Sari la conținut

Postări Recomandate

Am avut norocu' sa partikip duminica la evenimentul asta, la care ma gandeam cu nerabdare, dar in acelasi timp un pic superficial. Credeam ca o sa fie asa o joaca de copii, ceva destul de simplu, dar instructorul ne-a amestecat ideile in cap si la sfarsitul zilei ne-a lasat fara pic de vlaga in noi.

Motociclete: Tiger 800, 1200 si Scrambler. M-am dat doar cu Tiger(amandoua), Scrambler mi s-a parut ca nu avea ce sa caute in peisajul ala.
Locul era ceva de vis, m-am simtit la un moment dat ca intr-o jungla, fosta (ca nu parea sa mai functioneze) mina de ceva, trasee de toate felurile posibile si imposibile, si ca sa fie treaba treaba a mai si burnitat/plouat non-stop.

A durat de la 9 la 16:30, cu o pauza de masa pe la 13:00, si o pauza de cafea pe la 11.

Am luat prima oara Tiger de 800, foarte usor si manevrabil, dar cand stateam in picioare trebuia sa-mi adaptez un pic pozitia, pentru ca am mainile/picioare prea lungi, desi motoretele era modificate pentru off-road, ghidoanele inaltate, dar nu destul pentru mine.

1200-le, foarte smecher ca pozitie, se potrivea manusa, in schimb pentru drumurile alea, mult prea mare, mult prea puternic, mai greu de dozat ambreiajul, toate astea la nivelul priceperii mele, evident. Instructorul era un nene pe la 40-45 de ani, 1.70 max, care facea lucruri imposibile cu 1200-le. Organizarea a fost foarte buna, totul a mers perfect, fara incidente (majore). Aveau o fata care facea si poze, dar nu pot sa zic ca se pricepea foarte bine, doar cateva poze fiind reusite si demne de pus in rama (dar nu cu mine :))) ).

Cel mai (placut) impresionat am fost de traseu, nu credeam vreodata ca o sa apuc sa merg pe asa "drumuri" si sa plec intreg acasa. Instructorul avea cu siguranta o doaga lipsa, dar totul "raul" a fost inspre bine.
Din pacate n-am avut Gopro-ul, printr-o combinatie nereusita si regret nespus de mult, dar au filmat altii care erau in spate si sper sa fac rost de filmari. Ce pot sa zic e ca desi aveai impresia ca nu mergi asa tare, cand ii vedeai pe altii si te gandeai ca mergi in acelasi ritm parea nebunie curata.

Nu stiu cum o fi in alte tari, dar traseul din UK a fost genial, amatorii de senzatii tari or sa ramana marcati.

Tot ce-a trebuit a fost doar casca personala, in rest ne-au asigurat tot echipamentul, bautura, mancare, voie buna (mai mult decat buna).

Basici pe maini la greu, in ultimele 5 minute de abia mai puteam sa trag ambreiajul, deci trebuie un pic de pregatire inainte, daca aveti ocazia.

All in all o experienta de neuitat, pe care planuiesc s-o retraiesc cat de curand.

Pretul pentru o zi e aprox 280£, dar pentru ca bunul meu prieten si coleg de forum lucreaza la ei, am avut reducere 50%, motiv pentru care ii multumesc (sa-i dea mnezo sanatate si maicuta domnului)!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fara poze topic e pustiu, gen.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si poze

post-19081-0-17610900-1529396607_thumb.jpg

post-19081-0-08314500-1529396645_thumb.jpg

post-19081-0-79542500-1529396662_thumb.jpg

post-19081-0-75973500-1529396680_thumb.jpg

post-19081-0-24745000-1529396696_thumb.jpg

post-19081-0-98804100-1529396725_thumb.jpg

post-19081-0-14298100-1529396748_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Cu ambreiaju' e intr-adevar o problema, si mie mi se pare ca decupleaza prea sus, ceea ce o face greu de manevrat la viteze mici sau daca trebuie sa schimbi des... Oricum, partea buna e ca au Quick Shifter care te ajuta daca n-ai chef de tras ambreiajul...

 

Una peste alta, am impresia ca Triumphul o sa inceapa sa muste bine din concurenta, personal mi se ca in momentul de fata este top la Adventure Touring, iar marketingul de genu' asta ajuta mult.

Editat de Beatrice

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Total de accord (nu cu tine, petrica), oricum numai tu observi tot timpul lucrurile gay, ce coincidenta :)))

La off-road trebuie sa cupleze sus, pentru ca stai in picioare si nu ai control daca nu-l manevrezi cu doua degete, si mie mi s-a parut foarte ciudat la inceput, dar de fapt asa trebuie sa fie cand stai in picioare (dar numai atunci, pentru ca daca stai jos, devine enervant, oricum e o chestie de obisnuinta).

La ce fac motoretele sunt clar peste concurenta, mai ales ca nu sunt nici foarte scumpe. Noi avand atat de multe preconceptii, e mai greu...la fel si cu masinile.

Una peste alta nu credeam vreodata ca o motocicleta ca aia poate sa mearga cu asa usurinta pe traseele alea, treaba asta m-a surprins, deci clar motoretele sunt foarte capabile.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Cum e bre Tigeru de 800? Ca ma bate un gand, si parca vaci din alea mari de 1200 nu as lua. Are destula putere si pentru distractie pe asfalt, nu doar touring?

Editat de paulynos

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum e bre Tigeru de 800? Ca ma bate un gand, si parca vaci din alea mari de 1200 nu as lua. Are destula putere si pentru distractie pe asfalt, nu doar touring?

