napoleon Postat Iulie 20, 2019 Share Postat Iulie 20, 2019 (editat) Dragi colegi, Posed un Kawasaki ER 5, si ma confrunt cu urmatoarea problema: la plecarea de pe loc, dupa un interval mai lung de timp in care nu am mai pornit motorul ( o saptamana sa zicem, sau cateva zile), motorul da in nas si se opreste ( o smucitura puternica). Smucitura se petrece cand cuplez in viteza 1. Apoi repornesc, si totul se comporta normal. Daca-l utilizez zilnic nu apare fenomenul. Ce sa fie? Editat Iulie 20, 2019 de napoleon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefrusu Postat Iulie 20, 2019 Share Postat Iulie 20, 2019 Ambreiajul (placutele) raman lipite... Schimba uleiul,ca prima masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 20, 2019 Autor Share Postat Iulie 20, 2019 Tocmai ce l-am schimbat! Am pus tot Motul 5100, la fel face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 20, 2019 Share Postat Iulie 20, 2019 ai uns cablul de ambreiaj sau verifica sa nu inceapa sa se rupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 20, 2019 Autor Share Postat Iulie 20, 2019 Nu l-am uns, o sa verific asta. In trecut am mai rupt 2 cabluri de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Iulie 20, 2019 Share Postat Iulie 20, 2019 (editat) Verifica, te rog, contactul de la circul lateral. Am pățit exact asa la moto fiului meu. Niște WD40 si ceva aer comprimat au rezolvat problema Editat Iulie 20, 2019 de anpetre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Iulie 21, 2019 Share Postat Iulie 21, 2019 SI eu aveam aproape aceeasi problema la un tdm . Niste prieteni m au sfatuit pana imi Vin discurile de ambreiaj sa tin tras ambreiajul un pic Mai mult Pana sa cuplez treapta 1. Acea smucitura e cauzata de lipirea discurilor , oprirea motorului Este normala ca SI oprirea motorului la incepatori cand dau brusc drumu la ambreiaj. Nu ca tu ai da drumu la ambreiaj ca un incepatori... Ci pur SI simplu cam ASA se intampla. Tine ambreiajul strand un pic Mai mult timp ,da un sprit sau doua SI o sa se regleze... Verifica SI cablul SI tensionarea acestuia . Dupa CE am schimbat discurile parca eram electric, cupla frumos SI cand imbatranea uleiul problema reaparea. Uleiul ,prima cifra care Este? Poate e prea Gros la rece... Daca ai 10 w xx incearca 5 w xx. Nu Baga aditivi antifrictiune ca iti VA patina ambreiajul ... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 21, 2019 Autor Share Postat Iulie 21, 2019 Uleiul e 10w40, Motul 5100. O sa schimb cablul de ambreiaj, sa vedem.. Discurile de ambreiaj, alea de textolit, au fost schimbate de vre-o 2-3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 21, 2019 Share Postat Iulie 21, 2019 Verifica intai reglajele ambreiajului, atat cel de jos, cat si cel de la maneta. Daca totul e in egula verifica senzorul de cric. Il anulezi pur si simplu si vzi daca fara el face la fel. Daca nu e nici snzorul tind sa cred ca e ambreiajul dus, desi daca zic ca are 2-3 ani ma indoiesc. A, a mai putea fi si snzorul de neutral. Ala habar n-am daca se poate sunta simplu, ca sa-l verifici. Oricum, cam astea ar putea fi problemele, uleiul e ce trebuie. PS Suspect sa rupi atatea cabluri de ambreiaj in timp asa scurt, e ceva aiurea acolo. Eu n-am rupt cablul niciodata in 10 ani si 120.000 km. Fiind acelasi motor ca al tau si in plus folosit mult mai mult ambreiajul in coclau. PPS Neutralul cum il gasesti, usor, mai greu? In a doua cum intra? Ai ncercat sa-i dai a doua in loc de a-ntaia pe loc? Face la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Iulie 21, 2019 Share Postat Iulie 21, 2019 Daca era senzorul de cric murea direct. Ambreiajul e problema... Reglaje ,discuri lipite din n cauze... Uleiul , uzuri in discuri sau a oalei de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 21, 2019 Autor Share Postat