Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Sign in to follow this  
Ionut Pantea

Probleme Suzuki GSX 750 F

Recommended Posts

Salutare prieteni, vin la voi cu o problema. Am un Suzuki GSX 750 F care se opreste din mers dupa ce fac vreo 2 km si nu mai porneste (ca si cum nu ar fi fost buna incarcarea). A 2-a zi porneste ca si cu nu ar fi avut nimic iar dupa vre cativa km se opreste din nou.

 

Ati mai avut careva aceeasi problema? Daca da, cum ati rezolvat-o?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu se alimenteaza, joc termic supape ....

 

daca trebuie sa intrebi oricum o s-o duci la mecanic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da te rog mai multe detalii!

Se opreste brusc, sau se balbaie inainte o secunda-doua? Daca brusc, curata contactul de killswitch. Daca se balbaie, desfa busonul de benzina, inchide-l inapoi si incearca iar.

Cand zici ca "nu mai porneste" dupa ce s-a oprit, face ceva cand dai la buton? Invarte, scoate zgomote, sau sta moarta-n papusoi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa facă vacuum în rezervor. Verifici ușor dacă mergi cu busonul rezervorului deschis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica robinetul vacuumatic sau furtunasul de vacuum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ionut Pantea: Frumos ar fi sa ne tii la curent cu felul in care ai rezolvat problema, in felul acesta informatia ramane valabila pentru altii ce se vor confrunta cu aceleasi simptome la un moment dat... :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare prieteni, multumesc de sfaturi si iertati-mi raspunsul tardiv. Problema a fost rezolvata, am vorbit cu un mecanic care imi spunea ca ii posibil sa aiba benzina in ulei. Am inteles ca treaba asta se intampla din cauza folosirii incorecte a robinetului de benzina, am inteles ca GSXF are o setare care lasa benzina direct in carburatoare(sau cel putin asa im inteles) care daca se foloseste timp ce stationeaza permite scurgerea benzinei in ulei. Ei, auzind chestia asta am zis ca nu strica sa schimb si uleiul iar spre surprinderea mea am scos undeva la vreo 4.5 L (sau chiar mai mult) de ulei combinat cu benzina iar producatorul recomanda 3.2 L.

N-am inteles exact cum s-o intamplat toata treaba asta dar stiu ca sa poate preveni. Cand motocicleta sta pe perioade indelungate e recomandat sa nu folositi pozitia robinetului de benzina pe care scrie PRI.

 

Cu stima John

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, si ce motor te-ai gandit sa-ti iei acum? :) Asta cred ca ti-a ramas mica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa credeai?! Si eu oare ce am intrebat? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate sa fi scapat

 

trebuie curatate carburatoarele si inspectate cuiele ponto(u)? in mod normal cuiele trebuie sa inchida chiar si in pozitia PRI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...