Sari la conținut

Sugestii masina automata sh 5k/verificare


Adrian M.
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75
2 minutes ago, Nguyen said:

 

 

 

Ti-am mai spus, faptul ca aia de la Nissan au ales sa nu ofere posibilitatea selectarii treptei a 3a de viteze nu invalideaza ceea ce am spus eu pana acum din simplul motiv ca au lasat treptele 1 si 2. Dpdv tehnic puteau sa ofere si a 3a, decizia lor de a nu oferi posibilitatea selectarii pt a 3a nu are nici o legatura cu functionarea si utilizarea cutiilor de viteze automate.

 

 

 

 

Vai ce-mi place ca nu te duce tartacuta sa realizezi cum te afunzi singur .🤣🤣

Tot ce spui in citatul de mai sus este eronat.

Ai ajuns sa spui asa tampenii pentru ca experienta ta este doar cu acel cazan si de acolo incerci sa extrapolezi si iti imaginezi niste lucruri pecare nu le stii.

Stai linistit ca nu iti spun si cum se face , o sa te las sa mai fierbi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 300
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator goe 75

 

 

Nu am nevoie de argumente tehnice sa te fac sa arati la toata lumea ca esti doar un fazan care se pretinde cunoscator pe carca lui nea google.

 

Ce face? Te-am invinetit de ti-am luat piuitul?

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, goe 75 a spus:

 

 

Nu am nevoie de argumente tehnice sa te fac sa arati la toata lume ca esti doar un fazan care se pretinde cunoscator pe carca lui nea google.

 

Goie, primul lucru pe care o sa-l faci cand ajungi acasa va fi sa-ti faci plinul la masina cu motorina furata din TIR, asa cum fac toti TIR-istii. Dupa aceea o sa iesi la plimbare cu cazanul ca sa-ti vizitezi rubedeniile. In timp ce te vei plimba gandul ca ai folosit masina ca o femeie nu-ti va da pace, la inceput ego-ul tau iti va bloca curiozitatea de a testa cele spuse de mine dar pana la urma iti vei testa masina si pe modul manual. Nu vei recunoaste acest lucru aici pe forum, chestier care te-ar elibera psihic, si vei trai cu rusinea interioara ca nu ai acceptat faptul ca nu stiai sa-ti conduci correct propria masina.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Inginerește vorbind", nea @Nguyen, Nissan nu avea de ce să "ofere posibilitatea selectarii treptei a 3a de viteze"! De ce? Simplu: pt că automobilul în cauză e echipat cu o cutie de viteze automată în... 3 trepte!!!:crack: Și, ca să înțeleagă toată lumea, mai ales că am un număr limitat de postări pe forumul ăsta și nu pot interveni când vreau, selectarea pozițiilor numerotate la cutiile automate nu înseamnă câtuși de puțin BLOCAREA treptei corespunzătoare cifrei selectate, ci împiedicarea cutiei de a schimba într-o treaptă superioară celei selectate. Adică în poziția 2 Nissanul lui @Silver va utiliza normal treptele 1 și 2 dar nu va schimba în 3. Ar fi aberant să selectezi 3, toate cele 3 trepte fiind folosite în poziția D. Capisci?

Și, ca să te bag și mai rău în ceață, mașina despre care discutăm poate fi "obligată" să nu "urce" mai sus de treapta a 3-a. O să zici că mă contrazic singur, doar mai adineaori am zis că are cutie cu 3 trepte. Ei bine, pe lângă cele 3 trepte mai are și overdrive care poate fi angajat împreună cu ultima treaptă, a 3-a. Și, ca s-o "blochezi în 3", ai butonul de overdrive din care poți exclude angajarea mecanismului, caz în care va schimba doar 1, 2 și 3. Nu te mai întreb dacă (,) capisci! :blbl:

Iar acum joac-o p'asta: eu aș zice că drăciile alea de fricțiune asupra cărora v-ați contrazis sunt FRÂNE! Printr-un ambreiaj se transmite o mișcare cu posibilitatea de a decupla legătura între elementul conducător și cel condus, fie că vorbim de motor - transmisie, compresor de AC sau ambreiajul strungului. La cutiile automate clasice mișcarea e tranmisă prin angrenaje planetare, iar drăciile blochează diferite componente ale acestor angrenaje, modificând astfel rapoartele de transmisie. Funcționarea angrenajelor planetare și overdrive-ului poate ți le explică google. Sau mecanicul de la deu.

