Jump to content

Kawasaki GTR 1400


Gixu.
 Share

Recommended Posts

Crezi ca mie mi-ar sta-n gat un GTR?! No!:nono:

Dar...ma multumesc si cu ce am, ca in ultima vreme nu am prea avut timp nici de trocile mele si stau saracutele mai-mai sa rugineasca in grajd! Las' ca ies io la pensie...si-atunci la cat timp liber o sa am o sa ma satur de doo roate! Indiferent de sigla!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin
La 13.10.2019 la 19:42, ivan pedala a spus:

Huooo...tradare! Pana una-alta, sa-l stapanesti sanatos si sa nu-l mai dai pe jos

 

La 14.10.2019 la 6:49, Cavaleru a spus:

frumoasa alegere Luigi! sa te poarte in noi aventuri memorabile!

Baieți, mulțumesc pentru urări!

 

De vreo 2 zile merg în oraș cu ea.

Venind de pe un motor mai greu cu 80 kg, mi se pare scuter. Este incredibil de ușoară, mult mai manevrabilă decât fostul Burgman 650 de exemplu. Cu gențile laterale date jos poți merge bine mersi.

Am sărit în schimb la consum, LT-ul îmi lua în oraș 6.5-7%, ăsta urcă în 9-9.5. Bine, și cum urcă în ture! Incă nu i-am făcut un consum afară.

Protecție bună la vânt, îmi place că parbrizul are 4 poziții în care îl poți seta să se ridice după ce pornești motorul, când îl oprești acesta coboară la minim.

Foarte mișto și setarea de mers ECO în oraș, la accelerații este mult mai prietenoasă.

Nu îmi place deloc claxonul, nu se aude deloc și este pițigăiat, va fi primul lucru pe care îl schimb.

Șaua comodă, mulți se plâng de ea, dar eu merg cu bicicleta și am fundul bătucit.

Link to comment
Share on other sites

Luigi, trebuie sa recunosc ca îmi place la nebunie noua ta semnătura 😁😅

 

Sa îl stăpânești cu placere și îți/va aducă multe momente frumoase împreună. 

 

Link to comment
Share on other sites

ZZR-ul iese la iveala atunci cand o bagi in viraj si atunci cand o scoti pe autostrada. Roata fata e plantata si ofera un Feedback fantastic pentru clasa balena iar reprizele 60-250 sunt fulminante. 180-200 kmh cu parbrizul ridicat aproape la max sunt ceva normal. Pana in 160, autostrada, ia 5.5 :)

 

Cauta o finala aftermarket. Se aude grozav.

 

Eu inca ma gandesc daca dau sau nu Busa pe un ZZR :D

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Mulțumesc tuturor, asemenea!

Primul drum serios făcut împreună, Buc-Cheia-Bv-Intorsura-Valeni-Buc. 

Mers tare împreună cu un coleg cu CBR 600.

Deși am ales cu sufletul și fără să probez înainte, pot spune că am facut alegerea perfectă! 

Un motor colosal, cuplu din plin, frâne demențiale, protecție foarte bună. 

Însă ciclistica te dă pe spate, vorba lui Mașinuță, se îndoaie pe viraje ca una de 600. Deși are 310 kg la plin, este extrem de echilibrata, ai senzația că este un scuter pe loc. 

Avantajul că vin de pe o mobră cu 80 kg în plus se simte, nu am absolut nicio problemă cu greutatea ei. 

Înainte de drum am schimbat și uleiul din motor, am pus Belray.

Inainte găseam mai greu neutralul, acum este perfect. Total diferit sistemul față de BMW unde aveam carter uscat, la japoneze semnele unui ulei uzat se cunosc imediat, cutia agață,  schimbă greu, nu găsești neutralul etc. 

Urmează uleiul din diferențial, lichidul frâna și ambreiaj, bujiile, filtrul de aer și lichidul de răcire. 

Singurul aspect este legat de perioada de schimb, ăștia îl dau la 6000, Mașinuță spunea ca la modelele noi au trecut la 12.000. 

Posesorii cu care am discutat mi-au spus că merg cu el 10.000.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Nici vorbă să mă dezic.

Este vorba de o descrie corect a ce am avut și ce am, din postura de posesor.

Sunt mobre diferite, LT-ul este probabil cea mai confortabilă mobră existentă, poate doar GTL ul să o egaleze sau întreacă din punctul ăsta de vedere. Cu GL de 1800 am mers, este zgomotoasă, frânele mi se par moi, nu știu cum or fi astea noi.

