Jump to content

Fum albastru cu miros benzina suzuki gs 500 f 2007


Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca la tine cu acceleratia deschisa maxim mai aspira cineva benzina din carburator si segmentii sunt impinsi de la spate de aer, te poti duce! Invartindu-te ca "vibrochenu", numa' ai grija sa nu-ti bata pistoanele in chiuloasa :lol:

Culbutorii si tachetii

Joaca hora ca baietii!

Prrrrrrrrrrrr!!!

Link to comment
Share on other sites

Stiu si eu daca de gaze (=aer? :huh: ) Eu am invatat la scoala (liceul economic, bucatarie-cofetarie) de ceva numit fenomen de pompaj care implica niste ulei prin spatele segmentilor. Iar uleiul ala chiar contribuie la etansarea ansamblului cilindru-piston.

E bine ca am descoperit cum se pot comprima motoarele aproape gratis! Cu calamina :lol:

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Ai aflat tu ceva, ceva, la liceul ala agronomic (asa ii zice la google acum?) ... dar le amesteci! Si la pistoanele cu gauri in cap cum ajunge uleiul in spatele segmentilor? Noroc cu forumul asta, doar asa imi reamintesc cum le stiu ei romanasii pe toate... si mai ales, de ce am plecat dintre ei!

 

post-11356-0-66949400-1538515987_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu, e piston de curse, cu canalele segmentilor fara joc si traseele de compresie in capul pistonului. Si da, problema lor e obturarea cu calamina dar eu am facut referire pentru exemplificare, se pare insa peste nivelul tau de cunostinte sau puterea de intelegere.

 

Sau interes.., caci nu-i asa ca le stii pe toate?

 

Hai, spor la ciocaneala, am deviat mult prea mult de la subiect, eu unul ma retrag!

Link to comment
Share on other sites

E piston pt un fel de curse, unele scurte la care motoarele functioneaza prea putin (si cu metanol) ca sa se acumuleze calamina + se desfac des :P Nu circuit, nu rally, nimic de genul asta.

Mah, ceva stiti voi cu gazele alea (care, btw, nu "e" aer), doar ca va scapa niste chestii, cum ar fi presiunile din cilindru pe timpul util fata de restul timpilor. Am curaj sa pariez ca daca gauresc radial un piston de serie in fundul canalelor primilor 2 segmenti (ca la al 3-lea e gaurit gata) valoarea compresiei masurate nu difera semnificativ.

Pacat ca motorul pe care il am acum in lucru e deja bec si nu mai e calamina pe acolo, ca as fi indepartat-o doar la un cilindru, montam de proba "chiuloasa" cu garnitura veche si refaceam masuratoarea compresiei pt stiinta.

Ma duc sa framant aluatu'!

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce va certati pe lucruri arhicunoscute ?

Depunerea de calamina modifica raportul de compresie, vreti sa vedeti cu cat? Nu aveti decat sa va propuneti o grosime si sa va apucati de calcule, simple,adica inmultiri si impartiri nu cine stie ce integrale.

Segmentul este presat de compresie si detenta pe partea de jos a canalului pistonului si pe cilindru, cine nu crede sa-si faca un desen. Vorbim de motoare clasice nu "avioane"

 

Ps

Volumul de benzina aspirat este asa de mic in comparatie cu volumul de aer ca nu cred ca va observa nimeni nicio diferenta la masuratorea compresiei.

Nu credeti faceti calcule plecand de la procesul de ardere.

Edited by vlad58
Link to comment
Share on other sites

Formula pentru presiunea statica in PSI, P=CR * 14.7, unde CR-compression ratio.

Doar daca temperatura gazului comprimat ramane cea initiala. Ceea ce nu prea se intampla. In alta ordine de idei, producatorul indica o presiune minima, masurata in test, test care nu presupune curatarea in prealabil a calaminei de pe piston, chiulasa si supape. Pentru ca nu e relevant aspectul decat daca presiunea masurata e mai mica decat minimul indicat. Cheers!

Link to comment
Share on other sites

Ai intrebat daca exista vreun coeficient pentru calculul relatiei dintre raportul de compresie si presiune, eu ti-am raspuns strict la subiect. Daca vrei sa intri in detalii, formula este oricum doar teoretica deoarece supapele de evacuare se deschid inainte ca pistonul sa atinga PMS... astfel ca functie de design-ul specific al unui motor exista un coeficient de corectie, etc.

 

Manualele de reparatii recomanda si descriu anumite proceduri de teste, este treaba fiecaruia insa cand, cum si in ce conditii le utilizeaza.

 

Eu tot ce am vrut sa scot in evidenta este ca atunci cand nu cunosti troaca, nu stii cati km (reali) are, cum a fost intretinuta si mai ales birjelita e bine sa nu presupui nimic ci sa verifici personal. Atat, si cu asta basta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...