Atât am avut de spus, cursuri tehnice nu sunt dispus să ofer gratuit! 

P.S. ai și gpl pe beemveu?

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Nguyen

 

 

Muhahahahaha!!

 

Gustere , daca mai citesti putin pe net o sa ai impresia ca poti sa conduci si camioane.

 

@john17

 

Colegu, nu trebuiaaaaa.Tu iti dai seama cat de expert sa da asta acum pe alte posturi?

 

 

 

15 minutes ago, Christian 1 said:

Bere si cocosi,sau... :)

 

Colegu, in liga in care joc eu este importanta si audienta . Deja s-a cam racit topicul ...daca nu mai amuza deloc apreciem feedback-ul ,ne oprim si caut alt guster.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, john17 a spus:

"Inginerește vorbind", nea @Nguyen, Nissan nu avea de ce să "ofere posibilitatea selectarii treptei a 3a de viteze"! De ce? Simplu: pt că automobilul în cauză e echipat cu o cutie de viteze automată în... 3 trepte!!!:crack: 

 

Imi pare bine ca ai studiat problema in cazul Nissan, facand acest lucru ai lamurit problema. In esenta este exact cum spuneam eu, si anume ca poti selecta manual treptele. Nu m-am gandit ca acest Nissan are doar trei trepte pt ca este o masina relative noua iar overdrive s-a instalat chiar si pe masini cu patru trepte, ex Volvo 740.

 

Deci, Nissanul lui Silver are posibilitatea selectarii manuala a tuturor treptelor. Are 1 si 2 pe consola, in Drive ramai pe a 3a daca ai destula viteza de deplasare iar overdrive-ul este la alegerea ta apasand butonul.

 

Citat

Și, ca să te bag și mai rău în ceață, mașina despre care discutăm poate fi "obligată" să nu "urce" mai sus de treapta a 3-a. O să zici că mă contrazic singur, doar mai adineaori am zis că are cutie cu 3 trepte. Ei bine, pe lângă cele 3 trepte mai are și overdrive care poate fi angajat împreună cu ultima treaptă, a 3-a. Ei bine, ca s-o "blochezi în 3" ai butonul de overdrive din care poți exclude angajarea mecanismului, caz în care va schimba doar 1, 2 și 3. Nu te mai întreb dacă (,) capisci! :blbl:

 

Vad din atitudinea ta ca ai intrat pe topic sub forma de gica-contra, al fel cum ai facut si pe cel cu senzorii ABS (astept un raspuns si acolo unde aruncai cu sute de euro). Aici spui exact ce am spus eu pe acest topic, ca poti selecta manual treptele daca vrei.

 

Citat

Iar acum joac-o p'asta: eu aș zice că drăciile alea de fricțiune asupra cărora v-ați contrazis sunt FRÂNE! Prin ambreiaj se transmite o mișcare cu posibilitatea de a decupla legătura între elementul conducător și cel condus, fie că vorbim de motor - transmisie, compresor de AC sau ambreiajul strungului. La cutiile automate clasice mișcarea e tranmisă prin angrenaje planetare, iar drăciile blochează diferite componente ale acestor angrenaje, modificând astfel rapoartele de transmisie. Funcționarea angrenajelor planetare poate ți-o explică google. Sau mecanicul de la deu.

Atât am avut de spus, cursuri tehnice nu sunt dispus să ofer gratuit! 


Ia joaca tu mai bine, orice ambreiaj este o frana. La o cutie de viteze manuala cand ai luat piciorul de pe ambreiaj acesta devine o frana, idem si la cutiile automate, pana si ambreiajele centrifugale devin o frana la un moment dat si nu mai patineaza ca altfel s-ar praji imediat. Johny, tu incerci sa faci pe desteptul cu mine dar nu-ti merge, partea cu transmisiile planetare din cutia de viteze explica-i lui Goie ca el habar n-are ce inseamna un grup de pinioane planetare, dupa mintea lui astea se afla doar in diferentiale.

