Looki90 Postat Februarie 18, 2018 Share Postat Februarie 18, 2018 Salutare colegi...in urmatoarea saptamana vreau sa ii fac schimbul de ulei si inca cateva pe la mobra mea...Detin un KTM 450 EXC 2003. Ulei Motor KTM Racing, 20W60, ..stiu ca intra 1.2L in el. Filtru Ulei Hiflofiltro HF157 FILTRU ULEI CHAMPION COF055 (X320)FILTRU AER HIFLO HFF5013 Ma gandeam sa ii schimb si lichidul de racire si sa pun Antigel M5.0 Ready To Use de la Motorexsi poate si lichidul de frana.... Motorex - Lichid Frana DOT 5.1. si ce altceva sa mai schimb ?placutele vad ca sunt ok..... multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Nu stiu cum ai reusit sa scrii cu atatea fonturi,dar este o premiera trebuie sa recunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Uleiul 20W60 e foarte bun iarna. Filtrul de ulei e bun oricare. Filtrul de aer poti sa il lasi inca, iarna nu e praf. Lichidul de racire nu are rost iarna. Poate lichid de incalzire... o palinca, ceva. Lichid de frana.... si asa nu franeaza pe zapada. Daca placutele sunt OK, poti sa le mai lasi. Lasand gluma, daca in sezonul trecut ai tras de ea, ar trebui sa schimbi tot ce ai enumerat, mai putin placutele, daca sunt ok. Acum la un motor de tip forja cum e al tau, cred ca oricum faci schimburile astea mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Uleiul 20W60 e foarte bun iarna Cred ca ai vrut sa spui ca-i bun vara, iarna cu siguranta nu-i cea mai buna varianta. Iarna ai nevoie de ulei la care prima cifra sa fie cat mai mica(dar in limitele recomandate de producator), iar vara ai nevoie de ulei la care a doua cifra sa fie cat mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Initiatorul, ti-am mai spus pe alt topic ca trebuie sa te duci la mecanic, sa te invete ala primii pasi. Pentru ca tu nu stii nici macar ca mobra ta are un filtru de praf care nu se schimba, ci se spala si se greseaza . Esti sigur ca stii cum sa-i schimbi lichidul de frana? Sau doar ii dai drumul sa curga din etriere si apoi te intrebi de ce nu mai ai frane, de ce nu mai poti sa-i faci aerisirea, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 (editat) Pe bune de nu faci KTM-ul de ras. :rusinica: Editat Februarie 19, 2018 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Looki90 Postat Februarie 19, 2018 Autor Share Postat Februarie 19, 2018 La o moto sh la care nu-i stii istoricul,schimbi ulei motor,filtru ulei,filtru aer(spalat si gresat in cazul tau),lichidul de frana(mare grija la indicatia DOT-ului),lichidul din pompa de ambreiaj-asta daca are si nu e pe cablu,antigelul,uleiul si eventual simeringurile suspensiei fata. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 La ce folosești motorul?stradă sau enduro?20w60 îi bagi dacă te dai cu el pe pista și îi dai de ii sar supapele.Vezi că e mai ieftin la ambreiaj sa ii pui ulei mineral care se folosește la amortizoarele hidraulice de la Citroen,e 30 de lei litru fata de 30 de lei 100 de ml,lichid de frana e for 4,filtrul de aer in funcție de cum arata se spala apoi se unge cu ulei special de filtru sau daca este deteriorat se schimba.De unde ești că sa poată băieții sa recomande un mecanic din zona ta.Trebuie verificate șuruburi sa fie la locul lor(la Ktm pierzi minim 2-3 șuruburi pe sezon)asta daca e mai vechi.Verifica suspensiile fata sa aibă ulei in ele și să fie curat,și șuruburile de la jug care țin jambele sa fie strânse la cuplu că dacă sunt prea strânse riști să deteriorezi cuzineții.Si mai sunt de verificat dar trebuie sa te duci la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Looki90 Postat Februarie 19, 2018 Autor Share Postat Februarie 19, 2018 La ce folosești motorul?stradă sau enduro?20w60 îi bagi dacă te dai cu el pe pista și îi dai de ii sar supapele.Vezi că e mai ieftin la ambreiaj sa ii pui ulei mineral care se folosește la amortizoarele hidraulice de la Citroen,e 30 de lei litru fata de 30 de lei 100 de ml,lichid de frana e for 4,filtrul de aer in funcție de cum arata se spala apoi se unge cu ulei special de filtru sau daca este deteriorat se schimba.De unde ești că sa poată băieții sa recomande un mecanic din zona ta.Trebuie verificate șuruburi sa fie la locul lor(la Ktm pierzi minim 2-3 șuruburi pe sezon)asta daca e mai vechi.Verifica suspensiile fata sa aibă ulei in ele și să fie curat,și șuruburile de la jug care țin jambele sa fie strânse la cuplu că dacă sunt prea strânse riști să deteriorezi cuzineții.Si mai sunt de verificat dar trebuie sa te duci la mecanic. salut..eu sunt sunt din Cornetu Ilfov..langa bucuresti » Post actualizat in 19 Feb 2018 14:47 salut..eu sunt sunt din Cornetu Ilfov..langa bucuresti si voi merge la un mecanic sa mi explice mai multe..multumesc de sfat..am venit pe forum sa intreb..daca stiam tot..nu mai intrebam pe forum...pentru ce este un forum ?ca sa afli informatii...multi m au luat la misto..acum asta este.:)mergem mai departe :)nu ne suparam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.