Sari la conținut

Postări Recomandate

Va salut, am un Yamaha Majesty 180cc , acum aproximativ 450 de km i-am schimbat uleiul si antigelul, azi am observat pete de ulei si spuma in vasul de antigel, nu excesiv dar cat sa il observi foarte clar. Sa fie garnitura de chiulasa arsa ? Scuterul merge bine in rest, in ture mici mai intrerupe foarte putin cateodata pana in 2000 rpm maxim, dar in rest merge perfect la momentul actual 120km/h prinde si trage ok.

Sa fie doar garnitura de chiulasa ? Sau se poate si altceva? Nu stiu daca sa-l repar sau sa-i fac vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura de chiuloasa,pompa de apa sau in cel mai rau caz fisurat bloc motor. As spune ca este vorba de o pompa de apa deoarece este cel mai comun dar trebuie verificat. Dupa ce ai rezolvat problema fa cel putin 1-2 schimburi de ulei ca sa speli motorul iar pentru partea de racire ar trebui sa pui otet sau ceva solutie care sa scoata tot uleiul din antigel deoarece nu o sa iti mai raceasca cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi folosim altceva pentru spalatul motoarelor de ulei, bine vorbesc despre autoturisme si camioane, este solutia asta de la kent (sper sa nu se considere reclama):

http://www.kenteurope.com/en/products/radiator-oil-emulsifier

Bagi solutia asta cu apa, incalzesti motorul si il lasi sa mearga 10 minute, dai drumul din nou cu apa simpla si gata. Folosim solutia de ani de zile, merge brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m.am gândit la pompa de apa, sa inteleg ca e problema comuna la pompa de apa? Are 18000km motorul , oricum mai am o pompa de apa de pe un 125cc luat de piese. O sa o schimb si sa.i dau cu fratele Victor (Reinz) ca face minuni :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata nu o sa intre uleiul in apa pe la pompa de apa/presetupa..APA IN ULEI..da.

Din pacate in ultimul timp sa degradat destul de mult calitatea raspunsurilor si sfaturi tehnice pe acest forum...

Problema poate sa fie de la racitorul de ulei(daca are asa ceva motorul),garnitura de chiulasa degradata intre traseul de ulei care urca la distributie si un traseu de apa,sau in cel mai rau caz o fisura in chiulasa/bloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gândesc ca e posibil totusi si pe la pompa ca la Majesty pompa e învârtita de axa de came si are legatura directa, acum e posibil si cum zici tu sa intre doar apa in ulei desi daca era asa crestea nivelul la ulei. Cred ca la salariu o sa ii cumpăr un kit pentru pompa de apa si garnituri. E posibil sa intre si printre cilindru si carter?

El merge foarte bine in rest, cam asta fiind singura lui problema notabila, mai întrerupe intr.o plaja de 500 rpm putin peste relanti dar se remediază si asta.

Daca mai merg cu el asa ,urmarind mereu nivelul de antigel si ulei , e vreo problema ?

Editat de AlecsanderAXD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate pompele de apa indiferent unde sunt montate sau angrenate, au gaura de drenaj in exterior. Daca sunt probleme pe oricare dintre etansari (ulei sau apa) pierderea este data afara.

Pentru ca tie iti intra ULEI IN APA asta inseamna ca pe traseul de presiune al uleiului care poate sa atinga si 4/6bari ai o scapare catre circuitul de apa.

Ca este pe zona chiulasei in corpul ei sau la zona de etansare chiulasa/bloc asta trebuie sa descoperi.

APA IN ULEI nu poate sa ajunga de cat in zona de stocare a uleiului,adica in baia de ulei,si atunci uleiul se spumeaza.

Niciodata sa nu credeti ca apa din sistemul de racire,unde are o presiune de max 1,1 bari o sa poata sa intre in sistemul de ungere unde presiunea este de 4bari...

Cum am spus,APA IN ULEI intra doar in baie.

