Jump to content

Kawasaki GTR 1400


Gixu.
 Share

Recommended Posts

Dacă îți zic cum am cerut (și primit) un KTM 1190 Adv la 5 minute de plimbare (care s-au făcut 15, că am vrut să fug cu mobra), te umflă râsul.

Ceva gen:

- George, ce trebuie să fac ca să-mi dai și mie un pic mobra?

- Ia-o, bă! Da' vezi că e in sport-mode, ai 150 de cai la dispoziție. 

Omul știa ce-mi poate pielea și a avut încredere să-mi lase pe mână agregat de peste 9000 euro (acum 2-3 ani). Bietul George, mă suna să vadă pe unde sunt și dacă n-am căzut, iar telefonul era la încărcat pe mobra mea, in parcare, lângă el. Când am venit, își freca mâinile și avea o față speriată:

- Ce-ai pățit, ai căzut cu ea?

La care eu, scoțând casca:

- Nu, c0@ie, dar sincer să-ți spun, n-am vrut să ți-o mai aduc! 🤣

- Dă-te dreq, așa mult ți-a plăcut?!

- Taci, că acum plec și te las cu a mea...

 

Acum pe bune, unele mobre te fac să stai pe gânduri dacă ai musai nevoie de ambii rinichi... 🤔

Am mai condus sportive între 120-190 cai, dar un Adv e acolo unde alte mobre nu au intrare în sufletul meu. Regret că n-am vrut să iau la probe o Hayabusa gen2 după ce i-am pus kitul de lanț, omul chiar mă ruga să fac o plimbărică, însă mi-a fost frică să mă dau fără echipament, doar cu casca lui (eram cu mașina).

M-aș înscrie la o plimbare cu GTR, plătesc în bere, dar nu prin oraș, nici pe autostradă, ci pe un drum gen Valea Sebeșului, unul din preferatele mele din țară.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare la toata lumea !

       Vechi pe forum,posesor doar de cruisere 

- vreo 2 ani la inceput pe un shadow de 750

- vreo 12 după, pe un intruder 1500 (am multe postari pe topicul de specialitate)

- de vreo doi ani posesor de VTX 1800 , care este tancul meu de suflet, muuult peste Intruderul de 1500...

 

Acum, de ce postez aici, veți întreba...

Ultimul drum si cell mai important de când am vtx-ul de 1800 a fost de vreo 1500 de km , dacă nu mai mult prin țară : Iași-Onești - Sibiu, apoi Transfăgărășan - Brașov și retur Iași , pe ruta Brașov-Onești-Bacău-Iași. După cum vedeți traseu cu multe serpentine iar tancul meu nu este făcut ptr așa ceva... Să ne înțelegem, pe drum drept sau viraje medii , vtx-ul este o bestie care va rămâne la mine până când nu voi mai putea urca pe motor vreodatâ. Un cuplu fenomenal care trage din orice treaptă și viteză iar la 180 km/h era sudată de șosea și nu gâfâia deloc !

   DAAR... pe Transfăgărășan și printre munți Onești - oituz, frate... chiar dacă am făcut și fac sport de când mă știu (1,74 / 88 kg , gen sportiv), m-am felicitat că sunt obișnuit cu haltere și gantere... Deci parcă făcusem spate, și brațe toată ziua !!! Chiar dacă ador ideea de a cădea frânt după o tură de 6-7 ore cu tancul de 360 kg cât are vtx-ul , parcă aș încerca și alte senzații când vine vorba de serpentine...

Deci , după ce am citit topicul pe îndelete, mă gândesc cum ar fi, ce-ar fi dacă pentru al doilea motor ar fi candidatul ideal , având în vedere considerentele următoare :

 

1. Mă lasă rece vitejiile pe câmpie de genul mers pe o roată, croșetat mașini la 250 km / h dar vreau să am viteză dacă mă mai apucă nebuniile scurte pe autostradă , undeva la vreo 200 așa..

