Ionut Pantea Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Salutare prieteni, vin la voi cu o problema. Am un Suzuki GSX 750 F care se opreste din mers dupa ce fac vreo 2 km si nu mai porneste (ca si cum nu ar fi fost buna incarcarea). A 2-a zi porneste ca si cu nu ar fi avut nimic iar dupa vre cativa km se opreste din nou. Ati mai avut careva aceeasi problema? Daca da, cum ati rezolvat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 nu se alimenteaza, joc termic supape .... daca trebuie sa intrebi oricum o s-o duci la mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Da te rog mai multe detalii! Se opreste brusc, sau se balbaie inainte o secunda-doua? Daca brusc, curata contactul de killswitch. Daca se balbaie, desfa busonul de benzina, inchide-l inapoi si incearca iar. Cand zici ca "nu mai porneste" dupa ce s-a oprit, face ceva cand dai la buton? Invarte, scoate zgomote, sau sta moarta-n papusoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Posibil sa facă vacuum în rezervor. Verifici ușor dacă mergi cu busonul rezervorului deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Verifica robinetul vacuumatic sau furtunasul de vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 @ Ionut Pantea: Frumos ar fi sa ne tii la curent cu felul in care ai rezolvat problema, in felul acesta informatia ramane valabila pentru altii ce se vor confrunta cu aceleasi simptome la un moment dat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Pantea Postat August 19, 2017 Autor Share Postat August 19, 2017 Salutare prieteni, multumesc de sfaturi si iertati-mi raspunsul tardiv. Problema a fost rezolvata, am vorbit cu un mecanic care imi spunea ca ii posibil sa aiba benzina in ulei. Am inteles ca treaba asta se intampla din cauza folosirii incorecte a robinetului de benzina, am inteles ca GSXF are o setare care lasa benzina direct in carburatoare(sau cel putin asa im inteles) care daca se foloseste timp ce stationeaza permite scurgerea benzinei in ulei. Ei, auzind chestia asta am zis ca nu strica sa schimb si uleiul iar spre surprinderea mea am scos undeva la vreo 4.5 L (sau chiar mai mult) de ulei combinat cu benzina iar producatorul recomanda 3.2 L. N-am inteles exact cum s-o intamplat toata treaba asta dar stiu ca sa poate preveni. Cand motocicleta sta pe perioade indelungate e recomandat sa nu folositi pozitia robinetului de benzina pe care scrie PRI. Cu stima John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 Ok, si ce motor te-ai gandit sa-ti iei acum? Asta cred ca ti-a ramas mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 Eu credeam ca il întrebi ce motor își ia pt ca l-a distrus pe asta. Iti dai seama ce ungere a avut :-)l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 Asa credeai?! Si eu oare ce am intrebat? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 M-am gândit si eu, dar nu eram sigur ce vrei sa spui. Cam prea subtil pt mine:-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 poate sa fi scapat trebuie curatate carburatoarele si inspectate cuiele ponto(u)? in mod normal cuiele trebuie sa inchida chiar si in pozitia PRI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latenightevents Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 salut baieti . sunt si eu nou posesor de GSXF 750 din 2000 . Motocicleta a fost dusa la mecanic, verificata , carburatoare sincronizate, frani , ulei plus filtre... totul pus la punct pentru sezon ( kit lant este in stare buna ) eu nu ma pricep, insa. la vale , pe liber, se aude un bocanit mecanic la roata spate ... bob bob bob ... ca un rulment cu o bila sparta . apoi, in sarcina.... pun a1-a, plec de pe loc, acelasi bocanit parca, se muta la mijlocul motocicletei ... Mecanicul a spus ca a verificat rulmenti , jocuri roti .. bascula .. zicea ca e ok .. ce sa fie oare ? c suspectez ceva oare sa fie in cutia de viteze ... e ca un cloncanic .. imi pare rau ca nu pot inregistra ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seek_MeCT Postat Aprilie 28, 2019 Share Postat Aprilie 28, 2019 La 23.04.2019 la 16:26, latenightevents a spus: salut baieti . sunt si eu nou posesor de GSXF 750 din 2000 . Motocicleta a fost dusa la mecanic, verificata , carburatoare sincronizate, frani , ulei plus filtre... totul pus la punct pentru sezon ( kit lant este in stare buna ) eu nu ma pricep, insa. la vale , pe liber, se aude un bocanit mecanic la roata spate ... bob bob bob ... ca un rulment cu o bila sparta . apoi, in sarcina.... pun a1-a, plec de pe loc, acelasi bocanit parca, se muta la mijlocul motocicletei ... Mecanicul a spus ca a verificat rulmenti , jocuri roti .. bascula .. zicea ca e ok .. ce sa fie oare ? c suspectez ceva oare sa fie in cutia de viteze ... e ca un cloncanic .. imi pare rau ca nu pot inregistra ... Du-te la alt mecanic. S-ar putea sa fie de la lant(uzura prea mare), sau cum zici tu ceva la cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latenightevents