Ba, pai n-ai ma deja scuter?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu as caracteriza Tigerul de 800 ca fiind "usor" decat daca il compar cu un Goldwing ;)

 

Din proprie experienta pot sa iti spun ca trage foarte bine pana la 150-160 cu pasager si bagaje, nu cred ca ai nevoie de mai mult in 99.99% din cazuri.


» Post actualizat in 19 Jun 2018 09:07

@OP

 

Unde a fost adunarea (localizare geografica exacta) si cam cu cat timp inainte e necesara inscrierea ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu ambreiaju' e intr-adevar o problema, si mie mi se pare ca decupleaza prea sus, ceea ce o face greu de manevrat la viteze mici sau daca trebuie sa schimbi des... Oricum, partea buna e ca au Quick Shifter care te ajuta daca n-ai chef de tras ambreiajul...

 

Una peste alta, am impresia ca Triumphul o sa inceapa sa muste bine din concurenta, personal mi se ca in momentul de fata este top la Adventure Touring, iar marketingul de genu' asta ajuta mult.

 

Pana la urma ai decuplat mizeriile alea de sisteme ? :D Asteptam un review ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Paul - e cam ca tracer-ul, cu mult mai multa capacitate de off-road, pe strada n-am mers foarte mult, doar vreo 20 de km cu cauciucuri de off-road, dar o lua pe o roata (daca nu m-ar fi tinut sistemele pe doua roti :))) ), cuplu cacalau, e foarte usor, iti da impresia ca e o jucarie, display-ul foarte smecher, o gramada de optiuni si usor de umblat prin el, sunetul pe masura. Si eu cred ca nu ai nevoie de 1200, daca nu faci ture multe si foarte lungi, atlfel se vede clar ca 1200 e mult mai asezat, un fel de limo, asa.

Pentru mine, si din ce stiu si tu mergi la fel, mai ales ca mergi mult in Ro, 800-le e sufficient.

@RuInCV - Brecon National Park, n-as putea sa spun cu exactitate pe harta, doar zona de sud a parcului, o mina imensa, oricum e cu bariere, nu cred ca poate oricine sa intre.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca m-ai inteles. Eu as vrea sa ma inscriu la curs si vroiam o localizare geografica ca sa vad pana unde iau avionul.

 

Vad ca ai mers si pe XC si pe XR. Cam care au fost diferentele pe off ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A, scuze, am crezut ca voiai sa stii efectiv unde e locul unde ne-am dat.

Trebuie sa ajungi langa Swansea, deci Birmingham ar fi cel mai aproape, asta daca nu sunt zboruri (in)directe catre Bristol/Cardiff.

Din Birmingham cred ca faci cam 2 ore cu masina.

Diferentele pe care le-am simtit au fost doar in legatura cu gabaritul, pozitia si puterea. Pentru ca am intrat in multe locuri stramte (:))) ) cu 1200-le aveai tot timpul un stress in plus, ca era mai greu de tinut cand pleca fata prin toate partile, mai ales la viteza mica si greu cu puterea/cuplu, ca ba smucea, ba avea prea multa putere si derapai foarte mult la urcari abrupte, dar daca luai ceva viteza,nu mai aveai nicio problema, singura chestie era ca nu puteai peste tot sa vii cu avant. Suspensia a fost setata pe soft la 1200, pentru un confort cat de cat sporit, si se simtea foarte ok.

Vorbeam cu mai multi prieteni, daca vrei ceva hardcore, mai toata ziua prin padure si pe drumuri dificile(sau traffic mult), clar 800-le e mai usor de manuit si facut pe nebunu'. Daca nu sunt asa rele drumurile si vrei confort sporit, putere mai multa, 1200-le.


» Post actualizat in 19 Jun 2018 10:33
Da-i pe maps triumph adventure experience si o sa-ti arate.

post-19081-0-05188500-1529404392_thumb.png

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motociclete: Tiger 800, 1200 si Scrambler. M-am dat doar cu Tiger(amandoua), Scrambler mi s-a parut ca nu avea ce sa caute in peisajul ala.

Locul era ceva de vis, m-am simtit la un moment dat ca intr-o jungla, fosta (ca nu parea sa mai functioneze) mina de ceva, trasee de toate felurile posibile si imposibile, si ca sa fie treaba treaba a mai si burnitat/plouat non-stop.

 

 

Eu credeam ca ala ar fi locul perfect pentru un scrambler...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai fi zis in mod normal, dar terenul era foarte accidentat, iar Scramblerul avea doua moduri, ABS+TC On, sau amandoua Off, ceea ce-l facea cam greu de stapanit, plus ca nu avea aceleasi suspensii, nu era la fel de inalt, pozitia diferita, etc. Erau niste pante pe acolo unde efectiv nu putea sa urce (again, la nivelul nostru de incepatori).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite dom'le, am fost cenzurat din cauza haterilor...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce e petrica, te uraste lumea? :))))


» Post actualizat in 20 Jun 2018 08:00

Acum stii cum e sa fii tigan :)))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum e bre Tigeru de 800? Ca ma bate un gand, si parca vaci din alea mari de 1200 nu as lua. Are destula putere si pentru distractie pe asfalt, nu doar touring?

 

Are putere si pe asfalt. Trage bine, are cuplu mare, sta bine pe curbe.

 

ce am observat eu, dupa 140 nu-i mai place, devine un pic instabil. oricum cu adventure nu ai de ce sa mergi constant peste viteza aia. la o depasire merge, dar apoi sa-l tii peste 140 devine obositor si nesigur dpmdv.

 

Off road e ce trebuie pentru adventure style!!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×