Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Si totusi: cu ce difera XT 660 Z fata de XTZ 660 in afara de injectie si design?

din ce am vazut eu adica plimbandu-ma cu cea din poza,d langa a mea, difera destule chestii,consuma mai putin,si intra 2,3 l in plus,franare fata masiva pe doua discuri,se revine la 4 supape de la 5,are garda la sol mai generoasa,spatele mobrei e mai ridicat(imi lipseste asta la a mea),suspensiile sunt mai "evoluate",ofera reglaje.pe curbe se lasa ceva mai bine,tind sa cred ca difera unghiul de fuga intre mobre. pe scurt:imi place. cand cresc eu mare si scade pretul sper sa trec la urmatoarea teneroaica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din ce am vazut eu adica plimbandu-ma cu cea din poza,d langa a mea, difera destule chestii,consuma mai putin,si intra 2,3 l in plus,franare fata masiva pe doua discuri,se revine la 4 supape de la 5,are garda la sol mai generoasa,spatele mobrei e mai ridicat(imi lipseste asta la a mea),suspensiile sunt mai "evoluate",ofera reglaje.pe curbe se lasa ceva mai bine,tind sa cred ca difera unghiul de fuga intre mobre. pe scurt:imi place. cand cresc eu mare si scade pretul sper sa trec la urmatoarea teneroaica.

 

Marile diferente sunt de la injectie si design... Comparatia la consum cred ca-i relativa... E clar mai grea si mai inalta. Cam orice operatiune uzuala se face cu maxim ridicat sa (nu stiu daca la XTZ e la fel), reviziile in carte sunt la 10k. In mare e crash proof cam din fabrica, cadru teapan, bascula teapana, piesele care s-ar bulei sunt ieftine ( panourile de la rezervor de exemplu ). Dar faptu ca-i teapana o face si grea... un pic mai nasol ca e grea sus... o chestie care-o avea tenere vechi si care-au uitat-o complet italienii astia e chain guide-ul... Mai sunt chestii mai ciudate si aiurea gandite, nu stiu daca sunt mostenite sau nu... o sa detaliez cand mai prind ocazia acum daca are topic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare se baga cineva la facut un kit de inaltare pentru tenere xtz 660? stie cineva ceva? :-? :unsure:

 

Si asa ii cam cea mai inalta dintre vacile astea mari. Totusi, n-ar strica s-o putem inalta putin de spate. Pe a mea am pus-o pe langa alt Tenere si spatele statea putin mai jos, ambele fara topcase. Sa fie din reglajul piulitei de pe telescop?

 

Btw, in ultimii 500km al meu n-a mai consumat strop de ulei. Imediat termin primii 1000km, in ultimii 500 km nu a trebuit sa mai completez cu ulei. Weekendul asta o sa fac ~500km, dupa ce ma intorc postez aici rezultatul. Din reflex, o sa iau dupa mine 500 ml de ulei, dar nu cred sa fie nevoie :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asa ii cam cea mai inalta dintre vacile astea mari. Totusi, n-ar strica s-o putem inalta putin de spate. Pe a mea am pus-o pe langa alt Tenere si spatele statea putin mai jos, ambele fara topcase. Sa fie din reglajul piulitei de pe telescop?

 

Btw, in ultimii 500km al meu n-a mai consumat strop de ulei. Imediat termin primii 1000km, in ultimii 500 km nu a trebuit sa mai completez cu ulei. Weekendul asta o sa fac ~500km, dupa ce ma intorc postez aici rezultatul. Din reflex, o sa iau dupa mine 500 ml de ulei, dar nu cred sa fie nevoie :).

eu telescopul de la tine l-am reglat la maxim din piulita aia,dar nu mai tin minte daca am pus arcul meu sau al tau pentru ca e cam moale,cand o pun p cric se ridica mult de fund,teoretic daca e sa ma iau dupa varsta ar trebui sa fie mai vioi al meu (95'),dar oricum ar fi fain daca ar modifica cineva furca aia.pentru ca as vrea sa ating jos doar cu varfurile.am sa postez in curand o poza cu modificarea seii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca Darian are obiceiul de a desparti cele doua locuri ale seii. Lucrul asta e util cand mergi cu pasager. Cand mergi singur si, mai ales, in offroad, despartitura aia mai mult incurca. Nu mai poti sa te misti inainte-ianapoi pe sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca Darian are obiceiul de a desparti cele doua locuri ale seii. Lucrul asta e util cand mergi cu pasager. Cand mergi singur si, mai ales, in offroad, despartitura aia mai mult incurca. Nu mai poti sa te misti inainte-ianapoi pe sa.

