Admin l.u.v Postat Octombrie 5, 2017 Admin Share Postat Octombrie 5, 2017 Aici nu-i vorba de a pierde ceva, ci de faptul ca si concurenta a facut ceva foarte bun si frumos. Eu nu as da 2000 euro in plus doar pe o sigla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 (editat) @ angus_young eu am descris fapte recente, nu vreau sa intru in polemica asa doar ca tu spui "am vazut eu" sau altul spune "am auzit eu". Tot din acest motiv sunt multi prosti in trafic... ptr ca ei "au auzit"... s.a.m.d. Te rog sa observi unde am scris: "numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti". " Paote nu ai citit atent dar Kymco este la origine HONDA si a fost ales sa faca anumite motoare ptr moto BMW (GS, C650S...). Oare asta nu inseamna ceva ?!? Te rog sa observi ca eu am descris fapte si test drive cu cele doua modele concurente si am adus in atentia celor interesati avntaje si dezavantaje cu argumente (nu ca "asa am auzit eu" ) sustinute de cifre (cum ar fi Cp, Dotari, Kg...) si preturile actuale ale celor doua rivale... ca judecata ta este partinitoare imi pare rau. Uneori si asta arata nivelul tau (daca intelegi ce vreau sa spun). As avea totusi o intrebare sa iti pun: cind ai facut test comparativ cu modelele prezentate de mine ca sa aflam si noi opinia ta neinfluentata de toti bagatorii in seama de pe net care stiu totul despre orice... Nu te supara angus_young dar nu mai posta aici daca nu esti informat ptr ca induci in eroare oamenii de buna credinta care chiar sunt interesati sa se informeze corect. Stii cum spui tu acum? desi cifrele (CP, dotari si pret) plus testele facute de mine spun ca AK 550 ABS sete in momentul de fata raport Pret / Calitate mai bun... tu nu si nu (desi habar nu ai de realiateta actuala) o tii tare cu ce era acum niste ani. Suntem in 2017, trezeste-te. Si uite asa nu ma pot abtine eu cind dau de cite un din asta. Iti repet angus_young: Numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti". Editat Octombrie 5, 2017 de do_it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 (editat) Daca vrei sa nu mai comenteze nimeni , fa-ti un blog unde sa dai tu accept la postarile altora , aici suntem pe forum ... ghinion Daca ai fost in Italia , Spania si Franta ai fi vazut ( nu ma indoiesc ca poate ai fost ) , Yamaha T Max este rege , la mica distanta de Honda Silverwing si Burgman In Italia este o adevarata manie cu T Max-uri customizate , este un mod de viata , cam cum e la noi cu BMW-urile Am mers si cu T Max si cu Silverwing si cu Burgman ...dar nu am mers cu Kymco dar nu cred ca am pierdut nimic si nu tind deloc spre ignoranta ca mod de viata Zici de raport pret / calitate la Kymco, eu zic marketing , se pozitioneaza mai jos ca pret fiindca nu au de ales si m investesc masiv in "teste" si "review": platite , test drive-uri si tot tacamul ca sa isi creeze imagine de brand ... cam cum a procedat si KIA pe vremuri Zici de motoare Honda pe Kymco , de motoare pentru BMW ...pai si FIAT face motoare pentru Jeeo . Chrysler , dar lumea tot Cayenne, Touareg sii X5 cumpara cu tot cu marketingul si discounturile uriase de la FIAT Am inteles din prima ca esti mare fan si detinator Kymco dar cred ca esti prea entuziast si .... asta te duce la limita ratiunii , cu tot cu testele de la Yamaha , care miros a subiectivism ... sorry dar nu m-am putut abtine Editat Octombrie 5, 2017 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Octombrie 5, 2017 Autor Share Postat Octombrie 5, 2017 @ angus_young Nu ca m-ar deranja comentariile constructive (am folosit