Sari la conținut

Proiect MZ ES


V-FOUR
 Share

Postări Recomandate

Încet foarte incet fac progrese,am gasit si piesa de pe axul de la starter noua, a mea era legata cu sârmă 20210102_112229.thumb.jpg.a6083b1c70eb0c4134211cb76d51924b.jpg

Am cumparat discuri noi de ambreaj pt Es, dar ca mai toate piesele noi cumpărate si discurile sunt pt Etz, le-am pilit putin si par ca se potrivescIMG-20201230-WA0027.thumb.jpeg.2e51be7933693011da8c560b62ff5dd7.jpeg

Am cumparat si butucul de reglaj ambreaj nou, din pacate si acesta este pt Etz si nu se potriveste cu parghia care acționează ambreajul, la Etz sunt 7 spire de filet si la Es sunt 8IMG-20201202-WA0049.thumb.jpeg.01a7809bf11a0ab634cbe15b11ea4fa1.jpeg 

Dar am gasit second in stare destul de buna, mult mai buna decât aveam euIMG-20201223-WA0013.thumb.jpeg.07b63d1efda998998adc24d8d8183b74.jpeg

Si am gasit pana urma si far cu ceas de kilometraj, sunt in Germania si piese să-l repar, destul de piperate, dar sper sa se potriveascaIMG-20201222-WA0025.thumb.jpeg.28909edba0fe0a0f563bb5115acc26ff.jpeg

Aprinderea electronica Vape

20210104_120657.jpg

Am închis si ambreajul

20201231_143706.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 171
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca de obicei problemele continua la Mz, placile noi de ambreaj sunt prea groase și le-am schimbat cu unele originale dar în stare bună, din pacate nu găsesc suruburi cu cap inecat care sa se potrivească, cele noi sunt puțin mai mari și atunci ambreajul nu mai debraiază

Nici clasa de duritate nu este buna, trebuie minim 8.8 din câte am înțeles, mai caut

20210122_102552.jpg

IMG-20210116-WA0011.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am vazut toate clipurile de pe youtube cu Etz, Ts... dar nu am găsit nimic cu Es si cum scriam mai sus, se aseamănă piesele cu cele de Etz dar nu sunt la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.01.2021 la 12:05, V-FOUR a spus:

Ca de obicei problemele continua la Mz, placile noi de ambreaj sunt prea groase și le-am schimbat cu unele originale dar în stare bună, din pacate nu găsesc suruburi cu cap inecat care sa se potrivească, cele noi sunt puțin mai mari și atunci ambreajul nu mai debraiază

Nici clasa de duritate nu este buna, trebuie minim 8.8 din câte am înțeles, mai caut

20210122_102552.jpg

IMG-20210116-WA0011.jpeg

https://www.fixkit.ro/suruburi/suruburi-metrice/din-7991-109

 

Gasesti la oamenii astia suruburile de care ai nevoie. Dai comanda si iti vin repede. Daca nu te descurci, ti le cumpar si expediez eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc frumos Mihai, dar din cate am masurat "k" este 2.7 pt M6 modelul de pe Es, iar acum se gasesc doar suruburi M6 cu "k" de 3.3, am comandat deja suruburi de 3.3 si incerc sa le polizez, vedem ce va iesi

Acum 13 ore, Lolo_ID a spus:

Cauţi şuruburi de 8.8, mai mari şi mergi la strungar să-ţi debiteze din ele alte şuruburi pe cotele de care ai nevoie

Lolo mulțumesc de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Acum 1 oră, mobiletron a spus:

Frumoasa, dang dang dang... Cand vezi ca nu porneste nu da in pedala cu disperare, risti sa strici ceva pe acolo.

Foarte, foarte amuzant, mai ales partea cu risti sa strici ceva pe acolo daca dai la pedala 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, farfuridi a spus:

Colegul se referea, probabil, sa nu dai cu soc si brusc la pedala,ci sa "cauti" cu pedala usor pana simti ca a cuplat, dupa care sa impingi cu "tarie".