 

Citat

P.S. ai și gpl pe beemveu?

 

BMW-ul tau e diesel si cu geamuri fumurii pe spate? Ca numai de astea am vazut prin Chitila... unele si cu numere de Bulgaria.

Acum 22 minute, goe 75 a spus:

Muhahahahaha!!

 

Gustere , daca mai citesti putin pe net o sa ai impresia ca poti sa conduci si camioane.

 

@john17

 

Colegu, nu trebuiaaaaa.Tu iti dai seama cat de expert sa da asta acum pe alte posturi?

 

Ca de obicei, fara argumente tehnice.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Wow!  Wow! Wow! 

 

Deci asta il face muci pe Belbody original  . 

 

Imi pare rau @john17, dar se pare ca omul a avut nevoie doar de o lectura a informatiilor date de tine si deja este peste tine .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e pe benzina in scimb treiarul lui Johny e diesel cu cutie manuala, i-a fost frica sa-si ia automata. Lui poti sa-i vinzi niste motorina de Germania.

 

Astept sa ajungi acasa si sa testezi modul manual. Sa nu-mi spui ca nu o vei face ca nu te cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Numai un belbody ca tine nu poate sa priceapa ca eu mergeam cu automate si le-am schimbat si manual  , probabil inainte ai varsta de permis.

 

Diferenta intre alea mai avansate ,cu logica electronica( adica alea despre care credeai tu ca discutam , in mod eronat), si alea traditionale este ca traditionala nu se simte bine la schimbari manuale.

Multe dintre ele in mod total natural ,lasand-o sa schimbe ea , deja are sunete ca in Pif si Hercules (mai ales la mutarea schimbatorului in diferite pozitii)  si schimbarile in sine sunt insotite si de "lovituri" care se transmit si le simti in scaun.Cand faci schimbarile manual se accentueaza si sunetele si loviturile ...asa ca daca ai destul cerebel o lasi  pe auto .

 

 

Explicatia cu Pif si Hercules singura tehnica pe care o sa primesti pt ca pentru mai mult nu te duce capul.

 

Daca traditionala nu era asa de rahat in anumite privinte , nu mai aveau oamenii nici o tragere de inima sa mai inoveze si sa se ajunga la versiunile de mai tarziu.

 

 

Ref la masina lui @john17,

 

Nu stiu ce si cate mai are  acum ,dar cand am trecut pe la el avea si un Ford Escort care era si racheta si lux pe langa cazanul tau.

 

 

Bahh...nu pot sa ma opresc din ras...

 

Gusterul conduce un cazan de 23 de ani , seria 5 cu motor de 1.8 benzina ...Buhahahaha!  si cutie auto -4 viteze...si el conduce ca un barbat ca schimba manual!   

 

Buhahahaha!

 

 

Bai ! Daca nu aveti euro 2 nu existati.

 

 

Aaaaa...si mai este o chestie ref la auto traditionale...

 

Schimba lent ca ochiul mortului si la tentative de schimbat manual tot lent reactioneaza . Ce cacacat de rost mai are sa o freci aiurea ? Nu te pui cu fazani ,experti inainte sa stie de existenta lor.

 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, goe 75 a spus:

Numai un belbody ca tine nu poate sa priceapa

 

He he, belbody stia mecanica, isi repara singur acaretele, tu le duci la Clavi care e un bun mecanic de moto sau la fratele tau schimbatorul de piese.

 

Acum 1 oră, goe 75 a spus:

ca eu mergeam cu automate si le-am schimbat si manual  ,

 

Hopa, urmeaza suceala, pai stai dom'le ca eu de fapt le schimbam si eu manual 😂 😂😂

 

Acum 1 oră, goe 75 a spus:

probabil inainte ai varsta de permis.

 

Am permis de la 18 ani si cred ca sunt mai in varsta decat tine.

