cele doua doar e o legenda vie si sigur cuplul in vitezele mici 1-2-3 e mult mai prezent ,cel care are motorul rezpectiv cere 1100 dar sustine ca e din 98:))))de aia am citit si am aflat ca seria 3AJ prezenta pe motor s-a fabricat doar in 88 89 90 si astept scaderea pretului...undeva pe la 800-750 euro daca vrea, ca nu e nici inmatriculata asa in rest la prima vedere arata intretinuta dar pana nu am banutii in mina nu pot cere un test drive...in schimb ceva placut am descoperit ieri pe linga mine in Galati chiar a trecut un model identic cu aceleasi culori alb-rosu si nu cunosc propietarul nu am vazut numarul ...era de 600 si stiu ca mai e sigur un propietar de super tenere in Galati,dar mai vorbim ,cu mare placere asa ca ,gentelmen start your engine:)))

Editat de yamadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...pentru ceva touring pe sosea nationala pina in maxim 120 si poate cu sotia pina in 100 cateodata si drumuri de acces la off-road si apoi ...pentru escapade in Muntii Dobrogei ,sunt foarte aprope de ei ,Galati si nu numai ,poate un Babele ce sa imi mai treaca prin cap acum,ceva Bicaz-Durau cu varianta de peste lac prin padure...mai stiu niste druuumuri neasfaltate in zona Mizil...toate iesirile off desigur fara pasager, in general pentru distractie fara performante sau competitii desi stiu ca transalpul se potriveste mai bine catre sosea si touring, nu sunt banuti ,e mai scump iar la tenere imi plac:rezervorul,cele doua faruri,un pic modelul respectiv cu aripa jos pe fata cred ca unic modelul ,faptul ca e un pic retro ,ca are 4 supape ,marimea rezervorului,demarorul la buton....nu stiu poate mai multe ,un singur lucru nu il stiu ,cat de mult face fata racirea aer-ulei am mai avut asa la diversion si intradevar la inaltime---2000-2500 metri scadea mult puterea si motorul mergea mult mai bine catre seara decat in mijlocul zilei ,pe cind la kle nu am avut problema asta toata ziua ,fiind cu racire pe apa dar

...nu le poti avea pe toate:)))si desi de exemplu nu s-ar astepta nimeni ca un kle 500 sa arate ceva peste cei 600 ai trans. si cuplului prezent de jos fata de turele necesare vechiului motor de gpz de pe kle ca sa compenseze acel cuplu al trans.,m-a surprins placut la sosea la viteze peste 100-pina in 130 stabilitatea si lipsa vibratiilor prezente la trans. atunci cind depasesti 100,de aia zic cine stie ce surprize placute poate oferi tenerele in comparatie cu cele doua doar e o legenda vie si sigur cuplul in vitezele mici 1-2-3 e mult mai prezent ,cel care are motorul rezpectiv cere 1100 dar sustine ca e din 98:))))de aia am citit si am aflat ca seria 3AJ prezenta pe motor s-a fabricat doar in 88 89 90 si astept scaderea pretului...undeva pe la 800-750 euro daca vrea, ca nu e nici inmatriculata asa in rest la prima vedere arata intretinuta dar pana nu am banutii in mina nu pot cere un test drive...in schimb ceva placut am descoperit ieri pe linga mine in Galati chiar a trecut un model identic cu aceleasi culori alb-rosu si nu cunosc propietarul nu am vazut numarul ...era de 600 si stiu ca mai e sigur un propietar de super tenere in Galati,dar mai vorbim ,cu mare placere asa ca ,gentelmen start your engine:)))

 

 

Cresterea altitudinii duce la scaderea densitatii aerului si, deci, la scaderea cantitatii de oxigen care intra in motor. Faptul ca motorul nu mai trage e din cauza ca amestecul de benzina si aer e mult prea bogat. Nu are legatura cu sistemul de racire sau cu faptul ca motorul se incinge. O solutie ar fi un reglaj mai sarac al amestecului de benzina (din cuiul suberului) sau un filtru de aer mai performant (prin care sa treaca aerul mai usor).

