Sari la conținut

Harley-Davidson’s 2020 Pan America Adventure Bike


Postări Recomandate

Acum 10 minute, Adrian M. a spus:

Am ras, am facut misto. Acum, din specs, prezentari, si pret, pare chiar interesanta :)))

Varianta special este sub pretul unui gs cu pachetele similare. ala te duce 20,5, vs 18,7k euro. Nu poate fi comparata cu dukaki sau drujba, alea sunt in liga lor.

Dar din ce am vazut pe iutub, pare chiar interesant motorul. vine la final de luna si in RO. Astept cu interes test ride ul. 

Imi zici și mie sa merem la drive test sa ne dam cu părerea. Dar lăsând la o parte caracteristicile tot e urâtă cu spume

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 11 minute, lacroyx a spus:

Imi zici și mie sa merem la drive test sa ne dam cu părerea. Dar lăsând la o parte caracteristicile tot e urâtă cu spume

Treci peste. Eu am avut doar moto urate in mare parte, nu i asta important :P Te anunt,am vorbit si astept sa ma sune cand o primesc.

Ma uit la ce e pe piata, la final de an vreau upgrade de la versysul 1000 standard, 120 pornei, la ceva mai vanos, suspensie electronica, spite. De dukaki nu ma apropii, un gs echipat cum mi-as dori e peste 20k fara cutii, ktmul nou modelul s mi se pare misto, dar....ktm, si muuult prea inalta saua pt mine. Sau raman la ideea de fjr :))))

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Adrian M. a spus:

Treci peste. Eu am avut doar moto urate in mare parte, nu i asta important :P Te anunt,am vorbit si astept sa ma sune cand o primesc.

Ma uit la ce e pe piata, la final de an vreau upgrade de la versysul 1000 standard, 120 pornei, la ceva mai vanos, suspensie electronica, spite. De dukaki nu ma apropii, un gs echipat cum mi-as dori e peste 20k fara cutii, ktmul nou modelul s mi se pare misto, dar....ktm, si muuult prea inalta saua pt mine. Sau raman la ideea de fjr :))))

Vezi că se găsesc acum o groaza de GS-uri din 2020 la 4-5 mii de km la bani foarte buni gen 16-17k. Poate merita sa arunci un ochi. 

 

Acum 6 minute, VyXxer a spus:

 

Portocala e top, inteleg; ma rog, totul e subiectivism.

Dar Strada e asa cool? Mie imi place de ma cacao pe mine, din poze :P Dar nu era gogorita aia cu italiencele, ca is "temperamentale"? O mai fi evoluat... totul si or fi in grafic, dar nu stiu sa fi dat nimeni pe aici vreun long term review pt Ducati. Pe net, stiu ca sint. Are unul la mine in sat un 1250: uzina c0ae, plang langa ea de fiecare data cand o vad. Dar o are de putin timp si nici nu e mancator de kilometri: plimbare cu vestuțele si cam atata. Plm, cine ar dormi la cort n-are bani de motoare criminale; cine merge pana la paine si inapoi, isi ia Tenere (ca sa nu dau in bavarezi). 

GS iese din discutie, ca is hater, ca sa coafeze pe toata lumea motivul... si sa nu bag altele.

HD e... fie la ei.

Ducati asta nou Multistrada V4 nici nu a ieșit bine și are deja recall la motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, lacroyx said:

Ducati asta nou Multistrada V4 nici nu a ieșit bine și are deja recall la motor

 

Nu văd ceva ieșit din comun, mai ales la un model complet nou - și-s puține unități afectate din câte am citit. Iar faptul că fac recall în loc să închidă ochii cum ar fi făcut acum 10+ ani mi se pare un lucru bun. Ca fiabilitate generală stau destul de bine acum. Văd Multistrăzi generație nouă (2010+) la vânzare cu multe zeci de mii de km la bord pe afară, și asta la motoare la care revizia de supape se făcea la 20-25.000km. Multi V4 nu mai are valve desmodromice și ar trebui să stea și mai bine. Problema cea mai mare la MTS V4 în momentul de față mi se pare prețul și, în România, partea cu servisarea și suportul. A, și faptul că nici versiunea S nu vine cu amortizor de ghidon standard!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu văd ceva ieșit din comun, mai ales la un model complet nou - și-s puține unități afectate din câte am citit. Iar faptul că fac recall în loc să închidă ochii cum ar fi făcut acum 10+ ani mi se pare un lucru bun. Ca fiabilitate generală stau destul de bine acum. Văd Multistrăzi generație nouă (2010+) la vânzare cu multe zeci de mii de km la bord pe afară, și asta la motoare la care revizia de supape se făcea la 20-25.000km. Multi V4 nu mai are valve desmodromice și ar trebui să stea și mai bine. Problema cea mai mare la MTS V4 în momentul de față mi se pare prețul și, în România, partea cu servisarea și suportul. A, și faptul că nici versiunea S nu vine cu amortizor de ghidon standard!

