G.Tudor Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Salutare, am fost azi sa vad Honda CRF 250L, la reprezentanta. Imi venea sa plec cu ea acasa, dar inainte de asta m-am gandit sa ma sfatuiesc cu voi . Am cateva intrebari de la cei care au modelul asta, dar nu numai. Este o motocicleta buna de mers zilnic la serviciu ( in oras ) dar buna si pentru distractia din weekend de la munte ( doar de pasiune ) ? As vrea sa plec din Bucuresti la Predeal fara platforma, cam de 2 ori pe luna... Merita sa cumperi una noua ? sau mai bine la mana a 2-a cu 2.500 euro si sa raman cu 3.000 euro pe care sa ii bag treptat in ea ? Voi ce spuneti ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Buna intrebare: imi fac griji despre comfort, nu m-as vedea mergand pe ea pana la Predeal si inapoi. Nici macar pana la birou nu as merge, ca fac 90 de minute in trafic (dus-intors) si saua aia nu e deloc comoda, daca ai serviciul aproape e in regula, altfel daca nu esti un pic masochist mergi cu altceva. Partea cu "merita" e foarte greu de raspuns, depinde ce inseamna banii aia pentru tine. Daca e salariul pe 2-3 luni e o treaba, daca strangi bani 2 ani e cu totul altceva. Orientativ prin afara lumea considera ca pe o masina sa nu dai mai mult de 6 salarii lunare, la o moto ar fi chiar mai spre 3-4 salarii. Daca te incadrezi, ia-o noua, altfel cauta una sh bine intretinuta. PS. Fiecare cu parerile lui, probabil o sa vezi opinii foarte diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 5 hours ago, AdrianB1 said: Orientativ prin afara lumea considera ca pe o masina sa nu dai mai mult de 6 salarii lunare, la o moto ar fi chiar mai spre 3-4 salarii. Asta pentru cine are minte in cap, ca cine e b0$$ isi baga toata "valoarea" in masina Legat de modelul din titlu, eu unul n-as merge de buna voie cu ~20 hp pe DN... Pentru oras pare ok. Dar motocicleta buna si de mers pe sosea si de mers pe off road e un compromis bun mai degraba in teorie, in practica e ca si cum ai purta tot anul niste haine "semi groase" cu care transpiri vara si faci frigul iarna. Sunt si exceptii, insa in general cine incepe cu asa ceva ori ajunge la ceva de strada + enduro cu remorca, ori renunta complet la strada sau la enduro. Pe de alta parte, daca prin "distractie la munte" te referi la ceva precum drumul forestier de la vila trifoiul... un asemenea traseu se poate parcurge si cu un motor sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Vezi Yamaha WR250R. Este peste tot ce ofera concurenta in clasa asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 CRF 250 L este f. bun in Buc. si pe nationale, comunale. In Buc. iei toate bordurile cu usorinta, unde cu celelalte motoare astepti. Fiind svelta, pe trotuar nu pare ca deranjeaza ca o barosana. Scoti cam cel mai bun timp! De curand am parcurs traseul Buc - Slanic - Pietriceaua - Valea Doftanei - Predeal - Paraul Rece - Fundata - Bran - Dragoslavele - Targoviste - Buc, in aceeasi zi. Nu mai stiu, cca 400 km. Seaua permite! Pe autostrada nu renteaza. Peste 100 pare fortata. Am coborat-o, cu " oase". Se preteaza solo! O recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Tudor Postat Mai 29, 2019 Autor Share Postat Mai 29, 2019 19 minutes ago, Constantin said: CRF 250 L este f. bun in Buc. si pe nationale, comunale. In Buc. iei toate bordurile cu usorinta, unde cu celelalte motoare astepti. Fiind svelta, pe trotuar nu pare ca deranjeaza ca o barosana. Scoti cam cel mai bun timp! De curand am parcurs traseul Buc - Slanic - Pietriceaua - Valea Doftanei - Predeal - Paraul Rece - Fundata - Bran - Dragoslavele - Targoviste - Buc, in aceeasi zi. Nu mai stiu, cca 400 km. Seaua permite! Pe autostrada nu renteaza. Peste 100 pare fortata. Am coborat-o, cu " oase". Se preteaza solo! O recomand! Multumesc frumos ca imi confirmati parerea pe care deja mi-o formasem. Exact pentru asta vreau sa o folosesc, nu am de gand sa ma intrec cu nimeni, atunci cand sunt pe moto practic sunt in timpul liber si nu ma grabesc sa castig cateva minute pana la destinatie. Pentru cine recomanda Yamaha, respect parerea dar motoarele de Honda consider ca sunt cele mai bune, am avut o masina Honda si de atunci