V-FOUR Posted June 25, 2020 Author Share Posted June 25, 2020 Roata față e montată Quote Link to post Share on other sites
frigider Posted June 26, 2020 Share Posted June 26, 2020 Blanah. Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted June 28, 2020 Author Share Posted June 28, 2020 Cu roata spate sunt ceva probleme, dar le dau de capăt până la urmă Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted July 3, 2020 Author Share Posted July 3, 2020 In sfârsit merge din nou pe roti ei Quote Link to post Share on other sites
Muretto Grundieg Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Mie îmi pare că arată foarte bine. Bravo, domnule! Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted July 3, 2020 Author Share Posted July 3, 2020 Inca imi lipsesc destul de multe piese, unele se gasesc de cumparat, altele nu, dar incet, incet fac progrese Am asamblat toba de esapament si am montat-o pe cadru, doar sa ne facem o idee cum arată Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted August 8, 2020 Author Share Posted August 8, 2020 Tapiteria, facuta la comanda in Ungaria, a ajuns in sfarsit dupa un an de asteptari Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted August 8, 2020 Share Posted August 8, 2020 Acum 1 oră, V-FOUR a spus: Tapiteria, facuta la comanda in Ungaria, a ajuns in sfarsit dupa un an de asteptari E bine … Mie mi-au "reparat" de 3 ori, "mesterii" din Szeged, un ambielaj la un RT3. Primul (trimis la schimb) avea lipsa saibele laterale de pe maneton. Ca poate ca "nu ma prind". L-am returnat. Al doilea (trimis tot la schimb) le avea (jocuri corecte), doar ca fusurile laterale erau rectificate sub cota (rulmentii intrau si ieseau cu mana). Fara strangere. L-am returnat. In cele din urma mi-au "reparat" chiar ambielajul pe care l-am trimis pentru maneton, role, saibe si biela noua. Doar ca mi-au montat un bolt (maneton) cu gaura strapunsa de 8 mm, fara sa-l si cantareasca pe cel vechi. Asa ca le-a iesit un ambielaj dezechilibrat dinamic, la care la peste 4.000 r/m pierzi ghidonul din mana din cauza vibratiilor. Au mereu "idei". Adica … viszket a fenekem. Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted August 9, 2020 Author Share Posted August 9, 2020 Atasul Duna fiind fabricat de ei, ma bucur ca inca produc piese, dar nici eu nu sunt multumit in totalitate, am cerut o bucata de muşama si pentru şeile de la motocicletă, sa fie la fel, dar nu am primit si imi lipseste o bucata de metal de la prinderea parbrizului, asta e, m-am obisnuit ca la motocicleta asta totul sa dureze si nimic sa nu se potrivească Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted September 26, 2020 Author Share Posted September 26, 2020 Am montat si atasul doar pentru teste si totul pare ok, decamdata nu am gasit inel de cauciuc alb pe 19 si pentru roata de la atas, dar mai cautam Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 Dupa mai bine de un an in care nu sa muncit aproape de loc, am decis sa trimit piesele ce trebuiesc vopsite, la Bucuresti, la baietii de la Pepper Studio Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 Am montat motorul pe cadru, toba de esapament, din pacate sunt probleme cu pedala de frana, care lovea in toba, am vrut sa o indrept la rece si sa rupt de pe ax, atunci am decis sa folosesc pedala originala a motocicletei care avea axul rupt si sa sudez axul de la pedala cea noua, este o mare imbunatatire dar tot loveste in toba, va trebui si aceasta indreptata, dar voi incerca la cald, pacat de pedala cea noua, era intr-o stare mult mai buna decat cea originala dar nu se potrivea, acum dupa indreptare va trebui vopsita din nou electrostatic Daca are cineva o pedala de schimbator de viteze si prinderile de manete de pe ghidon va rog sa-mi scrieti Quote Link to post Share on other sites
bandit red Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 La 26.10.2020 la 12:33, V-FOUR a spus: Am montat motorul pe cadru, toba de esapament, din pacate sunt probleme cu pedala de frana, care lovea in toba, am vrut sa o indrept la rece si sa rupt de pe ax, atunci am decis sa folosesc pedala originala a motocicletei care avea axul rupt si sa sudez axul de la pedala cea noua, este o mare imbunatatire dar tot loveste in toba, va trebui si aceasta indreptata, dar voi incerca la cald, pacat de pedala cea noua, era intr-o stare mult mai buna decat cea originala dar nu se potrivea, acum dupa indreptare va trebui vopsita din nou electrostatic Daca are cineva o pedala de schimbator de viteze si prinderile de manete de pe ghidon va rog sa-mi scrieti Asta din ultima poza este de frana. Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted October 29, 2020 Author Share Posted October 29, 2020 Da este pedala de frana de care scriam ca sa rupt, se vede foarte clar in poza ca este rupta plus ca este vopsita si nu are cauciuc in capat cum are o pedala de schimbat vitezele, am avut 2 postari si au fost unite Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted November 7, 2020 Author Share Posted November 7, 2020 Am pus o platbandă intre axul basculei spate și suportul pentru toba/prinderea spate pentru atas Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted November 19, 2020 Author Share Posted November 19, 2020 A venit coletul din Polonia Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted November 19, 2020 Share Posted November 19, 2020 Acum 4 ore, V-FOUR a spus: A venit coletul din Polonia Frumos, dar au trecut 2 ani şi jumătate ... La 27.05.2018 la 10:52, V-FOUR a spus: Am inceput un nou proiect Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted November 19, 2020 Author Share Posted November 19, 2020 Da e adevărat și va mai trece ceva timp pana va fi gata, din păcate nu totul depinde de mine și implicarea financiara este colosală, mult peste ce estimasem inițial, ce se vede în poză trece de 500€, adica peste prețul de achiziție si sunt niște nimicuri, pe lângă asta si timpul dedicat Mz-ului este limitat, având si familie, dar sper ca la anul sa facem primii kilometrii pe drumurile patriei Quote Link to post Share on other sites
bandit red Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 salutare Nu te supara, pe ce site faci comenzi in Polonia? Quote Link to post Share on other sites
Kagemusha Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 4 hours ago, bandit red said: salutare Nu te supara, pe ce site faci comenzi in Polonia? Eu iau de aici. Nu știu ce cauți și dacă vei găsi la ei dar eu am cumpărat de câteva ori și nu le pot acorda decât nota 10+. Comunicare excelentă, prietenoși, colete care ajung rapid oriunde (am comandat în România, Olanda, Liban, Iordania). Baftă! Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted November 20, 2020 Author Share Posted November 20, 2020 Nu cred că link-ul e bun, sunt parbrize de vânzare, nu piese pentru comuniste Site-ul din Polonia se numește Stolmot.com, destul de greu de înțeles cu ei și transportul foarte scump, dar au prețuri bune și calitate destul de bună, nu la toate produsele dar sunt ok. Am mai comandat de pe ost2rad.de si alte site-uri de la nemți Quote Link to post Share on other sites
Kagemusha Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 My bad... nu am știut după ce te uiți. Dacă vrei chestii din Polonia pentru motociclete vechi, userul @RedRat sta acolo și te poate ajuta cu siguranță. Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 Acum 22 minute, V-FOUR a spus: Site-ul din Polonia se numește Stolmot.com Mulţumesc! Să vedem ce "jucării" mai sunt şi pe aici: https://www.stolmot.com/MZ-c11 Acum 1 minut, Kagemusha a spus: Dacă vrei chestii din Polonia ... Mulţumesc! Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted November 21, 2020 Author Share Posted November 21, 2020 Ma certa un coleg mai sus pentru timpul foarte mare care a trecut de la începerea proiectului de restaurare; si eu vreau sa termin cât mai repede, dar nu vreau sa fac compromisuri și am întâmpinat foarte multe probleme, practic aproape tot ce montez nu se potrivește sau trebuie ajustat, de exemplu pedala de frână,a fost sudata pârghia de axul pedalei si a trebuit sa tai axul ca sa pot sa scot pedala, am cumpărat alta pedală, am vopsit-o electrostatic, am montat-o dar lovea in toba de eșapament, practic unghiul de care era prins axul de pedală, nu era de 90 grade, am încercat sa îndoi pedala dar nu am reușit, asa ca am tăiat pedala nou vopsită de pe ax fără sa deteriorez axul si am sudat pedala originală pe axul nou, apoi am trimis-o din nou la vopsit electrostatic, timp pierdut 3 săptămâni, de costuri nu mai zic, ieri seara am primit-o și azi am motat-o, totul sa potrivit, am montat și lanțul nou venit din Polonia dar și acesta a trebuit tăiat fiind prea lung, am montat și toba de eșapament, la care a trebuit sa refac filetul la șurubul de prindere care a fost cromat si nu mai întra piulita pe el Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Acum 9 ore, V-FOUR a spus: am tăiat pedala nou vopsită Mă ierți, dar mi s-ar fi părut firesc să probezi dacă se potrivește înainte de a o trimite la vopsit... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.