dadycaddy Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Va salut. As dori si eu niste pareri de la cei care au sau au avut despre bmw k1200s an 2007 sau o honda vfr 800. Stiu ca sunt modele diferite dar ma intereseaza ca si pozitie, fiabiliate si costuri de intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Inițial am vrut să spun K1200s, dar când am văzut "fiabilitate și costuri de întreținere", m-am răzgândit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Momoah Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 De ce spui despre fiabilitate si costuri ? Recent intr un service din buc am intrebat daca este asa si mi s a spus ca nu. Este la fel ca la celelalte moto. Deci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadycaddy Postat August 18, 2018 Autor Share Postat August 18, 2018 Sunt curios pentru ca inclin spre bmw doar ca nu stiu mare lucru despre ea si multa lume spune ca nu poti sa faci service decat la bavaria sau mototehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 K1200 are mult mai multe inovatii, este mult mai complexa decat un VFR 800. Abs & servo necesita mai multa atentie si un mecanic care stie ce face. Ai nevoie de chei speciale pentru diverse operatiuni de intretinere. Pe scurt, daca te zgarcesti la suma platita, risti sa-ti cumperi un calvar. Datorita costurilor ridicate din reprezentanta, multi posesori de K ignora anumite intervale si, asa apar diverse bube la scurt timp dupa achizitie. Pe partea pozitiva, franele sunt wow, are totusi 160 cai, uleiul la cardan costa nimic in comparatie cu cat te costa intretinerea unui lant. Suspensia necesita un pic de timp, pentru drumurile noastre insa e wow. VFR e varianta de buget, simpla, relativ usor de reparat la orice mecanic autorizat. Are doar 106 cai, aceiasi greutate ca si K-ul iar doua dintre bubele cunoscute sunt la electrica si la intinzatoarele de distributie. VFR-ul castiga detasat insa la sunet. Doua tobe potrivite scot Aprilia RSV4 dintr-o Onda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Momoah Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 Am vrut sa mi iau vfr 800 2003 . Gasisem la un pret ft bun. Dar dupa ce m am documentat , am dat inapoi . Cateva chestii. Ca sa întinzi lantul iti trb o cheie speciala , deci probabil nu mai in service. Motorul are putina putere pentru o motocicleta destul de grea. la gol undeva la 220kg , 240la plin. Doar 110cai si 82 nm. Consumul nu este cel mai bun. Am dat niste exemple. » Post actualizat in 18 Aug 2018 08:32 Eu zic sa mergi pe bmw. Sau alege altcva. Mai usor de intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 (editat) În privința service-urilor este clar că mult mai mulți mecanici se bagă la o Honda decât la un BMW. Despre fiabilitate, cred că nu sunt probleme la nici una, însă la costuri de întreținere cred că e o diferență indiscutabilă în favoarea asiaticilor. Nu știu, luați de vedeți cât e un ambreiaj la una și cât la cealaltă sau plutitorul vs senzorul de benzină din rezervor dacă se strică. Mai sunt fazele cu duolever la bmw vs furcă la vfr... Lanț vs cardan Etc Editat August 18, 2018 de Tornada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 Cheia aia de intins lantul la VFR o gasesti in trusa de scule. Sau o cumperi din magazin, costa cat o punga de caramele. La VFR Vtec 2006+ s-au cam eliminat toate hibele modelului, motocicleta e okish din toate punctele de vedere. BMW K1200S - ai suspensii de top, frane foarte ok, confort cu mult peste orice VFR cu sa modificata. Problema e ca orice interventie la BMW va costa. O buba la suspensia fata atrage dupa sine costuri mari. Ca sa nu mai zic de interventia la grupul spate. Trebuie sa te documentezi bine daca nu vrei sa scoti bani multi din buzunar. Bine, asta e valabila cam la orice motocicleta veche... Overall, un K in mintile lui cu un istoric de service real si verificabil e ok. Cu conditia sa ii respecti intervalele de timp. Daca nu vrei sa risti si sa dai banii cu inima indoita, atunci mergi pe VFR. Cu VFR-ul meu, incarcat cu toate pe el (geanta de rezervor, topcase si sideuri) plus pasager am mers 200 pe autostrada. Deci se descurca decent si la cei 100 de cai ai lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 deci n-ai cum sa compari cotetzul chinezesc cu varful technologiei germane din 2005 ... n-ai cum in 2018 japonezii nu au prea multe motociclete comparabile cu K-u K-ul da bataitza la vfr1200 , cu vfr 800 chiar nu ai ce compara decat numarul de roti ... da, piesele sunt ceva mai scumpe decat la onda .. 10-30% dar conteaza de unde le cumperi .. oricum nu e o motocicleta pentru saraci asta cu bagatu nasului de "orice" mecanic in onda ... multi il baga si nu-l mai scot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadycaddy Postat August 18, 2018 Autor Share Postat August 18, 2018 Va salut, multumesc pentru opinii, va anunt ce am achizitionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 Un Ural! Ca face bine la moral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 acuma cu piesele mai scumpe la BMW sa specificam ca sunt mai scumpa ca sunt OEM fata de piesele aftre market pt Honda. Daca comparam pretul pieselor BMW OEM si pretul pieselor Honda OEM credeti-ma BMW -ul e mai eftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Va salut. As dori si eu niste pareri de la cei care au sau au avut despre bmw k1200s an 2007 sau o honda vfr 800. Stiu ca sunt modele diferite dar ma intereseaza ca si pozitie, fiabiliate si costuri de intretinere. Am mers pe amândouă (presupunând că te referi la RC46 II). VFR-ul mi se pare ceva mai versatil, K-ul ceva mai axat pe sport touring (cu accentul pus pe "sport"). În afară de câteva lucruri specifice, BMW-ul nu este mai scump la întreținere. Este adevărat că VFR-ul (ca orice Hondă) rezistă mai bine la lipsa de interes. În același timp, VFR-ul nu mi-a oferit niciodată senzațiile K-ului. În alegerea ta ar trebui să conteze mai mult ceea ce vrei de la motocicletă. (...) confort cu mult peste orice VFR cu sa modificata. Discutabil. K-ul are o poziție mai sportivă. Depinde de gabarit și preferințe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.