Gixu. Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Salut, sunt de cateva zile posesorul unui GTR 1400, 2009, si deschid acest topic pentru a strange un pic randurile posesorilor de "ZZR 1400 undercover" Azi am facut primii 200 km,80%autostrada si cu exceptia faptului ca nu e cea mai agila bestie, ma declar impresionat. Chichitele tipice Kawasaki nu lipsesc. Un tourer mare fara indicator de temperatura/treapta, ceva mai rar :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Tex_ Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Nu stiu ce ai gasit tu, insa la al meu din 2012 aveam cele doua indicatii care iti lipsesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted February 22, 2019 Author Share Posted February 22, 2019 2010+ e modelul cu Facelift. La 2007-2009 dormeau cativa ingineri :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juld5 Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Deci ai deschis topicul ca sa o faci de ras? Cati km are? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted February 23, 2019 Author Share Posted February 23, 2019 Nu,din contra...Imi place insa sa cred ca sunt capabil sa raman obiectiv 36000 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 ai un talent incredibil sa-ti cumperi fix motociclete care nu sunt exact ce trebuie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted February 23, 2019 Author Share Posted February 23, 2019 Bec, same old story :)) Plec sa cumpar cartofi si ma intorc cu rosii. Toate minusurile se trec in Plan B odata ce a pornit motorul. Am facut drumul Ulm- Nürnberg intr-o ora, pe o vreme mizerabila si chiar a fost fun. The Green Monster promite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 no bafta acu , io-s curios de urmatorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted February 23, 2019 Admin Share Posted February 23, 2019 Imi place foarte mult modelul si eram oarecum hotarat sa schimb LT ul cu asa ceva. Ma retine insa confortul pe care il pierd eu si pasagerul. Altfel, motorul si franele superbe, nu am apucat sa merg foarte mult cu GTR ul. La ce bani te-a dus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted February 24, 2019 Author Share Posted February 24, 2019 GTR-ul este ceva mai confortabil decat concurenta japoneza. Pan-ul e catastrofa iar Yamaha e ceva mai slim si mai adunata. BMW-ul vine ca de obicei cu de toate. Eu cautam Insa initial un ZZR 1400 sau un ZX12/10 cu putini km. 4800 a fost. Are navigatie TomTom Sa cu gel Buloane originale Kawasaki.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted February 24, 2019 Admin Share Posted February 24, 2019 Foarte bun prețul, mă întreb cum l-ai găsit așa ieftin. Pe mobile nu am găsit sub 5-5500 euro, dar cu mult mai mulți kilometri. Foot pegs urile alea le-ai folosit? Arata cam nașpa pe tipul asta de motor. Depinde ce înălțime ai, s-ar putea sa te simți mai confortabil dacă ii montezi și înălțătoare de ghidon. Să te bucuri de el, când te saturi îmi dai de știre și poate te scap de el Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 Acum 16 ore, Gixu. a spus: Am facut drumul Ulm- Nürnberg intr-o ora, pe o vreme mizerabila si chiar a fost fun. The Green Monster promite. Promite si are potential de dezvaluit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 On 22.02.2019 at 19:31, Gixu. said: ... sunt de cateva zile posesorul unui GTR 1400, 2009 ... Cate zile (o sa-l detii) si p-asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilarionciobanu Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 Io votez pentru mijloc de iulie. Da cineva mai mult? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted February 25, 2019 Author Share Posted February 25, 2019 (edited) La 24.02.2019 la 9:00, l.u.v a spus: Foarte bun prețul, mă întreb cum l-ai găsit așa ieftin. Pe mobile nu am găsit sub 5-5500 euro, dar cu mult mai mulți kilometri. Foot pegs urile alea le-ai folosit? Arata cam nașpa pe tipul asta de motor. Depinde ce înălțime ai, s-ar putea sa te simți mai confortabil dacă ii montezi și înălțătoare de ghidon. Să te bucuri de el, când te saturi îmi dai de știre și poate te scap de el A fost initial 5500, redus la 5000 (negociabil). Am 1.70. Porcariile alea de scarite au fost atuncate imediat ce am ajuns acasa. Fostul prop avea probleme cu genunchii si a crezut ca scaritele sunt solutia ca sa n-o vanda. Pretul este rezultatul