Sari la conținut
Ionut Pantea

Probleme Suzuki GSX 750 F

Postări Recomandate

Salutare prieteni, vin la voi cu o problema. Am un Suzuki GSX 750 F care se opreste din mers dupa ce fac vreo 2 km si nu mai porneste (ca si cum nu ar fi fost buna incarcarea). A 2-a zi porneste ca si cu nu ar fi avut nimic iar dupa vre cativa km se opreste din nou.

 

Ati mai avut careva aceeasi problema? Daca da, cum ati rezolvat-o?

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu se alimenteaza, joc termic supape ....

 

daca trebuie sa intrebi oricum o s-o duci la mecanic

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da te rog mai multe detalii!

Se opreste brusc, sau se balbaie inainte o secunda-doua? Daca brusc, curata contactul de killswitch. Daca se balbaie, desfa busonul de benzina, inchide-l inapoi si incearca iar.

Cand zici ca "nu mai porneste" dupa ce s-a oprit, face ceva cand dai la buton? Invarte, scoate zgomote, sau sta moarta-n papusoi?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa facă vacuum în rezervor. Verifici ușor dacă mergi cu busonul rezervorului deschis.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Verifica robinetul vacuumatic sau furtunasul de vacuum.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ Ionut Pantea: Frumos ar fi sa ne tii la curent cu felul in care ai rezolvat problema, in felul acesta informatia ramane valabila pentru altii ce se vor confrunta cu aceleasi simptome la un moment dat... :peace:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni, multumesc de sfaturi si iertati-mi raspunsul tardiv. Problema a fost rezolvata, am vorbit cu un mecanic care imi spunea ca ii posibil sa aiba benzina in ulei. Am inteles ca treaba asta se intampla din cauza folosirii incorecte a robinetului de benzina, am inteles ca GSXF are o setare care lasa benzina direct in carburatoare(sau cel putin asa im inteles) care daca se foloseste timp ce stationeaza permite scurgerea benzinei in ulei. Ei, auzind chestia asta am zis ca nu strica sa schimb si uleiul iar spre surprinderea mea am scos undeva la vreo 4.5 L (sau chiar mai mult) de ulei combinat cu benzina iar producatorul recomanda 3.2 L.

N-am inteles exact cum s-o intamplat toata treaba asta dar stiu ca sa poate preveni. Cand motocicleta sta pe perioade indelungate e recomandat sa nu folositi pozitia robinetului de benzina pe care scrie PRI.

 

Cu stima John

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, si ce motor te-ai gandit sa-ti iei acum? :) Asta cred ca ti-a ramas mica...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu credeam ca il întrebi ce motor își ia pt ca l-a distrus pe asta. Iti dai seama ce ungere a avut :-)l

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa credeai?! Si eu oare ce am intrebat? :))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

poate sa fi scapat

 

trebuie curatate carburatoarele si inspectate cuiele ponto(u)? in mod normal cuiele trebuie sa inchida chiar si in pozitia PRI

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×