cumva vre-un cuvint care nu il intelegi pe deplin ca in fata cifrelor si a faptelor prezentate se pare ca ai o problema) dar cind sunt facute asa ca "sa-ti arati nivelul" si esti chiar si impotriva cifrelor clare si a mai multor test drive atunci nu te supare dar sunt alergic la prosti. Nu e deloc subiectivism doar ca ignori argumentele mele intentionat sau... esti prost. Nu te simti jignit... e doar o constatare a faptelor / postarilor tale. Nici macar nu este vorba despre asta dar nu contest in Italia e un mod de viata Tmax dar asta nu il favorizeaza in discutia noastra prezenta. Si acele multe Tmax care zici tu ca le-ai vazut sunt generatii de pe vremea cind Kymco AK 550 nu exista. Get the point? Ti-am spus delicat in speranta ca te prinzi: DACA TU NU STII NU INSEAMNA CA NU EXISTA !!! ai inteles ceva din asta? Deasemeni am venit cu cifre comparative, am facut test drive cu doua Tmax si trei AK 550 si mi-am exprimat opinia in urma experientei acumulate referitor la subiectul nostru si tu tot pe a ta o tii... sa stii ca chiar esti prost si mai si insisiti. Am incercat din nou sa fiu delicat spunindu-ti: Numai atunci cind testezi amindoua produsele te numesti "ca stii despre ce vorbesti". Degeaba am incercat inca mai vii si te si lauzi ca nu ai mers cu AK 550 dar in schimb iti dai cu parerea. Prostu nu e prost destul pina nu e si fudul... Ma intreb daca intelegi ce vreau sa spun... citi ani ai? asa de curiozitate... In rest e plin forumul de bagatori in seama. Trezeste-te este 2017!!! Drive Safe si feriti-va de prosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 las la o parte jignirile explicite , din postul anterior , posibil ca nu suporti o discutie ci doar un monolog am observat ca review la tine , inseamna de fapt citez : - saua este cam exagerat de lata ceea ce obliga la o pozitie prea cracanata ...cind stau pe loc cu scooterul ajung jos doar cu virful picioarelor si - Cele doua butoane ptr deschidere Tank si Sa amplasate in prelungirea locului de stat uneori te freci cu testiculele pe butoane. - Si in final va invit sa asculta-ti sunetul scos de Yamaha Tmax si apoi cel scos de Kymco AK 550; Yamaha este o jucarie pe linga esapamentul lui Ak 550. mai spui tu pe acolo ca T Max nu este echillibrata 50/50 cum e Kymco , aici nu pot sa imi ascund un zambet din spatele ecranului , pai nu uita ca de fapt T Max e recunoscut pentru ciclistica exceptionala , si nu am auzit sa fuga fata chiar si cu pasager eu zic ca sigur ti s-a parut, ia mai gandeste-te un pic ! Si poate te mai gandesti si la cum te exprimi pe net , sa stii ca nu e nevoie sa bolduiesti ca sa inteleg ca incerci un mic exercitiu de autoritate ! Ce nu stii este ca cei care scriu ingrosat de fapt "striga" , se "rastesc" la interlocutor incercand astfel sa isi impuna ideile.! Si da , recunosc , am 24 ani si carnet moto de 26 de zile .... ! CE sa feci , nu am experienta ta ,si nu sint nici tester de scutere .... sunt varza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Sa lasam profesionistii sa ne arate pe youtube in teste exact care e mai bun,probabil la capitolul confort sa fie mai bun kymco dar la capitolul sportivitate clar t-max,tu alegel pe cel care iti place mai mult,pentru mine e dezamagitor ca tu la 1.80m stai aproape pe varfuri...eu la 1.67m ce fac ? Imi iau "tocuri" ?sunt convins ca sunt multi pasionati de t-max in italia dar sunt si mai multi italieni care pun pret pe confort si practicabilitate,stiu ca era un model de kymco de 300 parca sau 500 care iesise cel mai votat/folosit in italia