"Multistrada V4S. Model Year: 2021. The valve guides may have quality issues that could lead to excessive wear of the engine components. Consequently, this excessive wear can lead to engine failure, which may increase the risk of an accident." - Nu mi se pare ceva asa minor, adica in ziua de azi asa ceva nu prea are voie sa treaca de QC. Daca era cine stie ce piulita, surub sau vreun fir imperfect (care in timp ar putea duce la ceva probleme) as mai fi inteles. Adica la o motoreta de 5k, 10k euro mai inteleg eventual dar la 26k nope. Va dati premium pai faceti fratilor premium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este complet nou, e normal să mai apară probleme. Părerea mea. Mai ales în cazul în care e vorba de piese produse de către un furnizor extern (cum este și aici). Și Yamaha a avut o problemă similară anul trecut - în MotoGP. Oricum nu cred că un astfel de recall descurajează un potențial cumpărător.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e stress, la ala de ii este tinuta Multistrada in service, intre timp se da cu celalalt motor, cum ar fi Diavel sau mai stiu eu ce bijuterie, acuma sa nu crezi ca o avea un Fazer :)

E ca si cand iti iei un Ferrari, aia este, e in service, oricum nu e capat de tara, inchiriez moto unde vrei sa mergi in vacante, daca nu iti da reprezentatna una la schimb.

Da na.. pe plaiuri miroitice inca se evita cutia automata ca se strica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Naseara,

 

Astazi am fost la un drive test cu Panamerica varianta standard nu cea full option cu suspensie electronica si toate bunatatile. Mai jos niste concluzii/idei/opinii in stil ingineresc cu + si - :

 

+ Motor tafnos, trage bine si e nervos

+ Centru de greutate jos

+ Manevrabila desi are 245 kg, zici ca e bicicleta

+ Bine setata suspensia chiar daca e basic, absoarbe bine

+ Saua foarte confortabila

+ Design-ul - arata mai bine in realitate decat in poze

+ Destul de zvelta ceea ce permite strecurarea in trafic - nu e atat de lata ca un GSA sau un Versys 1000

+ TFT-ul e misto si lizibil in lumina foarte puternica

+ Se simte diferenta intre riding modes - cand treci de la road la sport cel putin

+ Parbrizul se poate regla usor si din mers cu o singura mana

+ Consum foarte bun

+ Pozitie inalta

 

 

- Vibreaza ca un V-Twin (bine eu vin si de pe un 6 in linie asa ca aici nu pot sa vorbesc prea mult)

- Schimbatul vitezelor este clasic Harley, adica trebuie sa ii dai barbateste ca sa o bagi in viteza dorita, iar daca nu ai mancat ghinion, mergi cu a 2-a :)))

- Franele desi fac fata, trebuie strans/apasat tare ca sa scoti ce trebuie din ele

- TFT-ul mi se pare pozitionat prea jos si la drum daca vrei sa vezi vreo informatie ceva trebuie sa iti iei ochii de la drum

- Sunetul e meh, nu inspira nimic exact ca la GS (ooops 🤭)

- Parbrizul cam mic

- Tansmisie lant 🙄

- Lipsa quickshifter si la versiunea de top

 

Una peste alta pentru un prim model ADV din partea celor de la HD e ok, cine se uita la ADV-uri in clasa asta mare ar trebui sa faca un drive test sa isi faca o opinie.

 

O sa atasez si pozici ca dovada :)))

 

20210709_104450.thumb.jpg.5690991a8402d6a764a59b4bea8a0674.jpg20210709_104440.thumb.jpg.94aa1f9203b7827cf2a8ed7d95d248e4.jpg20210709_104428.thumb.jpg.b630f5a38df037963dd6ff891e0b02a4.jpg20210709_104419.thumb.jpg.9e43f68f64e4fef78d26aab2bad567f7.jpg20210709_104359.thumb.jpg.281df15a7e4967521dde7ded428795cd.jpg

20210709_104425.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 25 minute, lacroyx a spus:

Naseara,

 

Astazi am fost la un drive test cu Panamerica

...... 

O sa atasez si pozici ca dovada :)))

 

20210709_104450.thumb.jpg.5690991a8402d6a764a59b4bea8a0674.jpg

 

 

Multumiri pentru postarea pertinenta ;) :). 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Sper ca dacă are guma de 150 pe spate (mie unul asa îmi pare) sa nu fie la fel de manevrabil ca și Crosstourer ul (mulți trec pe 170).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Harley-Davidson is making the news with their latest announcement about the popularity of the Pan America stating in their press release: "We are pleased to announce that the Pan America 1250 Special has become the #1 selling adventure touring motorcycle in North America." The Motor Company is further reporting they have sold out their 2021 allocation. What say you?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt unii la Harli care transpira abundent cu pixul in mana incercand sa isi dea seama in cati ani de vanzari in ritmul asta de "duduie vanzarile" isi scot R&D. 
Pe langa ar trebuii sa stie ei mai bine cu cat au intrat mai adanc cu piciorul in groapa.

