Nguyen Postat Iunie 26, 2019 Share Postat Iunie 26, 2019 Acum 1 minut, Silver Arrow a spus: Si asta am scos-o din context? Faci proiectul? Daca faci proiectul eu ma ocup de executie si cu ocazia asta testam bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 26, 2019 Share Postat Iunie 26, 2019 Acum 18 ore, Silver Arrow a spus: ...Mobra Hoinar de ex. avea magnetou, fara redresor... Imi cer scuze, nu am realizat ca discutia a ajuns deja la aprinderea motorului cu aburi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 26, 2019 Share Postat Iunie 26, 2019 Acum 35 minute, easy ride on! a spus: Depinde de câtă bere s-a băut... Nu e cam devreme?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 26, 2019 Share Postat Iunie 26, 2019 Nu! La 14 gr.C si ploaie merge mai degraba o tuica fiarta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 26, 2019 Share Postat Iunie 26, 2019 Pussies! Aici nu cautam scuze ca e prea cald... bem oricand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 26, 2019 Share Postat Iunie 26, 2019 Acum 53 minute, yo4hgx a spus: Pussies! Aici nu cautam scuze ca e prea cald... bem oricand! Da, tu bei suc la bar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 27, 2019 Share Postat Iunie 27, 2019 Ăla cu quarț n-are baterii, deci și aprinzătoarele de aragaz e de mai multe feluri! Banditu' n-a pornit, Topicu' s-a săvârșit... Nici nu mai știu dacă aici era cu compresmetrul care nu se potrivește, deși mă cam îndoiesc că ar fi mai mulți pași la bujiile de 14mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurista Postat Iunie 27, 2019 Autor Share Postat Iunie 27, 2019 La 25.06.2019 la 23:35, juld5 a spus: Dar banditul omului a mai pornit? In sfarsit cineva caruia chiar ii pasa. Daca stiam ca starnesc polemici atunci cand am spus ca am scos pe rand fisele bujiilor ma abtineam. Pentru cei ingrijorati de starea bobinelor aflati ca ele sunt bine , sanatoase, nici nu aveau cum sa fie altfel pentru ca nu le-am scos decat cate 3 secunde pe fiecare. Si ca sa-i raspund lui juld5 (ca doar pe el il intereseaza) motorul inca nu l-am pornit din lipsa de timp . Ieri am fost la prietenul meu si am umblat sa-i verificam bujiile. Erau cam negre. Pe cea de la cilindrul 3 am gasit urme de ulei pe filet si la saiba. Probabil scapa vreun semering de supapa, nu stiu.Nu era mult ulei. Am bagat un bat cu vata in varf sa vad daca e ceva in capul pistonului si nu am gasit decat calamina. Asa ca i-am zis prietenului sa-si cumpere bujii noi. O sa-i punem si benzina noua. Vedem dup-aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Martie 15, 2021 Share Postat Martie 15, 2021 Buna seara! am si eu o problema cu bandit-ul meu, nu a mai fost folosit de vreo 7 luni, insa l-am mai pornit, dar de vreo 2 luni dupa ce se incalzeste se opreste, scoate fum albastru si nu vrea sa mai porneasca decat dupa ce se raceste, apoi face la fel! am luat kit de reparatie pt carburatoare, le-am curatat in speranta ca o sa fie ok dar nicio schimbare! Am observat ca partea cu pistonul 4 se incalzeste mai greu, oare ce sa fie? Imi puteti da vreo idee? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 16, 2021 Share Postat Martie 16, 2021 Pot fi mai multe cauze in acelasi timp. Ca sa elimini una dintre ele, cand il pornesti data viitoare, fa-o cu busonul de alimentare deschis. Evident, nu iesi la plimbare. Vezi daca se mai opreste. Fum albastru, consum de ulei . Poate au ramas segmentii lipiti pe piston, ar fi de folos un test de compresie. Sau poate sunt uzati, sau simeringurile de supape duse. Oricum, odata pornit nu ar trebui sa se opreasca. Banuiesc ca la bujii te-ai uitat. Sunt ude dupa ce se opreste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 16, 2021 Share Postat Martie 16, 2021 Acum 18 ore, Georgefrk a spus: Buna seara! am si eu o problema cu bandit-ul meu, nu a mai fost folosit de vreo 7 luni, insa l-am mai pornit, dar de vreo 2 luni dupa ce se incalzeste se opreste, scoate fum albastru si nu vrea sa mai porneasca decat dupa ce se raceste, apoi face la fel! am luat kit de reparatie pt carburatoare, le-am curatat in speranta ca o sa fie ok dar nicio schimbare! Am observat ca partea cu pistonul 4 se incalzeste mai greu, oare ce sa fie? Imi puteti da vreo idee? multumesc! Fum albastru = ulei in cilindru Acuma pe unde o ajunge uleiul in cilindru ..... Sigur nu din carburatoare Iar pistonul care nu se incalzeste probabil ca nu functioneaza. Da si tu jos bujiile si pune pe aici o poza, sau cauta pe google ce spune aspectul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Martie 16, 2021 Share Postat Martie 16, 2021 De la buson nu cred ca este pentru ca benzina in filtru este si atunci cand se opreste! La bujii inca nu am apucat sa ma uit, o fac putin mai tarziu, o sa le dau jos si o sa schimb si bobinele, am pe acasa! Chestia cu fumul a inceput sa apara cam de cand se opreste si asta dintr-o data, fara sa merg cu ea, doar pornita si atat! Cred ca am si benzina in ulei, am sa dau si uleiul jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 16, 2021 Share Postat Martie 16, 2021 (editat) Nu conteaza ca e benzina in filtru! Se creeaza vacuum in rezervor si benzina nu mai