acum ceva ani,ca o fi fost din cauza pretului nu este exclus,eu unul nu as da 12-13 mii pe un maxi-scuter,tu decizi ce faci cu banii tai,testeaza si varianta DX poate iti va placea,arunca un ochi si la burgman 400/650,bmw c650 gt/sport,x-max 400 poate vei gasi ceva ce iti va placea,iar caii putere si kgle nu inseamna totul la un maxi-scuter,conteaza si ciclistica,centrul de greutate,aerodinamica,franele,modul in care livreaza puterea,aici vorbim strict despre performante,cauti confort? Uita t-max,uitate la un burgman 650 sau bmw c650gt ,ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Octombrie 6, 2017 Autor Share Postat Octombrie 6, 2017 Salut. @ einstein1984 sa stii ca ai dreptate in ceea ce priveste faptul ca "sunt pufos"; eu ma consider chiar gras; (nu pui si tu o Foto cu tine te rog...) dar imi permit sa iti aduc in atentie un mic amnunt care probabil ti-a scapat: tot la 180m si 90 kg (adica cu acelasi corp) m-am urcat si pe Tmax si pe AK 550 si acolo am atins cu picioarele aproape plat (cu toata talpa). Nu eram nici mai inalt si nici mai slab. Oare ti-a scapat acest amanunt?!? Referitor la Traction Control aici ai dreptate, este nu minus important ptr. AK 550 si un mare avantaj ptr. Tmax. In ceea ce priveste suportul after market am specificat in postarea #13 (dar se pare ca nu ai citit sau nu vrei sa citesti de aceea dau copy/paste): "reteaua de dealeri Kymco este mult mai bine raspindita fata de Yamaha (am trei Kymco dealeri in oras si doar unul singur Yamaha)". Deci cred ca am lamurit-o si pe asta. Daca spui ca o repartitie ideala de 50/50 nu conteaza ("Repartitia maselor 50/50 nu mis e pare vreun super avantaj") atunci eu nu mai am nimic de spus ptr tine. RobertMihai sa stii ca am testat modelul de virf, adica Tmax DX. Diferentele tehnice intre modele este: mansoane incalzite, parbriz reglabil (electric) si incalzire in sa, tempomat. Kymco nu are Tempomat, incalzire in sa dar la 9.800 ai parbriz reglabil si mansoane incalzite (in 3 trepte). Sa sti ca Tmax este asa cum am spus: modelul nou are saua si tunelul central f mult latite si din acest motiv nu se ajunge (la 180m inaltime) decit cu jumatate de talpa pe pamant. Am stat pe amindoua si te rog sa crezi ce iti spun. Eu am probat. Nu mai vb de cum sta pasagerul. Mihai imi place ca ai facut observatie importanta: "la un maxi-scuter,conteaza si ciclistica, centrul de greutate, aerodinamica, franele, modul in care livreaza puterea". Pai asta am tot spus eu din concluziile testelor facute: ptr. AK 550 centrul de greutate f jos excelent balansata, ciclistica copiata dupa Tmax cu o majora imbunatatire a repartitiei maselor de 50/50, frinele care sunt top adica BREMBO cu 4 pistoane (ceea ce la Tmax nu gasesti). amindoua au furca inversata ca la moto de viteza. Este adevarat Tmax are TC si are un avantaj. Date tehnice am scris mai sus dar pun din nou: Yamaha T-Max 46 cp si 213 kg = rezulta 4.6 kg/Cp iar ptr. Kymco AK 550 ABS 53,6 cp si 226 kg rezulta 4 kg/Cp. Nu mai spun ca si torq este mai mare la AK 550 (in primul rind datorita ccm. mai mari)... Amindoua mobrele au dual mode power deci este ok. Am testat si BMW C650S dar mi s-a parut f greu (60 cp, si 249 kg = rezulta 4,1 kg/Cp). Ar fi interesant noul Burgmann 400 ABS dar nu este de gasit la test. Este adevarat ca 9.800 € sunt bani multi daramite 13.195 €. Inca string bani si joc la Loto... Ca sa inchei ptr azi revin si mentionez inca o data sunetul: Sunetul lui Tmax 530 este o jucarie pe linga esapamentul lui Ak 550. Numai daca le-ai auzit pe amindoua poti sa