Blue. Postat August 9, 2019 Share Postat August 9, 2019 Salut! Mai greu cu titlul ca nici nu stiu exact ce caut. Povestea: am o remorca speciala (asa ii zice in talon), toneta de fast food. 2 punti, 990kg. Am fost sa-i fac ITP-ul si se pare ca nu ma tin franele. Abia amintitele frane sunt... ciudate. Desi am 2 punti, sunt frane (pe disc) doar pe puntea 1. Sistemul de franare in sine este rudimentar/ciudat: un piston care impinge placutele pe disc. Oricum, mare bataie de cap, daca stiam, ii ziceam chinezului care mi-a vandut toneta sa se spele cu ea pe cap. Rugamintea/tl;dr: stiti un mecanic sau un service care se inhama la o treaba mai ciudata? O sa intru de pe telefon sa adaug si poze cu minunatia de sistem. Also, imi cer scuze daca am offtopicat, rog un mod sa mute thread-ul daca e cazul. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat August 9, 2019 Share Postat August 9, 2019 Salut ! Îți recomand din toată inima Costin Tabra.. (073)0785682. Din partea mea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 9, 2019 Share Postat August 9, 2019 Ai smbp ce mai sistem de franare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat August 9, 2019 Share Postat August 9, 2019 Cum plm e omologata pt drumuri publice in Europa? Cred ca doar Harry Potter poate sa o faca sa functioneze astfel incat sa treaca ITP-ul. ON topic: din experienta unui vecin cu peridoc de barca (punte simpla) - a trebuit sa inlocuiasca toata puntea fiindca nu mai gasea piese de schimb, se bulise butucul unei roti + cupla antibalans + reomologare la RAR (i-au dat documentele cei care au furnizat inlocuit subansamblele - Knott) ~ 1500 eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat August 9, 2019 Share Postat August 9, 2019 Salut! Dupa cum arata si ai scris, e 1 sistem de franare destul de rudimentar si ineficient la o viteza mai marisoara. Intreb: in talonul vechi,eventual la ITP,nu a fost,nu se poate trece viteza maxima de tractare a rulotei? Sa zicem 50 km/h? Shi sa pui 1 actibild pe spate cu cifra 50,asa cum se mai vad la autocare,tiruri ...Poate te scapi de 1 cheltuiala ....inutila.Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 (editat) 5 hours ago, KarolyTM said: Salut! Dupa cum arata si ai scris, e 1 sistem de franare destul de rudimentar si ineficient la o viteza mai marisoara. Dupa cum arata, e un sistem de imobilizare pentru cand sta pe loc, si atat. Cum vrei sa il foloseasca in mers? Coboara sa traga levierul? @Blue. la ITP nu mai merge cu spaga? in talon scrie ca are frane? Din ce vad, de exemplu aici ( https://www.trailermax.ro/remorca/241/ALFA/TRANSPORT-ATV/ ) sau aici ( https://www.carligederemorcare.ro/ro/566-remorci-auto-fara-sistem-de-franare-750-kg ) unele remorci nu au sistem de franare si gata. Dar mai departe nu ma pricep, poate la 990kg e obligatoriu sa aiba.... Editat August 10, 2019 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Sistemul de franare este cel mai banal si raspandit sistem pentru remorci , adica cel prin inertie. Daca doreii pe la care ajungi nu sunt in stare sa-i dea de cap inseamna ca nu sunt mecanici. Si da ,este obligat sa ai sistem de franare la peste 750 kg. Aparent are nevoie de ungere la greu. Ar trebui sa se vada vaselina si pe parghia de impingere din fata si pe parghiile din spatele discurilor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 (editat) Acum 50 minute, goe 75 a spus: Sistemul de franare este cel mai banal si raspandit sistem pentru remorci , adica cel prin inertie. Pentru felceri se numește sistem inepțial! Rămâi @XaeL la silvicultură, că mecanica e greu (și poți ajunge ca Gh Dincă)! Acum 18 ore, fnp a spus: ON topic: din experienta unui vecin cu peridoc de barca (punte simpla) - a trebuit sa inlocuiasca toata puntea fiindca nu mai gasea piese de schimb, se bulise butucul unei roti + cupla antibalans + reomologare la RAR (i-au dat documentele cei care au furnizat inlocuit subansamblele - Knott) ~ 1500 eur. Își lua peridoc nou de banii ăștia... Exemplu, primul care mi-a ieșit în cale: https://www.olx.ro/oferta/peridoc-remorca-ambarcatiuni-de-pana-la-5-5-metri-martz-al-ko-750kg-IDcDbI8.html Chiar dacă o fi barcă mai mare, tot găsea până în 1500€! Transatlantic nu poate fi din moment ce peridocul are o singura punte. Editat August 10, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Asa cum ti-a spus si @goe 75- sa traiesti si sa ai drumuri bune dom' Goe! - sistemul de franare este foarte simplu. Il poti repara si singur. De fapt reparatia este o intretinere corecta = gresare corespunzatoare. O fi stat remorca pe loc o mie de ani si au intepenit diverse elemente. Daca nu o repari singur o poate face orice mecanic zdravan la cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 (editat) Un mecanic zdravăn la cap nu se va băga să se chinuie cu un sistem care nici măcar nu se știe dacă a funcționat vreodată corect, s-ar lega la cap cu o lucrare care e posibil să eșueze, iar în timpul pe care l-ar consuma poate câștiga triplu de la niște lucrări banale! E posibil ca sistemul asta, oricât ar fi de bibilit și great, sa nu satisfacă cerințele pt a trece de verificare. Tot e bine că nu frânează ambele punți, să vezi atunci fwtere până le echilibrezi! Am stat cu targa mea care era practic nouă vreo 2h pe stand până am reușit să reglăm mulțumitor cablurile și cântarele! Asta cu punți Knott, nu ceuncen din fundul curții. Editat August 10, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 La 10.08.2019 la 9:34, john17 a spus: Își lua peridoc nou de banii ăștia... Nu prea, dar pe aproape oricum! Ceva de genul asta cred ca mergea: https://www.cgrauto.ro/remorci/peridoc-barca/peridoc-transport-barci-1300-kg-cu-dimensiune-680x250-cm/ A ramas in plus cu cupla antibalans si chestiile alea pe care sta barca si sunt adaptate fix pe barca lui. Stiu ca trece un pic de 1tona MTMA; l-au prostit unii si a facut scoala ca sa-i treaca codul 96 pe permis; tras cu Grand Cherokee ajunge aproape de 4t mtma adunate. Barca e marisoara, are motor de 2000cc-130cp; cabina acoperita cu doua paturi... nu stiu lungimea exacta. Pentru initiator: Cred ai doua solutii destul de scumpe daca vrei sa tragi tu: cumperi o remorca - platforma (aici atentie la MTMA sa nu depasesti 4250kg ansamblu ca nu merge cu categ B pe permis) si o urci pe ea sau vezi daca se pot inlocui puntile cu unele de calitate si sistem de franare + omologare. Ar mai fi o varianta sa o de-tarezi in acte astfel incat sa nu-i mai trebuiasca sistem de franare - nu stiu cum se face sau ce implica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.