Vizitator goe 75 Postat Iulie 13, 2019 Share Postat Iulie 13, 2019 Ok . I-am dat numarul tau nepotului Mihai .Sper sa te sune maine sa va intalniti. Am sunat si eu si el la numarul asta: 0763681602 , dar linie ocupata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 14, 2019 Autor Share Postat Iulie 14, 2019 Asta i nr. A venit nepotul si a cumparat kitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailboat Postat Iulie 17, 2019 Share Postat Iulie 17, 2019 Salut, tocmai am vorbit la telefon pentru un kit din următorul transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 20, 2019 Autor Share Postat Iulie 20, 2019 Pt cei ce isi monteaza singuri kitul de mufe, pot sa atasez la papucii electrici o anumita lungime de fire litate cu sectiunea de 2.5mm2, ramine doar sa lipiti firele de la mufele mele cu firele din instalatia motocicletei. Se pot atasa fire sectiunea maxima de 4mm2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 28, 2019 Autor Share Postat Iulie 28, 2019 Sunt pe stoc 6 relee. 4 provin de pe BMW S1000RR, unul de Panigale, unul de R1 2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 Salutare. Am montat și eu azi un kit pe un Suzuki sv650, modelul din 2001. I-am schimbat locul, l-am pus pe undertail, între șei. Am pus și un cooler de procesor de PC. La cât de rece stă, nici nu cred că avea nevoie. Ca idee, după ce m-am dat cu motoru, era foarte ușor călduț. Apa din acvariu la 24° e mai caldă decât releul. Încarcă 14.4V la relanti, cu farul stins. Cu farul aprins pe fază lungă, scade la 13.9V, la 5000rpm 14.4 cu farul stins și 14.3 cu farul aprins pe fază lungă. În mers, și la 9000rpm se menține la fel de bine. Afișajul arată cu 0.3 mai mult decât multimetru. Nu știu care e mai aproape de realitate. Chinezării amândouă oricum... Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 12, 2019 Autor Share Postat August 12, 2019 La 13.07.2019 la 23:48, goe 75 a spus: Ok . I-am dat numarul tau nepotului Mihai .Sper sa te sune maine sa va intalniti. Montat si pe moto F4. Mai sunt pe stoc 2 bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat August 13, 2019 Share Postat August 13, 2019 Salutare, Am investit si eu într-un regulator de tensiune FH012DA de la Bogdan. Tensiunea de încărcare cu ambele faze aprinse este de 14.5-14.6V la ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat August 13, 2019 Share Postat August 13, 2019 Salut Bogdan. Se poate monta si pe BMW Xmoto (5 fire doar ca are niste mufe ciudate) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 15, 2019 Autor Share Postat August 15, 2019 La 13.08.2019 la 16:06, cozmino a spus: Salut Bogdan. Se poate monta si pe BMW Xmoto (5 fire doar ca are niste mufe ciudate) ? Da, se poate monta. Kitul meu cuprinde si mufele care intra in releul de tensiune. La 13.08.2019 la 14:40, Diddi a spus: Salutare, Am investit si eu într-un regulator de tensiune FH012DA de la Bogdan. Tensiunea de încărcare cu ambele faze aprinse este de 14.5-14.6V la ralanti. La 5000tr, cât este valoarea tensiunii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 4, 2019 Autor Share Postat Septembrie 4, 2019 Am primit de curind 3 regulatoare FH020AA, sunt ca noi. Primul venit, primul servit. Le livrez cu firele sertizate si lipite cu fludor in papuci si papucii bagati in carcasele mufelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Septembrie 4, 2019 Share Postat Septembrie 4, 2019 Client fericit. Recomand cu mare incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Septembrie 10, 2019 Share Postat Septembrie 10, 2019 La 15.08.2019 la 18:53, JAGI a spus: La 5000tr, cât este valoarea tensiunii? ~ 14.7V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dnil@s Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Salutare. Defectiune rezolvata si la mine. Am montat regulatorul furnizat de Bogdan pe Yamaha FZ6 S2 si lucrurile au revenit la normal. Cu cel vechi facea figuri cand se incalzea si in sarcina la turatii mai mari. Despre Bogdan numai de bine, este un profesionist