Imaginea HD nu o sa schimbe peste noapte cum vor ei, le trebuie cateva zeci ani (nu stiu cate) de investit masiv sa se descotoroseasca de fetele neprietenoase care le mai cumpara motoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sunt cu piciorul în groapă? In state vând în continuare foarte bine modelele lor clasice. La nivel global da, au trebuit să închidă în mai multe țări pentru că nu prea mișcau nimic, dar la ei acasă sunt bine și cred că vor fi și mai bine cu noile modele care vor apărea (vezi noul Sportster S)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, VyXxer a spus:

Pai ce, s-au inchis toate cluburile cu vestute de pe la noi?!

In nord la ei, nu global. Poate s-o fi intamplat cum zic, cine stie?

 

Eu tot zic ca e urata cu spume mobra aia. Bine, da-mi-o mocca si ma dau cu ea fara probleme.

Si, ma indoiesc ca se vinde altfel decat prin indoctrinare. Adica ce experienta are HD in sectorul asta de se bate cu nemtii si cu portocalele, dar -al dracu'!- mai si castiga...

Pai ce vindeau ei in India spre exemplu? Mai nimic din ce produc ei, si oricum sunt japonezii mai aproape plus aia ai lor Royal Enfield.

 

Iar in ceea ce priveste vanzarile lor, oricare adv-ist adevarat va merge sa faca un test cu panamerica si va vedea care e treaba cu ea. Daca mie care nu sunt vreun mare expert in adv-uri mi s-a parut o prima incercare buna dar nu chiar la nivelul astorlalti, sigur unora experimentati in ale adv-urilor li se va parea deplasata gluma ca i-au depasit pe restul la vanzari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.07.2021 la 0:26, _Raul_ a spus:

 

Multumiri pentru postarea pertinenta ;) :). 

 

 

 

 

 

La 09.07.2021 la 23:54, SenorPink a spus:

Naseara,

 

Astazi am fost la un drive test cu Panamerica varianta standard nu cea full option cu suspensie electronica si toate bunatatile. Mai jos niste concluzii/idei/opinii in stil ingineresc cu + si - :

 

+ Motor tafnos, trage bine si e nervos

+ Centru de greutate jos

+ Manevrabila desi are 245 kg, zici ca e bicicleta

+ Bine setata suspensia chiar daca e basic, absoarbe bine

+ Saua foarte confortabila

+ Design-ul - arata mai bine in realitate decat in poze

+ Destul de zvelta ceea ce permite strecurarea in trafic - nu e atat de lata ca un GSA sau un Versys 1000

+ TFT-ul e misto si lizibil in lumina foarte puternica

+ Se simte diferenta intre riding modes - cand treci de la road la sport cel putin

+ Parbrizul se poate regla usor si din mers cu o singura mana

+ Consum foarte bun

+ Pozitie inalta

 

 

- Vibreaza ca un V-Twin (bine eu vin si de pe un 6 in linie asa ca aici nu pot sa vorbesc prea mult)

- Schimbatul vitezelor este clasic Harley, adica trebuie sa ii dai barbateste ca sa o bagi in viteza dorita, iar daca nu ai mancat ghinion, mergi cu a 2-a :)))

- Franele desi fac fata, trebuie strans/apasat tare ca sa scoti ce trebuie din ele

- TFT-ul mi se pare pozitionat prea jos si la drum daca vrei sa vezi vreo informatie ceva trebuie sa iti iei ochii de la drum

- Sunetul e meh, nu inspira nimic exact ca la GS (ooops 🤭)

- Parbrizul cam mic

- Tansmisie lant 🙄

- Lipsa quickshifter si la versiunea de top

 

Una peste alta pentru un prim model ADV din partea celor de la HD e ok, cine se uita la ADV-uri in clasa asta mare ar trebui sa faca un drive test sa isi faca o opinie.

 

O sa atasez si pozici ca dovada :)))

 

20210709_104450.thumb.jpg.5690991a8402d6a764a59b4bea8a0674.jpg20210709_104440.thumb.jpg.94aa1f9203b7827cf2a8ed7d95d248e4.jpg20210709_104428.thumb.jpg.b630f5a38df037963dd6ff891e0b02a4.jpg20210709_104419.thumb.jpg.9e43f68f64e4fef78d26aab2bad567f7.jpg20210709_104359.thumb.jpg.281df15a7e4967521dde7ded428795cd.jpg

20210709_104425.jpg

Multumim pentru review. Ai iesit si pe off cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, iCristo a spus:

 

Multumim pentru review. Ai iesit si pe off cu ea?

Ehh placerea a fost a mea ca m-am dat cu ea. Oricum cine se gandeste sa isi ia trbuie sa faca test sa vada cu ochii proprii cum sta treaba. Off nu, si la drive test nici nu cred ca te lasa, nu de alta da sa nu risti sa te dai pe jos cu ea sa faci paguba. Dar probabil ca e ok pe off, iar in mainile cuiva capabil probabil ca e foarte buna pe off. Acum daca ma intrebi cum e comparativ cu un CRF 250 cu care m-am dat vreo 1000 de km pe off in vacanta nu se compara sub nici o forma: mai grea, mai inalta, mult prea puternica, prea scumpa pentru asa ceva, dar asa sunt toate adv-urile astea mari GS, Multistrada, 1290 Adventure, Tiger 1200, etc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...