Cyka Posted June 24, 2019 Share Posted June 24, 2019 le duci la haluminiu' si iei de fer' cromate Quote Link to post Share on other sites
relufarcas Posted June 29, 2019 Share Posted June 29, 2019 Jantele de aluminiu sunt vesnice, sa zic asa , pentru ca pot fi lustruite cu usurinta si ori de cite ori e nevoie , cu o pisla abraziva fina si arata foarte bine . Nichelul de pe cele de metal la un moment dat se va desprinde si nu arata bine. Eu zic sa le pastrezi pe cele de aluminiu . Bafta ! Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted June 29, 2019 Author Share Posted June 29, 2019 Initial asa era si planul meu sa ramana cercurile din aluminiu, dar cercul de la atas este din metal cromat si nu exista din aluminiu, dar exista cercuri din fier cromat pt Mz, o sa vad ce voi face Intre timp am fost la Chirurgul Pinnochio si a retusat aripa si frana spate Dupa mult timp au venit si piesele de la sablat si vopsit electrostatic, desi e sarbatoare nu m-am putut abtine si am montat axul pe bascula de la atas, urmeaza sa ma apuc sa montez unele piese si sa duc la vopsit piesele sablate Aripa spate am lasat-o la sablat si frana spate urmeaza sa o duc la zincat si apoi vopsit electrostatic Quote Link to post Share on other sites
cristi74 Posted June 30, 2019 Share Posted June 30, 2019 Felicitări! Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted July 4, 2019 Author Share Posted July 4, 2019 Stie cineva ce cod au rulmentii de la jug ? Quote Link to post Share on other sites
m72story Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 (edited) Stima pentru ceea ce faci si efortul depus. Cunosti undeva unde pot sa reabilitez un ambielaj de ES 250, eventual un kit de reparatie, pentru ca am doua motoare ambele suferă de aceeași boală ambielajul Edited August 7, 2019 by m72story Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted August 11, 2019 Author Share Posted August 11, 2019 Salut, piese la preturi cat de cat decente găsești pe stolmot.com, nu stiu unde poti sa si centrezi ambielajul Quote Link to post Share on other sites
Cyka Posted August 11, 2019 Share Posted August 11, 2019 Szeged/ Kescemet (probat,vazut,placut) Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted August 12, 2019 Author Share Posted August 12, 2019 M-am documentat si eu si am aflat adresa și un nr de telefon din Szeged, unde se centrează ambielaje, am inteles ca vorbesc si românește Quote Link to post Share on other sites
Cyka Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 Si sârbeste Si ungureste Quote Link to post Share on other sites
Estremadura Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 La 07.06.2019 la 23:24, V-FOUR a spus: Dupa o luna de asteptari, au venit din Ungaria unele piese pentru atasul Duna, mai trebuie sa astept cel putin o luna pentru interior Din pacate, desi au trecut 3 săptămîni piesele lasate la sablat si vopsit electrostatic nu sunt gata, ceea ce ma tine pe loc Apelez din nou la voi, poate ma ajutati cu o aripa spate si o pedala de frână unde montezi telescopul ala? modelul tau are suspensia pe bare de torsiune fara amortizor. In alta ordine de idei poti te rog sa-mi spui unde ai comandat piesele? imi trebuie si mie un cerc si spite noi... Quote Link to post Share on other sites
mihai_prd Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 La 07.08.2019 la 13:51, m72story a spus: Stima pentru ceea ce faci si efortul depus. Cunosti undeva unde pot sa reabilitez un ambielaj de ES 250, eventual un kit de reparatie, pentru ca am doua motoare ambele suferă de aceeași boală ambielajul Cred ca poti sa il rezolvi si in Bucuresti. Teoretic, ar fi doua variante. Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted August 13, 2019 Author Share Posted August 13, 2019 Acum 18 ore, Estremadura a spus: unde montezi telescopul ala? modelul tau are suspensia pe bare de torsiune fara amortizor. In alta ordine de idei poti te rog sa-mi spui unde ai comandat piesele? imi trebuie si mie un cerc si spite noi... E ciudat cum știu alții mai bine ca mine ce dețin eu, nu vreau sa par arogant,dar langa amortizorul reconditionat este si cel original al atasului, atasul meu nu are suspensia pe bara de torsiune( stiu ca sunt si modele cu bara de torsiune) Piese mi-a adus cineva din Ungaria, dar sunt destul de piperate ca si pret Am gasit si o poza cu cadrul atasului si amortizorul vechi Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted February 3, 2020 Author Share Posted February 3, 2020 Salutari ! Ca urmare a neseriozitații unor colaboratori (piesele inca sunt la vopsit, altele la strungar, comanda pt alte piese inca nu este onorată, deși a fost confirmată), dar mai ales a unor probleme atat personale cat si de natura financiară, proiectul stagnează, dar totusi sunt decis sa continui într-un ritm mai lent, dar macar sa mai misc ceva. Asadar ma poate ajuta cineva din ce material se pot face bucșele de la basculă? Am înțeles ca ar fi ceva plastic foarte rezistent din care se fac bucsele pentru motocicletele de cross Quote Link to post Share on other sites
