megamotoreta Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Salutare. La scuterul meu,kymco 250, in manual am un tabel cu doua greutati. 1.Net Weight kg front wheel 65 rear wheel 93 total 158kg 2.Gross weight 86 127 total 213 kg Adica are doua greutati? de unde provine diferenta de kg asa mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Net weight - masa lui fara incarcatura Gross weight - masa lui cu tot cu incarcatura Deci....tu tre' sa ai 55 de kile (imbracat, incaltat, mancat si cu bagaje facute). Cel putin eu asa inteleg.... www.hallo.ro - dai cautare "net weight" si "gross weight" In talon ce scrie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 28, 2019 Autor Share Postat Februarie 28, 2019 In talon e ok, la gol e 159kg si plin e 330 kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Asa cum se spune mai sus, gross weight este greutatea neta la care se adauga greutatea pasagerilor si bagajelor. Mi se pare putin sa fie calculata cu doar 55kg pentru pasageri. Relevanta este greutatea neta (159kg) care-ti da o idee de cat de greu este scuterul. In mod normal este calculat cu toate plinurile facute. Ca informatie, scuterul meu are 200kg net, iar motocicleta 253kg net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Husqvy Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 La mine in talon scrie asa: greutate - 213kg (corect). Masa maxima admisa - 400. Masa reala 293 - say what?? Asta chiar nu inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Poate e asa... Net Weight, este greutatea atelajului fara anumite chestii, gen combustibil. Gross Weight poate se refera la greutatea totala a fierului in timpul transportului. (impachetat pe paleti, in cutii etc... cu accesoriile de rigoare) Si Total Gross Weight este Net weight plus lichide and extra plus rider(i) si bagaje) Gresesc oare? :s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Daca ai 80kg, masa reala va fi 293kg. Nu ai voie sa depasesti 400kg, adica o incarcatura de 187kg, deci 2 parteneri dolofani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Husqvy Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Si daca am sub 80kg, inseamna ca masa motocicletei e ireala ? Dar chestia asta cu 293kg e trecuta la observatii. De ce? Nu e ca si cum la masina iti spune in talon cate kg trebuie sa aiba pasagerii.... Nu am avut chestia asta trecuta in talon la niciuna dintre motocicletele pe care le-am avut in trecut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 De cele mai multe ori cifrele trecute in talon sau pe CI sunt simple ineptii, nu va mai bateti capul. Si cei de la RAR amesteca intre ele modele cu specificatii diferite, niste habarnisti total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 28, 2019 Autor Share Postat Februarie 28, 2019 Am cumparat gresit cauciuc spate pe care scrie ca rezista la 250kg, mai putin ca cel omologat,care rezista la 290kg. Eu am 90kg si am incercat sa calculez greutatea scuterului pe spate plus a mea sa nu bubuie guma. Si cand am vazut ca am doua feluri de masuratori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Acum 6 ore, megamotoreta a spus: Am cumparat gresit cauciuc spate pe care scrie ca rezista la 250kg, mai putin ca cel omologat,care rezista la 290kg. Eu am 90kg si am incercat sa calculez greutatea scuterului pe spate plus a mea sa nu bubuie guma. Si cand am vazut ca am doua feluri de masuratori... Nu bubuie nimic, chiar daca ai avea toata greutatea repartizata numai pe spate 250-93=157kg sacina utila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 28, 2019 Autor Share Postat Februarie 28, 2019 Ca idee, nu e cel mai ieftin cauciuc, cel mai ieftin era china, asta e nemtesc facut in brazil, dar il montez maine sa vedem cum se va comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.