Jump to content

Suzuki Bandit 1250 GSF


pierrotlefou
 Share

Recommended Posts

Salut,

Sunt posesorul unui Suzuki Bandit GSF 1250 complet carenat, cu Top case (Givi) si 2 side case, sa retapitata, ghidon inaltat.

O motocicleta superba, upgrade firesc dupa un Bandit 650 GSF (modelul pe carburatie).

Daca 650 era o mica racheta, 1250 este ON-OFF: cuplu la greu, acceleratie fenomenala, confort excelent.

Mentionez un consum de cel putin 8% pe care as vrea sa-l reduc. Va multumesc pentru ponturi (daca se poate regla ceva).

Cele bune

post-95867-0-85659000-1537716196_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

scuze .. 8%?

in ce conditii scoti asemenea consum?

mai multe detalii despre motor - filtru aer, bujii , raport transmisie \pinioane

 

este ceva putred sub rezervor sau stilul de mers e neeconomic

Link to comment
Share on other sites

scuze .. 8%?

in ce conditii scoti asemenea consum?

mai multe detalii despre motor - filtru aer, bujii , raport transmisie \pinioane

 

este ceva putred sub rezervor sau stilul de mers e neeconomic

Salut,

Putem trece in PM?

Merci

Link to comment
Share on other sites

man ai topcase/sidecases,parbriz inaltat + si pasager presupun,vezi sa nu mergi cu ea prea subturata,am inteles ca si asta poate influenta consumul,cum a zis si colegul verifica si restul consumabilelor si vezi ce setari ai la pinion/foaie ,stiu pe cineva care avea un mers ca de melc cu motor ca al tau si scotea undeva la 5.8-6.2% cel mai putin.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari de achizitie, eu cu pasager si bagaje scot undeva la 6.5-7 . Reglajul e facut la TNG, care poate baga si invata motocicleta niste smecherii, pe langa a-ti regla harta in fct de regimul tau de mers.

Nici eu nu recomand sa subturezi, croaziera o fac undeva la 4.5k-5000 de ture. Si nu tb in mers sa intri sub 3000 de ture.

Link to comment
Share on other sites

Motorul acesta are momentul maxim la 3700 rot./min. Daca il porti la +/- 1000 rot./min este in plaja economica. Mie imi "iese" undeva, 6-6.5 l/100km in functie de "incarcatura". Conteaza "tomberoanele" alea (asa le zic eu, scuze). Poti merge... linistit si pe la 2500 rot./min. de unde chiar "pleaca" destul de lejer.

Felicitari pentru achizitie, pentru touring este excelent... si nu numai... da'... singur.

Km multi fara evenimente.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Yamaha fjr 1300,model 2002 , coburi stanga dreapta, top case mare, tank bag ,toate full ,+ pasager ,TransFagarasan + drumuri de munte, nu mi-a sarit de 6.5 si nu am menajat-o

Mi se pare cam mult consumul la Banditu de 1250, in conditiile in care nu este nici pe cardan....

Edited by AparTeGeorge
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Avand in vedere ca intre timp am trecut pe la SKR Super-Bikes si a fost pusa la punct, azi am dat o tura lunga.

Bucuresti - Curtea de Arges - Balea Lac si m-am intors pe acelasi drum.

480km cu 6,1%. Pe cei 180 km Curtea de Arges - Balea Lac si retur am scos 5,9%. Iar la intoarcere pe autostrada la viteza stabilizata 130km/h (real) am scos 5,8%.

E drept ca am inceput sa nu o mai turez, bruschez si evit sa circul in oras.

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca intre timp am trecut pe la SKR Super-Bikes si a fost pusa la punct, azi am dat o tura lunga.

Bucuresti - Curtea de Arges - Balea Lac si m-am intors pe acelasi drum.

480km cu 6,1%. Pe cei 180 km Curtea de Arges - Balea Lac si retur am scos 5,9%. Iar la intoarcere pe autostrada la viteza stabilizata 130km/h (real) am scos 5,8%.

E drept ca am inceput sa nu o mai turez, bruschez si evit sa circul in oras.

E bine la consumul asta👍

Link to comment
Share on other sites

orice motocicleta nu e ca scuteru' ....6.8 litri/100 km nu e ca 3 litri /100 km, pentru restul exista Mastercard

:peace:

» Post actualizat in 28 Oct 2018 15:17

Ca sa clarificam niste lucruri.

Am vrut sa partajez noua experienta cu un super motor. Putin umbrita (experienta) de niste probleme: pompa de injectie, vibratie pe fata (foarte lejer, evident la franare), un consum marit.

Un motociclist pasionat (Cosmin, din Drobeta) m-a pus in contact cu alt motociclist cool (Adrian, din Bucuresti) care mi-a recomandat atelierul lui Cosmin (Super Bikes).

Din acest moment lucrurile s-au ameliorat si impartasesc impresii. Plus ca profit de bijuterie.

Niste impresii...

https://ibb.co/dOvNJA

https://ibb.co/ftzckq

https://ibb.co/eQRq5q

https://ibb.co/i8ptQq

https://ibb.co/iLOWBV

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...