Fiziflash Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Aseara ma intorceam dintr-un roadtrip, ce e drept cu vant lateral destul de puternic. Mergeam in viteza a 6-a cu 140km/h. Mi-au coborat ochii pe temperatura si am citit 65 grade C. Aceasta este media de temperatura in care a stat pana am intrat in oras (si a urcat peste 80). Din cate stiu eu, termostatul ar trebui sa inchida circuitul apei spre radiator in asa fel incat sa nu permita scaderea temperaturii sub 80 grade C. In acelasi timp motocicleta fiind naked ma gandesc ca vantul lateral racea propulsorul suficient cat sa ajunga la aceasta temperatura. M-ar ajuta niste pareri din experienta, daca este dus termostatul sau fenomenul este normal. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Aseara ma intorceam dintr-un roadtrip, ce e drept cu vant lateral destul de puternic. Mergeam in viteza a 6-a cu 140km/h. Mi-au coborat ochii pe temperatura si am citit 65 grade C. Aceasta este media de temperatura in care a stat pana am intrat in oras (si a urcat peste 80). Din cate stiu eu, termostatul ar trebui sa inchida circuitul apei spre radiator in asa fel incat sa nu permita scaderea temperaturii sub 80 grade C. pe acolo , da In acelasi timp motocicleta fiind naked ma gandesc ca vantul lateral racea propulsorul suficient cat sa ajunga la aceasta temperatura. gandesti prea mult , mai bine mai putin dar corect ... vantul lateral daca ti-ar racii motorul te-ar si da jos de pe motocicleta.... multe mobre de etalea au termostatele scoase complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 E termostatul defect sau lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Verifica senzorul de temperatura.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat August 14, 2017 Autor Share Postat August 14, 2017 (editat) Se pare ca nu este ca la masini. Conform manualului termostatul la modelul meu de motocicleta se deschide la 62 grade. Fac copy paste la textul din manualul de service: "The thermostat is a wax pellet type which opens or closes with coolant temperature changes. The thermostat continuously changes its valve opening to keep the coolant temperature at the proper level.When coolant temperature is less than 55°C (131°F), the thermostat closes so that the coolant flowis restricted through the air bleeder hole, causing the engine to warm up more quickly. When coolanttemperature is more than 58 ∼ 62°C (136 ∼ 144°F), the thermostat opens and the coolant flows." P.S. Am atasat si tabelul de specificatii din acelasi manual. Editat August 14, 2017 de Fiziflash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Se pare ca ti-ai dat singur raspunsul. Daca faceai asa de la inceput... nu mai aflam si noi ceva, ma rog, cei interesati, cu Kawa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag.d Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Si eu am avut aceeasi panica. Pe autostrada 140k/h 67/68 grade C (636 2005). Nu am gasit nimic in manual (sau poate nu am citit eu destul de bine), dar mecanicul la care merg m-a asigurat ca este totul perfect in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 (editat) Power-Tape pe radiator ca sa reduci racirea prin convectie, in sezonul rece. 1/8, 1/5, 1/3. Te joci, daca vrei, cu latimea benzii, pana obtii temperatura pe care o doresti. 75-85 de grade ar fi ok. Pe de alta parte, temperatura apei la 65 n-ar fi sfarsitul lumii daca uleiul e la temperatura lui optima (90-100 Celsius). Banuiesc ca nu ai sonda de temperatura pe baie deci o metoda simpla pe care o poti pune in aplicare ar fi ca in timpul uei ture sa te opresti si sa masori temperatura uleiului (pe filtru de ulei e numai bine) cu un pistol de masurat temperatura cu laser. Daca uleiul e prea rece, in sistemul de ungere poate aparea cavitatia si lubrifierea va fi deficitara. Tot toamna-iarna-primavara, cand temperaturile sunt mici, poti trece pe un lubrifiant mai utin vascos, 10W30. Consulta manualul de service si vei gasi acolo recomandarea Kawasaki. Cheers! Editat Octombrie 6, 2017 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.