Sari la conținut

Harley-Davidson’s 2020 Pan America Adventure Bike


Postări Recomandate

Imi place ce vad! Dar imi place si Fiat Multipla
Macar e altceva, daca vrei atentie sigur o primesti :)

Harli vrea sa intre grav in alte piete si sa isi faca introducerea si la tineret.. si se chinuie rau.
Cred ca o sa si-o ia in freza cu miscarea asta.. da cine sunt eu sa fac pronisticuri de genu.

Harli o sa se vanda pana la sfarsitul zilelor, au sarmul lor si un marketing care s-a facut de-a lungul generatiilor, exemplar!
Nu trebuie sa se prefaca ca sunt ceea ce nu sunt.

Plus ca o sa aibe niste preturi de te umfla rasul, tehnologie de la honda de acu 15 ani si calitatea aia de vis made in usa... mda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 99
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imi place ce vad! Dar imi place si Fiat Multipla

 

Și eu sunt un ciudat căruia-i place Fiat Multipla. Prima generație. Doar că acolo forma era dată de funcție, iar asta îi conferea ceva șarm.

Aici e doar design și dorința de a fi "altfel", fără prea multe considerente estetice.

 

Nu trebuie sa se prefaca ca sunt ceea ce nu sunt.

 

Ba trebuie. Și trebuiau să facă asta de mai de mult. Altfel vor da faliment. Nu poți să vinzi doar "heritage" la suprapreț până la sfârșitul zilelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol destul de subiectiv dar revelator despre brusca expansiune a gamei H-D. Câteva pasaje pentru cei cu tl;dnr:

 

The Harley-Davidson brand has been hijacked by posers, partially because even the cheapest new Harley is way too expensive for actual rebels. That’s become so obvious that even the wannabes want to stay away.

---

The Pan American adventure bike, streetfighter and LiveWire electric bike prove that Harley doesn’t know how to be cool. (...) From where I’m sitting, it looks more like the company just identified what’s popular and is trying to jump on multiple bandwagons as cheaply and efficiently as possible. And how many people are really going to take a chance on an unproven adventure bike like the Pan America or sport naked bike like the Streetfighter when there are so many excellent established options in the mix that will, most likely, cost less?

---

A “Harley take” on the types of motorcycle that are hot right now will probably prolong H-D’s life a bit. But the brand’s not going to get its groove back by pushing apparel and altering its dealership experience.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pai cam nasol, ca pana acum Harley-istii aveam o scuza ca merg batraneste, ca nu duce motorul. Acum o sa faca ca vitezistii de la victoriei, eu nu merg asa tare, dar uite pe youtube ce face un baiat cu motoreta asta. Misto, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

motor conceptie noua, frane, cadru , probabil ca nu s-au zgarcit nici la suspensii ... cred ca o sa fie competitor bun pe 1250gs 

 

imi dau seama ca e urata insa nu pot sa zic ca imi displace

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am vazut-o la Eicma si nu arata rau deloc. 

De fapt chiar mi-a placut, in coditiile in care Harley Davidson a fost mereu un "no go" pentru mine.

Ca design este cel mai brut/agresiv adventure mare.

Facand un exercitiu comparativ, HD Adv vs 1290 SAS = King Kong vs Transformers. Eu il vad ca pe un VMax al trailurilor mari, fara concurenta la capitolul agresivitate.

 

Nu stiu cum se conduce si ce performante va avea, dar nu m-ar deranja deloc sa ma plimb sau sa posed asa ceva.

Sunetul de Harley adaugat pe designul acesta cred ca va vinde f bine. 

Va rupe un segment bun din categoria celor care cumpara pentru statut sau look 1250 Gs si Multistrada. 

Si, pe de alta parte, cati dintre noi putem spune ca nu ne dorim anumite modele de motociclete pentru ideea pe care o reprezinta, designul, conceptul produsului?

 

Lumea crediteaza Adv-ul ca un failure inainte de lansare din doua puncte de vedere - greutatea si pretul. 

Well, in conditiile in care toate adv-urile mari sunt niste cetacee cu spite, folosite 98% pe sosele, primul punct cade fara drept de apel.

Nu stiu cu cat va fi mai greu si mai nemanevrabil in off decat un 1250 Gs, Multistrada sau, cel mai greu dintre ele, 1200 XCX.1290 (SAS e o categotie aparte si nu cred ca HD ii vizeaza in vreun fel).

Ba chiar, greutatea ar putea fi considerata un atu daca vor sti sa o aseze bine pe curbe (din cadru, ergonomie, etc) si sa ii puna o cutie bine etajata. 

