Jump to content

Kawasaki GTR 1400


Recommended Posts

  Salut, sunt de cateva zile posesorul unui GTR 1400, 2009, si deschid acest topic pentru a strange un pic randurile posesorilor de "ZZR 1400 undercover"

 

Azi am facut primii 200 km,80%autostrada si cu exceptia faptului ca nu e cea mai agila bestie, ma declar impresionat.

 

Chichitele tipice Kawasaki nu lipsesc.

 

Un tourer mare fara indicator de temperatura/treapta, ceva mai rar :))

IMG_20190222_125302.jpg

IMG-20190222-WA0010.jpg

IMG_20190222_125326.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bec, same old story :)) Plec sa cumpar cartofi si ma intorc cu rosii.

 

Toate minusurile se trec in Plan B odata ce a pornit motorul. 

 

Am facut drumul Ulm- Nürnberg intr-o ora, pe o vreme mizerabila si chiar a fost fun. The Green Monster promite.

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Imi place foarte mult modelul si eram oarecum hotarat sa schimb LT ul cu asa ceva. Ma retine insa confortul pe care il pierd eu si pasagerul. Altfel, motorul si franele superbe, nu am apucat sa merg foarte mult cu GTR ul.

La ce bani te-a dus?

Link to post
Share on other sites

GTR-ul este ceva mai confortabil decat concurenta japoneza. Pan-ul e catastrofa iar Yamaha e ceva mai slim si mai adunata.

 

BMW-ul vine ca de obicei cu de toate. Eu cautam Insa initial un ZZR 1400 sau un ZX12/10 cu putini km.

 

4800 a fost.

 

Are navigatie TomTom

Sa cu gel

Buloane originale Kawasaki.. 

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Foarte bun prețul, mă întreb cum l-ai găsit așa ieftin. Pe mobile nu am găsit sub 5-5500 euro, dar cu mult mai mulți kilometri.

Foot pegs urile alea le-ai folosit? Arata cam nașpa pe tipul asta de motor. 

Depinde ce înălțime ai, s-ar putea sa te simți mai confortabil dacă ii montezi și înălțătoare de ghidon. 

Să te bucuri de el, când te saturi îmi dai de știre și poate te scap de el 😜

Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, Gixu. a spus:

 

Am facut drumul Ulm- Nürnberg intr-o ora, pe o vreme mizerabila si chiar a fost fun. The Green Monster promite.

Promite si are potential de dezvaluit!🤗

 

Link to post
Share on other sites
On 22.02.2019 at 19:31, Gixu. said:

... sunt de cateva zile posesorul unui GTR 1400, 2009 ...

 

IMG-20190222-WA0010.jpg

Cate zile (o sa-l detii) si p-asta? 😂

Link to post
Share on other sites
La 24.02.2019 la 9:00, l.u.v a spus:

Foarte bun prețul, mă întreb cum l-ai găsit așa ieftin. Pe mobile nu am găsit sub 5-5500 euro, dar cu mult mai mulți kilometri.

Foot pegs urile alea le-ai folosit? Arata cam nașpa pe tipul asta de motor. 

Depinde ce înălțime ai, s-ar putea sa te simți mai confortabil dacă ii montezi și înălțătoare de ghidon. 

Să te bucuri de el, când te saturi îmi dai de știre și poate te scap de el 😜

A fost initial 5500, redus la 5000 (negociabil).

 

Am 1.70.

 

Porcariile alea de scarite au fost atuncate imediat ce am ajuns acasa. Fostul prop avea probleme cu genunchii si a crezut ca scaritele sunt solutia ca sa n-o vanda. 

 

Pretul este rezultatul norocului intretaiat cu un strop de rabdare.

 

 

La 24.02.2019 la 12:25, DKW a spus:

Cate zile (o sa-l detii) si p-asta? 😂

In martie e planificat concediul din Italia...Vedem cum ne intelegem acolo si mai vedem :))

Edited by Gixu.
Link to post
Share on other sites

Desi vremea nu e tocmai prielnica, am bifat ieri aproape 200 km la ghidonul GTR-ului.

 

Am gasit indicatorul de treapta! :))

 

Dupa o tura mixta de viraje,pizza ,autostrada, si aproximativ 13 ore de la trezire (tura de dimineata), am ajuns acasa surprinzator de ok. Pe national cam trebuie sa stai cu ochii pe ceasuri, motorul reusind sa mascheze lejer viteze decent peste limita pierderii permisului. Pe viraje tine frumos trasa iar daca fortezi un pic nota, ea tine cu tine :)). Partea proasta e ca m-a facut sa-mi doresc si mai tare un ZZR 1400. Pana de curand ma uitam la ZZR ca la un tourer greoi. La cat de agil este Insa GTR-ul...Depasirile sunt fulminante iar in comparatie cu un Pan 1300, GT-ul e o racheta.

 

Suprinzatoare a fost si intrarea pe autostrada in drum spre casa...La 190 kmh sta "stanca" iar turometrul indica 5500 din 10500 ture. Pana la 250 kmh a ajuns pe nerasuflate si eram departe vreo limita. Culmea, nici atunci nu arata semne de nervozitate.

 

Consumul mixt aratat a fost 5.4...Nu stiu cat de real, asta imi arata insa pe bord.

 

Toba Aftermarket ii da un ton aparte. Nu galagie, ci muzica buna.

IMG-20190303-WA0005.jpg

IMG-20190303-WA0008.jpg

Edited by Gixu.
Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Salutare.

 

Am tot cautat un topic dedicat, insa ori nu l-am gasit eu, ori chiar nu-i.

 

Asadar, daca exista posesori de GTR1400 sau macar cineva care s-a dat cu asa ceva, m-ar interesa foarte mult opiniile/concluziile/sfaturile voastre.

 

Multumesc. 🍻🍻

Link to post
Share on other sites

Intervale revizii, cat tin pneurile, consum (de fapt autonomie), ce evacuari aftermarket are lumea, drumuri lungi facute cu ea (cu/fara pasager) si probleme aparute, dar mai ales un DRIVE TEST. 😉

 

E clasa care ma intereseaza pt o eventuala achizitie dupa cruiser, daca nu cumva chiar si enduro-touring.

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Admin

Până la urmă am ajuns și eu posesor de GTR.

Având încheietura înțepenita de la accelerația greoaie a LT-ului, prima oară m-a cam speriat cât de ușor urcă ăsta în ture. Chestie de obișnuință, astăzi am făcut un drum mai lung și cred că m-am împrietenit cu el.

Incredibil de agil în viraje, pe drum drept stă lipit de șosea. Până în 5000 ture docil, după aia devine fiară. Interesant este că intre 5-6000 ture am sesizat o mică vibrație, care însă dispare imediat cum treci de pragul ăsta. Este clar, are pedigree de sportivă! 😎

Amortizează foarte ok drumul, LT-ul avea suspensiile mai lemn decât el.

Poziția comodă, mai în mâini, dar nimic obositor, eu merg și cu bicicleta și am tendoanele formate.

Cutia schimbă ușor și precis, reprizele sunt fulminante, o plăcere să stai în șaua lui.

 

IMG_20191012_192206.jpg

IMG_20191012_195545.jpg

Link to post
Share on other sites

Sa--l folosesti fara incidente! :)

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, l.u.v a spus:

Până la urmă am ajuns și eu posesor de GTR.

...

Huooo...tradare! Pana una-alta, sa-l stapanesti sanatos si sa nu-l mai dai pe jos...ah, da...si sa-l uzi cand ne vedem, ca sa te iert ca ai tradat marca!:ok:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...