Sari la conținut

Sudura vs nou


Postări Recomandate

Cred ca daca ar fi sa o sudezi corespunzator (ca sa stai fara grija) nu iesi departe ca si cost de o piesa functionala.

Din poze mi se pare ca e cam greu de facut o sudura rezistenta pentru modul in care s-a fisurat.

Cum zice petre, si mie mi-ar fi cam frica sa stau in picioare pe un suport sudat.

Editat de iocapa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti permiti o inlocuiesti nu stai cu suduri lipituri and shit
Dar se pare ca sunt multi si pe ideea, da cu sarma ca merge(made in Romanica)

Editat de alzayr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost in acceasi situatie la un VFR. In prima faza am sudat-o. A tinut o perioada pana am luat o groapa ridicat in scarite, moment in care a cedat, si am fost f aproape sa ma tavalesc.

Dupa eveniment am luat una sh.

E drept ca nu stiu cat de meserias a fost sudorul, nici nu mai tin minte unde am sudat-o...

La o alta motocicleta la care suportul de scarita era din ceva material bazat pe fier dar totusi casant am sudat-o si a tinut mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o alta motocicleta la care suportul de scarita era din ceva material bazat pe fier dar totusi casant am sudat-o si a tinut mult si bine.

 

Sudura pe fier e alta treaba, acolo pana si eu ma descurc sa dau o sudura care nu cedeaza. La aluminiu e alta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update: am furat 2 ore din timpul de la corporatie da fac pe mecanicul :)

 

Scarita se prinde in cadrul de metal...ce e in aluminiu este doar sa nu se invarta scarita...

Am gasit toata piesa + scarita + schimbator la 80 lei...la banii astia nu ma complic cu sudura..ies la aceiasi bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna decizie.

sa zicem ca se rupe intr-un moment deala "special"... si faci buf.

nu merita riscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost in acceasi situatie la un VFR. In prima faza am sudat-o. A tinut o perioada pana am luat o groapa ridicat in scarite, moment in care a cedat, si am fost f aproape sa ma tavalesc.

Dupa eveniment am luat una sh.

E drept ca nu stiu cat de meserias a fost sudorul, nici nu mai tin minte unde am sudat-o...

La o alta motocicleta la care suportul de scarita era din ceva material bazat pe fier dar totusi casant am sudat-o si a tinut mult si bine.

am patit la fel .....doar ca eram pe loc ....la o ninja ....am luat un suport din dezmembrari si am terminat balamucul......la alu e destul de imputita sudura ....daca nu nimeresti aliajul se cam crapa .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...