Jump to content

Teapa Automobile Bavaria ?


Recommended Posts

Și Audi e prafao.doar e binecunoscut ce motoare au grupul wv.

BMW prafao, Audi prafao- curiozitatea ma macina, care masina la voi nu este prafao?

» Post actualizat in 04 Nov 2018 07:55

Pot incerca sa ghicesc- Tramvao?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca as fi in locul tau, i-as pune oleaca pe drumuri. Macar pentru deranj.

aici e necazul ca Nu.i pui . Ei oricum au avocat platit deci numa bine il mai dezmortesti pe (cuvant urat) . Firmei in sine in afara de reclama negativa aici pe forum nu ai faci altceva . Vei vedea din pacate...
Link to post
Share on other sites

BMW prafao, Audi prafao- curiozitatea ma macina, care masina la voi nu este prafao?» Post actualizat in 04 Nov 2018 07:55Pot incerca sa ghicesc- Tramvao?

Una la care nu se rupe motorul ,iar la ailaltă nu complecteze 1l de ulei,la fiecare 1000km.dupa care sa fac schimbul de ulei la preț de reprezentanta.pentru unii e normal sa mergi rupt ,pentru a putea repara agregatul,care te scapă de umilința de a mere cu tramvaiul.cata ipocrizie

Link to post
Share on other sites

Lasa ca nici cu alte reprezentante nu mi-e rusine. Ex. Volzvagan aia.

https://observator.tv/social/un-tanar-din-bucuresti-a-cumparat-o-masina-noua-la-mana-a-doua-211626.html

Iar referitor la calitatea masinilor germane din ultimii ani...la bemve sar distributiile ca popcorn-ul in cuptorul cu microunde, la volzvagan fie se duc axele cu came fie trebuie sa umbli cu butoiul de oloi dupa tine pentru ca iti consuma troaca de noua.

Explicatii auzite de la "mecanici" - "Domne, motorul de pe GE-TE-I este un motor de performanta si de asta consuma oloi." Da...1L de oloi la 1000 de km e consum normal? Pai in ritmul asta nu schimbi uleiul ci doar il completezi. Am doua cunostinte cu GE-TE-I, ambii au uleiul in portbagaj, ambele masini luate de noi.

 

Nemtalaii astia ar trebui oleaca sa faca niste cursuri pe la japoneji si coreeni.

Link to post
Share on other sites

Lasa ca nici cu alte reprezentante nu mi-e rusine. Ex. Volzvagan aia.

 

https://observator.tv/social/un-tanar-din-bucuresti-a-cumparat-o-masina-noua-la-mana-a-doua-211626.html

 

Iar referitor la calitatea masinilor germane din ultimii ani...la bemve sar distributiile ca popcorn-ul in cuptorul cu microunde, la volzvagan fie se duc axele cu came fie trebuie sa umbli cu butoiul de oloi dupa tine pentru ca iti consuma troaca de noua.

 

Explicatii auzite de la "mecanici" - "Domne, motorul de pe GE-TE-I este un motor de performanta si de asta consuma oloi." Da...1L de oloi la 1000 de km e consum normal? Pai in ritmul asta nu schimbi uleiul ci doar il completezi. Am doua cunostinte cu GE-TE-I, ambii au uleiul in portbagaj, ambele masini luate de noi.

 

Nemtalaii astia ar trebui oleaca sa faca niste cursuri pe la japoneji si coreeni.

Si volsvaginu' tedei de doo litre papa oloi.Din 2015.Din fabrica!:)

Link to post
Share on other sites

Cand te gandesti ca lumea zicea ca Loganu e gioarsa ..... Pe langa astea e scula de scula all day long...

Am un Logan in familie, 1.5 dci, an 2006. Probleme cu ea spre minim desi se zice/a ca au avut probleme cu sistemul de injectie etc. Masina abuzata, carat cu ea muuuulte materiale de constructii, mobila, etc. pe tot felul de drumuri si distante. Momentan a depasit 200.000 km dar deja este depasita tehnic si moral, se cere o schimbare. Oricum, foarte multumit de rabla.

 

Ah, inca are amortizoarele de fabrica. Nu, nu troncane. Pentru Romania si drumurile de aici, o masina superba. La capitolul siguranta si confort sta prost, dar poti face un upgrade la un seria 3 sau seria 5, full full, fara trapa si fara piele, cu 130.000 km reali. Desigur, diesel. Eroarea din bord sa nu o bagi in seama, asa face toate, e ieftin de remediat.

Link to post
Share on other sites

Loganul (mie imi place mai mult sandero) e masina perfecta pentru Rromania. Cu maxim 1500 LEI iti poti cumpara pe OE articulatia , amortizoarele si franele fata spate. Piese sunt destul de ieftine si masina rezista destul de bine pentru drumurile noastre (forestiere). Este destul de inalta pentru bordurile din orase si destul de spatioasa pentru a cara tot felul de acareturi.

 

Dar omul ajunge la un nivel (fiind bazat financiar sau nu) si loganul este depasit. Sunt oameni care au ajuns la un nivel si nu poate circula cu un Logan.... Daca esti un afacerist si semnezi contracte de cateva mii \ zeci de mii de euro nu te poti prezenta cu un logan...

 

Initiatorul topicului banuiesc ca stie de ce a ales BMW si nu vad de ce vb de intretinerea unui Logan pe topicul de BMW.