Pe LT te urcai și stăteai ca pe tron regal, nu vibra nimic, ploile mici nici nu te udau dacă erai în viteza.

GTR este altceva, electronica destulă să te simți safe, dar mai ales puterea, care iți oferă plăcerea de a merge în regim de SS în confortul oarecum apropiat unui Luxus Tourer.

Sunt în postura unuia la vârsta a doua care își cumpără Porsche sau un cabrio și caută ce n-a avut la tinerețe, sportivitatea :)

 

Dacă postarea ta nu e la mișto, încearcă-le pe amândouă dacă ai posibilitatea. Am cunoștințe cărora le era greu să manevreze pe loc LT-ul sau să îl ridice pe cric, tu ești mai subțirel și poți avea același feeling.

Link to comment
Share on other sites

Nu e la mișto, îmi doresc măcar să încerc un tourer mare, comod. Sportiv ar fi un bonus dacă le bifează pe primele 2. Greu de încercat, de aia am vrut să cumpăr LTul respectiv, ii patina ambreiajul și avea un preț f convenabil astfel încât l-aș fi putut repara, da cu el la câteva drumuri sa vad dacă "îmi vine", iar dacă nu aveam probabil și o marjă de profit la vânzare. Nu știu ce as fi făcut dacă l-aș fi agreat, 2 moto nu pot ține, probabil aș mai fi luat un scutec pt oraș. 

Sincer m-am uitat la gtr, dar nu mi-a făcut cu ochiul, iar treaba cu "în mâini" sigur nu e pt mine. Singurul bivol de gen pe care l-am călărit a fost XX, iar de la bmw R1100RT (sau o fi fost 1150? nu mai știu) , primul prea în mâini, al 2-lea prea mașina de cusut și oarecum leșinat. 

Nu sunt chiar pirpiriu, am 1m78 și 85kg (pe care nu reușesc sa le reduc), dar oricum tine mai mult de tehnica și abilitatea de a nu te pune în situații în care să-l ții doar prin forța fizică. Cricul... 

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 1 oră, john17 a spus:

Sincer m-am uitat la gtr, dar nu mi-a făcut cu ochiul, iar treaba cu "în mâini" sigur nu e pt mine.

Ca să fie clar, eu mă raportez la LT, unde spatele era perfect drept și antebrațele paralel cu coapsele, fără tensiuni în mâini. 

La GTR poziția este ca la oricare naked de oraș, ca la FZ6 de pilda, însă forță motorului și protecția, la pachet cu ABS ul combinat și controlul tracțiunii, îl fac un sport tourer de nădejde. 

Dacă vrei să îl incerci pe al meu dă-mi de știre, vei rămâne surprins de ce poate și cât este de prietenos. 

 

Revenind la model, generație a doua - după 2010 - permite să frânezi:

- combinat, strângi față și frânează și spatele, dacă apeși pedala frânează doar spatele. 

- separat față de spate. 

Am sesizat că atunci când frânezi combinat senzația este ca la BMW, se lipește toată, nu doar fața.

Imi place modul economic, în oraș este ce trebuie. 

Am descoperit muștele pe vizieră, la LT nu existau 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • Admin

Doar finala am comandat momentan, urmează și downpipes. 

Îmi place că zgomotul este placut și nu este deranjant în mers, chiar și fără silencer. Dacă o urci însă în ture începe să arate ce poate 😊

Link to comment
Share on other sites

Acum 32 minute, l.u.v a spus:

Doar finala am comandat momentan, urmează și downpipes. 

Îmi place că zgomotul este placut și nu este deranjant în mers, chiar și fără silencer. Dacă o urci însă în ture începe să arate ce poate 😊

Faina. Cand mi-am cautat finala pentru Versys, m-am uitat si la Black widow. Dar eu n-am gasit pe site la ei omologare. A venit cu omologare? are serie stantata pe toba, respectiv vine cu certificatul ala tip sticker? Vezi ca road legal in UK nu i acelasi lucru cu omologarea CE, nu sta in picioare in RO/UE. Daca nu , evita sa mergi prin zona centrala, e politia + rar ul de 2 zile, retin taloane intr o veselie. Bine, tu oricum esti momentan pieton, dar ca idee :))

Edited by Adrian M.
Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Nu au omologare. Am întrebat și la Scorpion, parca și Bos. Cu omologare găseam pentru modelul meu doar Akrapovic, dar costa aproape 1000 euro doar finala. 

