Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Da bre, asta vad si eu, dar nu-i chin sa o speli dupa ce-o umpli de noroi? Nu se impute nasol? Intreb si eu, n-am vazut una pe viu (desi e moarta :D).

 

 

 

 

Blana nu e doar moarta...este argasita, este pregatita, poti face haine, caciuli din ea...

Daca se uda, o lasi la uscat, iar daca se murdareste de noroi, astepti sa se usuce si o cureti cu peria...

Eu pina acum nu am avut neplaceri cu ea...poate pentru ca era moarta... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa aproape 35K constat si eu o "lasare" a seii... cred ca incerc si eu o blanitza d-asta... de miel o merge? ca vine Pastele... daca nu parca am vazut pe Valea Prahovei destule la vanzare... ce culoare? ce culoare merge cu Tenere rosu? :))))

 

In rest o sa incerc sa-mi adun si eu gandurile si sa postez modificari si impresii, sper ca in curand... tbc

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda din ce parte se baga semeringul de sus in jos sau de jos in sus ? am cumparat semeringuri si pe ele scrie ca au buza pentru praf sunt duble sau ceva de genu dar pe telescop am vazut ca mai am una de praf probabil e model vechi sau ?

 

 

 

In general trebuie cine desface telescopul , sa vada cum a scos simeringurile si sa le bage in aceeasi pozitie . Daca a uitat pozitia cum lea scos , simeringurile sunt sub forma de U , si de monteaza pe telescop cu U-ul in jos , inspre partea inferioara a telescopului , inspre jamba , cu baza U-lui in sus , inspre jug - ghidon .

 

Simeringuri destepte de ulei , trebuie sa aibe buza dubla cu arc + 1 mica de praf !!! Dar obligatoriu sa montezi si simeringurile de praf , care vin deasupra , alea au rolul cel mai important de curatat tija de mizerie si praf .

-- De multe ori , din lipsa de bani , oamenii nu le schimba si pe cele de praf , dar e o mare greseala , deoarece , daca cele de praf sunt uzate , cele de ulei preaiau tot greul , si se uzeaz mult mai rapid .

 

 

Atentie , trebuie curatat telescopul complet foarte bine - atat jamba in interior cat si tija telescopului si toate componentele , cu benzina sau spirt ( daca nu ai solutie special de spalat degresat ) .

 

La introducere , nu trebuie batut pe simering cu o alta piesa direca , deoarece acesta se deformeaza , si ai surpriza ulterior ca va curge .

 

 

 

-- Legat de cheie , daca nu vrei sa iti cumperi cheia ca e prea scumpa , poti sa o faci cum zicea Raul , batatnd o coada de matura , si in mod normal coada maturii ia exact forma de care ai nevoie , o masori cu sublerul , si confectionezi un cap la fel , care se poate suda pe o tija plina sau pe o teava , si ai cheia de bujii si pt mai incolo . Nu mai strici si alte cozi de matura pe viitor beer.gif .

Editat de ACHIMOTO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am desfacut eu cu ce am avut pe acasa si nu a fost asa greu cum am crezut am ascultat de sfaturi :D , dar acuma la bagat ulei in el chiar ca sunt in pom , un sfat o idee ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi: cu ce difera XT 660 Z fata de XTZ 660 in afara de injectie si design?

din ce am vazut eu adica plimbandu-ma cu cea din poza,d langa a mea, difera destule chestii,consuma mai putin,si intra 2,3 l in plus,franare fata masiva pe doua discuri,se revine la 4 supape de la 5,are garda la sol mai generoasa,spatele mobrei e mai ridicat(imi lipseste asta la a mea),suspensiile sunt mai "evoluate",ofera reglaje.pe curbe se lasa ceva mai bine,tind sa cred ca difera unghiul de fuga intre mobre. pe scurt:imi place. cand cresc eu mare si scade pretul sper sa trec la urmatoarea teneroaica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am vazut eu adica plimbandu-ma cu cea din poza,d langa a mea, difera destule chestii,consuma mai putin,si intra 2,3 l in plus,franare fata masiva pe doua discuri,se revine la 4 supape de la 5,are garda la sol mai generoasa,spatele mobrei e mai ridicat(imi lipseste asta la a mea),suspensiile sunt mai "evoluate",ofera reglaje.pe curbe se lasa ceva mai bine,tind sa cred ca difera unghiul de fuga intre mobre. pe scurt:imi place. cand cresc eu mare si scade pretul sper sa trec la urmatoarea teneroaica.