Acum 1 oră, goe 75 a spus:

Aaaaa...si mai este o chestie ref la auto traditionale...

 

Schimba lent ca ochiul mortului si la tentative de schimbat manual tot lent reactioneaza . Ce cacacat de rost mai are sa o freci aiurea ? Nu te pui cu fazani ,experti inainte sa stie de existenta lor.

 

N-ai condus niciodata o masina cu cutie de viteze clasica, eu am condus n modele si am detinut doua modele. Imi dau seama de asta pt ca bati campii in ceea ce ai scris aici. Nu sunt diferente majore in ceea ce priveste viteza cu care schimbau treptele pt ca din punct de vedere mechanic schimbarea se produce la fel, tot prin ambreiaje si hidraulica, doar gestiunea este electronica.

Acum 1 oră, goe 75 a spus:

Ref la masina lui @john17,

 

Nu stiu ce si cate mai are  acum ,dar cand am trecut pe la el avea si un Ford Escort care era si racheta si lux pe langa cazanul tau.

 

Pai zi bre asa, se explica acum de ce johny care stie un pic de mecanica nu ti-a zis pana acum ca esti bata la cutii automate si ca te faci de ras. Bine, nici el nu stia ca exista masini care folosesc senzorii de ABS si ca sensor pt vitezometru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca esti mai in varsta ca mine , pacat de anii tai ...ai trait degeaba.

 

Tu esti singurul care face si suceli si te-am prins si cu minciuna clara.

Vazand poza cu Nissanul ai devenit deja expert instant si in tipul ala de cutie si ai zis ca nu se poate selecta a 3-a .Dupa ce ti-a explicat john deja tu stiai ca se poate.

 

 

Fazanule, o parte dintre oamenii astia cu care ai interactionat aici sunt foarte inteligenti si te-au citit din secunda unu si mai tarziu doar te-ai ingropat singur .

Tu esti singurul guster  care crede ca poate sa mai iasa din groapa.

 

 

De mers la mecanic sa-mi repare motoreta o fac pentru ca imi permit sa platesc si sa mai las si o atentie daca apreciez cum am fost servit. Dar nu stii tu d-astea.

 

 

 

Dude, absolut cea mai tare chestie pe care ai putut ca o scoti din tine a fost ca nu ai cumparat cazanul ala de nou.

 

 

Buhahahahaha

48 minutes ago, Nguyen said:

 

 

N-ai condus niciodata o masina cu cutie de viteze clasica, eu am condus n modele si am detinut doua modele. 

 

 

Mincinosule !!  Hua !  Bah mincinosule , cand ti-a pus colegul @Silver Arrow poza cu Nissanul a fost o revelatie pt tine.A fost pentru prima data in viata ta cand ai vazut modelul ala si acum pretinzi ca ai avut doua .

 

Mi-e scarba de tine , mars!

 

 

Nu te mai deranja sa ma mai contactezi , nu ma intereseasza sa ma coversez cu paduchi ca tine.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu ce treabă are mașina mea aici, nu am zis nimic de ea, cu atât mai puțin să afirm că e așa și pe dincolo! Dar e manuală și o folosește zilnic soția (una dintre mașini, cea la care te-ai referit, mulțumesc pt atenție), nu-i plac automatele. Și da, a mers cu zeci de mașini, unele dintre ele automate. Ca idee  @Nguyen, să știi că am deținut (înmatriculate pe numele meu) de vreo 8 ori mai multe bmw-uri decât are cutia ta trepte de viteză!:P Fordul pe care l-a văzut @goe 75 bănuiesc că era un Mondeo Turnier roșu pe care l-am luat pe post de catâr în 2012 când am renunțat la statutul de angajat și implicit la mașina de serviciu cu care îmi transportam recuzita la curse, aveam nevoie de un break încăpător, musai cu ac, și ăla a fost. Între timp, odată cu dispariția taxei de înmatriculare, am renunțat la el, n-avea rost să țin 2 mașini de 2l (de fapt 3, că mai am și cotețul racing în "flotă").