 

 

Darian o face cum ii spui tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darian o face cum ii spui tu.

daca se baga la modificarea formei,asta e modelul pe care il aplica pe majoritatea seilor.si nu face cum spui tu.adica daca ai nevoie de sea peste 2 luni,spune-i ca ai nevoie maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare se baga cineva la facut un kit de inaltare pentru tenere xtz 660? stie cineva ceva? :-? :unsure:

eu ma gandeam sa bag o flansa sub arc :scratch: , am vazut cum se demonteaza arcurile auto si presupun ca asa ar putea fi comprimat arcul si ar incapea acolo o saiba (ori o "potcoava")facuta la strung

parca nu as modifica articulatiile alea, imi par fiabile, toate cu gresor

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma gandeam sa bag o flansa sub arc :scratch: , am vazut cum se demonteaza arcurile auto si presupun ca asa ar putea fi comprimat arcul si ar incapea acolo o saiba (ori o "potcoava")facuta la strung

parca nu as modifica articulatiile alea, imi par fiabile, toate cu gresor

am avut eu un distantier cum vrei tu sa faci,am comprimat arcu cu prese auto,legat cu sarme,pus la loc,pus distantierul,puse si piulitele taiat sarmele si gata,dar nu e o idee buna,nu ridici spatele nu faci decat sa intaresti arcu si implicit sta tzapana de fund,deci nelasandu-se in arc pare ca e ridicata,mai mult decat atat pe revenire telescopul scoate un fel de pocnet fiindca este oarecum fortat sa revina mai puternic din cauza distantierului.nu stiu daca m-am facut inteles,imi place sa cred ca da.oricum faina treaba cu gresoarele alea multe. se vede in poza adaosul pus de mine in partea de sus a arcului.imediat dupa,am facut rost de alt amortizor ,de data asta complet cu butelioara de la alex_xt si mi l-am montat pe ala. a se vedea ce frumos a fost anulata conducta aia p amortizorul initial.

post-54162-0-49773000-1334180159_thumb.jpg

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se baga la modificarea formei,asta e modelul pe care il aplica pe majoritatea seilor.si nu face cum spui tu.adica daca ai nevoie de sea peste 2 luni,spune-i ca ai nevoie maine.

 

 

 

am zis ca face saua cum ii zici tu, adica o lasa asa (dreapta in cazul enduro) sau o modifica (cu cocoasa, ca la tine). faptul ca o face in 2 luni, ca-i moare telefonul exact cand l-ai sunat tu, ca i-a explodat boiler-ul, ca s-a-mbolnavit cainele cand ai tu nevoie de sa, asta e alta poveste. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia a lui JMo chiar era de vanzare ;)

 

Intrebarea este urmatoarea: ... ce se merita ? Sa iei una noua, sau un second hand cu 30000-40000km la bord ?

 

Cum ti-e norocu'... noua ar avea un plus ( ABS din 2011 ).

 

stiti cumva vreun motorist care vrea sa se desparta de un xtz 660 tenere?

 

Am vazut una pe bikeshop recent, dar n-o "stiu" ca sa zic asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se baga la modificarea formei,asta e modelul pe care il aplica pe majoritatea seilor.si nu face cum spui tu.adica daca ai nevoie de sea peste 2 luni,spune-i ca ai nevoie maine.

 

Ai reusit sa faci vreo tura mai lunga, cu pasager dupa modificare? Se simte vreo imbunatatire notabila? Eu am 2 sei, pe una as modifica-o sa fie comoda si una as tine-o in starea originala, pt endureala.

 

Tocmai ce m-am intors cu motorul dintr-o plimbare mai lunga. Acum am in total 1600 km facuti cu noul piston. Primii 500 facuti in ritm lejer de tot, pana in 3500-4000 ture, fara depasiri si mers la drum intins cea mai mare parte. Dupa am schimbat uleiul, Motul 20W50 mineral (3000-ul). Pana acum o consumat ceva ulei, nu mai tin minte exact cat, 100 max. 200 ml.

La schimbul de 500 km, am pus ulei pana a ajuns ~0.5 cm peste indocatorul MAX de pe joja. De atunci am facut 1100 km, primii 700 mers mai lejer 80-90, accelerari line. Dupa, i-am dat-o pe coaja prin namoale, 5000 ture in I si II pe serpentine. Ultimii 150 km am mers km buni cu pasager si bagaje cu 110 (~4500 ture), depasiri cu varfuri spre 5500 ture. I-am verificat nivelul si uleiul tot acolo ii. Tind sa cred ca am rezolvat (scump) problema consumului de ulei.