 

Marile diferente sunt de la injectie si design... Comparatia la consum cred ca-i relativa... E clar mai grea si mai inalta. Cam orice operatiune uzuala se face cu maxim ridicat sa (nu stiu daca la XTZ e la fel), reviziile in carte sunt la 10k. In mare e crash proof cam din fabrica, cadru teapan, bascula teapana, piesele care s-ar bulei sunt ieftine ( panourile de la rezervor de exemplu ). Dar faptu ca-i teapana o face si grea... un pic mai nasol ca e grea sus... o chestie care-o avea tenere vechi si care-au uitat-o complet italienii astia e chain guide-ul... Mai sunt chestii mai ciudate si aiurea gandite, nu stiu daca sunt mostenite sau nu... o sa detaliez cand mai prind ocazia acum daca are topic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare se baga cineva la facut un kit de inaltare pentru tenere xtz 660? stie cineva ceva? :-? :unsure:

 

Si asa ii cam cea mai inalta dintre vacile astea mari. Totusi, n-ar strica s-o putem inalta putin de spate. Pe a mea am pus-o pe langa alt Tenere si spatele statea putin mai jos, ambele fara topcase. Sa fie din reglajul piulitei de pe telescop?

 

Btw, in ultimii 500km al meu n-a mai consumat strop de ulei. Imediat termin primii 1000km, in ultimii 500 km nu a trebuit sa mai completez cu ulei. Weekendul asta o sa fac ~500km, dupa ce ma intorc postez aici rezultatul. Din reflex, o sa iau dupa mine 500 ml de ulei, dar nu cred sa fie nevoie :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asa ii cam cea mai inalta dintre vacile astea mari. Totusi, n-ar strica s-o putem inalta putin de spate. Pe a mea am pus-o pe langa alt Tenere si spatele statea putin mai jos, ambele fara topcase. Sa fie din reglajul piulitei de pe telescop?

 

Btw, in ultimii 500km al meu n-a mai consumat strop de ulei. Imediat termin primii 1000km, in ultimii 500 km nu a trebuit sa mai completez cu ulei. Weekendul asta o sa fac ~500km, dupa ce ma intorc postez aici rezultatul. Din reflex, o sa iau dupa mine 500 ml de ulei, dar nu cred sa fie nevoie :).

eu telescopul de la tine l-am reglat la maxim din piulita aia,dar nu mai tin minte daca am pus arcul meu sau al tau pentru ca e cam moale,cand o pun p cric se ridica mult de fund,teoretic daca e sa ma iau dupa varsta ar trebui sa fie mai vioi al meu (95'),dar oricum ar fi fain daca ar modifica cineva furca aia.pentru ca as vrea sa ating jos doar cu varfurile.am sa postez in curand o poza cu modificarea seii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca Darian are obiceiul de a desparti cele doua locuri ale seii. Lucrul asta e util cand mergi cu pasager. Cand mergi singur si, mai ales, in offroad, despartitura aia mai mult incurca. Nu mai poti sa te misti inainte-ianapoi pe sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca Darian are obiceiul de a desparti cele doua locuri ale seii. Lucrul asta e util cand mergi cu pasager. Cand mergi singur si, mai ales, in offroad, despartitura aia mai mult incurca. Nu mai poti sa te misti inainte-ianapoi pe sa.

