cristache Postat Decembrie 13, 2018 Share Postat Decembrie 13, 2018 (editat) Salutare, pentru ca am doua capre, yamaha wr 450 si honda xr 400, m-am gandit sa o modific pe cea din urma, sa ma pot da confortabil si pe asfalt. Am pornit de la asta: a Am vopsit-o: Si sper sa iasa asa: (dupa modificari) Alte motociclete, pentru inspiratie au fost astea: Acum caut un cerc 18x2.15 cu 36 de gauri... Alte noutati in curand... Editat Decembrie 13, 2018 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 really ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Decembrie 14, 2018 Autor Share Postat Decembrie 14, 2018 Pai, da...decat sa o vand cu 500 EUR, mai bine mai bag 2-3000 EUR si o fac pt mine... O sa ii refac motorul, ii pun kit de 440 cm3, ii refac bicicleta si ma dau si pe asfalt. Alta idee: Ultimile noutati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 Eu nu as schimba nimic la roti/suspensie. Doar shaua si subframe-ul, sa fie mai orizontala shaua, nu asa cu V. Nu o omori cu kitul de 440? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Decembrie 14, 2018 Autor Share Postat Decembrie 14, 2018 Rotile vor fi pe 18, suspensiile raman, saua orizontala. Ce intelegi prin " o omori" ? Cauciucuri : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 eu am avut ceva similar in minte, cu un Domy si am ajuns sa o vand pe piese din cauza finantelor...anyway... fii hotarat, vei avea multe de infruntat, de cautat, obstacole samd, gandeste totul ca hobby, ca o creatie de-a ta ca o experienta placuta, sa nu devina chin daca...cumva ai remuscari sau te gandesti de pe acum la banuti sau ce altceva ai putea sau ai fi putut face cu banutzii respectivi...NU TE MAI APUCA fii atent, pe net, felul in care sunt pozate jucariile astea nu corespunde tocmai realitatii, ca sa nu mai zic felul in care te vei simti in sa si la cum o vei calari...s-ar putea ca ceva mai nou sa te satisfaca mai mult Altfel, bafta, spor...vei invata din experienta aceasta oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 21, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2019 Facem saua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Ianuarie 21, 2019 Share Postat Ianuarie 21, 2019 omori, adica prea multa putere pentru transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 21, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2019 @arcgotic Ha,ha, cu cat crezi ca o sa creasca puterea? o sa rupa cutia... Serios, nu imi fac nici o problema.Am mai facut un Tenere de la 660 la 700 si a fost super... @goodkat Nu stiu , tipul cu garajul se ocupa de treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 1, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2019 Am reluat lucru la motocicleta... Roata pe fata o modific de pe 21'' pe 18'', am deja cauciucurile...este in lucru de ceva timp... Aici poze cu roata spate: Voi reveni cu noutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 1, 2019 Share Postat Noiembrie 1, 2019 Acum 35 minute, cristache a spus: Am reluat lucru la motocicleta... Roata pe fata o modific de pe 21'' pe 18'', am deja cauciucurile...este in lucru de ceva timp... Aici poze cu roata spate: Voi reveni cu noutati. Unde o modifici ? Adica la cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 16, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2019 Cadru si piese sablate si vopsite electrostatic: Am inceput lucru la motor: Big bore, biela, rulmenti si vopsit negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 16, 2019 Share Postat Noiembrie 16, 2019 Mai ai șaua veche? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 18, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2019 @mihai.i Cred ca da... La 16.11.2019 la 23:05, easy ride on! a spus: Raportul de compresie 12:1 cu setul de 440 cmc (pentru nitrometan?). Daca ma pricep la cifre ar fi asa: Din fabrica are 9.5:1 , daca volumul creste cu 10% va deveni 10.45:1, nu va fi nevoie de nitrometan :) ... poate i-as pune benzina de 100 Am mai facut un motor de la 660 cmc la 700cmc si a fost in regula... Deci nu imi fac probleme, plus ca exista motoare de ceva timp cu kitul de 440. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 18, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2019 Inteleg temerile tale, sper sa nu am probleme... In America s-au facut cateva si nu am auzit de probleme majore... Voi avea axa cu came stoc si kitul e facut in State. Va voi tine la curent cu functionarea motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 19, 2019 Share Postat Noiembrie 19, 2019 E posibil să nu crească raportul de comprimare proporțional cu volumul cilindrului, e suficient să fie altfel profilat capul pistonului sau să îl facă o idee mai scurt (între axul bolțului și calotă), mărind astfel și volumul camerei de ardere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 19, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2019 Corect, nu am acces acum la kit si la hartiile cu care a venit, sa verific... Cred ca asa ar fi normal, sa il proiecteze ca sa nu creasca prea tare raportul... Gata si roata fata...acum e pe 18 Cadrul a fost vopsit electrostatic, cumparat rulmenti noi pt jug, bascula si oase si urmeaza asamblarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Noiembrie 23, 2019 Share Postat Noiembrie 23, 2019 Salutare! F tare proiectul tău, așteptăm poze noi cu mobra, spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 30, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2019 Bicicleta: Idee: Va urma... ` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 1, 2020 Autor Share Postat Aprilie 1, 2020 (editat) Motorul e gata... Mai multa putere, 200 W... Editat Aprilie 1, 2020 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 1, 2020 Share Postat Aprilie 1, 2020 Spectacol! hai cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 27, 2020 Autor Share Postat Octombrie 27, 2020 Mai am un pic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 27, 2020 Share Postat Octombrie 27, 2020 Daca a folosit "ce trebuie" nu are un impact semnificativ, daca are vreun impact. Sunt curios de rezultatul final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 27, 2020 Share Postat Octombrie 27, 2020 Acum 7 ore, cristache a spus: Mai am un pic... Ptiu ce misto e! O parere, ca sa comentez ceva de pe margine: Ghidon negru? ori macar riserele si prinderea , pe negru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 27, 2020 Share Postat Octombrie 27, 2020 Foarte misto, eu i-as fu s o furca up-side- down. Cand o scoti la o plimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.