 

Cineva se plangea de uleiul asta de la Motul. Eu nu am ce-i reprosa, motorul se aude bine, cutia functioneaza ok. O singura data l-am pornit la rece dupa ce-a stat in fata blocului peste noapte (~3 grade C) si nu o facut zgomote ciudate.

Totusi, fiind mineral, daca nu mai consuma dupa inca 1500-2000km o sa-i mai fac un schimb. Doar uleiul, fara filtru si o s-o tin tot cam asa, la 3000-4000km un schimb. Filtrul de ulei o sa-l schimb odata la 2 ture.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai reusit sa faci vreo tura mai lunga, cu pasager dupa modificare? Se simte vreo imbunatatire notabila? Eu am 2 sei, pe una as modifica-o sa fie comoda si una as tine-o in starea originala, pt endureala.

 

am mers foarte putin 40,50 km local,mi se pare confortabila,dar parca "pasageru" e mai bucuroasa decat mine,e parca mai lucrata partea aia,la mine se observa/simte bine latirea. Mi-ar fi placut daca mai adauga ceva burete in partea mea de sea.dar deocamdata e ok asa.

post-54162-0-92256000-1334660847_thumb.jpg

post-54162-0-25288000-1334660915_thumb.jpg

post-54162-0-50393500-1334661347_thumb.jpg

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis ca face saua cum ii zici tu, adica o lasa asa (dreapta in cazul enduro) sau o modifica (cu cocoasa, ca la tine). faptul ca o face in 2 luni, ca-i moare telefonul exact cand l-ai sunat tu, ca i-a explodat boiler-ul, ca s-a-mbolnavit cainele cand ai tu nevoie de sa, asta e alta poveste. :friends:

Ahahahahahahaaaaa...eu chiar l'am crezut pe Darian :crack:

Dar vad ca si la altii s'a imbolnavit cainele, i-au ros soarecii router'ul sau ...pur si simplu nu stia ce are telefonul. :unsure:

Dar sa stiti ca au meritat cele 2 luni de asteptare ( macar am fost dibaci si i'am trimis'o pana nu a inceput sezonul, ca auzisem eu ceva zvonuri cu calamitatile in Bucuresti )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai reusit sa faci vreo tura mai lunga, cu pasager dupa modificare? Se simte vreo imbunatatire notabila? Eu am 2 sei, pe una as modifica-o sa fie comoda si una as tine-o in starea originala, pt endureala.

 

Tocmai ce m-am intors cu motorul dintr-o plimbare mai lunga. Acum am in total 1600 km facuti cu noul piston. Primii 500 facuti in ritm lejer de tot, pana in 3500-4000 ture, fara depasiri si mers la drum intins cea mai mare parte. Dupa am schimbat uleiul, Motul 20W50 mineral (3000-ul). Pana acum o consumat ceva ulei, nu mai tin minte exact cat, 100 max. 200 ml.

La schimbul de 500 km, am pus ulei pana a ajuns ~0.5 cm peste indocatorul MAX de pe joja. De atunci am facut 1100 km, primii 700 mers mai lejer 80-90, accelerari line. Dupa, i-am dat-o pe coaja prin namoale, 5000 ture in I si II pe serpentine. Ultimii 150 km am mers km buni cu pasager si bagaje cu 110 (~4500 ture), depasiri cu varfuri spre 5500 ture. I-am verificat nivelul si uleiul tot acolo ii. Tind sa cred ca am rezolvat (scump) problema consumului de ulei.

 

Cineva se plangea de uleiul asta de la Motul. Eu nu am ce-i reprosa, motorul se aude bine, cutia functioneaza ok. O singura data l-am pornit la rece dupa ce-a stat in fata blocului peste noapte (~3 grade C) si nu o facut zgomote ciudate.

Totusi, fiind mineral, daca nu mai consuma dupa inca 1500-2000km o sa-i mai fac un schimb. Doar uleiul, fara filtru si o s-o tin tot cam asa, la 3000-4000km un schimb. Filtrul de ulei o sa-l schimb odata la 2 ture.

sau o poti inchiria cate 2 luni la aia care nu au sa momentan :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca am gasit o motoreta si-am cumparat-o :banana:

 

Brava!