Link to post
Share on other sites

Ce-i drept mai bine nu ajungi la intalnirea de afaceri pentru ca ai ramas cu troaca in drum decat sa ajungi cu un Logan. Ifose de romani.

 

https://m.evz.ro/avocatul-dan-chitic-povesteste-pe-propria-pagina-de-facebook-nef.html

 

Alta intamplare din seria “minunea tehnica din Bavaria”.

 

Romanii mai au de invatat ca ora exacta in materie de masini nu se mai da de multa vreme in Europa, cel putin la nivelul automobilelor accesibile muritorilor de rand. Supercarurile sunt o alta mancare de peste.

Edited by GoodKat
Link to post
Share on other sites

Loganul (mie imi place mai mult sandero) e masina perfecta pentru Rromania. Cu maxim 1500 LEI iti poti cumpara pe OE articulatia , amortizoarele si franele fata spate. Piese sunt destul de ieftine si masina rezista destul de bine pentru drumurile noastre (forestiere). Este destul de inalta pentru bordurile din orase si destul de spatioasa pentru a cara tot felul de acareturi.

 

Dar omul ajunge la un nivel (fiind bazat financiar sau nu) si loganul este depasit. Sunt oameni care au ajuns la un nivel si nu poate circula cu un Logan.... Daca esti un afacerist si semnezi contracte de cateva mii \ zeci de mii de euro nu te poti prezenta cu un logan...

 

Initiatorul topicului banuiesc ca stie de ce a ales BMW si nu vad de ce vb de intretinerea unui Logan pe topicul de BMW.

Sunt perfect de acord in ceea ce priveste Dacia, in ultimii 6 ani am mers numai cu Dacia, Logan 300.000 km si Duster 290.000 km si inca merg cu el.

Insa confortul si siguranta sunt marea lor problema, iar eu fac minim 1000 km pe saptamana.

Link to post
Share on other sites

Sunt perfect de acord in ceea ce priveste Dacia, in ultimii 6 ani am mers numai cu Dacia, Logan 300.000 km si Duster 290.000 km si inca merg cu el.

Insa confortul si siguranta sunt marea lor problema, iar eu fac minim 1000 km pe saptamana.

Rasfoind netul vei vedea din pacate ca nu esti singurul care a avut experiente negative cu AB.

 

Sfatul cel mai bun pe care ti-l pot da, mai rupe cateva sute de euro, du-te in Germania si cumpara de acolo daca tot vrei BMV. Si ei au problemele lor (daca iei o masina rulata de la dealer nu iti zice by default daca a fost implicata intr-un accident ci doar daca intrebi tu acest lucru.)

Link to post
Share on other sites

Lasa ca nici cu alte reprezentante nu mi-e rusine. Ex. Volzvagan aia.

 

https://observator.tv/social/un-tanar-din-bucuresti-a-cumparat-o-masina-noua-la-mana-a-doua-211626.html

 

Masina din caz era nou, pe deviz de reparatie avea 6km la bord. Posibil sa fie avariat in transport sau parcare.

Se mai intample lucruri intre fabrica si dealer. Stiam pe cineva la o reprezentanta Opel in occident, acolo frecvent mai umblau la masiniile inainte sa fie livrate la clienti.

Link to post
Share on other sites

Masina din caz era nou, pe deviz de reparatie avea 6km la bord. Posibil sa fie avariat in transport sau parcare.

Se mai intample lucruri intre fabrica si dealer. Stiam pe cineva la o reprezentanta Opel in occident, acolo frecvent mai umblau la masiniile inainte sa fie livrate la clienti.

O masina cu 0 km la bord, cazuta / zgariata pe rampa si revopsita, nu mai este noua si nu se vinde la pretul de catalog. Se face discount pentru motivul mentionat mai sus.

 

Din varii motive, s-a “omis” sa i se spuna clientului ca masina a fost oleaca ciufulita si revopsita.

 

Iar ca sa dovedeasca cat de prosti sunt, cand a venit clientul sa o dea la buyback pentru noul model, ei au refuzat, lucru care a ridicat suspiciuni.

Link to post
Share on other sites

Avansul de 10.000 lei a fost platit in contul bmw, fix pt a rezerva masina

Mda...e putin socant avansul pe care l-ai platit pentru un SH si problemele pe care le ai....

Adica, eu am platit 500 E avans pentru o masina noua (valoare de cca. 20000 E) si nu am avut nicio emotie ca o s-o pierd, desi era primul lot iesit pe poarta fabricii de 100 bucati/tara. Sunt perfect convins ca ar fi fost 100 de persoane care sa aibe 20k Euro sa ia cu banii jos, dar nu s-a pus problema asa.

 

Sfat: Mergi si sfatuieste-te cu un avocat inainte de a face ceva.

Link to post
Share on other sites

Mda...e putin socant avansul pe care l-ai platit pentru un SH si problemele pe care le ai....

Adica, eu am platit 500 E avans pentru o masina noua (valoare de cca. 20000 E) si nu am avut nicio emotie ca o s-o pierd, desi era primul lot iesit pe poarta fabricii de 100 bucati/tara. Sunt perfect convins ca ar fi fost 100 de persoane care sa aibe 20k Euro sa ia cu banii jos, dar nu s-a pus problema asa.

 

Sfat: Mergi si sfatuieste-te cu un avocat inainte de a face ceva.

Avocata a facut demersurile necesare, acum astept raspunsul oficial de la AB
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...