Dpmdv 100cp sunt suficienți, chiar și mai puțini - am 98 la mobră și mă împac f bine cu ea! 😛Cu o conservă de 1.5t și o putere în zona sutei însă eu unul n-aș pleca la drum prin Ro decât la vreo mare nevoie! În oraș și pe crâmpeiele de autostradă e ok, dar dacă e să depășești ceva tiruri pe V Oltului... Dpmdv e34 nu ar putea fi o mașină de hobby - îmi plac vechiturile, cotețul meu de curse e un Opel Manta 1979 făcut pe "soba din garaj" dintr-o epavă care urma să ia drumul rematului - dar nu are nici un chichirez, nu e nici destul de bătrân. Un e9 sau e24 (din astea am avut 2, în toată țara atunci cred că erau câte trepte are cutia aia de pe 518, cu tot cu marșarier de data asta) DA, mi-ar plăcea. Iar ca daily driver e34 e cam bătrână, chiar și bmw-ul meu care are 10 ani mai putin e și l-aș schimba mâine cu unul mai nou! Asta dacă nu ar fi toate bmw după 2005 niște "bust my wallet"-uri. 1000€ distribuția la N47, ambreiaj + volantă altă mie, dacă ai noroc de un bloc fisurat sau vreun sincron crăpat deja mai bine o arunci... Dacă îți place ție, și mai ales dacă n-o fi cazan, e ok. De gustibus...

Cât privește cunoștințele tale tehnice, cred că "toate ambreiajele sunt frâne" spune tot! Nici nu știu de ce s-or învăța separat pe la școli... Apropo, reciproca e valabilă? Întreb pt un prieten, un schimbător de piese! :lol:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, john17 a spus:

Nu știu ce treabă are mașina mea aici, nu am zis nimic de ea, cu atât mai puțin să afirm că e așa și pe dincolo! Dar e manuală și o folosește zilnic soția (una dintre mașini, cea la care te-ai referit, mulțumesc pt atenție), nu-i plac automatele.

 

Ok, lasa ca vine Goie si-ti aduce niste motorina de Germania.

 

1 oră în urmă, john17 a spus:

 

 

Și da, a mers cu zeci de mașini, unele dintre ele automate. Ca idee  @Nguyen, să știi că am deținut (înmatriculate pe numele meu) de vreo 8 ori mai multe bmw-uri decât are cutia ta trepte de viteză!:P Fordul pe care l-a văzut @goe 75 bănuiesc că era un Mondeo Turnier roșu pe care l-am luat pe post de catâr în 2012 când am renunțat la statutul de angajat și implicit la mașina de serviciu cu care îmi transportam recuzita la curse, aveam nevoie de un break încăpător, musai cu ac, și ăla a fost. Între timp, odată cu dispariția taxei de înmatriculare, am renunțat la el, n-avea rost să țin 2 mașini de 2l (de fapt 3, că mai am și cotețul racing în "flotă").

 

Ce sa mai, esti boier, ai mai multe masini decat un samsara...

 

1 oră în urmă, john17 a spus:

Dpmdv 100cp sunt suficienți, chiar și mai puțini - am 98 la mobră și mă împac f bine cu ea! 😛Cu o conservă de 1.5t și o putere în zona sutei însă eu unul n-aș pleca la drum prin Ro decât la vreo mare nevoie! În oraș și pe crâmpeiele de autostradă e ok, dar dacă e să depășești ceva tiruri pe V Oltului...

 

Asta e, trag de ea si mai depasesc si tiruri. Mi-ar fi placut sa fie macar de doi litri dar nu a fost sa fie.

 

1 oră în urmă, john17 a spus:

Dpmdv e34 nu ar putea fi o mașină de hobby - îmi plac vechiturile,

 

Nu sunt fan BMW, am cumparat masina pt ca ii stiam istoricul si era intr-o stare foarte buna. Daca vrei ti-o donez (cu fiscal) cand nu o sa mai am nevoie de ea si faci ce cotetz vrei tu din ea.