 

 

Darian o face cum ii spui tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darian o face cum ii spui tu.

daca se baga la modificarea formei,asta e modelul pe care il aplica pe majoritatea seilor.si nu face cum spui tu.adica daca ai nevoie de sea peste 2 luni,spune-i ca ai nevoie maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare se baga cineva la facut un kit de inaltare pentru tenere xtz 660? stie cineva ceva? :-? :unsure:

eu ma gandeam sa bag o flansa sub arc :scratch: , am vazut cum se demonteaza arcurile auto si presupun ca asa ar putea fi comprimat arcul si ar incapea acolo o saiba (ori o "potcoava")facuta la strung

parca nu as modifica articulatiile alea, imi par fiabile, toate cu gresor

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma gandeam sa bag o flansa sub arc :scratch: , am vazut cum se demonteaza arcurile auto si presupun ca asa ar putea fi comprimat arcul si ar incapea acolo o saiba (ori o "potcoava")facuta la strung

parca nu as modifica articulatiile alea, imi par fiabile, toate cu gresor

am avut eu un distantier cum vrei tu sa faci,am comprimat arcu cu prese auto,legat cu sarme,pus la loc,pus distantierul,puse si piulitele taiat sarmele si gata,dar nu e o idee buna,nu ridici spatele nu faci decat sa intaresti arcu si implicit sta tzapana de fund,deci nelasandu-se in arc pare ca e ridicata,mai mult decat atat pe revenire telescopul scoate un fel de pocnet fiindca este oarecum fortat sa revina mai puternic din cauza distantierului.nu stiu daca m-am facut inteles,imi place sa cred ca da.oricum faina treaba cu gresoarele alea multe. se vede in poza adaosul pus de mine in partea de sus a arcului.imediat dupa,am facut rost de alt amortizor ,de data asta complet cu butelioara de la alex_xt si mi l-am montat pe ala. a se vedea ce frumos a fost anulata conducta aia p amortizorul initial.

post-54162-0-49773000-1334180159_thumb.jpg

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se baga la modificarea formei,asta e modelul pe care il aplica pe majoritatea seilor.si nu face cum spui tu.adica daca ai nevoie de sea peste 2 luni,spune-i ca ai nevoie maine.

 

 

 

am zis ca face saua cum ii zici tu, adica o lasa asa (dreapta in cazul enduro) sau o modifica (cu cocoasa, ca la tine). faptul ca o face in 2 luni, ca-i moare telefonul exact cand l-ai sunat tu, ca i-a explodat boiler-ul, ca s-a-mbolnavit cainele cand ai tu nevoie de sa, asta e alta poveste. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia a lui JMo chiar era de vanzare ;)

 

Intrebarea este urmatoarea: ... ce se merita ? Sa iei una noua, sau un second hand cu 30000-40000km la bord ?

 

Cum ti-e norocu'... noua ar avea un plus ( ABS din 2011 ).

 

stiti cumva vreun motorist care vrea sa se desparta de un xtz 660 tenere?

 

Am vazut una pe bikeshop recent, dar n-o "stiu" ca sa zic asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se baga la modificarea formei,asta e modelul pe care il aplica pe majoritatea seilor.si nu face cum spui tu.adica daca ai nevoie de sea peste 2 luni,spune-i ca ai nevoie maine.

 

Ai reusit sa faci vreo tura mai lunga, cu pasager dupa modificare? Se simte vreo imbunatatire notabila? Eu am 2 sei, pe una as modifica-o sa fie comoda si una as tine-o in starea originala, pt endureala.

 

Tocmai ce m-am intors cu motorul dintr-o plimbare mai lunga. Acum am in total 1600 km facuti cu noul piston. Primii 500 facuti in ritm lejer de tot, pana in 3500-4000 ture, fara depasiri si mers la drum intins cea mai mare parte. Dupa am schimbat uleiul, Motul 20W50 mineral (3000-ul). Pana acum o consumat ceva ulei, nu mai tin minte exact cat, 100 max. 200 ml.

La schimbul de 500 km, am pus ulei pana a ajuns ~0.5 cm peste indocatorul MAX de pe joja. De atunci am facut 1100 km, primii 700 mers mai lejer 80-90, accelerari line. Dupa, i-am dat-o pe coaja prin namoale, 5000 ture in I si II pe serpentine. Ultimii 150 km am mers km buni cu pasager si bagaje cu 110 (~4500 ture), depasiri cu varfuri spre 5500 ture. I-am verificat nivelul si uleiul tot acolo ii. Tind sa cred ca am rezolvat (scump) problema consumului de ulei.

