ZIDU' Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Va prezint un amortizor YSS folosit pe un f650 Dakar. In total amortizorul are aprox 10k km din care pe off undeva la 2-300 (forestiere lejere). Evenimentul a aparut dupa ce am trecut printr-o gaura care nu trebuia sa fi pus astfel de probleme... A mai patit careva ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan d Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Aveai ceva greutate pe spate, bagaje, pasager, etc? Chiar ma uitam la YSS pentru un schimb preventiv la a mea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted June 11, 2017 Author Share Posted June 11, 2017 nimic. Eram singur pe mobra, costum de ploaie si un polar in topcase. In momentul socului - semiflexat in scarite (am vazut gaura, am dat gaz in scurt si am ridicat curu din sea ca sa trec prin ea fara probleme. A trecut fata elegant, fara soc; spatele a pris buza de pe partea aialalta ). Gaura poate fi asimilata cu o gura de canal nitel mai mare (pod din tub de beton de dialetru mare cu o surpatura ). Cedarea nu a fost instantane, a mai mers aproximativ 5 km pana cand am ramas fier pe fier la 20 km distanta de asfalt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
derkleine Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Esti prea gras . Q.e.d ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted June 11, 2017 Author Share Posted June 11, 2017 yeah, vre-o 5 kile in plus - 1.83 / 88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raoulserban Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 ce ciudat s-a rupt. de fel acolo e materialul foarte tare. Nu cumva a facut cineva o ghidusie si a cautat sa-l inalte. se mai practica chestia. PS: sa nu-l arunci la gunoi, poate se repara . Eu le-as scrie celor de la YSS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted June 12, 2017 Author Share Posted June 12, 2017 Nici o ghidusie. A fost montat de mine, cu reglajul lui original (ce e drept la lungimea maxima), masurat din ochi in ochi sa aiba lungimea nominala, etc. Se poate repara cu alta tija, alt reglaj de rebound si alta piesa de montaj inferioara. La momentul asta nu am intentia sa fac asa ceva ....... cost si increderea in produs in sine - daca a cedat prima data va ceda si a 2-a oara. Poate pt cineva care il tine doar pe strada (unde se achita foarte decent de sarcina lui) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcgotic Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Cand am vrut sa imi iau pe spate ceva ieftin, am tot citit de YSS si am dat de multe probleme mai putin sau mai grave. Pe advrider daca dai un search, si pe alte site-uri o sa gasesti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 eu l-as suda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wawessh Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Asa patesti cand te crezi pe KTM, ce sa zic..... Am rupt si eu vreo 3 roti de MTB fix pe calapodoul tau. Am prins pe saritura fix marginea de la groapa/sant/etc cu roata spate. Se poate sa fie si defect de fabricatie. Da-le mail cu poze si daca e firma serioasa o sa iti ceara sa le trimiti amortizorul. Treaba se rezolva mai usor daca vorbesti la telefon/skype direct cu el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted June 12, 2017 Author Share Posted June 12, 2017 o sa incerc desi nu imi fac sperante. Oricum nu as pune altul la fel acolo. Cu ala OEM am facut glume de soiul asta fara numar si nu a avut nici o problema ....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted June 12, 2017 Author Share Posted June 12, 2017 asta era dedicat pe model. asa l-au gandit - ala e .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wawessh Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Eu cred ca e acelasi diametru ca la ala stock. Nu cred ca se joaca vreun producator la asa ceva pentru chestii care ii costa putin. Oricum nu ei s-au apucat sa toarne bara aia si dupa sa o cromeze, au facut comanda. Nici nu e rupt din sudura, asa ca tind sa cred ca a fost o problema cu bara cromata, aliaj/tratament precar/turnare/forjare....etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted June 12, 2017 Author Share Posted June 12, 2017 nu e rupta bara cromata in sine ci zona de reglare a reboundului si piesa de legatura cu oasele. Se poate observa ca arcul este inca tensionat la locul lui .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adidas Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Daca-s facute in Tailanda, sau pe acolo pe undeva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.