 

1 oră în urmă, john17 a spus:

cotețul meu de curse e un Opel Manta 1979 făcut pe "soba din garaj" dintr-o epavă care urma să ia drumul rematului - dar nu are nici un chichirez, nu e nici destul de bătrân.

 

Ce motor ai pe ea?

 

1 oră în urmă, john17 a spus:

 

Un e9 sau e24 (din astea am avut 2, în toată țara atunci cred că erau câte trepte are cutia aia de pe 518, cu tot cu marșarier de data asta) DA, mi-ar plăcea. Iar ca daily driver e34 e cam bătrână, chiar și bmw-ul meu care are 10 ani mai putin e și l-aș schimba mâine cu unul mai nou! Asta dacă nu ar fi toate bmw după 2005 niște "bust my wallet"-uri. 1000€ distribuția la N47, ambreiaj + volantă altă mie, dacă ai noroc de un bloc fisurat sau vreun sincron crăpat deja mai bine o arunci... Dacă îți place ție, și mai ales dacă n-o fi cazan, e ok. De gustibus...

 

Pentru daily driver e super, fiind un cotetz vechi nu prea-i port de grija iar cand mai dau de cate un bulangiu care se baga ca nesimtitul ma amuz cand il vad cum se retrage imediat de frica sa nu-si atinga masina noua de cazanul meu fara valoare. In rest am tot confortul necesar pt un traffic mizerabil cum e cel din Bucuresti: scaune mari si confortabile, AC, servo directie, geamuri electrice fata/spate, ABS, motor si suspensii silentioase. Nu I-am facut nici o modificare, pana si rotile sunt conforme cu specificatiile din fabrica pt aceasta varianta (195/65/15), nu am geamuri fumurii si alte kitch-uri cum vad prin Chilita, Calugareni si alte zone provincial de unde apar marii cunoscatori ai covrigului.

 

1 oră în urmă, john17 a spus:

Cât privește cunoștințele tale tehnice, cred că "toate ambreiajele sunt frâne" spune tot! Nici nu știu de ce s-or învăța separat pe la școli... Apropo, reciproca e valabilă? Întreb pt un prieten, un schimbător de piese! :lol:

 

Ia zi johny, dupa ce ridici piciorul de pe pedala de ambreiaj ce se intampla cu piesele ambreiajului? Care este rolul lor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dă-i înainte, văd că-ți patinează ambreiajul (ăla care ar trebui să transforme energia cinetică în căldură, ca să te oprească în plm)!

Priceperea ți-ai demonstrat-o, acum demonstrează și cât ești de gherțoi! Neavând argumente m-ai atacat "pe persoană fizică" și nu stau să îmi măsor pwla cu toți frustrații forumului. La chestii tehnice răspund, dar la rahaturi din astea prefer să nu.

Iar dacă tot îți place să investighezi, sunt convins că the world wide web îți va răspunde la întrebarea legată de motorizarea Opelului meu Manta! Asta dacă te preocupă în vreun fel și nu a fost doar o încercare de a mă ține în această discuție.

Când nu vei mai avea ce face cu minunatul automobil n-ai decât să mai parcurgi vreo 4km de la mine, e acolo un stabiliment numa' bun! Remat Holding scrie pe el! Și mă cauți să-ți dau IBAN-ul, îmi poți dona contravaloarea ferului, să-mi cumpăr niște motorină de cioardă, că de un curs tehnic cu mine oricum nu-ți ajung banii!

Over & out, am ieșit din orice dispută cu matale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, john17 a spus:

Dă-i înainte

 

Sa recapitulam, una bucata Goie habar n-avea ca cutiile de viteze automate au ambreiaje pt schimbarea treptelor (scuze, discuri de frictiune) si o sugea ca eu am DSG, dupa ce I-am atras atentia ghertoiului cu pedigree de Calugareni care habar nu avea cum functioneaza o cutie de viteze automata (ce sa mai zic de constructia ei) ai aparut ca un gica-contra (ca pe celalat topic) sa te bagi in seama si sa-ti salvezi prietenul/clientul de la maxima umilinta pe care a cunoscut-o de cand mi-a zis ca eu am DSG. Probabil la tine acolo in Chitila esti un mic guru al mecanici pt vecinii care se folosesc de tine ca sa-si repare masinile dar pe mine nu ma impresionezi, ambreiajul este o frana oricum ai lua-o, asta face el, printr0un effect de franare sau decuplare elibereaza sau decupleaza un mecanism.