adevarat. Va recomand celor ce cititi mesajul sa mergeti pe mana lui fara ezitare chiar si pentru montaj daca reusiti sa va sincronizati. In cazul meu, chiar daca regulatorul a venit preechipat cu mufe si fire si tot, am reusit sa ard siguranta ca m-am grabit si am uitat sa deconectez bateria. Altfel spus, releul aduce si un plus fata de cel original in sensul ca se incalzeste mai putin si asigura o tensiune mai buna la ralanti. Asta din ce am observat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 17, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2019 Au venit pe stoc inca 6 bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Martie 3, 2020 Share Postat Martie 3, 2020 Salut, Se potrivește la Burgman An250, 1999? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 6, 2020 Autor Share Postat Martie 6, 2020 Da. Daca alternatorul are 3 faze si nu are infasurare de excitatie, se potriveste. Din 6 bucati a mai ramas UN regulator. Si nici nu a inceput sezonul. Am sa aduc altele curind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Martie 13, 2020 Share Postat Martie 13, 2020 Nu stiu si nici colegii de pe topicul dedicat nu ma ajuta. In manual nu scrie...am doar cum sa dezmembrez, schimb. Eventual putem incerca impreuna sa il montam, daca crezi ca ar fi safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 15, 2020 Autor Share Postat Martie 15, 2020 este fara excitatie. Adica se potriveste pt acest tip de regulator de tensiune. Ieri am platit citeva bucati, in 14 zile vor fi in RO. Astept de la Pandy un feedback. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Martie 24, 2020 Share Postat Martie 24, 2020 Am intrat in posesia unui regulator. Nu am apucat sa il testez precum mi-as fi dorit, dar valorile testate rapid au fost: 14.5V cu becul aprins, 14.9V fara. Este vorba de un Burgman de 250. Abia dupa ce ajunsesem sa dau jos regulatorul vechi am vazut ca e impuscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 Am reinviat si eu un F4i cu regulatorul cumparat de la @JAGI Motocicleta functioneaza perfect, 14,6 V la ralanti, all good. Recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 13, 2020 Autor Share Postat Mai 13, 2020 Am relee si mufe pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 1, 2020 Autor Share Postat Iunie 1, 2020 Salutare. Azi am avut de lucru la o moto CBR 600F4I.Motoreta a avut un releu chinezesc care efectiv a explodat, nimic spectaculos, doar ca daca apare si ghinionul, se poate produce un incendiu. I am instalat un releu cu mosfet uri, i am anulat cele 2 mufe care se afla pe cablurile de la alternator si de la firele ce merg spre baterie, am lipit firele legate la mufele pt noul releu de incarcare. Alternatorul genereaza la bornele bateriei 13.6V, dupa ce turatia depaseste 1300tr/min. Ceva nu e in regula, mi am zis. Am masurat tensiunea chiar pe mufa mama care intra in mufa tata din releu. Rezultat, 14.65V Undeva se pierde 1 v pe traseu. Banuiesc ca ar fi contactele de pe siguranta generala care vine de la releu la baterie, am cautat o prin motocicleta si nu am gasit o. Am mai spus pe acest topic, instalatiile electrice sunt deja vechi, firele nu mai fac contact perfect si apar pierderi de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Andrei Titere Postat Iunie 2, 2020 Share Postat Iunie 2, 2020 @JAGI Salut. Cred ca am o problema cu regulatorul de tensiune la un FZ1 2006. La relanti fara ventilator, dar cu becurile aprinse, incarca 13.9 (in mers 14.1). Cand porneste ventilatorul scade pana la 12.8 dupa care urca pana pe la 13.1-13.2. In mers 13.9 - 14.1. Este ok sau trebuie sa schimb releul? am intelese de la tine ca FH020CA ar tine in jur de 14v la relanti ceea ce e un lucru bun pentru oras si mers pe distante scurte. Daca trebuie sa schimb releul ai modelul acesta? Multumesc anticipat pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2020 Autor Share Postat Iunie 3, 2020 Am modelul FH20DA, CA si FH12CA, la tensiuni generate sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.