V-FOUR Posted January 3, 2021 Author Share Posted January 3, 2021 Încet foarte incet fac progrese,am gasit si piesa de pe axul de la starter noua, a mea era legata cu sârmă Am cumparat discuri noi de ambreaj pt Es, dar ca mai toate piesele noi cumpărate si discurile sunt pt Etz, le-am pilit putin si par ca se potrivesc Am cumparat si butucul de reglaj ambreaj nou, din pacate si acesta este pt Etz si nu se potriveste cu parghia care acționează ambreajul, la Etz sunt 7 spire de filet si la Es sunt 8 Dar am gasit second in stare destul de buna, mult mai buna decât aveam eu Si am gasit pana urma si far cu ceas de kilometraj, sunt in Germania si piese să-l repar, destul de piperate, dar sper sa se potriveasca Aprinderea electronica Vape Am închis si ambreajul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted January 22, 2021 Author Share Posted January 22, 2021 Ca de obicei problemele continua la Mz, placile noi de ambreaj sunt prea groase și le-am schimbat cu unele originale dar în stare bună, din pacate nu găsesc suruburi cu cap inecat care sa se potrivească, cele noi sunt puțin mai mari și atunci ambreajul nu mai debraiază Nici clasa de duritate nu este buna, trebuie minim 8.8 din câte am înțeles, mai caut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted January 23, 2021 Author Share Posted January 23, 2021 Da, am vazut toate clipurile de pe youtube cu Etz, Ts... dar nu am găsit nimic cu Es si cum scriam mai sus, se aseamănă piesele cu cele de Etz dar nu sunt la fel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lolo_ID Posted January 24, 2021 Share Posted January 24, 2021 Cauţi şuruburi de 8.8, mai mari şi mergi la strungar să-ţi debiteze din ele alte şuruburi pe cotele de care ai nevoie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai_prd Posted January 24, 2021 Share Posted January 24, 2021 La 22.01.2021 la 12:05, V-FOUR a spus: Ca de obicei problemele continua la Mz, placile noi de ambreaj sunt prea groase și le-am schimbat cu unele originale dar în stare bună, din pacate nu găsesc suruburi cu cap inecat care sa se potrivească, cele noi sunt puțin mai mari și atunci ambreajul nu mai debraiază Nici clasa de duritate nu este buna, trebuie minim 8.8 din câte am înțeles, mai caut https://www.fixkit.ro/suruburi/suruburi-metrice/din-7991-109 Gasesti la oamenii astia suruburile de care ai nevoie. Dai comanda si iti vin repede. Daca nu te descurci, ti le cumpar si expediez eu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted January 25, 2021 Author Share Posted January 25, 2021 Mulțumesc frumos Mihai, dar din cate am masurat "k" este 2.7 pt M6 modelul de pe Es, iar acum se gasesc doar suruburi M6 cu "k" de 3.3, am comandat deja suruburi de 3.3 si incerc sa le polizez, vedem ce va iesi Acum 13 ore, Lolo_ID a spus: Cauţi şuruburi de 8.8, mai mari şi mergi la strungar să-ţi debiteze din ele alte şuruburi pe cotele de care ai nevoie Lolo mulțumesc de sfat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted January 25, 2021 Author Share Posted January 25, 2021 Am luat in considerare si prelucrarea capacului dar deocamdata astept suruburile noi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted April 4, 2021 Author Share Posted April 4, 2021 Are cineva de vânzare pârghia de la roată pentru frâna față ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted April 25, 2021 Author Share Posted April 25, 2021 A venit si randul farului sa fie montat, rama era cam obosita si am schimbat-o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted May 1, 2021 Author Share Posted May 1, 2021 20210501_123552.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobiletron Posted May 1, 2021 Share Posted May 1, 2021 Frumoasa, dang dang dang... Cand vezi ca nu porneste nu da in pedala cu disperare, risti sa strici ceva pe acolo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted May 1, 2021 Author Share Posted May 1, 2021 Acum 1 oră, mobiletron a spus: Frumoasa, dang dang dang... Cand vezi ca nu porneste nu da in pedala cu disperare, risti sa strici ceva pe acolo. Foarte, foarte amuzant, mai ales partea cu risti sa strici ceva pe acolo daca dai la pedala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfuridi Posted May 1, 2021 Share Posted May 1, 2021 Colegul se referea, probabil, sa nu dai cu soc si brusc la pedala,ci sa "cauti" cu pedala usor pana simti ca a cuplat, dupa care sa impingi cu "tarie". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted May 1, 2021 Author Share Posted May 1, 2021 Acum 8 minute, farfuridi a spus: Colegul se referea, probabil, sa nu dai cu soc si brusc la pedala,ci sa "cauti" cu pedala usor pana simti ca a cuplat, dupa care sa impingi cu "tarie". Te rog mai uită-te o data la clip si vei observa că asta am facut, este un motor nepornit de 3 ani, trebuie reglat, ma mir ca nu a observat nimeni că nu debraiază ambreajul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfuridi Posted May 1, 2021 Share Posted May 1, 2021 Ba da am vazut ca inainte sa-l bagi in viteza l-ai impins un pic. Nu-i cazul sa te superi,parea altfel la prima vedere,tu stii cel mai bine ce si cum faci, si in definitiv e scula ta,nu-ti cer eu socoteala.Oricum mi-ai starnit ceva amintiri placute vazandu-te "pedaland" MZ-ul . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted May 1, 2021 Author Share Posted May 1, 2021 Nu e nici o suparare,e forum, fiecare are dreptul să-și dea cu părerea, accept sfaturi de la oricine, chiar dacă unele ma amuză teribil. Partea cu pedalatul, cei care am învățat sa mergem pe comuniste stim cum e sa ti se rupa cablul de ambreaj si sa rămâi in drum, atunci nu erau celulare sa suni un prieten sa vina dupa tine, daca nu aveai alt cablu la tine să-l înlocuiești pe cel rupt, asta e, mergeai fără ambreaj pana acasă Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobiletron Posted May 2, 2021 Share Posted May 2, 2021 7 hours ago, V-FOUR said: Foarte, foarte amuzant, mai ales partea cu risti sa strici ceva pe acolo daca dai la pedala Eu vorbeam serios, am avut si inca mai am diverse comuniste. In mecanismele de pornire sunt forte mari si daca exagerezi cu forta apasarii se uzeaza prematur, cele mai predispuse sunt zonele de prindere a pedalei care sunt cu dinti, pana sau patrat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted May 2, 2021 Author Share Posted May 2, 2021 Vorbim de motociclete de 60 de ani, daca au rezistat pana acum, in regim de funcționare normal, cred ca vor rezista si de-acum inainte,cat le folosesc eu de maxim 10 ori pe an Si mai ales la Ij,daca e de dereglat si nu dai la pedala mai "decis" poate sa aibe recul pedala de starter si sa te loveasca peste picior, nu e deloc placut, sunt sigur ca si Easy a pățit si ne spune din experiențele traite de el Acum 12 ore, easy ride on! a spus: Eee ... (mi) s-a rupt de 3 ori cablul de ambreiaj si nu am ramas in drum. Nici eu nu am ramas in drum. Acum 12 ore, easy ride on! a spus: Cu ambreiaj! Dar fara sa il mai decuplezi. Cu ambreaj, dar să nu poți să-l decuplezi, e ca si cum nu l-ai avea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farfuridi Posted May 2, 2021 Share Posted May 2, 2021 Da, asta era realitatea acelor vremuri, piesele noi erau sublime si lipseau cu desavarsire iar oamenii faceau sacrificii uriase pentru pasiunea lor .I-am admirat intotdeauna pe cei care si-ar fi dorit doar sa aibe posibilitatea sa schimbe pur si simplu niste piese vechi cu unele noi, si fiind lipsiti de asta ,au dezvoltat talentul de a-si remedia independent defectele aparute. Eu unul nu am ajuns niciodata la genul de reparatii pe care il descrii deorece mi-am inceput"cariera " moto dupa `90 si deja mai gaseai piese de inlocuit folosite dar in stare buna. Cand imi aduc aminte ce "reparatii" mai faceam si eu ma ia durerea de cap! Acum 54 minute, easy ride on! a spus: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted May 3, 2021 Author Share Posted May 3, 2021 Instalatia electrică este complet noua si in locul dinamului am montat o aprindere electronica Vape pe 12 volti, ca sa se potrivească conform schiței primite ar trebui facute niste modificări, porneste dar mai greu, urmeaza sa vad cum repar ceasul de kilometraj si sa vad cum rezolv cu ambreajul Luminile funcționează, la fel si stopul pe frână Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted June 9, 2021 Author Share Posted June 9, 2021 O noua achiziție pentru MZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted June 9, 2021 Author Share Posted June 9, 2021 Parca era mai palid cand mi l-ai vândut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 24, 2021 Author Share Posted November 24, 2021 Salutare ! Nu am mai postat de mult, dar la Mz am lucrat destul de mult, am schimbat setul motor, ambielajul refăcut, toți rulmenții schimbați Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted November 24, 2021 Share Posted November 24, 2021 1 hour ago, V-FOUR said: Salutare ! Nu am mai postat de mult, dar la Mz am lucrat destul de mult, am schimbat setul motor, ambielajul refăcut, toți rulmenții schimbați Şi ataşul unde e? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V-FOUR Posted November 24, 2021 Author Share Posted November 24, 2021 La ataș după mult, mult timp am primit și sticla de poziție pentru aripa de ataș Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.