Sari la conținut

Dupa ani si ani, ma voi intoarce...


mihaiachi
 Share

Postări Recomandate

Salutare. I'm back! :D Nici nu stiu daca isi mai aduce cineva aminte de mine.... Cand eram eu activ pe aici, erau Zidu' cu IJ56, Draku cu Dnepr...

Deci. Mishu. 2 Mobre, un MZ ES 250, un IJ 56, un Peugeot 103 si un scuter... pzdms, nu stiu ce e, il am in garaj in Frantza, zacator. Aaaa, mai am un atv chinezesc gen cu motor Loncin.

Si masini. Nu mai zic, ca vreau sa termin pana diseara.

Uitaaaam- Yamaha FJ1200 luata de la Draku prin iarna.

Sa revenim.

Ij-ul meu, cumparat prin 2008-2009 a zacut dupa expirarea primului itp. De ce? Paaai pt ca i-am ingropat atashul prin niste hrube de la moshie. Si acolo a ramas.

Acum un an si ceva am gasit unde sa fac itp fara atas, cu spaga. Daaar a venit Yamaha si parea ca ij-ul va continua sa zaca.

Dar. Am un amic la care zacea motorul solo. Omul are o fata de 18 ani, care are deja carnet de motor si motorul ei.

Si a pus ochiu' pe ferul meu. L-a vopsit, i-a refacut shaua, vrea sa se dea cu el.Eu o sa ma duc sa ma ocup de roti, buleftrica si carbelitor.

Dar problem! Gajicutza e mica. Unu 50, gen. Si nu poate merge solo cu monstrul.

Ca urmare, ma phooooote la cap sa dezgrop atashul de la moshie.

Shasiul e oarecum accesibil dupa sapaturi de o zi. Barcutza, inca 2 zile si o usa smulsa (l-am bagat acolo cand am refacut un zid. Tre acum sa scot/inlocuiesc o usa pt ca nu trece prin usa aia minuscula).

Mai trebuie o chestie: pensetele, sa zic asa, care intra in tuburile din shasiu si se agatza de bilele de pe motor. Astea sunt undeva la mine acasa, la Buc. Unde? Am doar o vaaaaaaga idee.

 

Ce va rog eu: as avea nevoie de:

- 1-2 gume de 3.25 sau 3.50-19. 19, atentie! Decente cat de cat.

- o camera- doua

- pensetele alea de prins atashul

- eeeventual o barcutza de atash, indiferent modelul si starea. Chiar si cu imprumut.

- Vitezometru original..... Indif starea. Acum are unul romanesc, de IMS cred, care iese in afara farului. Cam inestetic...

 

Va foarte multzumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

laudabila initiativa insa esti sigur ca ea e la fel de entuziasmata ca voi? Si ca o va tine?

 

Nu stiu de ce am impresia ca dupa cateva iesiri cu ij ul cu atas va vrea altceva. Si voi ramaneti cu munca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa ca nu ai intzeles: cica motorul, dpdv estetic, e gata! Si fata vrea sa refaca si atasul. Eu am doar de dezgropat atasul si de pornit ferul, adica sa curatz carbelitorul si sa verific oleaca buleftrica - l-am trecut pe 12v cu alternator, deci nu e mare filozofie. Inst el e facuta de mine si mergea fara probleme, deci am doar de verif sa nu fie oxidari etc.

Plus ca, daca ii trece, mot oricum e refacut si ma dau cu el. Sigur ii va trece, ea nu prea are idee ce inseamna sa mergi cu atash....

Motorul e inscris, pe numele meu, tre doar itp si rca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Prietene,

Am obeservat ca prima ta postare este din 2004.....faine vremuri , pe atunci lumea se vedea la o bere, acum iti da un like virtual.

Imi pare rau sa iti spun ca acest colt de site este mort, nu inca ingropat.

Toate anunturile de la intalniri la piese se posteaza pe facebuci : Posesori si admiratori de motocomusite sau ceva de genul.

Pe aici lumina s-a cam stins și draperiile sunt trase din pacate.

Ai sanse mai mari acolo sa reusesti ceva cu proiectul tau

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mei, eu sunt prea invechit, nu mai stau de fetz'buci, raman pe aicisha sa sting lumina. Imi plac forumurile, informatia e pusa acolo unde trebuie, nu amesteci carbelitoare de comuniste cu carenaje de vitezane...

Acum vreo 3 zile am fost la amicul ala cu fata. Am peticit camera de spate si am pornit ferul. 

Am pe ea un carburici K65 la care putzishoara de cauciuc de ma poantou nu mai e. Cu un chil de bz in rezervor vad ca merge ok, dar cu rez plin sigur o sa dea pe dinafara. S-or mai gasi pe undeva piese noi de comuniste? Am cautat oleaca pe net si in MD si nimic :( 

Sapt care vine merg la tzara sa dezgrop shasiul atashului. Barcutza poate cumpar.

Va mai tin la 2-20 :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si unde sa gasesc? :( As lua... Carburici zic, nu bricheta :D Multzam de ideea cu bricheta, o sa studiez.

Dar, ca idee, cand le dezgrop vreau sa ii pun carbelitorul lui original (desi banuiesc ca am avut eu vreun motiv sa pun k65-ul acum vreo 10-12 ani), filtrul oo de berbec si carenajele alea din Al.... Ca ma dau cu ea de pamplezir, nu sa fac marea performantza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facem ce facem si ajungem tot la Gaspar!

Eu am luat de la el si carburatorul si "Galeria de alimentare" pentru acest carburator, ca sa se prinda pe cilindrul de IJ 56.El a propus 2 variante de carburator (unul mai scump, dar se pare ca mai OK).

Folosesc aceasta varianta de ceva timp, este OK, nu am mai pus filtrul original si nici capacele, e un filtru de la magazinul cu piese de scuter.

Cam asa arata, -cat se vede aici.

carb.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...