Sari la conținut

Proiect MZ ES


V-FOUR
 Share

Postări Recomandate

Inca imi lipsesc destul de multe piese, unele se gasesc de cumparat, altele nu, dar incet, incet fac progrese

Am asamblat toba de esapament si am montat-o pe cadru, doar sa ne facem o idee cum arată 

20200704_215047.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 143
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Atasul Duna fiind fabricat de ei, ma bucur ca inca produc piese, dar nici eu nu sunt multumit in totalitate, am cerut o bucata de muşama si pentru şeile de la motocicletă, sa fie la fel, dar nu am primit si imi lipseste o bucata de metal de la prinderea parbrizului, asta e, m-am obisnuit ca la motocicleta asta totul sa dureze si nimic sa nu se potrivească

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am montat si atasul doar pentru teste si totul pare ok, decamdata nu am gasit inel de cauciuc alb pe 19 si pentru roata de la atas, dar mai cautam

20200924_155444.jpg

20200924_155635.jpg

20200924_155724.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mai bine de un an in care nu sa muncit aproape de loc, am decis sa trimit piesele ce trebuiesc vopsite, la  Bucuresti, la baietii de la Pepper Studio

20200929_123254.thumb.jpg.5f395bdd0ee7bf64b7da306238f6a9fc.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am montat motorul pe cadru, toba de esapament, din pacate sunt probleme cu pedala de frana, care lovea in toba, am vrut sa o indrept la rece si sa rupt de pe ax, atunci am decis sa folosesc pedala originala a motocicletei care avea axul rupt si sa sudez axul de la pedala cea noua, este o mare imbunatatire dar tot loveste in toba, va trebui si aceasta indreptata, dar voi incerca la cald, pacat de pedala cea noua, era intr-o stare mult mai buna decat cea originala dar nu se potrivea, acum dupa indreptare va trebui vopsita din nou electrostatic

20201026_112631.jpg

20201026_112219.jpg

20201026_121056.jpg

Daca are cineva o pedala de schimbator de viteze si prinderile de manete de pe ghidon va rog sa-mi scrieti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.10.2020 la 12:33, V-FOUR a spus:

Am montat motorul pe cadru, toba de esapament, din pacate sunt probleme cu pedala de frana, care lovea in toba, am vrut sa o indrept la rece si sa rupt de pe ax, atunci am decis sa folosesc pedala originala a motocicletei care avea axul rupt si sa sudez axul de la pedala cea noua, este o mare imbunatatire dar tot loveste in toba, va trebui si aceasta indreptata, dar voi incerca la cald, pacat de pedala cea noua, era intr-o stare mult mai buna decat cea originala dar nu se potrivea, acum dupa indreptare va trebui vopsita din nou electrostatic

20201026_112631.jpg

20201026_112219.jpg

20201026_121056.jpg

Daca are cineva o pedala de schimbator de viteze si prinderile de manete de pe ghidon va rog sa-mi scrieti

Asta din ultima poza este de frana. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este pedala de frana de care scriam ca sa rupt, se vede foarte clar in poza ca este rupta plus ca este vopsita si nu are cauciuc in capat cum are o pedala de schimbat vitezele, am avut 2 postari si au fost unite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da e adevărat și va mai trece ceva timp pana va fi gata, din păcate nu totul depinde de mine și implicarea financiara este colosală, mult peste ce estimasem inițial, ce se vede în poză trece de 500€, adica peste prețul de achiziție si sunt niște nimicuri, pe lângă asta si timpul dedicat Mz-ului este limitat, având si familie, dar sper ca la anul sa facem primii kilometrii pe drumurile patriei 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, bandit red said:

salutare

Nu te supara, pe ce site faci comenzi in Polonia?

 

Eu iau de aici. Nu știu ce cauți și dacă vei găsi la ei dar eu am cumpărat de câteva ori și nu le pot acorda decât nota 10+. Comunicare excelentă, prietenoși, colete care ajung rapid oriunde (am comandat în România, Olanda, Liban, Iordania).

 

Baftă! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că link-ul e bun, sunt parbrize de vânzare, nu piese pentru comuniste

 

Site-ul din Polonia se numește Stolmot.com, destul de greu de înțeles cu ei și transportul foarte scump, dar au prețuri bune și calitate destul de bună, nu la toate produsele dar sunt ok.