 

intrebare: daca vreau sa-mi pun inaltatoare de ghidon (de 30 as prefera) e ok dpdv cabluri fara sa trebuiasca sa le schimb cu unele mai lungi?

 

30mm e max cat poti fara cabluri si furtun de frana... la mine a trebuit sa schimb un pic pozitia de la racordul de frana ca sa-l lase mai liber... altii n-au avut nevoie. Cablul de acceleratie ar trebui sa fie ok si el rutat cum e din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@b374...mersi de info; dar merita? adica ai simtit ca s-a imbunatatit semnificativ pozitia la stand-up? mbine..depinde si ce inaltime ai

 

Eu am 1.94 dimineata si scad spre 1.90 seara, deci medie de 1.92 :))) - s-a simtit spre bine, mi-ar trebui chiar mai inalte sau ghidon curbat altfel, am incercat cu inaltatoare + ghidon rotit spre in fatza cat permit cablurile... e mai bine, dar pt inaltimea mea tot nu e nirvana. Probabil ca alte scarite, o idee mai joase m-ar ajuta...

 

Alte tips care-mi trec prin cap:

 

- scule - ce are pe ea e gluma proasta, nu poti sa dai nici o roata jos... tubulara de 22 pe spate, inbus de 14 pe fatza; cheia de bujie din trusa stock e destul de proasta, eu am futerizat-o cu prima ocazie;

 

- protectii si alte alea - sincer, dupa 2 ani cu scutul stock nu cred ca are nevoie de upgrade, e bun, face treaba... crashbars si alte alea... de-abia acum am pus mai mult in ideea sa atarn proiectoare de ele si sa protejeze pompa de apa... in rest incaseaza foarte bine oricum ai tranti-o. Handguards daca n-are cea mai cheap varianta si care pastreaza si capetele de ghidon e sa pui handguards de 990 ( depinzand de unde iti plac manetele si cum le vrei trebuie pilit o idee din capul de la ambreiaj ). La restul variantelor cam pierzi capetele de ghidon.

 

- chestie care se uzeaza rapid - tampoanele din roata spate, el cheapo le poti dubla sau tripla viata invelindu-le in camera cand incep sa se duca... cam 7-8k e viata lor normala pana devin enervant de uzate.

 

- alta chestie care se duce relativ rapid, rulmentul inferior de la jug ( asta e valabila cam la toate xt-urile ).

 

- intinderea lantului... variatie foarte mare in functie de pozitia basculei... usor de luat leapsa si sa ajungi sa mergi cu lantul coarda daca reglezi ca la alte motorete.

 

- parbriz mai intalt - daca ai spre 1,90 nu merita, nu e eficient.

 

- probabil daca mergi mult off, raport schimbat... eu il schimb acum... 15 - 45 inseamna cam prea multa mers in treapta 1.

 

- becuri si alte alea... destul de bune, un upgrade usor e cu Philips-uri d-alea mega giga hepta +max% :)... dar nu schimba dispersia... desi ajungi cu destula lumina, din cz ca ori ai faza lunga ori scurta, pe curbe noaptea e nasol... ori luminezi 2m in fatza pe frana si faza scurta ori 500m in fatza pe gaz si faza lunga... eu merg cu flash-ul ca sa fie amandoua on. Teoretic se pot face sa mearga amandou pe faza lunga si se pare ca instalatia ar tine... n-am incercat, o sa pun proiectoare. Cristache are xenon, zice ca-i ok.

 

- pt GPS vezi ca sub bord e un cablu alimentat doar pe contact. N-o sa gasesti usor mufa pereche, ori infigi cablurile in el ori tai mufa si legi direct.

 

Resurse web / shopuri:

 

off-the-road.de - sunt un fel de tuneri de xt-uri... foarte prompti si preturi ok-ish.

 

xt660.com - trebuie username pt sectiunea de forum dar merita gasesti destule modificari, pareri despre diverse accesorii, solutii, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari Bobocule...

 

Ar trebui sa ne vedem sa ne arati mobra si sa le vezi pe ale noastre si cel mai important, sa ne povestesti despre Stanuri...neaparat...

 

Cauta-ne... (pe mine sau pe b374)

 

Este o idee f buna cu inaltatoarele de ghidon, vei avea o pozitie mai buna...Si eu recomand sa-ti schimbi raportul la lant, cu a I-a va trebui sa patinezi ambreiajul mult mai des la urcari cu viteza mica...

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...