 

Te-am intrebat ce motor ai la Manta pt ca eram curios daca stii cum sa reglezi tachetii in cazul in care ai motorul classic de Opel din acea perioada, cel cu chiulasa din fonta.

 

Ho, nu sari in sus ca sunt hidraulici caci au si reglaj, problema e ca pana acum nu am intalnit pe cineva care sa stie corect cele doua proceduri de reglaj.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Manumatic, a portmanteau of the words manual and automatic, is a term referring to a class of automotive transmission.

Manumatic refers to an automatic transmission that allows convenient driver control of gear selection. For most of automotive history, automatic transmissions already allowed some control of gear selection using the console or column shifter, usually to limit the transmission from shifting beyond a certain gear (allowing engine braking on downhills) and/or locking out the use of overdrive gears when towing. Manumatics enhanced such features by providing either steering wheel mounted paddle shifters or a modified shift lever, allowing the driver to enter a "manual mode" and select any available gear, usually in a sequential "upshift/downshift" manner. Different car manufacturers use a variety of labels for their manumatic transmissions, such as 'Tiptronic', 'Geartronic', 'Touchshift', 'Sportronic', 'clutchless-manual' and others.

Some manumatic and semi-automatic transmissions allow the driver to have full control of gear selection, though most will intervene to prevent engine stalling and redlining by shifting automatically at the low end and/or high end of the engine's normal operating range. Hydraulically-coupled Manumatics and most semi-automatic transmissions also provide the option of operating in the same manner as a conventional automatic transmission, by allowing the transmission's computer to select gear changes. A few manumatics also allow an alternative automatic mode, often called "sport" mode, where gear selection is still fully automatic but the transmission will favor higher engine speeds (at which the engine will produce the highest horsepower and/or torque) by upshifting later when accelerating and downshifting earlier when slowing.

 

Sursa wiki.

 

 

Pentru cine are suficient cerebel sa inteleaga :

 

Mai sus este explicat dece " Manumatic", "Tiptronic', 'Geartronic', 'Touchshift', 'Sportronic', 'clutchless-manual'  nu pot fi confundate cu "automata clasica" decat de retarzi .

 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, goe 75 a spus:

 

 

 

numai pe zapada/aderenta scazuta sau cand vrei sa ramana intr-o viteza anume . altfel e o prostie , vrei sa mesteci la mataranga iti iei manuala 

 

scosul pe N la semafor e alta prostie .. economisesti ~0.1L/h 

 

de stricat nu stiu daca se strica, n-am reparat cutii automate, am vazut cateva desfacute dar nu stiu mare lucru despre ele

 

eu am ZF hp8 pe masina , cutia e senzationala, e unul dintre motivele pentru care am luat masina , nu ai cum sa scoti consum mai mic cu o manuala si nici sa schimbi mai repede vitezele sau mai fin 

am folosit de 2-3 ori selectorul manual .. o data cand am cumparat-o si de 2 ori pe zapada .

Editat de superbec
daia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, goe 75 a spus:

Multam fain!

 

Goie, n-ai ajuns acasa?

Acum 41 minute, superbec a spus:

altfel e o prostie , vrei sa mesteci la mataranga iti iei manuala 

 

Motivul principal pt care aleg adesea sa schimb manual treptele este lipsa de putere pe care o are masina mea in configuratia data: 1800cmc, 115CP si 1350kg la gol. In rest merg cu ea pe modul automat.

Acum 10 minute, goe 75 a spus:

Stiu ca john are un numar foarte limitat de gloante

 

Lasa-l pe johny, acum se documenteaza despre cele doua moduri de reglat culbutorii, pana nu gaseste modalitatile nu mai zice nimic, la fel cum a facut si cu senzorii de ABS unde arunca cu sute de euro.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...