9470m Postat Aprilie 28, 2018 Share Postat Aprilie 28, 2018 (editat) Se da un er6n 2015 luata la 5000 de km ( acum 6200 ) la care am observat un comportament ciudat, o chestie care se intampla complet ramdom din cate vad eu. Ori in acceleratie puternica, ori la turatie constanta, fie ca e in partea de jos sau partea de sus a range-ului smuceste scurt, nu foarte violent, nu pot descrie decat ca pe un gol in functionare pt ca nu da in nas si nu accelereaza singura, e o simpla pauza, ca si cum nu ar mai aprinde pt 0.1 secunde. Nu se modifica viteza insa se modifica sunetul motorului, ca si cum ar rata o aprindere sau doua. Nu am gasit un mode de a reproduce in mod constatn pt lucrul asta. filtre, ulei, bujii schimbate la 5000. Singura chestie la care ma pot gandi e ca a intrat apa in rezervor si tot trage picaturi pt ca acum 1 saptamana cand a fost furtuna in Bucuresti am uitat clapeta de peste incuietoarea rezervorului deschisa, rezultat blocat incuietoare, scos 2 lingurite de apa din ea si dat cu WD din belsug ca sa pot deschide rezervorul. Nu imi apare check engine sau vreun cod ceva pe display. Am facut plinul de 2 ori de atunci. Editat Aprilie 28, 2018 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Aprilie 28, 2018 Share Postat Aprilie 28, 2018 Eu as suspecta bujiile. Ai pus acelasi tip de bujii pe care le recomanda fabricantul (nu mecanicul care, de regula, "stie mai bine")? Asta e simtomul de bujii neconforme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Smucitura este la accelerare dupa ce motorul a fost in decelerare? Adica un on/off al acceleratiei? » Post actualizat in 29 Apr 2018 03:10 Eu as suspecta bujiile. Ai pus acelasi tip de bujii pe care le recomanda fabricantul (nu mecanicul care, de regula, "stie mai bine")? Asta e simtomul de bujii neconforme. Mecanicul de regula pune bujiile pe care le recomanda fabricantul.Dar asta nu este o regula stricta... se pot alege oricand alte bujii cu cifra termica diferita daca situatia o impune,sau constructie diferita din punct de vedere al materialelor folosite nikel,platina,iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 (editat) Smucitura este la accelerare dupa ce motorul a fost in decelerare? Adica un on/off al acceleratiei? » Post actualizat in 29 Apr 2018 03:10 Mecanicul de regula pune bujiile pe care le recomanda fabricantul.Dar asta nu este o regula stricta... se pot alege oricand alte bujii cu cifra termica diferita daca situatia o impune,sau constructie diferita din punct de vedere al materialelor folosite nikel,platina,iridium. Nu as punea spune legat de accelerare.decelerare, o sa incerc sa reproduc. Bujiile sunt alea recomandate de fabricant. cr9eia-9 6289, aka nkg "laser iridium premium". Si da, e un on/off al acceleratiei, o pauza, ca si cum ai taia functionarea pt 0.1 secunde. Mi s-a intamplat si in timp ce acceleram si in timp ce mergeam constant. Nu scade viteza, doar smuceste. Schimbate la 5000 ca parte a reviziei de vanzare, motorul a fost luat de la motomus. Am bujiile vechi, acelasi model, un maro normal pe ele, folosite probabil 5000 km. Nu le-am schimbat eu. Editat Aprilie 29, 2018 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Si eu zic ca e de la aprindere. Posibil bujii, bobina de inductie sau cdi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 (editat) Si eu zic ca e de la aprindere. Posibil bujii, bobina de inductie sau cdi. Nu te contrazic insa dracia e aproape noua... wtf. Editat Aprilie 29, 2018 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Sau poate un intrerupator care cupleaza aiurea de la cric sa on/off. » Post actualizat in 29 Apr 2018 15:51 Incearca sa dai cu spray de contacte la intrerupatorul de cric. Eu acolo am avut o problema cu un scuter. Nu stiu daca il poti anula. La scuter era un fir cu o mufa si am deconectat sistemul usor. Asa mi-am dat seama de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Aprilie 29, 2018 Autor Share Postat Aprilie 29, 2018 Sau poate un intrerupator care cupleaza aiurea de la cric sa on/off. » Post actualizat in 29 Apr 2018 15:51 Incearca sa dai cu spray de contacte la intrerupatorul de cric. Eu acolo am avut o problema cu un scuter. Nu stiu daca il poti anula. La scuter era un fir cu o mufa si am deconectat sistemul usor. Asa mi-am dat seama de problema. Ma uit, multtumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_A_N Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Da, cel mai probabil buba e pe partea electrica, un contact imperfect, o izolatie usor avariata care da curent la masa etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Complet oftopic: de ce ar schimba cineva bujiile unei motociclete care are doar 5000 km? Expira după 3 ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Eu zic ca, daca pui inapoi bujiile vechi, n-o sa mai faca. Ce ai tu e un "misfire", un rateu dat de una din bujii. Daca ar fi de la CDI sau de la bobina de inductie, ti-ar aparea eroare la diagnosticare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skin_psv Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 O sugestie ar fi sa verifici un pic si bornele de la baterie daca sunt stranse corespunzator. Am avut si eu o problema asemenatoare, se facea un scurt la anumite vibratii si avea acelasi comportament ca al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Aprilie 30, 2018 Autor Share Postat Aprilie 30, 2018 (editat) Complet oftopic: de ce ar schimba cineva bujiile unei motociclete care are doar 5000 km? Expira după 3 ani? A facut parte din revizia de vanzare. Multumesc tuturor pt sugestii, o sa verific tot ceea ce mi s-a sugerat. Ma gandesc si eu ca nu e ceva stricat ci ceva cu contact imperfect pt ca are coduri pt sistemul electric si nu imi apare nimic: Fault Code Faulty Component or Circuit Fail-Safe Action Operation Status 11 Throttle sensor Ignition timing and injection mode fixed Engine Runs 12 Vacuum sensor Injection mode fixed Engine Runs 13 Inlet air temp sensor Air temp set at 113F Engine Runs 14 Coolant temp sensor Coolant temp set at 187F Engine Runs 15 Atmospheric pressure sensor Atmospheric pressure set at 29.92 in Hg Engine Runs 21 Pickup coil #1 ECU selects good pickup coil Engine Runs unless both are bad 22 Pickup coil #2 ECU selects good pickup coil Engine Runs unless both are bad 31 Vehicle down sensor ECU shuts off fuel pump, injectors and ignition system Engine Stops 41 Fuel injector #1 ECU shuts off fuel injector #1 Engine Runs 42 Fuel injector #2 ECU shuts off fuel injector #2 Engine Runs 45 Fuel pump ECU shuts off fuel pump Engine Stops 51 Ignition coil #1 ECU shuts off fuel injector #1 Engine Runs 52 Ignition coil #2 ECU shuts off fuel injector #2 Engine Runs Editat Aprilie 30, 2018 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.