 

PS: Marea majoritate a motoarelor au 4 supape pe cilindru. Yamaha XTZ are 5 supape pe cilindru. :cheers:

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea altitudinii duce la scaderea densitatii aerului si, deci, la scaderea cantitatii de oxigen care intra in motor. Faptul ca motorul nu mai trage e din cauza ca amestecul de benzina si aer e mult prea bogat. Nu are legatura cu sistemul de racire sau cu faptul ca motorul se incinge. O solutie ar fi un reglaj mai sarac al amestecului de benzina (din cuiul suberului) sau un filtru de aer mai performant (prin care sa treaca aerul mai usor).

 

PS: Marea majoritate a motoarelor au 4 supape pe cilindru. Yamaha XTZ are 5 supape pe cilindru. :blink:

daca tot vb de astea imi face mare placere sa sustin ce stiu, doar asa pot invata :exemplu,yamaha diversion 600 care am avut-o avea 2 supape pe cilindru,honda cb 450 pe care am avut-o avea 3 supape pe cilindru ,honda transalp la fel 3 ,doar kle de la kawa avea 4 supape iar tenerele despre care vb aici e tot cu 4 ,abia ala de dupa 90 cu racirea pe apa si cilindree de 660 are 5 supape,poti sa ne detaliezi mai mult daca gresesc aici ?si da intradevar treaba cu densitatea aerului la inaltime e valabila dar cum vb de motoare termice ,uite ca racirea insuficienta aer-ulei , care normal e mai putin performanta si din cauza curentului slab de aer format la viteza mica de urcare a serpentinelor montane, cred ca e mult mai putin simtita acea lipsa de putere, creata in urma acestei supraincalziri a motorului decat la racirea pe apa, unde indiferent de turatie sau altitudine, motorul cedeaza surplusul de caldura creat in urma solicitarilor si a vitezei mici indiferent de situatie...bineinteles ca are si aceasta racire pe apa limitarile ei:))dar e mai putin influientata de altitudine si mers incet sau lipsa curentului de aer care sa raceasca aripioarele de pe chiulasa si bloc,cam atat cred eu daca stii mai multe te rog sa spui sa mai invat ca sunt convins ca stiu putin

Mesaj completat

in fine,m-am cam incalcit ideea e ca aveam sus temperetura la ulei la diversion pe la 120 grade,daca aveam racire pe apa banuiesc ca nu era asa cald motorul dar asta nu schimba cu nimic amestecul carburant care intradevar la peste 2500 de metri fiind reglat pentru nivelul marii,ineaca motorul cu carburatie si tot lipsa de putere se simte ,ai dreptate ...chiar daca motorul e mai rece un pic...temperatura ideala a uleiului ar fi in jur de 80 grade din ce stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot vb de astea imi face mare placere sa sustin ce stiu, doar asa pot invata :exemplu,yamaha diversion 600 care am avut-o avea 2 supape pe cilindru,honda cb 450 pe care am avut-o avea 3 supape pe cilindru ,honda transalp la fel 3 ,doar kle de la kawa avea 4 supape iar tenerele despre care vb aici e tot cu 4 ,abia ala de dupa 90 cu racirea pe apa si cilindree de 660 are 5 supape,poti sa ne detaliezi mai mult daca gresesc aici ?si da intradevar treaba cu densitatea aerului la inaltime e valabila dar cum vb de motoare termice ,uite ca racirea insuficienta aer-ulei , care normal e mai putin performanta si din cauza curentului slab de aer format la viteza mica de urcare a serpentinelor montane, cred ca e mult mai putin simtita acea lipsa de putere, creata in urma acestei supraincalziri a motorului decat la racirea pe apa, unde indiferent de turatie sau altitudine, motorul cedeaza surplusul de caldura creat in urma solicitarilor si a vitezei mici indiferent de situatie...bineinteles ca are si aceasta racire pe apa limitarile ei:))dar e mai putin influientata de altitudine si mers incet sau lipsa curentului de aer care sa raceasca aripioarele de pe chiulasa si bloc,cam atat cred eu daca stii mai multe te rog sa spui sa mai invat ca sunt convins ca stiu putin

