gisurvey Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 Sunt incepator; nu vreau mai mica (mobra ) pentru ca nu vreau sa ajung sa-mi doresc dupa 2 luni sa o schimb; eu zic ca sunt destul de matur si cu capul pe umeri ca sa ma descurc cu subiectul asta. Diferentele tehnice intre ele le stiu, dar numai la rece - citite mai mult pe net, forumuri: 62-54cp, aer-apa, cardan-curea, pret, etc... insa in real life, cum e cu manevrabilitatea, fiabilitatea si altele care nu se citesc din prima? Eu inclin spre dragstaru' de 1100, impresia mea este ca si in state sta destul de (adica mai) bine, accesorii de customizat multe, dar aici (in Ro) pare a fi mai apreciat vulcanul, cred ca sunt si mai multi posesori. stiu ca pana la urma e o chestie subiectiva, dar as vrea sa aud si alte pareri pls: pe care din cele doua ati recomanda-o/alege, si mai ales de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 Eu daca as alege din considerente estetice (motocicleta stoc) as alege Vulcanul,clar! Daca as vrea o baza pentru choppereala ,clar Yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Acum unde o sa-l folosesti mai mult daca vrei pt. oras tre ceva cu racire pe lichid DragStar-ul nu este bun pt. oras mai ales de 1100 eu am avut si stiu ce vorbesc nu numai ca faci sauna pe el dar nu este bine nici pt. motor se incinge exagerat de mult asa ca tre sa te gandesti foarte bine inainte !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gisurvey Postat Ianuarie 20, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2007 Acum unde o sa-l folosesti mai mult daca vrei pt. oras tre ceva cu racire pe lichid DragStar-ul nu este bun pt. oras mai ales de 1100 eu am avut si stiu ce vorbesc nu numai ca faci sauna pe el dar nu este bine nici pt. motor se incinge exagerat de mult asa ca tre sa te gandesti foarte bine inainte !!!! e drept ca in mare parte ma gandesc sa merg cu el in oras (intr-o anumita masura ar tb sa fie si o chestie de utilitate - mai putin timp in trafic). dar ma gandeam ca voi merge "repede" . oricum, traficul in Timisoara nu este (inca la fel) ca in Bucuresti, deci teoretic trafic in oras stop&go inseamna max.15-20 min. e mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razzie Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Sunt incepator; nu vreau mai mica (mobra ) pentru ca nu vreau sa ajung sa-mi doresc dupa 2 luni sa o schimb; eu zic ca sunt destul de matur si cu capul pe umeri ca sa ma descurc cu subiectul asta. Diferentele tehnice intre ele le stiu, dar numai la rece - citite mai mult pe net, forumuri: 62-54cp, aer-apa, cardan-curea, pret, etc... insa in real life, cum e cu manevrabilitatea, fiabilitatea si altele care nu se citesc din prima? Eu inclin spre dragstaru' de 1100, impresia mea este ca si in state sta destul de (adica mai) bine, accesorii de customizat multe, dar aici (in Ro) pare a fi mai apreciat vulcanul, cred ca sunt si mai multi posesori. stiu ca pana la urma e o chestie subiectiva, dar as vrea sa aud si alte pareri pls: pe care din cele doua ati recomanda-o/alege, si mai ales de ce? vrei un dragstar de 400 pt inceput? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gisurvey Postat Ianuarie 20, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2007 vrei un dragstar de 400 pt inceput? nu prea, pt ca in mod sigur il voi vrea schimbat intr-o luna. asa ca ... doar daca mi-l dai imprumut in schimb as vrea un FLSTC, ca in semnatura ta. dyna wide glide, softail classic si fat boy sunt preferatele mele, dar am zis sa o iau cat de cat usor ... (no joke here). PS apropos, aduce cineva HD noi in RO? Nu. Un amic imi spunea in vara ca a mers in miezul zilei prin Bucuresti 45 de minute, si nimic. Si la mine, ventilatorul rareori porneste, chit ca fac si eu 30 de minute sa ies din Bucuresti, si nu de putine ori am prins trafic greu. Tocmai zicea mai sus ca nu vrea sa se joace de-a motociclistii. mersi Aoleu, Dragstar 1100A e ala cu roata de bicicleta pe fata? In cazul asta eu unul schimb macazul - Vulcan 900 Classic. stai ca nu-nteleg: vad ca si dragstarul si vulcanul au acelasi cauciuc pe fata 130/90-16. la ce te referi atunci, sau care-i diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gisurvey