Sari la conținut

Zgomot ciudat pompa benzina


Postări Recomandate

Va salut.

De cateva zile am cumparat un BMW r1150r si dupa o tura de 200m s-a orpit motorul din mers.

Cand ii pun contactul se aude acel "bazait" de la pompa de benzina, cred eu.

Ideea este ca se aude mai ascutit, parca merge in gol.

Initial am crezut ca am prea putina benzina, dar dupa ce am bagat benzina, tot asa face si nu mai porneste.

Am atasat si un video cu acel bazait.

Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Nu am in zona servis de motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Imi suna putin cunoscuta problema. Mie imi facea un zgomot ciudat si nu mai tragea. Era bujia( ca aveam doar 1) . Nu mai dadea scanteie si de aia auzeam pompa; si deodata exploda si incepea sa traga motorul .


» Post actualizat in 30 Mar 2018 12:00

Poate are legatura, poate nu. Incearca si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ajuta: ceva similar am patit si eu cu o motocicleta si de vina a fost furtunul care ducea din pompa spre rampa de injectie (spre conectorul de unde pleca furtunul spre rampa). A iesit de pe stutul ala din pompa si pompa baga benzina dar de fapt doar o amesteca in rezervor. Mi-a demontat rezervorul, a dat jos pompa de benzina, a cuplat furtunul la loc si gata...

Sper sa-ti fie de folos informatia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai jos izmenele de pe morba ca sa ajungi la pompa de benzina. Se afla pe partea stanga sub carene.

Are un furtun mai gros fixat cu o clema rapida - asta este turul. Din el pleaca benzina spre injectoare printr-un filtru de benzina. Dai jos furtunul si vezi daca atunci cand pui contactul iese ceva benzina.

Poti avea 3 variante:

- filtru de benzina infundat

- s-a belit pompa

- s-a belit controlerul de la pompa

 

Desi unii mai leaga pompa de benzina direct la baterie sa vada daca functioneaza, iar uneori o alimenteaza direct cand se arde controlerul, nu este prea bine dat fiind ca ea se alimenteaza la circa 9V.

 

Mie mi s-a ars pompa de benzina pe nepusa masa. Brusc subit si dintr-o data :). Am mers cu ea intr-o zi fara probleme. Dupa cateva zile cand sa o pornesc nu a mai vrut. Cumparat alta pompa: 1.670 Lei :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce se intampla practic acum cand dai la automat? Invarte in gol si nu porneste? Filtrul de benzina nu se infunda incat sa nu mai traga. Daca atunci cand pui contactul se aude bazait inseamna ca pompa functioneaza. Fa asa cum ti-a spus SilverArrow si vezi daca arunca benzina, daca da atunci problema este din alta parte. Ai mers pe ploaie sau ai spalat motorul inainte? Suspectez senzorii Hall.


Cumparat alta pompa: 1.670 Lei :eek:

Misto, daca intrebai pe aria BMW aflai ca o pompa auto de Logan sau ceva asemanator costa cam 200 ron si functioneste perfect :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este exact acelasi sunet din filmulet.

Cand dau la automat, invarte in gol si nu porneste.

Nu am spalat-o. Am cumparat motorul de 2 saptamani si ieri dupa 200m s-a oprit.

Posibil sa-l fi spalat vanzatorul, pt ca e curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Fa testul cu furtunul scos si vezi daca atunci cand pui contactul arunca benzina, da si la automat. Daca nu arunca este pompa dusa si se poate schimba cu una de Dacia, daca da sunt senzorii Hall pe care ti.i repara Dan Cata de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina am pus doar 2 litri. Trebuie sa fac plinul, poate isi da drumul singura.

Va multumesc pentru raspunsuri.

Tot incerc sa incarc si un filmulet, dar imi da eroare.

 

Baga mai multa benzina si va porni.

» Post actualizat in 30 Mar 2018 16:58

Ce se intampla practic acum cand dai la automat? Invarte in gol si nu porneste? Filtrul de benzina nu se infunda incat sa nu mai traga. Daca atunci cand pui contactul se aude bazait inseamna ca pompa functioneaza. Fa asa cum ti-a spus SilverArrow si vezi daca arunca benzina, daca da atunci problema este din alta parte. Ai mers pe ploaie sau ai spalat motorul inainte? Suspectez senzorii Hall.

 

 

 

Misto, daca intrebai pe aria BMW aflai ca o pompa auto de Logan sau ceva asemanator costa cam 200 ron si functioneste perfect :-)

Asa este dar imi place sa pun piese de origine.

Pompa de la BMW merge la 9V. Banuiesc ca cea de la Logan la 12V. Nu am studiat.

Imi place cand plec 10.000 km in concediu sa stiu ca ma pot baza pe motor. Nu spun ca solutia cu Logan nu ar fi buna doar ca varianta originala imi da o stare de confort.

 

Ce sa faci, fiecare cu damblaua lui. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1100 tin minte ca fluiera pompa cind aveam putina benzina..nu mai tine minte daca la 1150 facea la fel.2 litri ajung sa porneasca,dar daca a mesterit careva la ea si i-a schimbat filtrul de benzina,care se afla linga pompa in rezervor,si nu a montat-o pe aceeasi pozitie s-ar putea sa nu ajunga 2 litri . Baga benzina si vezi dupa . Service bmw parca e in brasov , mai se pricepe si dancata din cluj ( il gasesti pe forum ) sau tibi de la mototehnica in bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema rezolvata.

 

Vreau in primul rand sa va multumesc pentru sfaturile voastre. Este foarte interesanta aceasta comunitate de motociclisti care se ajuta, tinand cont ca traim intr-un sistem de viata stresant si in care timpul este dusmanul omului. Dar iata ca unii fac eforturi si rup din timpul lor ca sa ajute alti motociclisti mai nestiutori (asa ca mine). Un coleg chiar m-a intrebat daca am rezolvat problema pe PM. Ma simt ca intre niste frati si verisori.

 

Ieri am mai bagat 7 litri de benzina si s-a umplut rezervorul pana la gura, pun contactul si acelasi sunet de pompa ascutit. Deci cauza nu a fost legata de prea putina benzina.

Incercand sa verific pe etape, in ordine, si cand sa desfac furtunasul de benzina, care vine dinspre rezervor ( are un sistem cu clapeta, cand apesi pe clapeta iese furtunasul afara din imbinare), obersv ca era iesit un pic din locas. Cand imping furtunajul la locul ei, face un "tac". De curiozitate pun contactul, sa vad daca are vreo legatura si hooopaaa: pompa se aude normal. A pornit la prima cheie.

Imi aduc aminte apoi, ca, stergandu-l de praf cu cateva zile in urma, am umblat si la acea clapeta. Probabil nu am impins suficient la loc, sa fac acel "tac" si motorul a pornit, iar dupa 200m, printre care si cateva gropi, a iesit acel furtunas si ma gandesc ca a luat aer fals pe acolo si s-a oprit din mers.

 

Va multumesc inca o data si daca as putea, as da cate o bere la fiecare :mexicanwave:

 

post-10440-0-82495000-1522583718_thumb.jpg

post-10440-0-24489600-1522583743_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa fiind in rezervor nu a tras aer, ci cred s-a inchis partial supapa aia de siguranta din cupla rapida, cea care permite decuplarea rezervorului fara sa curga benzina, iar pompa se caznea sa impinga benzina pe un traseu infundat. Ma gandesc ca daca n-ar fi asa ar fi fost tot motorul scaldat in benzina.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...