curge catre carburatoare, filtrul ramanand tot plin!!! Daca suspectezi ulei in benzina, nu mai porni pana nu schimbi uleiul. Probabil un cui poantou nu inchide. De verificat si robinetul de benzina de sub rezervor, sa nu fie pe pozitia PRI. Benzina in ulei poate explica fumul, dilutia uleiului facandu-l usor de ars. Taman fix dupa ce sta mai mult timp... Verifica robinetul de benzina sa nu fie pe PRI. Si cu busonul de alimentare deschis! Editat Martie 16, 2021 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Martie 16, 2021 Share Postat Martie 16, 2021 am verificat robinetul, din pacate era pe PRI! cuiele ponton le-am schimbat ieri, si plutitorii i-am pus pe la 17,5 sa inchida mai ok! acum a scos fum foarte putin, pistonul 4 nu se incalzeste, am schimbat bobina pt ca fisa de pe 4 fura curent, si tot nu s-a incalzit! parca totusi a mers mai mult si dupa ce s-a incalzit si nu a mai scos asa mult fum, dar la momentul cand s-a oprit a ramas fara benzina in filtru chiar si cu busonul desfacut! care ar putea fi problema de nu ar trage benzina? poate fi robinetul? o sa merg sa verific daca deconectat de la furtune si pus pe PRI o sa curga benzina! bujia de pe 4 cand am desfacut-o prima data era uda, acum dupa ce a mers mai mult era uscata si curata! celelalte erau negre dar uscate (nu le-am curatat de cand le-am schimbat anul trecut) am sa schimb si uleiul, am pornit-o pt ca se aude normal motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 16, 2021 Share Postat Martie 16, 2021 Vezi uleiul, inainte de a o mai porni! Cand incepe motorul sa nu se mai auda normal, deja e prea tarziu! Oricum nu suna normal in 3 cilindri... Ai aflat ca filtrul ramane fara benzina, deci probabil e robinetul de benzina de vina. La cil 4 verifica intai daca ai scanteie. Daca ai, inseamna ca nu ai benzina in el. Deci carburatorul lui e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Martie 16, 2021 Share Postat Martie 16, 2021 da, nu o sa-l mai pornesc pana nu schimb uleiul! l-am pornit doar sa incerc bujia! pot incerca sa alimentez dintr-o sticla prin cadere presupun sa vad daca se mai opreste, sau ar fi vreo problema? pe cilindrul 4 am scanteie, am probat chiar cu 2 bujii! cum pot sa verific carburatorul? abia ieri ce le-am desfacut, curatat cu spray de frane, suflate toate orificiile, schimbat cuiele ponton, plutitorii la 17,5 aproximativ, si suruburile de amestec la 2,5 ture! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 17, 2021 Share Postat Martie 17, 2021 Cred ca poti alimenta din sticla. La carburatorul cil 4 poti sa mai desfaci o tura intreaga surubul de amestec, vezi ce se intampla. Si la celelalte macar un sfert de tura. Daca nu sesizezi imbunatatiri, trebuie sa le dai jos iar sa vezi ce nu e ok in carburatoare. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 17, 2021 Share Postat Martie 17, 2021 Nu cumva sunt inversate stg cu dreapta? Deși cărămiziu nu se mai face la benzinele fără plumb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Martie 17, 2021 Share Postat Martie 17, 2021 (editat) 1. Cred ca am rezolvat cu opritul! am curatat robinetul, rezervorul, am schimbat furtunul de alimentare si nu s-a mai oprit, a fost filtrul plin tot timpul! 2. Uleiul a avul benzina in el, nu am masurat cantitatea pe care am dat-o jos, l-am schimbat, la prima pornire a mai scos fum, apoi am lasat-o vreo 20 de minute si am pornit-o iarasi si scoate putin doar cand o turez tare, tinand cont ca nu am nici evacuarea originala! am observat ca s-a umflat si garnitura de la capacul culbutorilor, am capacul putin ciobit pe o parte si acolo am observat asta! asta se trage de la benzina in ulei! 3. Am curatat si bujiile inainte de pornire, la relanti pare ca merge in 3 dar in ture nu! am schimbat bobina, scanteie are, nu pare sa piarda scanteie! am desfacut bujia 1 si 4, atasez poze! La suruburile de amestec inca nu am umblat! bujia 1 fata de 4 este putin albicioasa, bujia 4 este exact asa cum am montat-o si nu pare uda! Editat Martie 17, 2021 de Georgefrk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Martie 17, 2021 Share Postat Martie 17, 2021 a functionat in jur de 20 de minute astazi! iar eu am modelul aceste de carburatoare! care ar fi problema daca nu ajunge benzina in piston? poate fi membrana? nu este obturat niciun orificiu in carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Martie 18, 2021 Share Postat Martie 18, 2021 o sa verific si membranele! aveti idee daca se pot schimba simeringurile de la supape fara demontarea chiuloasei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Martie 18, 2021 Share Postat Martie 18, 2021 stiu ca la unele motoare de masini se poate, dar la motociclete nu am facut niciodata asta! multumesc pt ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai N Postat Martie 18, 2021 Share Postat Martie 18, 2021 Sigur nu ai cum sa schimbi asa simeringurile.... https://www.bikebandit.com/oem-parts/2004-suzuki-katana-600-gsx600f/o/m147656#sch507827 si dc tot ajungi acolo poti sa verifici si segmentii ca este racit cu aer..... si dai jos si cilindrii si faci o trecere pentru planeitate.... spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.