Postat Ianuarie 20, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2007 (editat) Are si Dragstarul 1100 doua variante constructive, iar titlul topicului zice de Dragstar 1100 A. Da, stiu - si eu discut despre 1100A = "Classic" pe www.yamaha-romania.ro sau aici . Oricum, am inteles ca modelul 1100 "custom" nici nu se importa in Ro prin dealer - si este cel pe care l-ai pus tu in atasament si care "aoleu", nici mie nu-mi place . Ca sa nu mai existe dubii, vb de modelul acesta: Editat Ianuarie 20, 2007 de gisurvey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 depinde de tine...drag star este model mai veki...Vn-ul 900 a iesit anul trecut...si ptr un si ptr alta plus si minus... dar...yamaha e predispusa la choppereala...multa choppereala... la mine spre ex nu e mare lucru si ce e e foooarrrteeeee scump...prea scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gisurvey Postat Ianuarie 20, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2007 ...yamaha e predispusa la choppereala...multa choppereala... mersi am vazut si eu asta, si pe aici prin EU, dar mai ales pe site-urile din state. ce mi se pare interesant la americani este ca la ei motoarele se impart in doua categorii: HD si celelalte ; am impresia ca daca n-ai HD atunci cu greu contezi la numaratoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 NU stiu cat de bine sunt facute yamaha dar vulcanul este facut de galbejiti astfel incat atunci cand il repari sa te chinui cat poti de mult. Ganditi-va ca se poate strica la voi motorul pentru ca japonezele nu sunt nici pe departe atat de bune pe cat cred majoritatea ca sunt. Daca tot vrei japoneza ia-ti cea mai simpla posibila, racita pe aer, filtre de aer simple nu cu tot felul de furtune si cutii de plastic bagate pe sub rezervor, sa nu aiba mai mult de 2 supape pe cilindru, nu culbutori hidraulici. De aia nu plac americanilor japonezele pentru ca sunt niste rahaturi tehnologizate la care bagi bani in reparatii inca o data cat ai dat pe ea. Eu unu nu vreau sa mai am dea face cu japoneze si o sa ajungeti la aceeasi concluzie cand va veti da seama cat de simplu poate fi un motor de hd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gisurvey Postat Ianuarie 20, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2007 ms klaus Daca tot vrei japoneza ia-ti cea mai simpla posibila, racita pe aer, filtre de aer simple nu cu tot felul de furtune si cutii de plastic bagate pe sub rezervor, sa nu aiba mai mult de 2 supape pe cilindru, nu culbutori hidraulici. ok, deci asta insemna dragstar cred ... De aia nu plac americanilor japonezele pentru ca sunt niste rahaturi tehnologizate la care bagi bani in reparatii inca o data cat ai dat pe ea. Eu unu nu vreau sa mai am dea face cu japoneze si o sa ajungeti la aceeasi concluzie cand va veti da seama cat de simplu poate fi un motor de hd. aaaa, ba nu. acum am inteles: intre yamaha si kawa cel mai bine este sa alegi HD si culmea, imi tot curg balele dupa un HD, DAR: 1. e primul meu motor 2. insist pentru unul nou, si la noi inca nu exista retea oficiala de dealeri+service 3. pretul Cele de mai sus pot fi considerate nesemnificative, dar se aduna. Asa ca mi-am facut urmatoarea socoteala: imi iau una din titlul topicului acum, si daca totul va fi in regula voi "avansa" cand voi simti ca trebe. PS mama ce ma enervez cand vad preturile din state. ce nivel de trai scazut trebe sa aiba aia fata de noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Dintre astea 2 modele prezentate, iti recomand Kawa Vulcan 800 Classic sau Suzuki Volusia 800, daca tot iti place genul clasic-iti iei un motor sh pe care nu o sa dai multi bani, la vanzare nu pierzi mult. Si apoi iei iei HD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gisurvey Postat Ianuarie 20, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2007 mersi de sfat lupule, ma voi gandi la ce ai zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 (editat) NU stiu cat de bine sunt facute yamaha dar vulcanul este facut de galbejiti astfel incat atunci cand il repari sa te chinui cat poti de mult. Ganditi-va ca se poate strica la voi motorul pentru ca japonezele nu sunt nici pe departe atat de bune pe cat cred majoritatea