cristache Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 ``` Iesire cu doua Tenere-uri, carora nu prea le place asfaltul... /index.php?/topic/678158-strategica-transalpina-si-valcan/page__pid__3132813#entry3132813 Enjoy... ``` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 carora nu prea le place asfaltul... Roscata e cam curvulita, ii place si asfaltu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Dau la schimb TDM din 97 pe un tenere 660 cat mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) cu 15/45 tot 100 am si eu la 4 mii ...cablul de km e nou Japan =70 lei...era si de ala ieftin la 40 lei la romi-moto,dar am zis ca hai sa fie bine,desi pun pariu ca sunt la fel.si sta chiar pe traseul lui original nu-l deranjeaza deloc aripa. ala cu 40 lei de turometru se rupe pe la 4000 km (2 buc la mine), deci sunt penale rau ... lipsa gresarii este exclusa Chiar am fost atent astazi sa vad. La mine, la 100 (care coincide cu +2km la 100 pe GPS), turatia ii peste 4000. Din pozitia normala a rider-ului se vede ~4250, daca ma uit din dreptul ei, putin sub. Sa fie oare de la pasager? Fara nu m-am uitat. sau de la ambreaj Editat Mai 21, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) sau de la ambreaj N-as zice, in ultima perioada merg destul de golaneste cu el si nu face patinaj artistic. O sa incerc odata fara pasager si bagaje. Editat Mai 21, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 130/80 e mai joasa decat 120/90 , deci circumferinta mai mica... ah! si eu am 140/80 cred ca de aia, roata mai mare , turatie mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 130/80 e mai joasa decat 120/90 , deci circumferinta mai mica... ah! si eu am 140/80 cred ca de aia, roata mai mare , turatie mai mica Se poate, avand in vedere ca diferenta ii mica. Asta ar trebui sa te ajute si la consum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 are cineva habar daca merge pusa roata spate 18" de pe tenere 600 3aj pe xtz 660? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Frankestain. Oare cum se inscrie asta, la primarie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Frankestain. Oare cum se inscrie asta, la primarie? Salut Alex, Daca ai chef sa te joci cu pinioanele, poti sa faci o simulare inainte aici: http://www.gearingcommander.com/ Din cate am vazut, nu are datele pentru motorul tau, dar le poti introduce dupa datele din Service sau Owner Manual. Daca vrei poti sa dai: "Add Bike" si trimiti datele, plus ca poate o sa iti ceara si o poza din manual ca sa se asigure ca datele sunt reale si atunci vor fi disponibile direct pe site. Eu am introdus datele pentru Honda Dominator si Andrei pentru Suzuki Freewind. Enjoy! Tocmai am primit mail-ul de confirmare. Datele sunt disponibile, pt cine vrea sa-si calculeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=668901 Aici este povestea unui tip care a facut amandoua continente Americane cu Tenere-ul... http://advrider.com/forums/showthread.php?t=782959 Iar aici reparatii dupa 50.000 de mile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Mda cum se masoara la xt uleiul am incercat si la cald si la rece si nimic zici ca e gol dar cum draci ca doar ce am facut schimbul si am bagat 3 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Mergi cu motorul pana se incalzeste, opresti motorul, astepti cateva minute (2-5), masori cu sonda ne-infiletata (motorul in pozitie dreapta). 3 litri? Mai baga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 la mine la tenere intra 2.800 bag trei deoarece mai papa la 3-4 sute de km mai verific si mai completez daca necesita vezi cat consuma si la cat trebuie completat ca de consumat sigur papa nu baga aiurea si an nestire dar nici nu uita sa verifici si sa adugi daca necesita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Mda cum se masoara la xt uleiul am incercat si la cald si la rece si nimic zici ca e gol dar cum draci ca doar ce am facut schimbul si am bagat 3 litri. ajunge pe joja numai daca motorul e incalzit bine si daca inainte de masurare uleiul a fost rulat prin cutia de viteze, adica dpe ce ai mers binisor, opresti, scoti joja o stergi si masori cu mobra in pozitie verticala E o porcarie, cand e racoare e aproape imposibil la racire cu apa Editat Mai 31, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 intamplator se pare ca mi-am luat o piatra intr-un far...am facut rost de un ansamblu de faruri de supertenere,care se pare ca sunt la fel,aveti idee daca pot scoate doar sticla sa schimb? stie cineva cum e prinsa acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Hmm... E lipita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Hmm... E lipita. so...? incerc s-o dezlipesc cu grija si o prind la loc cu silicon de ala de parbriz? sau crezi ca e lipita veci pururi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 dupa 50.000 de mile... eh, mai am inca atat ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Va salut si eu in calitate de nou posesor de Tenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tot_raz Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Bună. Sunt proaspăt posesor de Yamaha XT600 model 1989. Este prima mea motocicletă Âşi fiind destul de veche bineînțeles că a trebuit să umblu puțin la ea. Nu sunt eu mecanic dar îmi place să schimb eu tot ce pot. În weekend i-am schimbat semeringurile la furcă pentru că am văzut că pierdea ulei. Dacă tot am schimbat semeringurile am decis să îi schimb Âşi uleiul din furcă pentru ca eram convins că a rămas foarte puțin (sub 300 de ml am scos în total ulei din amândouă). Am cumpărat ulei 10w special pentru furcă. În carte am văzut că zicea să-i bag 538 ml în fiecare. Eu am băgat 500 ml într-o parte Âşi 500 ml în alta pentru că nu am avut decât un litru. După ce am strâns la loc furca nu mai amortiza aproape de loc. Era foarte țapănă. Acum am mai scos ulei din fiecare parte Âşi s-a mai înmuiat. Voi cât ulei a-ți băgat în ale voastre? Aer nu am băgat deloc. Mă gândesc că dacă bag aer se întăreÂşte Âşi mai tare . Pe forum am văzut ca se poate băga ulei prin partea de sus a furcii Âşi aÂşa am procedat Âşi eu deoarece nu am reuÂşit să-i desfac Âşurubul din partea de jos. Acum aÂştept să-mi spuneți voi dacă am făcut bine Âşi dacă nu să-mi spuneți cum să procedez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 (editat) incearca sa desfaci jos neaparat curata telescopul bine dupa ce ai golit de ulei < si eu personal din cate stiu parca nu trebuie sa fie telescoapele in presiune cand bagi ulei si masori (asa stiu eu poate nu e asa ) si eu sunt amator nu mecanic dar incarc sa fac singur si eu ce pot la el urmarind cartea sau sfaturi . Editat Iunie 11, 2012 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Sa o stapanesti sanatos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tot_raz Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Cred că o să desfac furca Âşi o să o duc la ceva service pentru că eu nu am reuÂşit sa desfac Âşurubul ăla de jos. Am încercat să-l desfac cu cheie imbus Âşi cu o țeavă în capăt Âşi nu am reuÂşit decât sa stric cheia. Probabil trebuie încăzit Âşurubul înainte. O să-i las pe cei de la service să-Âşi bată capul cu el că eu m-am săturat ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Si eu am schimbat uleiul insa nu s-a intarit dupa ce am schimbat decat dupa ce am bagat cateva pompe in el.De desfacut am desfacut doar surubul acela lateral nu cu imbus dedesupt.Si surubul acela lateral ptr asa ceva ii facut ptr a da jos uleiul din telescoape . PS eu am pus 538 Repsol 10W ptr furca si nu s-a intarit , nu cred ca din cauza uleiul sa ti se fi intepenit oricum daca producatorul da 538 cu atat trebuie sa functioneze,acum ca ai pus 500 nu e o diferenta ftr mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.