2, Nu mi-au plăcut și nu imi plac motoarele uscățive categoriile de 600 cc care fac precum polizoarele, pur și simplu nu mă reprezintă, nu am nimic special contra posesorilor și ceea ce oferă un supersport

3, M-am simțit mereu super bine pe motoare grele care să mă solicite fizic (probabil datorat modului de viață a sportului cu greutăți) și pe care să le simt duduind sub mine , în sensul cuplului și a puterii , 

4, Aspect important ptr mine este și confortul pasagerului, merg des cu soția căreia îi place și nu vreau să fac rabat de la aspectul ăsta

 

    Întrebări ptr posesori :

- dl @l.u.v, din ce am înțeles , nu sunteți înalt , cum e cu vaporul ăsta în traficul urban ? , mai ales la semafoare ?(eu am 1,74 m și n-am probleme cu greutatea tancului meu , care , fără accesorii se duce în 360 kg, cu ce accesorii i-am pus , cred că are ușor 380 kg, dar ce-i drept are centrul de greutate jos, față de GTR)

- cum se comportă GTR-ul pe viraje (Transfăgărășan, Tranalpina), îți dă emoții, ai putea să-l scapi  ?

- să înțeleg (din ce am citit pe topic), că este un exemplu de fiabilitate ?

- sincer, se merită ca și al doilea motor ?

 

2.jpg

9.jpg

Edited by rommel
adaugare poza
Link to comment
Share on other sites

Aruncă un ochi și la FJR! Numai ce am rupt azi Păduchiosu, Pârâul Rece, Bran, Mateiaș etc. cu al meu și mi-a plăcut maxim. Acum vreo 2 săptămâni am făcut TF, mie mi se pare mai "flickable" decât FZ6 Fazer deținut anterior.

FJR musai (minim) generația a2-a, 2006 și  +! Gen 1 e o petardă față de 2 (am avut 2 și acum am 1😖). Singurul "-" că are doar 5 viteze (6 după 2016 abia).

La 1m74 ești OK, pt mine singura luptă e când îl împing/întorc de coarne prin curte/garaj sau cine știe pe unde.

În mers nu simt greutatea DELOC.

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Salut!

 

1. Eu sunt mai înalt, 1.83 și 103 kg. Mie îmi vine mănușă, mai ales că vin de pe K1200LT.

Dar altfel GTR este o motocicletă grea la manevrele de pe loc, mai ales dacă mergi cu topcase si coburi laterali încărcați. Fără e o rândunică, dar arată și ca porcu și nici nu-mi vine să mă urc pe ea.

Chiar dacă ai avut doar cruisere grele, e o diferență între ele și GTR din punctul de vedere al centrului de greutate. La cruisere totul este jos - exact cum spui și tu - inclusiv înălțimea șeii.

La GTR este altceva, e mai înaltă, șaua mai lată și o să ți se pară mult mai greu de manevrat de pe loc.

Pentru tine pare mai bun un FJR 1300, e mai mică, un fel de maxiscuter mai mare.

Dar dacă ai picioare formate și te obișnuiești nu o să fie o problemă nici cu GTR.

2. Pe spate vine cu gumă de 190/50. Dacă o schimbi și pui de 55 vei avea o cu totul altă motocicletă, mult mai agilă pe viraje. Are ciclistică foarte bună, pe viraje o înnozi ca pe una de 600 cm3 și fiind grea este extrem de stabilă.

Poți merge tare și safe pe oricare drum din cele pomenite, se comportă frumos și e neutră.

Ordinea la ciclistică în gama asta este BMW K1200 / 1300/ 1600, apoi GTR, pe urmă FJR.

3. Da, este extrem de fiabilă. Eu am luat-o la 45.000 și acum am 91.000, doar consumabile și gaz.

Pe grupurile Nord America sunt posesori cu 2-300.000 mile parcurși doar cu schimburi de consumabile și amortizoare.

4. Nu e clar motor de oraș! E mare, greu, se încinge și consumă mult. Eu nu o țin decât pentru drumuri afară, unde  - dacă îi faci mici modificări - este rege dpdv confort în regim de viteză. Prin modificări mă refer la modificarea șeii, înălțătoare de ghidon și alt parbriz.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Aruncă un ochi și la FJR! Numai ce am rupt azi Păduchiosu, Pârâul Rece, Bran, Mateiaș etc. cu al meu și mi-a plăcut maxim. Acum vreo 2 săptămâni am făcut TF, mie mi se pare mai "flickable" decât FZ6 Fazer deținut anterior.