compari. Si DA Tmax este o referinta in maxiscootere dar de anul asta exista un nou jucator in ring si regulile s-au schimbat. Din nefericire multi care nu stiu si nu au testat (cum este einstein1984 ) comenteaza si se dau experti... si uite asa informeaza prost alti useri... noroc ca nu toata lumea e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 (editat) man eu unul nu am mers pe multe maxi-scutere,in fine despre t-max stiu din reviste,din auzite si de pe youtube,daca as vrea sa cumpar unul,acum cel putin dupa ce am citit parerile lu do_it,m-as duce personal sa testez si acest kymco,poate imi place,nah....sunt convins ca exista mai multe motive pentru care t-maxul e rege de ani de zile(marketing,reclama.calitate,performante,etc..)pretul e mult mai atractiv decat celelalte scutere,depinde ce vrei de la el acum si zic eu si in functie de asta iti si alegi,dar omul a vrut sa deschida putin ochii lumii,sa scoata putin din umbra acest kymco,personal imi place cum arata,si desi pana in prezent marca kymco nu imi inspira fiabilitate,calitate comparativ cu o japoneza, asta este din cauza ca nu am testat sau avut unul,dar dat fiind faptul ca tu ai testat si ai putut sa vezi anumite diferente zic eu ar conta mult pentru eventualii viitori maxi-scuteristi,si chiar si pentru mine daca vreau sa trec la maxi-scuter pe viitor,poate la raport pret/calitate/performante/confort o sa bata t-maxul,si totusi nu o sa aibe parte de aceeasi reclama ca T-max,important e ca omul e realizat ca se simte mult mai bine pe acest scuter,ii place mai mult,si ofera lucruri asemanatoare la un pret mult mai mic,si face bine ca se gandeste si la confortul pasagerului la achizitionarea unui nou armasar,chestia cu copie fidela dupa t-max mi-am dat si eu seama cand am vazut pozele pe net acu ceva luni,de ce nu ar avea succes?cu o toba sport se rezolva problema sunetului la t-max ,personal mi-as cumpara unul doar daca as sta foarte bine financiar si daca as sta la curte,sa am garaj,nu ma incanta gandul sa dau 13 k pe un scuter si sa il tin in fata blocului. Nu ii iau apararea dar a spus lucruri care au sens,nu ma intereseaza conflictul lui cu cei de mai sus,nu or sa se imbogateasca cei de la kymco daca le impartaseste cateva pareri pe motorism despre ak si nici yamaha nu o sa saraceasca ca e mai slab pe hartie decat concurenta,bmw cu c650 sport cu cei 60 cp ai lui tot nu a batut t-maxul si totusi creste in vanzari comparativ cu cel mai mare maxiscuter,aprilia srv 850,care nu a avut succesul asteptat.... » Post actualizat in 06 Oct 2017 15:09 » Post actualizat in 06 Oct 2017 15:12 https://www.youtube.com/watch?v=Ll4IV-UC-rU fac si eu oleaca de reclama,nici nu stiam ca are tehnologie cross-plane Editat Octombrie 6, 2017 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 probabil din cauza ca mergi cu el si pe ploaie mult,sau se presupune ca faci asta daca iti iei scuter,si poate ajuta si pe pietris,nisip,mergi aproape peste tot cu un scuter zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 . Pai asta am tot spus eu din concluziile testelor facute: ptr. AK 550 centrul de greutate f jos excelent balansata, ciclistica copiata dupa Tmax cu o majora imbunatatire a repartitiei maselor de 50/50, pai daca ciclistica e copiata dupa T Max , motorul sigur nu au cum sa il copieze ca nah e Yamaha ...atunci ce mai ramane din Kymco , franele Brembo ?! Stiu astia de la Kymco ceva , trebui sa stii sa opresti un Kymco s-ar putea sa ai nevoie sa faci asta ....LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 (editat) Am mers pe un Kymco de 125 cc inchiriat in Grecia (2530 km - deci relativ nou)- nu sunt deloc fiabile,Motorul se supraincalzea si dadea rateuri la pornire; Cursa la acceleratie dupa 200 km ~ avea un punct mort ;Franele - discul fata dadea semne de ovalizare (se auzea bataie) - manetele moi la ambele roti Mers pe Honda Sh 125 si modelul de 300 cu ABS : Diferenta mare; Mai era cineva pe forum care aprea aceasta marca. Eu nu zic ca nu este o marca buna sau rea;Daca am ocazia sa cumpar un maxi-scooter nu as alege Kymco -(nu vreau sa deranjez sau sa supar pe cineva) » Post actualizat in 06 Oct 2017 17:58Sa inteleg ca diferenta de 2000 de Eu care o dai pe T-max nu se justifica ? Editat Octombrie 6, 2017 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 7, 2017 Share Postat Octombrie 7, 2017 Ce vorbesti? Am citit topicul de n ori si am ajuns la concluzia ca initiatorul e gramada! Pe toti care sunt contra cazanului ii face in fel si chip! Lauda un gunoi de zici ca e home made! Am prieteni cu maxi scutere, scule...nu gioarse (t max, burgman,honda), am prieteni mecanici si moto si de care vrei....kymko e rahat! Vezi doamne a facut asta un test si gata, a ajuns o firma belita sau ce plm e...sa fure suprematia yamaha peste noapte. Ca si cand maine, poimaine ar face sclavii un motor de 1000cc si s ar concura cu r1,zx10r,cbr,etc...si un idiot s ar gasi sa le compare, ca cifre, ca litere, ca deh....kimko 1000 petarda! Daca primesc quote e si mai gramada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Octombrie 7, 2017 Autor Share Postat Octombrie 7, 2017 (editat) Pai BMWs1000RR cum poti sa tragi concluzii daca nu compari, (asa cum spui tu) "cifrele si literele" si mai ales daca nu faci testedrive cu modelele pe care vrei sa le compari. Eu cred ca as fi intradevar cum spui tu, un idiot, daca as trage concluzii fara sa testez. Te rog sa nu te superi pe mine dar am alt punct de vedere bazat pe fapte si teste. Tu (si alti useri) vorbiti ptr ca nu stiti si nu a-ti testat. Este specific omului prost (no offence) sa vorbeasca fara sa stie/probeze. Orice marca de moto/masina, atunci cind proiecteaza un produs se uita la cifre si literele concurentei (vezi ca am ajuns iar la cifre si litere). Nu poti sa te pisi impotriva vintului (cifrelor si a testelor), ptr. ca daca esti impotriva vintului te vei uda. Poate nu ia suprematia lui Tmax peste noapte dar cine se uita la detalii, la cifre si apoi mai si face un test cu amindoua... iti spun eu ca vede altfel situatia. Sunt acuzat ca tin cu Kymco (am venit cu cifre si teste nu cu povesti de la altii care au auzit la rindul lor de la altii ca tine sau...) mie mi se pare ca altii tin cu Tmax ptr ca afirmatiile lor nu se bazeaza pe probe pina si cifrele sunt impotriva lor dar dehhhh e greu sa fi cinstit in judecata produselor. Repet ptr cine este corect si impartial: Tmax a fost declarat super misto atunci cind AK 550 nu era pe piata. Astazi are de fapt un concurent serios la un pret imbatabil bineinteles cu minusuri si plusuri dar este o alternativa (ar trebui sa recunoaste-ti). Si ce e rau daca un client apre posibilitatea sa aleaga?!?. Kymco face si produse proaste fara indoiala dar cine oare este perfect? @ angus_young reproseaza ca spun: "ciclistica copiata dupa Tmax cu o majora imbunatatire a repartitiei maselor de 50/50," dar in comentul lui nu spune pina la sfirsit adevarul... adica nu citeste si ca repartitia maselor la AK este de 50/50 deasemeni ride de faptul ca are frine de top BREMBO... adica daca le-ar fi avut Tmax se pune, atunci