Mesaj completat

in fine,m-am cam incalcit ideea e ca aveam sus temperetura la ulei la diversion pe la 120 grade,daca aveam racire pe apa banuiesc ca nu era asa cald motorul dar asta nu schimba cu nimic amestecul carburant care intradevar la peste 2500 de metri fiind reglat pentru nivelul marii,ineaca motorul cu carburatie si tot lipsa de putere se simte ,ai dreptate ...chiar daca motorul e mai rece un pic...temperatura ideala a uleiului ar fi in jur de 80 grade din ce stiu

 

Da, 120 de grade Celsius pt un motor e cam mult. 80-90 grade e temperatura normala. Racirea cu apa e mult mai eficienta, bineinteles. Plus ca ai ventilator pe radiator si mersul cu viteza mica sau statul pe loc cu motorul pornit nu mai reprezinta o problema. Daca pierzi putere cand motorul se supaincalzeste, inseamna ca e acesta e pe punctul sa se caleze. Tenere al meu are racire cu apa si aceasta functioneaza ireprosabil. In schimb m-am chinuit mult pana am gasit un compromis pt carburatie astfel incat motoreta sa traga bine atat la nivelul marii cat si la altitudini de 2000 m. Au fost perioade cand murea pe DN1 la Posada, la 600 m. Pe Transfagarasan mai aveam putin si o impingeam. Ma depaseau biciclistii. La amestec foarte sarac, iarasi nu mai tragea si dadea rateuri la fiecare deceleratie. Plus ca nu mai facea fata jiclorul de relanti (aerul) si trebuia reglat din surubul de relanti la vreo 2100 rot/min ca motorul sa nu se opreasca la relanti. Pana la urma am gasit un reglaj multumitor al carburatiei.

Deci, pentru faptul ca motoreta nu trage la altitudine, trebuie sa suspectezi in primul rand carburatia. Faptul ca motorul se incinge e partea a doua si e datorata exlusiv vitezei mici de deplasare. Motoretele cu racire pe aer sau aer si ulei necesita o viteza de deplasare cat de cat maricica. De exemplu eu nu cunosc motorete de hard enduro decat cu racire cu apa. Cel putin modelele mai recente. (Apropos: motoarele cu 2 sau 3 supape pe cilindru sunt modele vechi sau choppere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cu totul deacord ,exact asa e numai ca nu stiam cum sa spun eu,dar e curios ca unii fabricanti inca mai apeleaza la conceptul de racire cu aer ulei si nu inteleg de ce...si la motocicletele moderne

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cu totul deacord ,exact asa e numai ca nu stiam cum sa spun eu,dar e curios ca unii fabricanti inca mai apeleaza la conceptul de racire cu aer ulei si nu inteleg de ce...si la motocicletele moderne

greutate si/sau costuri de productie. ...radiator+pompa de apa+ventilator+termostat+suporti... probabil sunt compensate de calitatea crescuta a materialelor setului motor si calitatea uleiului de motor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

In vechend am fost la ceva bochetareala prin Mtii. Baiului cu 2 teneristi prieteni de-ai mei, dar care nu au treaba cu forumul.

 

La un moment dat unu din ei a luat o tranta si si-a spart suportul de oglinda - partea cu filet in care intra oglinda.

 

Unde as putea gasi suportul respectiv? Nu conteaza in ce combinatie - set, cu sau fara oglinzi ...

 

Celuilalt nu i se mai stinge becul de neutral - vreo idee careva ?

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Unde as putea gasi suportul respectiv? Nu conteaza in ce combinatie - set, cu sau fara oglinzi ...

 

Un pic mai delicat fiindca oglinda stanga este cuplata cu ansamblul manetei ambreiajului iar cea dreapta vine la un loc cu frana fata si vasul pentru lichid aferent.

Cu alte cuvinte, scumpe daca le vrea originale si nejustificat pentru ce s-a intamplat.