FJR musai (minim) generația a2-a, 2006 și  +! Gen 1 e o petardă față de 2 (am avut 2 și acum am 1😖). Singurul "-" că are doar 5 viteze (6 după 2016 abia).

La 1m74 ești OK, pt mine singura luptă e când îl împing/întorc de coarne prin curte/garaj sau cine știe pe unde.

În mers nu simt greutatea DELOC.

FJR-are cutie automată?

Între el și GTR prefer pe al doilea,  chestie pur de gust, nu mă atrage nimic la Yamaha,  nu că nu ar fi bune...

Acum 4 ore, l.u.v a spus:

Salut!

 

1. Eu sunt mai înalt, 1.83 și 103 kg. Mie îmi vine mănușă, mai ales că vin de pe K1200LT.

Dar altfel GTR este o motocicletă grea la manevrele de pe loc, mai ales dacă mergi cu topcase si coburi laterali încărcați. Fără e o rândunică, dar arată și ca porcu și nici nu-mi vine să mă urc pe ea.

Chiar dacă ai avut doar cruisere grele, e o diferență între ele și GTR din punctul de vedere al centrului de greutate. La cruisere totul este jos - exact cum spui și tu - inclusiv înălțimea șeii.

La GTR este altceva, e mai înaltă, șaua mai lată și o să ți se pară mult mai greu de manevrat de pe loc.

Pentru tine pare mai bun un FJR 1300, e mai mică, un fel de maxiscuter mai mare.

Dar dacă ai picioare formate și te obișnuiești nu o să fie o problemă nici cu GTR.

2. Pe spate vine cu gumă de 190/55. Dacă o schimbi și pui de 55 vei avea o cu totul altă motocicletă, mult mai agilă pe viraje. Are ciclistică foarte bună, pe viraje o înnozi ca pe una de 600 cm3 și fiind grea este extrem de stabilă.

Poți merge tare și safe pe oricare drum din cele pomenite, se comportă frumos și e neutră.

Ordinea la ciclistică în gama asta este BMW K1200 / 1300/ 1600, apoi GTR, pe urmă FJR.

3. Da, este extrem de fiabilă. Au am luat-o la 45.000 și acum am 99.000, doar consumabile și gaz.

Pe grupurile Nord America sunt posesori cu 2-300.000 mile parcurși doar cu schimburi de consumabile și amortizoare.

4. Nu e clar motor de oraș. E mare, greu, se încinge și consumă mult. Eu nu o țin decât pentru drumuri afară, unde  - dacă ii faci mici modificări - este brici dpdv confort în regim de viteză. Prin modificări ma refer la modificarea șeii, înălțătoare de ghidon și alt parbriz.

 

 

La 1,83 clar nu ai probleme,  fluieri !

Dar mă gândesc că se găsesc kituri de coborâre...

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, l.u.v a spus:

FJR are cutie automată pe modelul nou.

Are și pe cele mai vechi, dar e opțională. Există și cu cutie "manuală".

Eu n-am mers cu GTR, dar din ce zice lumea pe net pe drumuri întortocheate cică nu s-ar descurca așa bine că FJR. :what:

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Are și pe cele mai vechi, dar e opțională. Există și cu cutie "manuală".

Eu n-am mers cu GTR, dar din ce zice lumea pe net pe drumuri întortocheate cică nu s-ar descurca așa bine că FJR. :what:

Mă scuzaț că întreb dar ce cutie automata au? Că în afară de scutere cu CVT-uri și Honda cu DCT nu am mai auzit de alte motoare cu automate.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, mobiletron a spus:

 

Seamana cu Quickshift-ul de la Renault-ul meu, cutie manuala cu robotizare.

Păi de la Renău' tău au luat-o! 🤣

Și DCT tot o cutie mecanică robotizată e. Știu că FJR alea n-au ambreiaj, iar vitezele se schimbă de la butoane +/-, nu știu dacă știe și să schimbe singură. Dar nici nu mă interesează!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...