cind le are AK 550 nu se pune. E greu sa vb cu oameni cu prejudecati. Am mai spus ca sunetul scos de Tmax este slabut pe linga ce au reusit sa obtina AK 550. Intrebare: Citi dintre voi le-au auzit pe amandoua ca sa se pronunte?!? Vi se pare logica intrebarea mea sau sunt un idiot cum spune BMWs1000RR. Va las pe voi sa cintariti... Editat Octombrie 7, 2017 de do_it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 Salutare ! Ce s-a mai intamplat cu AK550 ? Din cate am inteles de pe ceva forumuri din Italia, a aparut. L-ai luat, esti convins de el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 Daca la fiecare Kymco dai si un AK47, cred ca se va vinde bine :-). Eu acum sunt stresat de faptul ca nu ma pot convinge sa schimb scuterul pe un CB500X, dar nici sa ma conving sa renunt. Imi face cu ochiul, dar nu stiu ce sa ma astept in bine la motor fata de scuter. Adica o fi mai bun, dar fiind un motor de doar 500cc, nu stiu daca are un demaraj sau o viteza "normala" de mers mai mare decat scuterul meu ca spatiu stiu ca nu are fara cutii. Dar cei care ati trecut de la maxi la moto, sau care aveti si maxi si moto (<600cc), cu ce ati merge la drumuri prin oras si prin afara (3-400km) ? Cu ce mergeti mai cu placere, care e mai practic, va deranjeaza la moto lipsa spatiului de depozitare ? Eu am vazut colegi moto care se chinuie la fiecare oprire cu casca in mana, geaca dupa ei si chiar ii mai "gazduiesc" pe unii in portbagaj la mine. Daca puteti sa imi dati vre-un sfat DA sau NU schimb pe moto .... » Post actualizat in 10 Nov 2017 13:02Iar întreb. De ce tc la un scuter de 250?Încă puțin și e nevoie și la mopede de tcPoate îmi explicaR colegul ainștain Apropo de TC la scooter. Al meu are si au fost cateva situatii cand mi-a folosit. De obicei la plecarea de pe marginea drumului (asfaltului), unde e nisip am simtit ca a intrat TC. De obicei de acolo plec cat mai perpendicular pe drum, ca sa nu stau mult pe nisip => motor inclinat, accelerat si aluneca = TC+ Alta situatie este cand urci o panta si aluneca pietrisul sau praful = TC+ , in schimb aici e putin nasol pentru ca ai senzatia ca nu iese, ci sta pe loc, dar iese. Nu degeaba l-au pus acolo. Il ai, sti de el, te mai ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Noiembrie 15, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2017 Salut severoprisan, nu l-am luat... inca analizez ce si cum. Deocamdata abia m-am intors din Milano de la EICMA (merg anual) si incerc sa string bani... La inceputul discutiei am spus ca mi-ar placea sa iau Kymco AK 550, dar este doar una din optiuni, cum de altfel este si Yamaha Tmax sau cine stie Xmax... Am studiat mai amanuntit imbinarea plasticelor si clar cei de la Yamaha fac o treaba mai buna, o finisare mai de calitate. Intre timp am reusit sa ma urc (fara sa dau ture) pe Suzuki Burgman 400 (cel nou). Foarte confortabil dar lipseste Traction Control si are doar 31 CP la 215 kg, iar spatiul de sub sa este mai mic decit la modelul precedent (dar tot incap 2 casti). In primul rind banii dicteaza )) Ma anunt cind fac miscarea si bineinteles ce am luat (adica oricum plec la cumparaturi prin Feb-Martie)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 Salut severoprisan, nu l-am luat... inca analizez ce si cum. Deocamdata abia m-am intors din Milano de la EICMA (merg anual) si incerc sa string bani... La inceputul discutiei am spus ca mi-ar placea sa iau Kymco AK 550, dar este doar una din optiuni, cum de altfel este si Yamaha Tmax sau cine stie Xmax... Am studiat mai amanuntit