Cyka Posted February 4, 2020 Share Posted February 4, 2020 Ai strungar peste drum,dute la el. Cat despre vopsit,GYZ e super,da' mai da-i si tu o ciocolata,un vin,mai dom' injiner,ca nu-i mai ca pe vremea lu' 'cea Lae (i' mai rau ..) ✌✌ Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted February 4, 2020 Author Share Posted February 4, 2020 255b, daca erai atent cateva posturi mai sus sunt poze cu piesele vopsite de Giz in iunie 2019 si da, am dat si un coniac pe langa suma cerută, din pacate nu pot vopsi totul electrostatic, cat despre strungar, omu' ma ajuta cu drag, dar vrea să-i duc eu materialul de aici si intrebarea mea, la care nu mai ajutat: ce material sa-i duc ? si intrebarea nr 2: unde-l gasesc în Tm? Quote Link to post Share on other sites
Cyka Posted February 7, 2020 Share Posted February 7, 2020 .. era lichior la oferta Vezi ca e un strungar pe Scarisoara (perpendicular cu Campina) cam scump ce-i drept,dar are materiale,si relatii,materiale/tratamente,danturare etc .. Bafturi ! Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted February 9, 2020 Author Share Posted February 9, 2020 Am fost si pe Scarisoara cand am facut bucse la bascula pentru Ij, au costat 150 ron (asta in 2015), au fost gata in 2 zile, aveau canal de ungere si arătau perfect, doar că au fost confectionate din inox si dupa nici 1000 km trebuiesc inlocuite ca au deja joc, deaceea intrebam ce material sa folosesc (inox clar ca nu) Si ca un update la piesele de la vopsit, vopsitorul mi-a re-re-re-re-re-.................................................-reconfirmat ca incepe sapt viitoare lucrul, mai am putina răbdare cu el, omul e foarte talentat Quote Link to post Share on other sites
_Raul_ Posted February 9, 2020 Share Posted February 9, 2020 (edited) La 04.02.2020 la 1:07, V-FOUR a spus: Asadar ma poate ajuta cineva din ce material se pot face bucșele de la basculă? Am înțeles ca ar fi ceva plastic foarte rezistent din care se fac bucsele pentru motocicletele de cross Am gasit pe net asta, poate te ajuta: https://atvforum.ro/index.php?/topic/12327-bucse-pentru-amortizoare-bombardier/ si https://www.ptfe.ro/index.php Plastic f dur eu am gasit in Pta Mehala, pe coridoarele acelea acoperite. Cumperi bucata cat iti trebuie de mare (au mai multe marimi) si mergi cu ea la strungar. Nu mai stiu ce material era, eu l-am folosit pentru rolele de glisare a lantului. Rasfoind al doilea link, inclin sa cred ca era poliacetal sau PVDF, dar nu stiu daca acesta este chiar materialul de care ai nevoie. Edited February 9, 2020 by _Raul_ Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted February 9, 2020 Author Share Posted February 9, 2020 De teflon am mai auzit ca ar fi bun, oricum eram decis pe ceva material plastic, mulțumesc frumos pentru ajutor Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted May 13, 2020 Author Share Posted May 13, 2020 Am luat decizia sa vopsesc electrostatic butucurile de la roti si am facut o comanda mare de piese, inclusiv cercuri și spite noi, asa ca am "băgat" flexul in spitele vechi Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted May 27, 2020 Author Share Posted May 27, 2020 Au venit piesele din Polonia, asa ca pot sa mai montez cate ceva pe cadrul de Mz Dupa foarte mult timp am montat furca față Un prim strat de polish, mai trebuie Dupa mici modificări la bucsele venite din Polonia, am montat si bascula spate, am montat si bucsele de cauciuc in bascula față dupa ce le-am polizat puțin si a trebuit sa maresc gaura in suportul care tine cricul si suportii de picioare față Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted June 19, 2020 Author Share Posted June 19, 2020 Au venit piesele de la electrostatic, putem sa continuam cu asamblarea rotilor Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.