ULEIUL IN APA intra in sistemul de racire datorita diferentei de presiune, si asta se intampla doar daca intre circuitul de presiune al uleiul si circuitul de racire exista o cale,fisura, gaura, lipsa etansare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma apuc sa verific pompa de apa pe care o am de schimb de la celalalt scuter sa vad daca se vede vreo pierdere cu ochiul liber si daca pare ok o montez cu toate ca montata cand face presiune pe instalatie e posibil sa faca ca si cea actuala. In orice caz daca observ o schimbare in rau sau in bine fata de cum se comporta acum, e clar unde e problema...la pompa de apa, daca problema persista...nu ramane decat garnitura de chiuloasa sau chiuloasa in sine...mai am o chiuloasa de rezerva dar cu supapa de admisie stramba, ma gandesc ca pot sa fac din 2 chiuloase una sau eventual supape noi. Multumesc de sfaturi tuturor, apreciez orice raspuns sau idee, mai revin cu un comentariu dupa ce mai mesteresc pe la el.


» Post actualizat in 26 Jun 2017 08:20

*n-am putut sa editez postul de mai sus ^^.

Pompa de apa de pe celalalt scuter are un stut in plus in partea de sus si nu stiu care e treaba cu el asa ca n-am mai montat-o. Pompa mea actuala era destul de murdara si cu niste depunderi pe ea, am incercat sa o desfac ca sa ajung la semeringul cu pricina dar are un surub in stea si se deformeaza cu orice as incerca sa-l desfac asa ca n-am vrut sa il stric de tot si am zis sa il las cum e acum pana pe data de 10-11, atunci o sa-mi iau un kit de reparatie pentru pompa de apa si o sa-l crestez cu flexul si o panza subtire sa il pot desface , totodata am sa schimb si garniturile atunci.
Cred ca o sa scot tot inclusiv cilindrul ca sa il verific de vreo fisura desi parca nu as mai umbla la el fiindca daca intra pe la cilindru zic eu ca aveam nivelul crescut la ulei in baie ,dar la mine se pastreaza constant deocamdata.
Intre timp...am scos tot antigelul si am bagat otet in el, l-am lasat asa o zi cu otetul in el , am mers si vreo 30km asa ,ce a iesit de pe instalatia de racire....nu mai zic :))) Am scos tot ce a fost si am bagat antigel si apa distilata.


» Post actualizat in 26 Jun 2017 08:22

In rest scuterul merge perfect, fara alte probleme ,i-am curatat si carburator si i-am pus filtru de benzina ca nu avea, trage bine de tot, top speed 120km/h pe gps.
Am facut saptamana trecuta GR-Buc de 3 ori cu el plus alte plimbari vreo 650km fara probleme.


» Post actualizat in 03 Jul 2017 08:50

Pana la urma am desfacut motorul, garnitura de chiuloasa era afumata, se cunostea clar pe ea. Am scot si primul segment sa-l bag in cilindru sa vad cum se inchide si venea cap in cap, semn ca parea bun, pe ceilalati nu i-am scos. Am schimbat garniturile si surpriza...tot fierbea, mi-a venit in minte termostatul blocat pe inchis asa ca l-am scos de tot si momentan merge bine, nu mai fierbe, nu mai intrerupe, trage bine, n-a mai facut spume in antigel, dar totusi mi se pare ca mananca ulei , dar asta ma gandesc ca e posibil fiindca atunci cand nu era pornit intra apa in ulei ,dar cand era pornit intra uleiul in apa...diferenta de presiune banuiesc, o sa fac schimbul de ulei cred ca o sa iau un 10w50 si sa vad daca mai consuma ulei...
momentan dupa ce am mai completat uleiul se prezinta bine, ramane sa vad dupa ce fac schimbul cum se prezinta.


» Post actualizat in 03 Jul 2017 08:55

dar asta ma gandesc ca e posibil fiindca atunci cand nu era pornit intra apa in ulei ,dar cand era pornit intra uleiul in apa

 

Nu stiu cum dau edit la post, ma bat cu forumul, voiam sa zic ca intrand apa in ulei cand statea nepornit uleiul s-a subtiat ,am completat la nivel si pare ok deocamdata, oricum fac schimbul zilele astea si o sa fiu geana pe el sa vad daca mai papa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...