Vizitator _Raul_ Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) sa stii alex ca am dat un telefon la srz.ro (userul "elspa", care are cont si pe forumul asta, ca de altfel si pe alte zeci de forumuri) si i-am spus ca vreau ceramizarea galeriilor de evacuare pt un monocilindru, fara sablare, pt ca le-am facut "inox" eu. i-am comunicat lungimea, am repetat faptul ca e pt un monocilindru, iar el mi-a zis ca ma costa 400 lei. cum eu aveam etalon un post mai vechi al lui _Raul_, in care spunea ca si-a ceramizat galeriile cu 120 lei (incluzand sablarea, care la mine era exclusa) m-am gandit ca e un pret exagerat, care nu se justifica. 100-150 lei eram dispus sa dau, dar 400 lei...da-o in ma-sa de treaba, nici chiar asa ! daca _raul_ mai citeste forumul asta, sa ne spuna cum s-a comportat in timp ceramizarea galeriilor. multumesc. Aproximativ 600 km parcursi pana in prezent. Exclusiv rutieri (zero namol sau apa). Nici cea mai mica uzura. Piesa arata la fel ca atunci cand am luat-o de la @Giz. Nu ma astept ca vopsirea ceramica sa fie revelatia secolului. Probabil in timp se va uza. Chiar exclusiv rutier. Off-road presupun ca se va ceramiza si mai tare de la lutul ce se va intari pe galerii. Dar nu am nici cel mai mic dubiu ca este incomparabil mai buna atat ca cheltuiala cat si tehnic vb decat vopseaua termorezistenta ce se vinde la spray. Din aceasta am incercat atat varianta ieftina, la spray, 2 sau 3 modele, cat si mai scumpa - Mipa la 20 de euro cutia de 150 ml, aplicata cu pistolul. Toate au fost la fel de ineficiente. Pretul mentionat de tine... afacerea omului, pretul lui, no comment. Iti recomand sa cauti "giz powdercoating" pe net si ai sa il gasesti pe cel la care mi-am vopsit si eu piesa in discutie. Eu am platit 120 de lei pentru sablat + vopsire, dar asta cred ca se intampla acum un an si jumatate, daca nu mai bine. Vorbeste cu el. Stiu ca avea clienti ce trimiteau piesele prin curier si le primeau identic. Editat Martie 21, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 multumesc _Raul_ . chiar acum o sa-i trimit un mesaj lui GIZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_zx6r Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 (editat) salutare. am intrat an posesia unei yamaha xt600 acum cateva zile. ma poate ajuta si pe mine cineva sa ami zica ce an ar avea motoru ?? salutare. am intrat an posesia unei yamaha xt600 acum cateva zile. ma poate ajuta si pe mine cineva sa ami zica ce an ar avea motoru ?? Editat Martie 23, 2013 de andrei_zx6r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 adica ce an de fabricatie ? ca nu inteleg. pune o poza ceva sa ne dam seama http://www.rallye-tenere.net/Stammbaum.htm incearca sa ti-l incadrezi pe aici , sper sa t descurci , noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_zx6r Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 (editat) da anul de fabricatie. tot ma chinui sa atasez niste poze dar nu reusesc sunt de pe telefon da anul de fabricatie. tot ma chinui sa atasez niste poze dar nu reusesc sunt de pe telefon Editat Martie 23, 2013 de andrei_zx6r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 (editat) poi cauta pe gooagle upload image le urci acolo si pui link-ul aici , PS:Felicitari sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de mobra e un motor bun Editat Martie 23, 2013 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Intentionez sa inlocuiesc furtunele de frana OEM(cele din cauciuc) de la un XTZ660, cu unele metalice. Intrebare : prin ce difera conductele de frana metalice produse pt diferite tipuri de motociclete? dincolo de lungime, exista diferente in ceea ce priveste diametrul furtunului, modelul/tipul capetelor de prindere de pompa si etrier etc? Oare furtunele metalice produse de Goodridge pt Transalp, sunt compatibile si cu XTZ660? Voi ce stiti? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 salutare. am intrat an posesia unei yamaha xt600 acum cateva zile. ma poate ajuta si pe mine cineva sa ami zica ce an ar avea motoru ?? Felicitari! Ca sa afli din ce an e motorul, cea mai rapida si mai la indemana cale este sa te uiti in talon (Certificat de Inmatriculare). Asa e ca nu te-ai gandit la asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Salutare! Vreau sa schimb placutele la tenere ...ce imi recomandati? sa iau de pe louis lucas trw? senchiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 vpower16v: nu prea conteaza la XTZ placutele de frana, pt ca mai toate sunt la fel. Ia-le pe alea de care ai bani. mult mai important e sa dai etrierii jos, sa-i desfaci si sa cureti cu alcool tehnic pistonasele (gasesti la magazinele de piese auto), verifici garniturile si ungi bine bolturile alea care culiseaza. Sa ai spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Salutare! Vreau sa schimb placutele la tenere ...ce imi recomandati? sa iau de pe louis lucas trw? senchiu ! Mi-e mi-au placut mult Ferodo Platinum. Franeaza bine cu ele, simtitor mai bine decat placutele mai ieftine... Dar sunt si mai agresive cu discurile. Gasesti la orice magazin auto care vinde placute Ferodo. Din auzite, si Lucas sunt bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Indiferent de marca, placutele metalice (sinterizate) franeaza mai bine dar sunt agresive cu discurile. Alternativa este placutele organice, mai slabe la franare, se tocesc mai repede dar nu uzeaza discurile foarte puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 off topic: mai oameni buni, cum dreacu' se posteaza poze pe forum, ca am uitat ? anul trecut am postat de cateva ori, iar totul a fost simplu si intuitiv. acum nu mai reusesc, desi am luat meniul la puricat. acasa am Win XP, iar la birou Win8(cu licenta, ca doar n-am platit-o eu). sa fie soft-ul de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 ce nu sti ? daca e vorba de poza ti-am spus cauta pa goagal image upload si e foarte simplu iti explica pas cu pas acolo si aici pui linkul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 ma intereseaza sa incarc poze din calculator. anul trecut am postat imagini de cateva ori, insa am incercat si acum , dar parca s-a schimbat meniul. cand ma duc in "My Media" gasesc acolo atasamentele de anul trecut, dar nu inteleg cum sa urc pe forum poze dintr-un folder de pe desktop-ul meu. responsabilii cu site-ul sigur au schimbat ceva. help me? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 ai in dreapta jos ceva cu MORE REPLY OPTIONS da click acolo si apoi te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 ce simplu era daca as fi cascat mai mult ochii ! iti multumesc si-mi cer scuze ca am incarcat forumul inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Salutare! Vreau sa schimb placutele la tenere ...ce imi recomandati? sa iau de pe louis lucas trw? senchiu ! pune linistit ! TRW cele "moi" /obisnuite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Multam colegii! Cred ca o sa cumpar lucas trw de pe louis ca imi este mai comod. O sa dau si o fuga prin cartier poate aduce cineva ferodo...daca nu...lucas. Am citit si eu ca sinterizate sunt agresive cu discurile, si cum discurile mele sunt bune o sa iau organice. Prefer sa schimb placute decat discuri...este mai ieftin asa, nu? Oricum la stilul meu de mers relaxat cred ca o sa muste bine si placutele bio ps o alta intrebare. Sezonul trecut am curatat carburatia la mecanic...si mi-a facut reglaj bun la altitudine de oras. Cand am luat vacuta m-am speriat de cat de bine tragea.....DAR pe transalpina...SCUTER !! nu am reusit sa trec de 3000 rpm. cum deschidea si a-l doilea carburator se ineca si dadea in nas. La sol tragea tare. Mentionez ca dadea rateuri de zici ca incepuse jihadul, cand luam mana din acceleratie. Am filtru k&n si evacuare completa sebring pt ea, nu e adaptata. Dupa ce m-am intors de pe transalpina mi-a refacut reglajul, la oras nu mai da rateuri dar nici nu mai trage asa atare. Nu am apucat sa urc la altitudine cu ea. Intrebare : Ale voastre la altitudine se metamorfozeaza in scutere? asa e carburatorul sensibil la altitudine? sau nu a fost bine reglat? vreau sa mearga cat de cat normal la 1500 + m si la oras sa fie tot asa normal....nu vreau performante racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) Multam colegii! Cred ca o sa cumpar lucas trw de pe louis ca imi este mai comod. O sa dau si o fuga prin cartier poate aduce cineva ferodo...daca nu...lucas. Am citit si eu ca sinterizate sunt agresive cu discurile, si cum discurile mele sunt bune o sa iau organice. Prefer sa schimb placute decat discuri...este mai ieftin asa, nu? Oricum la stilul meu de mers relaxat cred ca o sa muste bine si placutele bio ps o alta intrebare. Sezonul trecut am curatat carburatia la mecanic...si mi-a facut reglaj bun la altitudine de oras. Cand am luat vacuta m-am speriat de cat de bine tragea.....DAR pe transalpina...SCUTER !! nu am reusit sa trec de 3000 rpm. cum deschidea si a-l doilea carburator se ineca si dadea in nas. La sol tragea tare. Mentionez ca dadea rateuri de zici ca incepuse jihadul, cand luam mana din acceleratie. Am filtru k&n si evacuare completa sebring pt ea, nu e adaptata. Dupa ce m-am intors de pe transalpina mi-a refacut reglajul, la oras nu mai da rateuri dar nici nu mai trage asa atare. Nu am apucat sa urc la altitudine cu ea. Intrebare : Ale voastre la altitudine se metamorfozeaza in scutere? asa e carburatorul sensibil la altitudine? sau nu a fost bine reglat? vreau sa mearga cat de cat normal la 1500 + m si la oras sa fie tot asa normal....nu vreau performante racing. Da, aproximativ asa am patit si eu pe Transalpina in punctele mai inalte. Sub altitudini de 1400m nu se simte. Totusi, al meu incepea sa dea in nas dupa 4000-4500 ture (evacuare si filtru de aer standard). Editat Martie 25, 2013 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) ce culoare are bujia? daca are carburatia reglata, diferenta la altitudine este putin sesizabila, probabil amestec prea bogat Editat Martie 25, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Da, sub 1400 cam asa, nu se simte. Si eu ma gandeam ca era prea bogat (din aceasta cauza si efectele sonore din evacuare) si cum se rarea aerul se ineca. O sa dau o fuga undeva la munte se o testez cum e acum. O sa ma uit la bujie, era noua atunci. Acum mi-am amintit ca se incalzea mai tare motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 (editat) poti regla acul de dozaj de la carburatorul principal fara sa mai dai carburatorul jos... dar trebuie sa fi foarte foaaaarte atent sa nu pierzi surubelele si mai ales siguranta aia mica de la bratul care ridica pistonasul . ps- daca trage bine la altitudine, atunci trage bine si jos. De incalzit se incalzeste cand amestecul este prea sarac . Editat Martie 25, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 de cat e cheia de spite la XTZ660 ? vreau sa comand una si nu stiu ce masura sa cer. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Am avut una de asta si se potrivea: http://www.louis.de/_2067ac284893248446d6632db031588a22/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003884 Din specificatii, ii una dintre dimensiunile astea: 6.3 mm - 5.6 mm - 5.0 mm - 4.5 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.