Am mai comandat de pe ost2rad.de si alte site-uri de la nemți 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma certa un coleg mai sus pentru timpul foarte mare care a trecut de la începerea proiectului de restaurare; si eu vreau sa termin cât mai repede, dar nu vreau sa fac compromisuri și am întâmpinat foarte multe probleme, practic aproape tot ce montez nu se potrivește sau trebuie ajustat, de exemplu pedala de frână,a fost sudata pârghia de axul pedalei si a trebuit sa tai axul ca sa pot sa scot pedala, am cumpărat alta pedală, am vopsit-o electrostatic, am montat-o dar lovea in toba de eșapament,  practic unghiul de care era prins axul de pedală, nu era de 90 grade, am încercat sa îndoi pedala dar nu am reușit, asa ca am tăiat pedala nou vopsită de pe ax fără sa deteriorez axul si am sudat pedala originală pe axul nou, apoi am trimis-o din nou la vopsit electrostatic, timp pierdut 3 săptămâni, de costuri nu mai zic, ieri seara am primit-o și azi am motat-o, totul sa potrivit, am montat și lanțul nou venit din Polonia dar și acesta a trebuit tăiat fiind prea lung, am montat și toba de eșapament, la care a trebuit sa refac filetul la șurubul de prindere care a fost cromat si nu mai întra piulita pe el20190430_133541.thumb.jpg.26b4165e3a3db99855c1759ab4106dc3.jpg20190618_191219.thumb.jpg.c93de8fcba94701700ccca20a84e6a67.jpg20201121_183952.thumb.jpg.e52611d66b86536b1aa4ef370b148a6f.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa ar fi trebuit, dar m-am gândit ca fiind pedala originală luată de pe alt Mz Es se va potrivi fără modificari,  plus ca până am gasit pedala donatoare motocicleta era deja demontată si dusă la sablat, odată vopsite piesele nu am realizat ca exista o problemă, până nu am montat motorul pe cadru si am prins cotul tobei in cilindru, atunci cu toba montată se vedea ca lovește pedala in tobă 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, john17 a spus:

Restauratorii adevărați montează totul de probă, apoi demontează tot și vopsesc/cromează piesele, după care fac montajul final. Și tot se mai zgârie/ciobește câte ceva. 

Restauratori adevarati traiesc din asta, eu fac asta din pasiune si stiu cum se face, ma uit si eu la emisiuni de genul, dar nu sunt eu la nivelul lor, nu am resursele lor, nu am relațiile lor si nu am avut toate piesele de la inceput, le cumpar pe parcurs, costurile sunt enorme si asta atunci cand se găsesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vb despre ce vezi la tv! Eu de ex mi-am luat pt cotețul de curse o grămadă de piese de caroserie din fibră. Ușile de ex le-am avut marți și joi după amiază mașina trebuia să fie la verificarea tehnică. Întâi le-am făcut balamale, le-am ajustat ca să se potrivească, am montat broaștele și clanțele ca să se și închidă, am demontat tot, le-am vopsit și joi dimineață le-am pus pe mașină. 

Nu te cert, apreciez efortul tău și știu ce înseamnă, doar că e bine să urmezi o succesiune a operațiilor ca să nu ajungi să modifici piese finisate și să cheltuiești timp și bani în plus. 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era ceva custom, motorul mergea, m-am plimbat cu el, teoretic trebuia demontat sablat, vopsit si montat la loc(acelasi lucru l-am facut si atunci cand am restaurat Ij-ul) asta in teorie, practic piese oem nu s-au potrivit 

Incet, incet se fac progrese si asta ma bucura, cine stie poate reusesc anul acesta sa il si pornesc

Am primit şeile de la tapițer, nu sunt aceeasi nuanță cu tapiteria de la atas, dar sunt superbe

IMG-20201123-WA0002.jpeg

IMG-20201123-WA0004.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

A venit încă un lot de piese din Germania, kit reparatie carburator, diferite distanțiere pentru ambreaj,  rulmentul si rolele de la ambreaj, dopuri si diferite piese din cauciuc care îmi lipseau

20201216_193611.jpg

Am început sa montez unele piese venite

20201217_184216.jpg

20201217_190131.jpg

20201217_190642.jpg

20201217_182650.jpg

20201217_190208.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...