V-FOUR Posted July 3, 2020 Author Share Posted July 3, 2020 Inca imi lipsesc destul de multe piese, unele se gasesc de cumparat, altele nu, dar incet, incet fac progrese Am asamblat toba de esapament si am montat-o pe cadru, doar sa ne facem o idee cum arată Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted August 8, 2020 Author Share Posted August 8, 2020 Tapiteria, facuta la comanda in Ungaria, a ajuns in sfarsit dupa un an de asteptari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted August 9, 2020 Author Share Posted August 9, 2020 Atasul Duna fiind fabricat de ei, ma bucur ca inca produc piese, dar nici eu nu sunt multumit in totalitate, am cerut o bucata de muşama si pentru şeile de la motocicletă, sa fie la fel, dar nu am primit si imi lipseste o bucata de metal de la prinderea parbrizului, asta e, m-am obisnuit ca la motocicleta asta totul sa dureze si nimic sa nu se potrivească Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted September 26, 2020 Author Share Posted September 26, 2020 Am montat si atasul doar pentru teste si totul pare ok, decamdata nu am gasit inel de cauciuc alb pe 19 si pentru roata de la atas, dar mai cautam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 Dupa mai bine de un an in care nu sa muncit aproape de loc, am decis sa trimit piesele ce trebuiesc vopsite, la Bucuresti, la baietii de la Pepper Studio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 Am montat motorul pe cadru, toba de esapament, din pacate sunt probleme cu pedala de frana, care lovea in toba, am vrut sa o indrept la rece si sa rupt de pe ax, atunci am decis sa folosesc pedala originala a motocicletei care avea axul rupt si sa sudez axul de la pedala cea noua, este o mare imbunatatire dar tot loveste in toba, va trebui si aceasta indreptata, dar voi incerca la cald, pacat de pedala cea noua, era intr-o stare mult mai buna decat cea originala dar nu se potrivea, acum dupa indreptare va trebui vopsita din nou electrostatic Daca are cineva o pedala de schimbator de viteze si prinderile de manete de pe ghidon va rog sa-mi scrieti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandit red Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 La 26.10.2020 la 12:33, V-FOUR a spus: Am montat motorul pe cadru, toba de esapament, din pacate sunt probleme cu pedala de frana, care lovea in toba, am vrut sa o indrept la rece si sa rupt de pe ax, atunci am decis sa folosesc pedala originala a motocicletei care avea axul rupt si sa sudez axul de la pedala cea noua, este o mare imbunatatire dar tot loveste in toba, va trebui si aceasta indreptata, dar voi incerca la cald, pacat de pedala cea noua, era intr-o stare mult mai buna decat cea originala dar nu se potrivea, acum dupa indreptare va trebui vopsita din nou electrostatic Daca are cineva o pedala de schimbator de viteze si prinderile de manete de pe ghidon va rog sa-mi scrieti Asta din ultima poza este de frana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted October 29, 2020 Author Share Posted October 29, 2020 Da este pedala de frana de care scriam ca sa rupt, se vede foarte clar in poza ca este rupta plus ca este vopsita si nu are cauciuc in capat cum are o pedala de schimbat vitezele, am avut 2 postari si au fost unite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 7, 2020 Author Share Posted November 7, 2020 Am pus o platbandă intre axul basculei spate și suportul pentru toba/prinderea spate pentru atas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 19, 2020 Author Share Posted November 19, 2020 A venit coletul din Polonia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 19, 2020 Author Share Posted November 19, 2020 Da e adevărat și va mai trece ceva timp pana va fi gata, din păcate nu totul depinde de mine și implicarea financiara este colosală, mult peste ce estimasem inițial, ce se vede în poză trece de 500€, adica peste prețul de achiziție si sunt niște nimicuri, pe lângă asta si timpul dedicat Mz-ului este limitat, având si familie, dar sper ca la anul sa facem primii kilometrii pe drumurile patriei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandit red Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 salutare Nu te supara, pe ce site faci comenzi in Polonia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kagemusha Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 4 hours ago, bandit red said: salutare Nu te supara, pe ce site faci comenzi in Polonia? Eu iau de aici. Nu știu ce cauți și dacă vei găsi la ei dar eu am cumpărat de câteva ori și nu le pot acorda decât nota 10+. Comunicare excelentă, prietenoși, colete care ajung rapid oriunde (am comandat în România, Olanda, Liban, Iordania). Baftă! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 20, 2020 Author Share Posted November 20, 2020 Nu cred că link-ul e bun, sunt parbrize de vânzare, nu piese pentru comuniste Site-ul din Polonia se numește Stolmot.com, destul de greu de înțeles cu ei și transportul foarte scump, dar au prețuri bune și calitate destul de bună, nu la toate produsele dar sunt ok. Am mai comandat de pe ost2rad.de si alte site-uri de la nemți Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kagemusha Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 My bad... nu am știut după ce te uiți. Dacă vrei chestii din Polonia pentru motociclete vechi, userul @RedRat sta acolo și te poate ajuta cu siguranță. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 21, 2020 Author Share Posted November 21, 2020 Ma certa un coleg mai sus pentru timpul foarte mare care a trecut de la începerea proiectului de restaurare; si eu vreau sa termin cât mai repede, dar nu vreau sa fac compromisuri și am întâmpinat foarte multe probleme, practic aproape tot ce montez nu se potrivește sau trebuie ajustat, de exemplu pedala de frână,a fost sudata pârghia de axul pedalei si a trebuit sa tai axul ca sa pot sa scot pedala, am cumpărat alta pedală, am vopsit-o electrostatic, am montat-o dar lovea in toba de eșapament, practic unghiul de care era prins axul de pedală, nu era de 90 grade, am încercat sa îndoi pedala dar nu am reușit, asa ca am tăiat pedala nou vopsită de pe ax fără sa deteriorez axul si am sudat pedala originală pe axul nou, apoi am trimis-o din nou la vopsit electrostatic, timp pierdut 3 săptămâni, de costuri nu mai zic, ieri seara am primit-o și azi am motat-o, totul sa potrivit, am montat și lanțul nou venit din Polonia dar și acesta a trebuit tăiat fiind prea lung, am montat și toba de eșapament, la care a trebuit sa refac filetul la șurubul de prindere care a fost cromat si nu mai întra piulita pe el Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Acum 9 ore, V-FOUR a spus: am tăiat pedala nou vopsită Mă ierți, dar mi s-ar fi părut firesc să probezi dacă se potrivește înainte de a o trimite la vopsit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 22, 2020 Author Share Posted November 22, 2020 Da asa ar fi trebuit, dar m-am gândit ca fiind pedala originală luată de pe alt Mz Es se va potrivi fără modificari, plus ca până am gasit pedala donatoare motocicleta era deja demontată si dusă la sablat, odată vopsite piesele nu am realizat ca exista o problemă, până nu am montat motorul pe cadru si am prins cotul tobei in cilindru, atunci cu toba montată se vedea ca lovește pedala in tobă Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Restauratorii adevărați montează totul de probă, apoi demontează tot și vopsesc/cromează piesele, după care fac montajul final. Și tot se mai zgârie/ciobește câte ceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 22, 2020 Author Share Posted November 22, 2020 Acum 6 ore, john17 a spus: Restauratorii adevărați montează totul de probă, apoi demontează tot și vopsesc/cromează piesele, după care fac montajul final. Și tot se mai zgârie/ciobește câte ceva. Restauratori adevarati traiesc din asta, eu fac asta din pasiune si stiu cum se face, ma uit si eu la emisiuni de genul, dar nu sunt eu la nivelul lor, nu am resursele lor, nu am relațiile lor si nu am avut toate piesele de la inceput, le cumpar pe parcurs, costurile sunt enorme si asta atunci cand se găsesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Nu e vb despre ce vezi la tv! Eu de ex mi-am luat pt cotețul de curse o grămadă de piese de caroserie din fibră. Ușile de ex le-am avut marți și joi după amiază mașina trebuia să fie la verificarea tehnică. Întâi le-am făcut balamale, le-am ajustat ca să se potrivească, am montat broaștele și clanțele ca să se și închidă, am demontat tot, le-am vopsit și joi dimineață le-am pus pe mașină. Nu te cert, apreciez efortul tău și știu ce înseamnă, doar că e bine să urmezi o succesiune a operațiilor ca să nu ajungi să modifici piese finisate și să cheltuiești timp și bani în plus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 22, 2020 Author Share Posted November 22, 2020 Nu era ceva custom, motorul mergea, m-am plimbat cu el, teoretic trebuia demontat sablat, vopsit si montat la loc(acelasi lucru l-am facut si atunci cand am restaurat Ij-ul) asta in teorie, practic piese oem nu s-au potrivit Incet, incet se fac progrese si asta ma bucura, cine stie poate reusesc anul acesta sa il si pornesc Am primit şeile de la tapițer, nu sunt aceeasi nuanță cu tapiteria de la atas, dar sunt superbe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 27, 2020 Author Share Posted November 27, 2020 Se lucreaza de zor si la partea de vopsire Am montat si şeile, arată demențial Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted December 17, 2020 Author Share Posted December 17, 2020 A venit încă un lot de piese din Germania, kit reparatie carburator, diferite distanțiere pentru ambreaj, rulmentul si rolele de la ambreaj, dopuri si diferite piese din cauciuc care îmi lipseau Am început sa montez unele piese venite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted December 22, 2020 Author Share Posted December 22, 2020 În sfârșit am gasit suportul de maneta de frână si accelerație Am asamblat si carburatorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.