mihaiachi Postat August 18, 2019 Share Postat August 18, 2019 Salutare. I'm back! Nici nu stiu daca isi mai aduce cineva aminte de mine.... Cand eram eu activ pe aici, erau Zidu' cu IJ56, Draku cu Dnepr... Deci. Mishu. 2 Mobre, un MZ ES 250, un IJ 56, un Peugeot 103 si un scuter... pzdms, nu stiu ce e, il am in garaj in Frantza, zacator. Aaaa, mai am un atv chinezesc gen cu motor Loncin. Si masini. Nu mai zic, ca vreau sa termin pana diseara. Uitaaaam- Yamaha FJ1200 luata de la Draku prin iarna. Sa revenim. Ij-ul meu, cumparat prin 2008-2009 a zacut dupa expirarea primului itp. De ce? Paaai pt ca i-am ingropat atashul prin niste hrube de la moshie. Si acolo a ramas. Acum un an si ceva am gasit unde sa fac itp fara atas, cu spaga. Daaar a venit Yamaha si parea ca ij-ul va continua sa zaca. Dar. Am un amic la care zacea motorul solo. Omul are o fata de 18 ani, care are deja carnet de motor si motorul ei. Si a pus ochiu' pe ferul meu. L-a vopsit, i-a refacut shaua, vrea sa se dea cu el.Eu o sa ma duc sa ma ocup de roti, buleftrica si carbelitor. Dar problem! Gajicutza e mica. Unu 50, gen. Si nu poate merge solo cu monstrul. Ca urmare, ma phooooote la cap sa dezgrop atashul de la moshie. Shasiul e oarecum accesibil dupa sapaturi de o zi. Barcutza, inca 2 zile si o usa smulsa (l-am bagat acolo cand am refacut un zid. Tre acum sa scot/inlocuiesc o usa pt ca nu trece prin usa aia minuscula). Mai trebuie o chestie: pensetele, sa zic asa, care intra in tuburile din shasiu si se agatza de bilele de pe motor. Astea sunt undeva la mine acasa, la Buc. Unde? Am doar o vaaaaaaga idee. Ce va rog eu: as avea nevoie de: - 1-2 gume de 3.25 sau 3.50-19. 19, atentie! Decente cat de cat. - o camera- doua - pensetele alea de prins atashul - eeeventual o barcutza de atash, indiferent modelul si starea. Chiar si cu imprumut. - Vitezometru original..... Indif starea. Acum are unul romanesc, de IMS cred, care iese in afara farului. Cam inestetic... Va foarte multzumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 laudabila initiativa insa esti sigur ca ea e la fel de entuziasmata ca voi? Si ca o va tine? Nu stiu de ce am impresia ca dupa cateva iesiri cu ij ul cu atas va vrea altceva. Si voi ramaneti cu munca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat August 19, 2019 Autor Share Postat August 19, 2019 Stai asa ca nu ai intzeles: cica motorul, dpdv estetic, e gata! Si fata vrea sa refaca si atasul. Eu am doar de dezgropat atasul si de pornit ferul, adica sa curatz carbelitorul si sa verific oleaca buleftrica - l-am trecut pe 12v cu alternator, deci nu e mare filozofie. Inst el e facuta de mine si mergea fara probleme, deci am doar de verif sa nu fie oxidari etc. Plus ca, daca ii trece, mot oricum e refacut si ma dau cu el. Sigur ii va trece, ea nu prea are idee ce inseamna sa mergi cu atash.... Motorul e inscris, pe numele meu, tre doar itp si rca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 21, 2019 Share Postat August 21, 2019 (editat) Salut Prietene, Am obeservat ca prima ta postare este din 2004.....faine vremuri , pe atunci lumea se vedea la o bere, acum iti da un like virtual. Imi pare rau sa iti spun ca acest colt de site este mort, nu inca ingropat. Toate anunturile de la intalniri la piese se posteaza pe facebuci : Posesori si admiratori de motocomusite sau ceva de genul. Pe aici lumina s-a cam stins și draperiile sunt trase din pacate. Ai sanse mai mari acolo sa reusesti ceva cu proiectul tau Editat August 21, 2019 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat August 22, 2019 Share Postat August 22, 2019 Facebuciu,facebuciu asta e de viitor bre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat August 24, 2019 Autor Share Postat August 24, 2019 Mei, eu sunt prea invechit, nu mai stau de fetz'buci, raman pe aicisha sa sting lumina. Imi plac forumurile, informatia e pusa acolo unde trebuie, nu amesteci carbelitoare de comuniste cu carenaje de vitezane... Acum vreo 3 zile am fost la amicul ala cu fata. Am peticit camera de spate si am pornit ferul. Am pe ea un carburici K65 la care putzishoara de cauciuc de ma poantou nu mai e. Cu un chil de bz in rezervor vad ca merge ok, dar cu rez plin sigur o sa dea pe dinafara. S-or mai gasi pe undeva piese noi de comuniste? Am cautat oleaca pe net si in MD si nimic Sapt care vine merg la tzara sa dezgrop shasiul atashului. Barcutza poate cumpar. Va mai tin la 2-20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat August 25, 2019 Autor Share Postat August 25, 2019 Pai si unde sa gasesc? As lua... Carburici zic, nu bricheta Multzam de ideea cu bricheta, o sa studiez. Dar, ca idee, cand le dezgrop vreau sa ii pun carbelitorul lui original (desi banuiesc ca am avut eu vreun motiv sa pun k65-ul acum vreo 10-12 ani), filtrul oo de berbec si carenajele alea din Al.... Ca ma dau cu ea de pamplezir, nu sa fac marea performantza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Facem ce facem si ajungem tot la Gaspar! Eu am luat de la el si carburatorul si "Galeria de alimentare" pentru acest carburator, ca sa se prinda pe cilindrul de IJ 56.El a propus 2 variante de carburator (unul mai scump, dar se pare ca mai OK). Folosesc aceasta varianta de ceva timp, este OK, nu am mai pus filtrul original si nici capacele, e un filtru de la magazinul cu piese de scuter. Cam asa arata, -cat se vede aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.