Parerea mea:

E-bay Germania. Cea mai buna solutie. Cam toate modelele din gama XT si Tenere folosesc in comun foarte multe piese si subansamble, din 1983 pana prin 2002, astfel ca recomand folosirea termenului de cautare "Yamaha Xt600", pentru a gasi cat mai multe produse.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 puncte :

Unde gasesc husa pentru o sa ?Ma refer la "seat cover-ul" original. Gasesc sa cumpar sau tre sa caut totusi un tapiter sa o rezolve el ?

Motorul este o Yamaha XT 600 model 2KF si mi-a plesnit in cateva locuri saua si as vrea sa inlocuiesc husa .

Idei ??

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Baieti, aveti idee de unde pot cumpara din stoc prinderi + topcase + sidecases pentru tenereul nou? Preferabil GIVI dar nu ma dau in laturi si de la alte firme. Multam frumos!

Poti sa te inspiri de aici :

http://www.touratech.com/shops/001/product...roducts_id=5746

Stiu ca in Bucuresti sunt (erau) fratii Ionescu si @kadaver care faceau cam orice din teava pentru motociclete. La Touratech sunt destul de multe accesorii pentru noul Tenere si poti "fura" multe idei bune de acolo. Pentru orice piese din aluminiu, cu fel de fel de taieturi/fante/etc ia legatura cu @piccolino. El are acces la o masina de taiat cu jet de apa.

Uita-te de asemenea pe Louis la "BikeDatenbank" si vezi ce firme fac accesorii pentru modelele anterioare de Yamaha si intra pe site-urile lor. Imi vin acum in minte Hepco & Becker si FiveStars, dar cred ca mai sunt destul de multe.

 

Intrebare de 10 puncte :

Unde gasesc husa pentru o sa ?Ma refer la "seat cover-ul" original. Gasesc sa cumpar sau tre sa caut totusi un tapiter sa o rezolve el ?

Motorul este o Yamaha XT 600 model 2KF si mi-a plesnit in cateva locuri saua si as vrea sa inlocuiesc husa .

Idei ??Multumesc !

 

Huse pentru mai multe modele de Yamaha XT am vazut tot pe Ebay Germania. Daca ai nevoie te ajut eu sa cumperi.

Pe de alta parte - eu mi-am refacut saua la un tapiter auto in TM. Lucratura lui a fost faina insa vinilinul cumparat din comert a cedat dupa 1 an in timp ce originalul tinuse 20 (cred).

Mai ai o varianta (daca vrei lucratura desosebita, de exemplu sa rally, etc) - userul @darian, care se ocupa cu particulatrizarea de sei si, personal, apreciez ceea ce ii iese.

La Dual Tours (cred ca motociclete.com.ro) am gasit preturi foarte ok la UNELE produse. Important este faptul ca pretul este pentru produse de origine. Le usurezi enorm munca de cautare daca ai microfisele de la motocicleta ta si le spui codul produsului (sau folosesti site-ul "yamaha of troy", unde le gasesti destul de usor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 puncte :

Unde gasesc husa pentru o sa ?Ma refer la "seat cover-ul" original. Gasesc sa cumpar sau tre sa caut totusi un tapiter sa o rezolve el ?

Motorul este o Yamaha XT 600 model 2KF si mi-a plesnit in cateva locuri saua si as vrea sa inlocuiesc husa .

Idei ??

 

Multumesc !

inainte cumpara materialul, de la magazin moto, apoi cauta-l pe tapiter :rose:

Mesaj completat

http://www.louis.de/_3010c7adf07ea1b1a9e0d...chterm=10008578

Visit My Website

 

codul louis e 10008578

 

Probabil ca Romi ti-le trimite acasa cu pretul ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur aduce, dar parerea mea e ca, lasind la o parte pretul (destul de mare), tot o sa ajungi la un tapiter sa ti-o monteze cit de cit profesional. Mai bine cauti un vinilin de calitate (sa fie elastic, altfel crapa) care se muleaza bine, si iese o treaba aproape ca originalul. Eu cel putin asa am facut, si de 3 ani e OK saua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...