Iulie 21, 2019 Am schimbat cablul de ambreiaj, am mereu unul nou de rezerva sub sha. Ochiometric, asta nou e cu aprox 5mm mai scurt decat celalalt. Nu-mi dau seama daca are in interior sarme rupte, ca nu-l pot scoate din camasa. Se poate lungi fara sa fie ceva rupt? Oricum , astea-s cabluri aftermarket, poate nu au aceeasi lungime. Am iesit la o tura de control, categoric schimb vitezele mai usor decat inainte. Poate trebuia intins si celalalt, nu stiu. Deocamdata nici o smucitura, dar o sa fiu plecat in delegatie o saptamana, verfic din nou cand revin acasa. Pun si o poza pt a se vedea locul unde s-au rupt celelalte cabluri: e un cot la 90° pe care il face camasa, respectiv cablul, acolo se rupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 27, 2019 Autor Share Postat Iulie 27, 2019 Am revenit cu noutati dupa ce motorul a stat nepornit o saptamana: porneste normal de pe loc, nu mai smuceste, totul e ok. Probabil trebuia reglat/schimbat cablul ala de ambreiaj demult, dar nu mi-am dat seama. Multumesc colegi pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iunie 27, 2020 Autor Share Postat Iunie 27, 2020 Ptoblema a revenit Smuceste iar cand dau sa plec de pe loc. Azi am incercat de vre-o 10 ori, nu am reusit sa plec de pe loc. Cablul l-am reglat , nimic. Ce sa-i mai fac? Mi-a mai facut figuri anul asta, dadea in nas de vre-o 2-3 ori, apoi porneam de pe loc. Azi nu a vrut nicicum, a dat in nas de fiecare data. Motorul a stat oprit aprox 2 sapt, ca am fost plecat Am vb cu cineva, care mi-a spus ca-i de la ambreiaj problema, nu de la senzorul de la cric. Asa ca o sa schimb uleiul, placutele de textolit, cele metalice, arcurile, apoi vedem ce se intampla. Nu am desfacut nimic inca, pana nu vin piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 18, 2020 Autor Share Postat Iulie 18, 2020 Revin cu noutati: Am schimbat kitul de ambreiaj, problema cred ca era de la placi, cand am dat sa le scot numai prima a iesit singura, celelalte au iesit toate impreuna , grupate. Practic erau lipite intre ele, si erau mai negricioase la culoare, comparartiv cu cele noi. Am facut cateva porniri de pe loc, nici o problema. Am schimbat si uleiul, si placile de metal, si arcurile. Inca o chestie: pe interior pe capac aveam spuma, asta e de mult asa, am mai intrebat si unii zic ca-i de la condens, altii ca-i altceva. Uleiul vechi nu-i spumat, poate fi condens acuma vara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 19, 2020 Share Postat Iulie 19, 2020 e de la uleiu de cacao + oala , dar in special ulei prost si de vascozitoate incorecta , se lipesc discurile de ambreiaj dupa cateva zile de nefolosinta poti sa pui un strap pe maneta de ambreiaj cand sta motocicleta mai mult (asta o sa dezvolte alte probleme in timp) daca tot face o pornesti pe cricul central , tragi ambreiajul si apesi usor frana spate tinand acceleratia deschisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 20, 2020 Autor Share Postat Iulie 20, 2020 M-am uitat si la oala, nu se vad adancituri in degajarile alea, chiar am fost atent la chestia asta, am dat cu degetul , nu se simt denivelari. Am schimbat si marca de ulei, am pus altceva , tot 10w-40. Ca o curiozitate, cand verific nivelul la gemulet si pun motocicleta in pozitie verticala, la uleiul vechi aparea imediat nivelul la gemulet, la asta nou treb sa astept 3-4 secunde , sa zicem. Parca ala vechi era mai fluid, si asta nou mai vascos, desi sunt ambele 10w-40, producatorul difera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 ala vechi o fi avut multa benzina in dansul, sau era frig afara cand l-ai verificat pe ala nou , sau e fake af si ai pus 30w in loc de 10w40 ... pune 5w40 sau 5w50 , oricum dureaza pana dispare problema, ambreiajul e deja imbibat cu uleiul vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.