 

Cineva se plangea de uleiul asta de la Motul. Eu nu am ce-i reprosa, motorul se aude bine, cutia functioneaza ok. O singura data l-am pornit la rece dupa ce-a stat in fata blocului peste noapte (~3 grade C) si nu o facut zgomote ciudate.

Totusi, fiind mineral, daca nu mai consuma dupa inca 1500-2000km o sa-i mai fac un schimb. Doar uleiul, fara filtru si o s-o tin tot cam asa, la 3000-4000km un schimb. Filtrul de ulei o sa-l schimb odata la 2 ture.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai reusit sa faci vreo tura mai lunga, cu pasager dupa modificare? Se simte vreo imbunatatire notabila? Eu am 2 sei, pe una as modifica-o sa fie comoda si una as tine-o in starea originala, pt endureala.

 

am mers foarte putin 40,50 km local,mi se pare confortabila,dar parca "pasageru" e mai bucuroasa decat mine,e parca mai lucrata partea aia,la mine se observa/simte bine latirea. Mi-ar fi placut daca mai adauga ceva burete in partea mea de sea.dar deocamdata e ok asa.

post-54162-0-92256000-1334660847_thumb.jpg

post-54162-0-25288000-1334660915_thumb.jpg

post-54162-0-50393500-1334661347_thumb.jpg

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis ca face saua cum ii zici tu, adica o lasa asa (dreapta in cazul enduro) sau o modifica (cu cocoasa, ca la tine). faptul ca o face in 2 luni, ca-i moare telefonul exact cand l-ai sunat tu, ca i-a explodat boiler-ul, ca s-a-mbolnavit cainele cand ai tu nevoie de sa, asta e alta poveste. :friends:

Ahahahahahahaaaaa...eu chiar l'am crezut pe Darian :crack:

Dar vad ca si la altii s'a imbolnavit cainele, i-au ros soarecii router'ul sau ...pur si simplu nu stia ce are telefonul. :unsure:

Dar sa stiti ca au meritat cele 2 luni de asteptare ( macar am fost dibaci si i'am trimis'o pana nu a inceput sezonul, ca auzisem eu ceva zvonuri cu calamitatile in Bucuresti )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai reusit sa faci vreo tura mai lunga, cu pasager dupa modificare? Se simte vreo imbunatatire notabila? Eu am 2 sei, pe una as modifica-o sa fie comoda si una as tine-o in starea originala, pt endureala.

 

Tocmai ce m-am intors cu motorul dintr-o plimbare mai lunga. Acum am in total 1600 km facuti cu noul piston. Primii 500 facuti in ritm lejer de tot, pana in 3500-4000 ture, fara depasiri si mers la drum intins cea mai mare parte. Dupa am schimbat uleiul, Motul 20W50 mineral (3000-ul). Pana acum o consumat ceva ulei, nu mai tin minte exact cat, 100 max. 200 ml.

La schimbul de 500 km, am pus ulei pana a ajuns ~0.5 cm peste indocatorul MAX de pe joja. De atunci am facut 1100 km, primii 700 mers mai lejer 80-90, accelerari line. Dupa, i-am dat-o pe coaja prin namoale, 5000 ture in I si II pe serpentine. Ultimii 150 km am mers km buni cu pasager si bagaje cu 110 (~4500 ture), depasiri cu varfuri spre 5500 ture. I-am verificat nivelul si uleiul tot acolo ii. Tind sa cred ca am rezolvat (scump) problema consumului de ulei.

 

Cineva se plangea de uleiul asta de la Motul. Eu nu am ce-i reprosa, motorul se aude bine, cutia functioneaza ok. O singura data l-am pornit la rece dupa ce-a stat in fata blocului peste noapte (~3 grade C) si nu o facut zgomote ciudate.

Totusi, fiind mineral, daca nu mai consuma dupa inca 1500-2000km o sa-i mai fac un schimb. Doar uleiul, fara filtru si o s-o tin tot cam asa, la 3000-4000km un schimb. Filtrul de ulei o sa-l schimb odata la 2 ture.

sau o poti inchiria cate 2 luni la aia care nu au sa momentan :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...