Te rog mai uită-te o data la clip si vei observa că asta am facut,  este un motor nepornit de 3 ani, trebuie reglat, ma mir ca nu a observat nimeni că nu debraiază ambreajul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da am vazut ca inainte sa-l bagi in viteza l-ai impins un pic.

Nu-i cazul sa te superi,parea altfel la prima vedere,tu stii cel mai bine ce si cum faci, si in definitiv e scula ta,nu-ti cer eu socoteala.Oricum mi-ai starnit ceva amintiri placute vazandu-te "pedaland" MZ-ul :moto:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici o suparare,e forum, fiecare are dreptul să-și dea cu părerea, accept sfaturi de la oricine, chiar dacă unele ma amuză teribil. 

Partea cu pedalatul, cei care am învățat sa mergem pe comuniste stim cum e sa ti se rupa cablul de ambreaj si sa rămâi  in drum, atunci nu erau celulare sa suni un prieten sa vina dupa tine, daca nu aveai alt cablu la tine să-l înlocuiești  pe cel rupt, asta e, mergeai fără ambreaj pana acasă 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, V-FOUR said:

Foarte, foarte amuzant, mai ales partea cu risti sa strici ceva pe acolo daca dai la pedala 

 

Eu vorbeam serios, am avut si inca mai am diverse comuniste. In mecanismele de pornire sunt forte mari si daca exagerezi cu forta apasarii se uzeaza prematur, cele mai predispuse sunt zonele de prindere a pedalei care sunt cu dinti, pana sau patrat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim de motociclete de 60 de ani, daca au rezistat pana acum, in regim de funcționare normal, cred ca vor rezista si de-acum inainte,cat le folosesc eu de maxim 10 ori pe an

Si mai ales la Ij,daca e de dereglat si nu dai la pedala mai "decis" poate sa aibe recul pedala de starter si sa te loveasca peste picior, nu e deloc placut, sunt sigur ca si Easy a pățit si ne spune din experiențele traite de el

Acum 12 ore, easy ride on! a spus:

Eee ... (mi) s-a rupt de 3 ori cablul de ambreiaj si nu am ramas in drum.

Nici eu nu am ramas in drum.

 

Acum 12 ore, easy ride on! a spus:

Cu ambreiaj! :D

Dar fara sa il mai decuplezi.

Cu ambreaj, dar să nu poți să-l decuplezi, e ca si cum nu l-ai avea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta era realitatea acelor vremuri, piesele noi erau sublime si lipseau cu desavarsire iar oamenii faceau sacrificii uriase pentru pasiunea lor .I-am admirat intotdeauna pe cei care  si-ar fi dorit doar sa aibe posibilitatea sa schimbe pur si simplu niste piese vechi cu unele noi, si fiind lipsiti de asta ,au dezvoltat talentul de a-si remedia independent defectele aparute.

Eu unul nu am ajuns niciodata la genul de reparatii pe care il descrii deorece mi-am inceput"cariera " moto dupa `90 si deja mai gaseai  piese de inlocuit folosite dar in stare buna. Cand imi aduc aminte ce "reparatii" mai faceam si eu ma ia durerea de cap!:baldy:   

Acum 54 minute, easy ride on! a spus:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instalatia electrică este complet noua si in locul dinamului am montat o aprindere electronica Vape pe 12 volti, ca sa se potrivească conform schiței primite ar trebui facute niste modificări, porneste dar mai greu, urmeaza sa vad cum repar ceasul de kilometraj si sa vad cum rezolv cu ambreajul 

Luminile funcționează, la fel si stopul pe frână 

20210501_123930.jpg

20210501_123914.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Salutare ! Nu am mai postat de mult, dar la Mz am lucrat destul de mult, am schimbat setul motor, ambielajul refăcut, toți rulmenții schimbați IMG-20211117-WA0006.thumb.jpeg.1aa4017c86cbbbef2a077bae66ded7d6.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...