Pret? Hmm. AT-ul 1100 full se duce in 19k, Triumph 18+ iar GS si Multi sunt peste 20k daca pui pe ele tot ce trebuie (nu ce arata bine/pachete de design). 

 

Nu sunt un expert in materie de preturi si servicii importatori/dealeri HD, dar eu zic ca:

* Era si cazul sa intre pe piata de big adventure. Cred ca au prins ultima platforma la ultimul tren, dar tot mai bine decat deloc. In conditiile in care Moto Morini si Enfield au modele adventure, era no brainer sa nu faca si ei odata si odata miscarea asta.

* Se va vinde ca painea calda in US, pe fondul mandriei nationale specifice(cam oricarei populatii)

* Diversitatea nu a stricat niciodata. Eu ma bucur sa ved interpretarea asta americana.

* Motoarele termice isi intoneaza cantecele de lebada. Harley ia ultima bucata din coliva adventure si, cu LiveWire, se misca mai bine decat altii la capitolul readaptare la noua placinta a mobilitatii - vehiculele electrice.

 

Hotararea si calitatea chinezeasca a fost un soc anul acesta la Eicma. Cred ca au avut un nr. dublu de expozanti fata de anul trecut. Nu a fost nesemnificativa prezenta lor nici anul trecut, dar anul acesta, pe langa numarul si mai mare de expozanti, a venit cu mult mai multa calitate si inovatie. Se vede progresul. Chiar daca nu se ridica la standardele de design si calitate specifice Europei, eu zic ca vor deveni un concurent egal in maxim 10 ani. 

 

 

 

Acum 16 minute, _Raul_ a spus:

Eu il vad ca pe un VMax al trailurilor mari, fara concurenta la capitolul agresivitate.

 

Am vrut sa editez si sa scriu MT01, dar nu s-a mai putut, asa ca las asta aici.. 

A, si inca o chestiune. 

Rev`it, desi o companie care imi pare din ce in ce mai debusolata ca strategii de comunicare si vanzare (nu au fost la Eicma, unul dintre cei mai mari reselleri ai lor/Bratislava s-a inchis in vara, au ajuns sa dea pomeni unor vloggeri bizari in zona de adv), a batut palma cu HD. 

La standul ultimilor, toate echipamentele dedicate erau Revit rebranduite - costume textile, manusi si parca sa zic ca si bocanci. Discret, in locuri nu f vizibile, putea fi observat logo-ul triunghiular specific olandezilor.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, _Raul_ a spus:

Hotararea si calitatea chinezeasca a fost un soc anul acesta la Eicma. Cred ca au avut un nr. dublu de expozanti fata de anul trecut. Nu a fost nesemnificativa prezenta lor nici anul trecut, dar anul acesta, pe langa numarul si mai mare de expozanti, a venit cu mult mai multa calitate si inovatie. Se vede progresul. Chiar daca nu se ridica la standardele de design si calitate specifice Europei, eu zic ca vor deveni un concurent egal in maxim 10 ani. 

  

 

Acum 43 minute, _Raul_ a spus:

* Se va vinde ca painea calda in US, pe fondul mandriei nationale specifice(cam oricarei populatii)

O, da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca, cel putin in US, cu marketingul lor agresiv si mandria specifica, vor lua o felie buna din placinta GS-urilor. Cel putin, pt posesorii de HD, greutatea nu va fi o piedica sau un minus in alegerea motocicletei. Iar lista customizarilor... he he he... as putea sa pariez ca iti vei customiza dupa chipul si asemanarea ta de aventurier aceasta motocicleta (sei, accesorii, bagaje, protectii, evacuari etc etc etc). GS-ul a prins bine un US pentru ca... ei n-au avut nimic al lor acolo. Acum cred ca o se schimbe putin datele problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic! Au avut un model adventure sub marca Buell, Ulysses... Dar au dizolvat firma ca să facă modele similare sub brandul Harley Davidson. Harley s-a vrut conservator dar nu poți fenta la infinit piața...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In segmentul asta de adventure sunt bani multi in joc. Aici nu te mai joci cu motociclete de buget de 7-10.000 de euro. Aici distractia incepe de la 20.000. Si cred ca la americani va prinde bine de tot. La ce retea de dealeri au si cu marketingul lor... o sa fie interesant de urmarit reactiile celorlalti. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Prima impresie: arata GREU. (stiu, am GS)

 

L-as lua la un test drive. Poate la anu' va ajunge si in Polonia.

A.. si pacat ca nu au lasat discul de frana fata de pe Ulysses. Imi place designul. De fapt cred ca e singura chestie care imi place la motorul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...