Jump to content

fnp

Membru
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About fnp

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    iunie 2016
  • Motocicleta
    BMW F650 GS 2005

Recent Profile Visitors

118 profile views
  1. Am intrat, cele cu V rezista la mai multe rpm; cele cu 10 mai au o "buza" in plus. Cred ca asta ar fi bun Simering 10*26*7 HMS5V SKF. Le-am trimis mail la BADI pentru oferta dar nu au raspuns.
  2. Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile simeringurilor de la pompa de apa, am cumparat mai multe acum un an si jumatate de la BADI dar nu mai gasesc nici piesele nici codul si dimensiunile. Mersi! Am gasit dimensiunea: The seals are 10-26-7mm (ID- OD- W) La Badi sunt mai multe pe dimensiunea asta si nu stiu pe care sa-l iau: Simering 10*26*7 HMS5RG SKF Simering 10*26*7 HMS5V SKF Simering 10*26*7 HMSA10RG SKF Simering 10*26*7 HMSA10V SKF Simering 10*26*7 HMSA75R SKF
  3. fnp

    Moto limitat

    In talon (aka Certificat de inamtriculare) se trece puterea rezulatata in urma limitarii; modificarea (cred ca e un nr de omologare) se trece doar in CI vehicul. On topic: eu mi-am limitat-o involuntar cand am demontat mansonul de pe ghidon iar cand am pus cablul de acc la loc l-am infipt intr-un locas mai "in spate" fata de cum era.
  4. Nu prea, dar pe aproape oricum! Ceva de genul asta cred ca mergea: https://www.cgrauto.ro/remorci/peridoc-barca/peridoc-transport-barci-1300-kg-cu-dimensiune-680x250-cm/ A ramas in plus cu cupla antibalans si chestiile alea pe care sta barca si sunt adaptate fix pe barca lui. Stiu ca trece un pic de 1tona MTMA; l-au prostit unii si a facut scoala ca sa-i treaca codul 96 pe permis; tras cu Grand Cherokee ajunge aproape de 4t mtma adunate. Barca e marisoara, are motor de 2000cc-130cp; cabina acoperita cu doua paturi... nu stiu lungimea exacta. Pentru initiator: Cred ai doua solutii destul de scumpe daca vrei sa tragi tu: cumperi o remorca - platforma (aici atentie la MTMA sa nu depasesti 4250kg ansamblu ca nu merge cu categ B pe permis) si o urci pe ea sau vezi daca se pot inlocui puntile cu unele de calitate si sistem de franare + omologare. Ar mai fi o varianta sa o de-tarezi in acte astfel incat sa nu-i mai trebuiasca sistem de franare - nu stiu cum se face sau ce implica.
  5. Cum plm e omologata pt drumuri publice in Europa? Cred ca doar Harry Potter poate sa o faca sa functioneze astfel incat sa treaca ITP-ul. ON topic: din experienta unui vecin cu peridoc de barca (punte simpla) - a trebuit sa inlocuiasca toata puntea fiindca nu mai gasea piese de schimb, se bulise butucul unei roti + cupla antibalans + reomologare la RAR (i-au dat documentele cei care au furnizat inlocuit subansamblele - Knott) ~ 1500 eur.
  6. Din titlu am crezut ca-i vorba de o masina de spalat!
  7. Pentru Louis as mai adauga ca acum 3 ani cand am facut eu era un instructor de ~1,70m si ~60 kg cu care am dat examenul. Fata de cel de ~1,85m si ~90kg care a fost la orele de "oras" a fost un mare woau! :). Primele ore cu pasager au fost la "enduro", acolo am nimerit cu un alt elev care era mai greu decat mine. Tot acolo exersezi plecarile de pe loc in diverse conditii: panta, ghidon virat, pasager...; foarte utile. La poligon am fost lasat "de capul meu", adica dupa prima sedinta in care mi-a aratat bordul si cum se schimba vitezele (nu am mai mers niciodata pana atunci) singurele indicatii au fost cand am gresit traseul de examen si sa exersez cat mai mult opturile si jaloanele. In principiu daca vad ca te descurci te lasa in pace sa o barai pe acolo. La examen singurii care au picat au fost cei care au gresit traseul in poligon. La "enduro" era in mijloc si ne spunea tot timpul ce sa facem; la "oras" la fel imi spunea daca faceam ceva gresit. Alta chestie care mi-a placut: la oras mergi si singur pe un moped gen moto sport cu cutie manuala in spatele motocicletei pe care este instructorul cu alt elev. (daca ai deja B-ul evident). La inscriere am primit o "carticica" foarte utila cu informatii despre ce inseamna mersul pe motocicleta si conduita preventiva in trafic.
  8. https://www.youtube.com/watch?v=f3JovBgz6nM Unii pot! Bai ce au baietii aia prin curte!
  9. @titi.dudu: Cum e nivelul de electrolit? Datorita pozitiei deasupra motorului bateria se incinge si pierde din electrolit, eu completez cam de 1-2 ori pe an cu apa distilata. La mine cand nu mai are destul curent bateria se comporta ca si cum are tps-ul cu probleme, trebuie sa o ajut cu acc la pornire altfel se opreste. Daca scapi motocicleta pe jos si nu o ridici imediat curge electrolit din baterie.
  10. fnp

    Bicicleta de oraș

    Ia uite: /index.php?/topic/755067-bicicleta-trekking/?hl=%2Bvand+%2Bbicicleta
  11. Da, ai dreptate! Pe mine m-a mancat, mi-a luat aproape 2 ore la una. Si cand am scos bucsa nici nu era prea uzata, desi marginea se vedea mai rau. Masina e din 2007, are 270k si au mai fost inlocuite candva intre 100k si 200k.
  12. Pentru bucsele de la bara antiruliu - prinderea pe sasiu - se demonteaza doar suportul lor. Asa arata suportul: https://www.epiesa.ro/suport-bara-stabilizatoare-dacia-logan-ls_-1-5-dci-ls0j-ls0y-qwp-wss806/18979/100596/autoart-703018012/ Partea naspa este o piulita de 10 la care nu prea ai acces - vine pe filetul subtire care se vede in poza; Pentru bucsele care vin pe bascula trebuie sa bagi o proptea (eu am pus surubul vechi de la bascula) intre capul cu torx si suportul amortizorului apoi bagi un cric sub bascula si ridici ca sa comprimi cauciucul sa poti monta piulita.
  13. Am folosit de-a lungul anilor (domiciliu in Bucuresti; nu prea am mers pe la munte iarna): Debica Navigator (Dacia 1400) - slabe in orice conditii conform cu pretul Dunlop SP4 (185/65/15) - bune pe zapada, aproape la fel ca cele de iarna; aluneca pe asfalt ud vara Goodyear Vector 5 + (185/65/15) - cam slabute si in zapada si vara Goodyear Vector 4 seazon (185/65/15) - acceptabile in zapada; foarte bune pe asfalt iarna/vara Dupa astea am pus mana pe un set complet Michelin Alpin si am zis ca-mi bag * in ele de all seazon! Pentru vara folosesc acum Continental Premium Contact; comparatiile sunt fata de acestea si Alpin iarna. Concluziile mele: In primul an de utilizare sunt bune atat iarna cat si vara; problemele apar din a doua iarna cand au deja ceva rulaj Avantaje: - in iernile blande; cand vine cate o zapada pe nepregatite; cand pe acasa e cald si trebuie sa faci un drum la Suceava... Dezavantaje: sunt mai grele si mai scumpe; diferentele de performanta fata de cele dedicate
×
×
  • Create New...