pierrotlefou Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 Salut, Sunt posesorul unui Suzuki Bandit GSF 1250 complet carenat, cu Top case (Givi) si 2 side case, sa retapitata, ghidon inaltat. O motocicleta superba, upgrade firesc dupa un Bandit 650 GSF (modelul pe carburatie). Daca 650 era o mica racheta, 1250 este ON-OFF: cuplu la greu, acceleratie fenomenala, confort excelent. Mentionez un consum de cel putin 8% pe care as vrea sa-l reduc. Va multumesc pentru ponturi (daca se poate regla ceva). Cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 scuze .. 8%? in ce conditii scoti asemenea consum? mai multe detalii despre motor - filtru aer, bujii , raport transmisie \pinioane este ceva putred sub rezervor sau stilul de mers e neeconomic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator petre81. Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 Mentionez un consum de cel putin 8% pe care as vrea sa-l reduc. Nu ai ce sa reduci, asta e consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Septembrie 23, 2018 Autor Share Postat Septembrie 23, 2018 scuze .. 8%? in ce conditii scoti asemenea consum? mai multe detalii despre motor - filtru aer, bujii , raport transmisie \pinioane este ceva putred sub rezervor sau stilul de mers e neeconomic Salut, Putem trece in PM? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 man ai topcase/sidecases,parbriz inaltat + si pasager presupun,vezi sa nu mergi cu ea prea subturata,am inteles ca si asta poate influenta consumul,cum a zis si colegul verifica si restul consumabilelor si vezi ce setari ai la pinion/foaie ,stiu pe cineva care avea un mers ca de melc cu motor ca al tau si scotea undeva la 5.8-6.2% cel mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Felicitari de achizitie, eu cu pasager si bagaje scot undeva la 6.5-7 . Reglajul e facut la TNG, care poate baga si invata motocicleta niste smecherii, pe langa a-ti regla harta in fct de regimul tau de mers. Nici eu nu recomand sa subturezi, croaziera o fac undeva la 4.5k-5000 de ture. Si nu tb in mers sa intri sub 3000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Motorul acesta are momentul maxim la 3700 rot./min. Daca il porti la +/- 1000 rot./min este in plaja economica. Mie imi "iese" undeva, 6-6.5 l/100km in functie de "incarcatura". Conteaza "tomberoanele" alea (asa le zic eu, scuze). Poti merge... linistit si pe la 2500 rot./min. de unde chiar "pleaca" destul de lejer. Felicitari pentru achizitie, pentru touring este excelent... si nu numai... da'... singur. Km multi fara evenimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSnake Postat Septembrie 30, 2018 Share Postat Septembrie 30, 2018 Yamaha XJR1300, carburatie...croaziera in regim de 95-100 km/h ~ 3500 rpm, cu pasager, fara bagaje are un consum de 5.3%. E cam acelasi motor ca cel de pe Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Octombrie 27, 2018 Autor Share Postat Octombrie 27, 2018 Avand in vedere ca intre timp am trecut pe la SKR Super-Bikes si a fost pusa la punct, azi am dat o tura lunga. Bucuresti - Curtea de Arges - Balea Lac si m-am intors pe acelasi drum. 480km cu 6,1%. Pe cei 180 km Curtea de Arges - Balea Lac si retur am scos 5,9%. Iar la intoarcere pe autostrada la viteza stabilizata 130km/h (real) am scos 5,8%. E drept ca am inceput sa nu o mai turez, bruschez si evit sa circul in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Octombrie 28, 2018 Share Postat Octombrie 28, 2018 @pierrotlefou de ce nu o adaptezi pe GPL ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 28, 2018 Share Postat Octombrie 28, 2018 @pierrotlefou de ce nu o adaptezi pe GPL ? Postul asta e pentru ratie? Intreb pentru un prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Octombrie 28, 2018 Autor Share Postat Octombrie 28, 2018 Postul asta e pentru ratie? Intreb pentru un prieten Ca sa intrebe curiosii... » Post actualizat in 28 Oct 2018 14:34 @pierrotlefou de ce nu o adaptezi pe GPL ? Ca sa intrebe curiosii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Octombrie 28, 2018 Share Postat Octombrie 28, 2018 orice motocicleta nu e ca scuteru' ....6.8 litri/100 km nu e ca 3 litri /100 km, pentru restul exista Mastercard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Octombrie 28, 2018 Autor Share Postat Octombrie 28, 2018 orice motocicleta nu e ca scuteru' ....6.8 litri/100 km nu e ca 3 litri /100 km, pentru restul exista Mastercard » Post actualizat in 28 Oct 2018 15:17 Ca sa clarificam niste lucruri. Am vrut sa partajez noua experienta cu un super motor. Putin umbrita (experienta) de niste probleme: pompa de injectie, vibratie pe fata (foarte lejer, evident la franare), un consum marit. Un motociclist pasionat (Cosmin, din Drobeta) m-a pus in contact cu alt motociclist cool (Adrian, din Bucuresti) care mi-a recomandat atelierul lui Cosmin (Super Bikes). Din acest moment lucrurile s-au ameliorat si impartasesc impresii. Plus ca profit de bijuterie. Niste impresii... https://ibb.co/dOvNJA https://ibb.co/ftzckq https://ibb.co/eQRq5q https://ibb.co/i8ptQq https://ibb.co/iLOWBV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Octombrie 29, 2018 Autor Share Postat Octombrie 29, 2018 skr e service-ul lui silviu... Mea culpa La iernat vin si cu mielul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.