Sari la conținut

Chopper si pentru oras


inuo
 Share

Postări Recomandate

Salut

O intrebare pentru cei care au state vechi in ale motociclismului pe chopper.

Ce model ar fi cel mai potrivit si pentru folosirea in oras ( sa zicem..frumoasa noastra capitala), si care sa te scoata si la plimbare in afara cu pasager, fara sa plangi pe el.

Pentru statistica eu is la 1,82m si 95 de kg.

Va multumesc anticipat pentru sfaturi si raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice racit cu apa. Eu sunt fan yamaha xvs1300. Exista ai Kawa vn900, vn1700, honda vt750 cu abs, honda vtx 1300 sau 1800... harley street... etc... depinde ce vrei... manevrabilitate... putere... abs... pret mic... spune un buget si ce vrei de la moto...

Eu merg cu yamaha xv1600 wildstar... racit cu aer si tot se descurca bine... dar e grea si mare...

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dimensiunile tale este exclus virago 535. Yamaha 650 este puturoasa rau, iar VN800 doar daca gasesti unul mai nou.

Eu zic sa te orientezi la Shadow 750 sau Intruder C800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intruder ul ar fi o optiune. Pare insa masiv pentru traficul bucurestean. Nu am tinut unul intre picioare sa vad cum e...asa ca imi dau cu parerea. 

Multumesc pt raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ok intruderul, dar nu gasesti in banii astia ceva ok..

Vezi cum stai si pe virago xv535... e subtirica si se strecoara bine...

Xvs 650 nu e puturoasa pana la 110km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Pentru intaltimea si bugetul tau te incadrezi la asa ceva :

 

Yamaha Virago 750 sau 1100 cc si Suzuki Intruder 805 sau 1400 (cel in 4 viteze) cc

 

Intruder are racire pe apa nu se infierbanta ca Virago, dar Virago e mai simplu si face fata la caldura cu uleiul potrivit.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fereste-te de intruder 1400. Este foarte problematic la carburatie si reglaje fine... cel de 800 model vechi are roata pe fata de 21 si cam subtire...

 

Cel mai bun.. un kawa vn800 classic... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VN800A varianta cu roata de 21 subtire.

Asta am la asta fac reclama. Eu ma descurc cu el coerent in oras, in conditiile in care tin gentile pe el tot timpul.

Se supraincalzeste cam de la 38 grade in sus, atunci cand refuz sa ma bag printre masini si stau la coada cumintel.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din tot ce imi spuneti VN 800 ar fi alegerea potrivita care sa imbine placutul cu utilul. La momentul asta comparatia o fac cu un Suzuki Bandit 650 S (ca de asta am) Care nu mi pare tocmai fasnet in oras.

va multumesc frumos pt sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, inuo a spus:

Din tot ce imi spuneti VN 800 ar fi alegerea potrivita care sa imbine placutul cu utilul. La momentul asta comparatia o fac cu un Suzuki Bandit 650 S (ca de asta am) Care nu mi pare tocmai fasnet in oras.

va multumesc frumos pt sfaturi

Sincer VN800 sigur e mult mai mare si greoi fata de Bandit. Eu am la Harley Sporster roata de 21 inch, il am din 2014 si am facut 44.000km si n-am avut nici o problema cu roata.

In Iunie am facut o calatorie in Bulgaria si Grecia de 2800km si totul a mers bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai drum prin Bucuresti da si tu un semn si vino sa faci o proba cu un Honda Shadow VT750. 

 

P1030438.thumb.JPG.16dd0be5ed03c2201ee4aa8e2163ea2d.JPG

Asa arata acuma 8 ani.  Nu am alta poza mai noua.

 

Ca sa vorbesti de probleme in traficul Bucurestean cu un chopper este cam ciudat. Are coarnele late, oglinzile vin exact la nivel cu cele ale masinilor, are unghiul furcii mare si nu poti sa faci slalom prea usor cu el, adica nu este o mobra tocmai buna pentru strecurat printre masini.

 

Chopper-ul nu este pentru oameni grabiti si agitati 😉

 

Este pentru cei carora le place un motor de joasa compresie, cu turatii mici, care are un zgomot care iti gadila placut urechile, care te leagana ca o barca pe valuri.

 

De curiozitate ai facut si tu o plimbare mai lunga cu un chopper? Sa vezi ca se comporta cu totul altfel decat alte tipuri de mobre? Si mai ales sa vezi cum (nu) tin franele in comparatie cu alte mobre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos acest shadow cu abs... insa cred ca depaseste bugetul de 3000 de euro. Este de departe cea mai buna varianta... racire cu apa, cardan, injectie, abs, cilindree rezonabila pentru oras... si amortizoare spate la vedere, nu sub cadru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M am descoperit a fiomul care vre plimbarea de dragul plimbarii cu zgomote si mirosuri si duduiala de chopper. Graba nu si mai are rostul. 

Nu am mers la drum lung cu chipper. Cea  mai lunga distanta parcursa cu o motocicleta care as putea zice ca se aseamana cu un chopper a fost pe un Maraider de 125 cmc.

Treaba e ca trebuie totusi sa merg si prin oras cu ea. Deunde si intrebarile din postul meu referitoare la “strecuratul” prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu acum multi ani, posesor de Bandit 600, m-am dat vreo saptamana cu un VN de 800. Un drum mai lung la mare, restul prin oras. La drum lung m-a rupt, in sensul ca avand probleme in zona lombara mi-a scos peri albi pana la mare, in schimb in oras mi-a placut mai mult decat Banditul. Parere personala, nu incerc sa o impun nimanui.

Argumente la ce am spus mai sus, cuplul de jos care te duce repede la viteze de oras/trafic, gabaritul rezonabil, un pic mai multa prezenta in trafic decat Bandit-ul, cu downside-ul ca nu te poti strecura oriunde, oricum. Am gasit mai usor sa ma strecor pe accelerare, printre masini care pornesc mai greu din zonele lente, si mai dificil (dar nu imposibil) cand traficul era deja oprit. 

E clar ca un cruiser nu e facut pt. a te baga ca un scuterist prin toate interstitiile dintre bumpere, dar poti fi fericit cu abilitatile pe care le are in sensul acesta, daca nu-l compari cu un scuter sau supermoto. 

Iar pt. drum lung, iti poti face pozitia prin schimbarea ghidonului, scaritelor, seii, astfel incat sa poti merge fara pauze si fara dureri cam 200km, cand oricum trebuie sa opresti pt. alimentare.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Un prieten din gasca moto vinde un Virago de 750cc pentru ca si-a luat inca unul de 1100cc ( a fost prin mai multe tari cu ea si a mers bine cu tot cu pasager).

 

Uite link la anunt - https://www.olx.ro/oferta/yamaha-xv-virago-750-IDaW1X3.html#c69bb44e31

 

Uite si un video cu ceva asemanator recenzie!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...