norocului intretaiat cu un strop de rabdare. La 24.02.2019 la 12:25, DKW a spus: Cate zile (o sa-l detii) si p-asta? In martie e planificat concediul din Italia...Vedem cum ne intelegem acolo si mai vedem :)) Edited February 26, 2019 by Gixu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted March 4, 2019 Author Share Posted March 4, 2019 (edited) Desi vremea nu e tocmai prielnica, am bifat ieri aproape 200 km la ghidonul GTR-ului. Am gasit indicatorul de treapta! :)) Dupa o tura mixta de viraje,pizza ,autostrada, si aproximativ 13 ore de la trezire (tura de dimineata), am ajuns acasa surprinzator de ok. Pe national cam trebuie sa stai cu ochii pe ceasuri, motorul reusind sa mascheze lejer viteze decent peste limita pierderii permisului. Pe viraje tine frumos trasa iar daca fortezi un pic nota, ea tine cu tine :)). Partea proasta e ca m-a facut sa-mi doresc si mai tare un ZZR 1400. Pana de curand ma uitam la ZZR ca la un tourer greoi. La cat de agil este Insa GTR-ul...Depasirile sunt fulminante iar in comparatie cu un Pan 1300, GT-ul e o racheta. Suprinzatoare a fost si intrarea pe autostrada in drum spre casa...La 190 kmh sta "stanca" iar turometrul indica 5500 din 10500 ture. Pana la 250 kmh a ajuns pe nerasuflate si eram departe vreo limita. Culmea, nici atunci nu arata semne de nervozitate. Consumul mixt aratat a fost 5.4...Nu stiu cat de real, asta imi arata insa pe bord. Toba Aftermarket ii da un ton aparte. Nu galagie, ci muzica buna. Edited March 4, 2019 by Gixu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 Da' de ce erai pe contrasens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted March 4, 2019 Author Share Posted March 4, 2019 Depaseam :))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klaus2016 Posted September 16, 2019 Share Posted September 16, 2019 Salutare. Am tot cautat un topic dedicat, insa ori nu l-am gasit eu, ori chiar nu-i. Asadar, daca exista posesori de GTR1400 sau macar cineva care s-a dat cu asa ceva, m-ar interesa foarte mult opiniile/concluziile/sfaturile voastre. Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted September 16, 2019 Admin Share Posted September 16, 2019 Utilizatori sunt: @magarusulmarius, @road_runner 1400 . M-am dat si eu putin cu asa ceva, frane, ciclistica si motor superbe, confort si protectie la vant OK. Grea la manevre de pe loc. Ce altceva te intereseaza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klaus2016 Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 Intervale revizii, cat tin pneurile, consum (de fapt autonomie), ce evacuari aftermarket are lumea, drumuri lungi facute cu ea (cu/fara pasager) si probleme aparute, dar mai ales un DRIVE TEST. E clasa care ma intereseaza pt o eventuala achizitie dupa cruiser, daca nu cumva chiar si enduro-touring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted October 13, 2019 Admin Share Posted October 13, 2019 Până la urmă am ajuns și eu posesor de GTR. Având încheietura înțepenita de la accelerația greoaie a LT-ului, prima oară m-a cam speriat cât de ușor urcă ăsta în ture. Chestie de obișnuință, astăzi am făcut un drum mai lung și cred că m-am împrietenit cu el. Incredibil de agil în viraje, pe drum drept stă lipit de șosea. Până în 5000 ture docil, după aia devine fiară. Interesant este că intre 5-6000 ture am sesizat o mică vibrație, care însă dispare imediat cum treci de pragul ăsta. Este clar, are pedigree de sportivă! Amortizează foarte ok drumul, LT-ul avea suspensiile mai lemn decât el. Poziția comodă, mai în mâini, dar nimic obositor, eu merg și cu bicicleta și am tendoanele formate. Cutia schimbă ușor și precis, reprizele sunt fulminante, o plăcere să stai în șaua lui. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted October 13, 2019 Admin Share Posted October 13, 2019 Mersi, Cristi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan pedala Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Acum 1 oră, l.u.v a spus: Până la urmă am ajuns și eu posesor de GTR. ... Huooo...tradare! Pana una-alta, sa-l stapanesti sanatos si sa nu-l mai dai pe jos...ah, da...si sa-l uzi cand ne vedem, ca sa te iert ca ai tradat marca! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyky Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Acum 1 oră, ivan pedala a spus: numai tu esti consecvent,la asa ceva aspir si eu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.