Postat Aprilie 29, 2019 Share Postat Aprilie 29, 2019 (editat) omu o zis ca lantu e ok ... un baiat care are un gsxf la fel , tot asa s-a uitat la ea si zicea ca arata bine si foaie si lant . acuma, cine stie ce o fi inauntru acolo la pinion .. ca din zona aia aud cloncaneala . se aude constant, ritmic cand cobor cu ea la vale pe liber ... cand e n sarcina, nu e ritmic .. cloncane alandala canteodata .. azi am simtit mai pronuntat parca, pentru ca luam un viraj in deal si eram cu a2-a si tineam din ambreiaj patinat ... parca se cloncanea acolo mai tare .. Editat Aprilie 29, 2019 de latenightevents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 Salut! Am un GSX750F din 2002 și vreau să vă expun următoarea situație, pentru eventuale păreri, soluții, dacă a mai întâlnit cineva situația și mă poate ajuta. Am o problemă la pornirea balenei și asta se intâmplă dacă stă mai multe zile fără să o pornesc (peste 7 zile). Ce se întâmplă: - aseară, am pornit-o , am tras socul (cam jumătate), a pornit la prima cheie, a mers 2-3 minute și s-a oprit; - după acest episod, am mai încercat să o pornesc până mi-a murit bateria; - am luat o baterie auto, am pus clești, nimic; - am vorbit cu fostul proprietar și mi-a dat soluția (o știam dar mi se pare un pic greoaie în condițiile în care, pornind-o regulat la interval de 3-4 zile, pornește de fiecare dată la prima cheie); - soluția: pusă benzină într-un bidon de jumătate de litru, ridicat rezervorul cât să pot scoate furtunul de alimentare care vine în filtru, racordat bidonul cu un furtun la filtru, turnat benzină în carburatoare, scos furtunul improvizat, racordat alimentarea, dat la cheie și... PORNIT DIN PRIMA! bun... - am lasat-o să meargă cam 5 minute, am oprit-o pentru 15 minute cât m-am echipat să dau o tură, m-am întors la balenă, am pornit-o, iar în momentul în care am ieșit pe stradă să-i dau gaz, A MURIT și n-a mai pornit; Menționez că robinetul a fost pe poziția RES și ON. N-am încercat să-l pun pe PRI, mi-a fost teamă că se îneacă și n-o mai scot la capăt cu ea. Cam asta e... Dacă mă poate ajuta cineva cu o soluție (în afara celei menționate)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seek_MeCT Postat Mai 22, 2019 Share Postat Mai 22, 2019 La 14.05.2019 la 9:21, De 3 Lei CuiE a spus: Salut! Am un GSX750F din 2002 și vreau să vă expun următoarea situație, pentru eventuale păreri, soluții, dacă a mai întâlnit cineva situația și mă poate ajuta. Am o problemă la pornirea balenei și asta se intâmplă dacă stă mai multe zile fără să o pornesc (peste 7 zile). Ce se întâmplă: - aseară, am pornit-o , am tras socul (cam jumătate), a pornit la prima cheie, a mers 2-3 minute și s-a oprit; - după acest episod, am mai încercat să o pornesc până mi-a murit bateria; - am luat o baterie auto, am pus clești, nimic; - am vorbit cu fostul proprietar și mi-a dat soluția (o știam dar mi se pare un pic greoaie în condițiile în care, pornind-o regulat la interval de 3-4 zile, pornește de fiecare dată la prima cheie); - soluția: pusă benzină într-un bidon de jumătate de litru, ridicat rezervorul cât să pot scoate furtunul de alimentare care vine în filtru, racordat bidonul cu un furtun la filtru, turnat benzină în carburatoare, scos furtunul improvizat, racordat alimentarea, dat la cheie și... PORNIT DIN PRIMA! bun... - am lasat-o să meargă cam 5 minute, am oprit-o pentru 15 minute cât m-am echipat să dau o tură, m-am întors la balenă, am pornit-o, iar în momentul în care am ieșit pe stradă să-i dau gaz, A MURIT și n-a mai pornit; Menționez că robinetul a fost pe poziția RES și ON. N-am încercat să-l pun pe PRI, mi-a fost teamă că se îneacă și n-o mai scot la capăt cu ea. Cam asta e... Dacă mă poate ajuta cineva cu o soluție (în afara celei menționate)... ori e infundat furtunul ori face vacum in rezervor. du-te la mecanic ca pierzi o galagie de bani daca incerci singur(sau cuiu pontou, asta zic, fa o vizita la mecanic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Mai 22, 2019 Share Postat Mai 22, 2019 Acum 45 minute, Seek_MeCT a spus: ori e infundat furtunul ori face vacum in rezervor. du-te la mecanic ca pierzi o galagie de bani daca incerci singur(sau cuiu pontou, asta zic, fa o vizita la mecanic) Multumesc de sfat. Este deja la mecanic. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latenightevents Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 hello probleme ambreiaj ... patineaza, tureaza in gol cand e accelerata in mers indiferent de treapta caut sa cumpar un kit .. aveti ceva recomandari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretu I Postat Iulie 15, 2021 Share Postat Iulie 15, 2021 (editat) Salutare. Stie cineva daca pentru Suzuki GSX750F(1998) mai sunt compatibile si alte tobe originale, de exemplu de la gsx600f din aceeasi serie, sau de la Bandit, SV? Mersi. Editat Iulie 15, 2021 de Cretu I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.