imbinarea plasticelor si clar cei de la Yamaha fac o treaba mai buna, o finisare mai de calitate. Intre timp am reusit sa ma urc (fara sa dau ture) pe Suzuki Burgman 400 (cel nou). Foarte confortabil dar lipseste Traction Control si are doar 31 CP la 215 kg, iar spatiul de sub sa este mai mic decit la modelul precedent (dar tot incap 2 casti). In primul rind banii dicteaza )) Ma anunt cind fac miscarea si bineinteles ce am luat (adica oricum plec la cumparaturi prin Feb-Martie)... si eu sunt in cautare de un maxi iar dupa o vizita la eicma am decis: tmax dx. initial fusesem hotarat sa iau Piaggio mp3, 500 insa cand am vazut semnale casante si rupte plus ca in romania euro 4 ajunge in august am renuntat. kymco este si el o alerege bunicica insa asa cum ai zis si tu lasa de dorit. nici pozitia nu m a incantat si asta a fost suficient. bmw 650 este ca o garsoniera plus ca am avut ocazia sa merg cu el si are ceva situatii urate pentru mine. intarzirere mare la accelerare brusca (cand esti in mers) iar blocul de semnal este prea departe ca sa poti ajunge cu degetul la el fara sa iei mana de pe ghidon. burgmanul nou ca pozitie fata de modelele anterioare este sub orice critica (pentru mine), spatiul de sub sea l au micsorat semnificativ iar ca nu are traction control pentru mine nu este asa mare tragedie. am in momentul de fata motor cu traction control si intra destul de des insa la motocicleta este altceva. anvelope mai performante care necesita incalzire, lipsa de greutate pe roata spate fata de un maxiscuter unde greutatea este repartizata mult si pe roata spate plus ca vb de acelasi propulsor din 2002 doar ca i au pus catalizator ca sa l faca euro 4. ambielajul si blocul motor sunt aceleasi pe la supape au facut ceva schimbari. kawa cade din start asa ca piata este foarte limitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 Salutare. Ce norocoși sunteți că ați ajuns la EICMA! Cred că a fost super. În ceea ce privește TMax sau chiar și AK550, dacă e să dai așa mulți bani pe ele, nu ar fi mai bun o Honda XADV? Parcă e altceva. Ați avut ocazia să-l încercați? Oricum, pentru cineva care are motor, Tmax e de prisos numai pentru oraș. Eventual Xmax de 400, despre care am citit că e foarte fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 19, 2017 Share Postat Noiembrie 19, 2017 Honda deja trece la alta categorie, parerea nea! Transmisie pe lanț, fără spatii de depozitare... X max ul de 400 este acelasi cu cel de 300 ca proiectare , cadru forme etc. Difera doar capacitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Da, treaba asta cu spatiile de depozitare este deseori omisa cand alegem un motor cu "sufletul". Pana si eu care tin scuterul pentru ca este foarte practic, uit de practicitatea lui cand vad "ceva frumos". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 chiar o sa se merite sa mergi in jungla de bucuresti cu tmaxul ?? mare grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Mare grija la ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 Mare grija daca merita. Dar pana la urma cu Tmax-ul poti merge si repede si incet, intrebarea e daca poti sa te strecori printre masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Mare grija la ce? La soferii neatenti si nepasatori.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 Păi nu este mai lung și nici mai greu decât un burgman de 400. » Post actualizat in 27 Nov 2017 15:10 La soferii neatenti si nepasatori.... Pădure fără uscaturi nu se Poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.