Ca idee, sistemul full Black Widow este vreo 460.

Din ce am înțeles filtre sunt doar noaptea, sau și ziua? 

Eu nu circul noaptea și merg cu silencer ul. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Nu au omologare. Am întrebat și la Scorpion, parca și Bos. Cu omologare găseam pentru modelul meu doar Akrapovic, dar costa aproape 1000 euro doar finala. 

Ca idee, sistemul full Black Widow este vreo 460.

Din ce am înțeles filtre sunt doar noaptea, sau și ziua? 

Eu nu circul noaptea și merg cu silencer ul. 

stau si ziua , ieri asa au pescuit niste taloane.

Mda, vad ca mai greu cu omologare pentru GTR. Bos 400 euro, cobra tot pe acolo.

https://www.louis.eu/artikel/bos-oval-rear-silencer-black-with-eg-be-fuer-kawasaki-gtr-1400/10037950?list=26f9e2158f9484513a8091b5ff87c75c&filter_bike_id=1925&filter_article_number=10037953

https://www.cobraexhaust.de/Motorcycle-exhaust_1091

Ce sa zic, vezi pe unde mergi, ca ne-au pavat colegii pe 15.05 noaptea, drumul. Baraiau noaptea ca disperatii prin centru, cu burlane. Asta i rezultatul, acum ne iau la bani marunti.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Cele mai mișto tobe pentru GTR nu au omologare - Black Widow, Mass Moto, Doi Frățiori.

Yoshi nu fabrică. 

Bos, Akrapovic, Scorpion arată că un cur, nu aș pune așa ceva nici moka. 

De fapt mint, moka aș pune 😅

Oricum, din ce ințeleg nu contează dacă are sau nu omologare, oricum îți iau talonul dacă nu ai toba originală. 

 

Și doua poze din procesul de producție. A se observa distanțarea socială și mănușile de protecție 😏

IMG-20200520-WA0008.jpg

IMG-20200520-WA0010.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 minute, l.u.v a spus:

Oricum, din ce ințeleg nu contează dacă are sau nu omologare, oricum îți iau talonul dacă nu ai toba originală. 

Gresit! Toba omologata, stanta cu serie, db killer montat, certificat omologare lipit pe moto sau la tine, in care se face referire la seria respectiva, si nu are ce sa iti faca. Ca de aia ii zice omologata, si dai niste bani pe ea.  Si eu puteam sa imi pun toba de 100 euro de la dominator, arata cam la fel ca asta leo, dar am vrut omologata, tocmai sa nu am bataie de cap.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Admin

Am făcut vreo 2000 km cu noul set Mitas Touring Force. 

Le-am luat din curiozitate, dar se pare că am facut o alegere foarte bună. Aderență superbă pe orice tip de drum și vreme, extrem de silențioase la rulare. 

Prețul.. 850 ron vs 1300 PR4GT / 1570 ron PR5GT

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Sărăcie coane, eu tânjeam după un Bajaj nou / nouț, dar n-a fost să fie 🙄

Ți-aș spune că abia am băgat în panarama asta vreo 2000 euro în look, opționale și întreținere în prima mie de km de când am luat-o, dar mi-e frică să nu mă întrebi detaliat 😏.

De unde să mai scot încă 150 pentru niște gume faimoase, ca să ma dau până la Mc și înapoi și să-mi ajungă și de un meniu mare? 

Abia am scăpat până pe Transalpina, dar am dus-o împinsă și la coborâre am oprit motorul, gazul este expensive în zonă. 

 

 

 

IMG_20200713_224701.jpg

 

 

IMG_20200413_211436.jpg

IMG_20200708_171335.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, taong_mapagbiro a spus:

Curiozitate sau saracie ...ca pana acu nu am auzit pe careva cu ferrari sa-si ia trabant din curiozitate  🤣

Altfel se numește... Nu cred că există reșapate pe dimensiunile încălțate de Ferrari, clienți s-ar găsi 100%.😈 Și uite la poze, merg și pe off gumele! 

Arată mișto animalu' maro. 😻

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, john17 a spus:

Arată mișto animalu' maro. 😻

Aloo, nenea Luv are geaca fluo, nu maro :))

Numa glumeti pe aici :P

@l.u.v, ar fi interesant, daca tot vrei sa schimbi si intermediara plus resoftare, sa faci si un test dyno, before and after. Cica ar fi potential de cca 15-20 cai, din kit complet evacuare+filtru aer sport+resoftare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...