m-au convins motoarele lor. Vineri o sa ridic moto de la Honda Nord Bucuresti. Eventual revin cu o parere dupa o perioada de utilizare. Sper sa ramana deschis acest topic, ca altul nu am gasit despre modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Acum 42 minute, G.Tudor a spus: Pentru cine recomanda Yamaha, respect parerea dar motoarele de Honda consider ca sunt cele mai bune, am avut o masina Honda si de atunci m-au convins motoarele lor. Cand vine vorba de fiabilitate, mentenanta ieftina si facila, etc, toate japonezele sunt la fel, insa in materie de enduro, dual sport si adventure, Yamaha este Yamaha. In cazul de fata, intre motorizarea de pe WR250R si CRF250L, in materie de suspensii, frane, sasiu, etc, diferenta este net in favoarea WR. Asta nu inseamna ca Honda nu este excelenta, mai ales cand vine vorba de incepatori. Pana la urma, alegerea uneia sau alteia este si o chestiune de gust. Asa ca daca ai decis pentru Honda, go for it! Cu siguranta nu o sa iti para rau. Succes! PS: Aici o comparatie utila intre cele doua: https://chroniclesofsolid.wordpress.com/2016/12/03/dual-sport-comparison-yamaha-wr250r-vs-honda-crf250l/ Desigur, sunt multe altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Daca deja esti setat pe un model, care e rostul sa mai intrebi? Sa te bata cineva pe umar cu "bravo, o alegere excelenta"? Cumpara-l si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Tudor Postat Mai 29, 2019 Autor Share Postat Mai 29, 2019 Just now, walking^human said: Daca deja esti setat pe un model, care e rostul sa mai intrebi? Sa te bata cineva pe umar cu "bravo, o alegere excelenta"? Cumpara-l si gata... Nu sunt setat pe el, era numarul 1 in lista. Voiam pareri de la cineva care are... Acum ca eu am luat decizia, cum am zis, sper sa rama topicul deschis pentru discutii despre acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 E foarte ok motocicleta pentru un dual sport. Mai ales dacă limita in enduro o sa fie enduro peisagistic, adică urci undeva pe o creasta, mergi din creasta in coama și apoi iar in creasta pana te saturi apoi cobori pe asfalt și pleci acasă. De hard enduro uita, nu știe. Pe asfalt tehnica e sa-ți muți fundul din timp, nu aștepta sa-ți amorțească ca apoi e greu. Și sa nu te grăbește nicăieri, la peste 90 nu e fun. Dar poți merge constant cu 90 indiferent de drum, viraj, trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Din ce am citit și vizionat pe net este un motor de strada adaptat pe un design de enduro. Cutia și puterea fiind și ele pretabile pentru macadam, nu pentru namoale in coasta. Aici ai review f lung, un comparativ între CRF 450 și EXC 450 dar în care interlocutorii menționează foarte des CRF-ul de 250: Răbdare și tutun. Spor la cumpărături. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Tudor Postat Mai 29, 2019 Autor Share Postat Mai 29, 2019 1 hour ago, _Raul_ said: Răbdare și tutun. Spor la cumpărături. Este de 2 ori mai scump decat 250L si nici nu se poate cumpara de la reprezentanta in Ro, cel putin eu nu am vazut pe site modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 1, 2019 Share Postat Iunie 1, 2019 Honda a dat-o de gard cu modelul asta, poate să spună oricine orice, are prea puțini cai, pt o utilizare decentă pe asfalt, iar dacă îl iei doar pt off iar ai greșit. Cum spunea un ante orbitor, wrr - ul de la Yamaha îi dă clasă la orice. Referitor la 450 Honda e din nou în gard, asta în timp ce juma' de planetă așteaptă WR450R, pe care yamaha nu pare că are de gând să-l scoată. Personal, în zona asta astept/sper ca cei de la KTM sa bage paralel twin - ul ala de 490 într-un cadru de 690. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NickSP Postat August 9, 2019 Share Postat August 9, 2019 Wow, cred ca ar trebui sa posteze cei care dețin într-adevăr modelul acesta de motocicleta ci nu fanii yamaha. Este o motocicleta perfecta atât pentru commuting cât și pentru trail riding. Nu înțeleg de ce nu ar fi o motocicleta potrivita pentru oraș, probabil ca cele mai potrivite și ușor de manevrat motociclete pentru oraș sunt supersport-urile de 130 de cai din 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.