ca sunt. Daca tot vrei japoneza ia-ti cea mai simpla posibila, racita pe aer, filtre de aer simple nu cu tot felul de furtune si cutii de plastic bagate pe sub rezervor, sa nu aiba mai mult de 2 supape pe cilindru, nu culbutori hidraulici. De aia nu plac americanilor japonezele pentru ca sunt niste rahaturi tehnologizate la care bagi bani in reparatii inca o data cat ai dat pe ea. Eu unu nu vreau sa mai am dea face cu japoneze si o sa ajungeti la aceeasi concluzie cand va veti da seama cat de simplu poate fi un motor de hd. aproape ca sunt de acord cu tine...la mine este o adevarata aventura sa dau rezervorul jos...si...nici nu pot singur...tre sa fiu atent sa nu il zgarii,tre sa tina cineva...am skimbat ghidonul si ma costat toata afacerea destul de mult...la hd ma costa mai putin de juma...si degeaba se spune ca nu se gasesc piese de hd...sunt pe net o gramada...si nici nu stai la mina importatorilor de la noi care sunt niste incapabili... oricum...si eu sunt cu okii pe un hd... Editat Ianuarie 20, 2007 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 aproape ca sunt de acord cu tine...la mine este o adevarata aventura sa dau rezervorul jos...si...nici nu pot singur...tre sa fiu atent sa nu il zgarii,tre sa tina cineva...am skimbat ghidonul si ma costat toata afacerea destul de mult...la hd ma costa mai putin de juma...si degeaba se spune ca nu se gasesc piese de hd...sunt pe net o gramada...si nici nu stai la mina importatorilor de la noi care sunt niste incapabili... oricum...si eu sunt cu okii pe un hd... Pai toata lume este cu ochii pe un HD . Harley rulz! Cand vine vorba despre modelele din ultimii ani fiabilitatea a devenit un punct forte. De fapt eu stiu ca Harley au avut un minus mare la capitolul asta numai o scurta perioada prin anii 70 cand erau in prag de faliment de ajunsesera sa fabrice gioarsele alea de Aermachi. Eu cred ca un Shovel sau un Pan reglate bine si intretinute ca la carte merg de nu se mai termina.Si asta nu o spun eu ci o spun multi care au. Sa nu mai vorbim de astea noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biticu Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Va salut pe toti, sunt si eu in aceiasi situatie in care imi este greu sa aleg, exact intre acestea doua si HD! Ar fi foarte util daca voi, cei care aveti un chopper, puteti sa ne ajutati si in departajarea lor din pc de vedere al vibratiilor. Am citit cate ceva despre Vulcan si m-am edificat. Acu despre HD nu stiu nimic. Mentionez ca pt unii asta-i tot filingu, dar pt mine imi caut un motor mai silentios pana la evacuare(aia se discuta ) Hai merci fain.Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 Va salut pe toti, sunt si eu in aceiasi situatie in care imi este greu sa aleg, exact intre acestea doua si HD! Ar fi foarte util daca voi, cei care aveti un chopper, puteti sa ne ajutati si in departajarea lor din pc de vedere al vibratiilor. Am citit cate ceva despre Vulcan si m-am edificat. Acu despre HD nu stiu nimic. Mentionez ca pt unii asta-i tot filingu, dar pt mine imi caut un motor mai silentios pana la evacuare(aia se discuta ) Hai merci fain.Toate bune pai de ce tre sa stai pe ginduri...?...dak ai posibilitati financiare...meri pe hd...ce comparatii iti mai trebe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 Dragstar, daca iti plac racitele pe aer... Clasic si un V-Twin adevarat. Nu se incinge intr-atat incat sa distruga motorul. E drept ca il incinge pe motociclist intr-un ambuteiaj. Kawasaki e o motocicleta foarte puternica care din multe puncte de vedere depaseste necesitatile "bazale" ale unui chopper. Sunt multe in RO pentru ca sunt mai ieftine si bugetul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 mie unul nu-mi place nimic din ce s-a facut dupa 99.....multa plasticaraie si sa nu mai zic de kaka aia de injectie....dar as alege VN. ....apropos de vibratii: "vibrez deci traiesc"!hehehe B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 in afara de harley, mai este un motor care este simplu, vibreaza, si fff accesibil. va las sa ghiciti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gisurvey Postat Ianuarie 21, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2007 ... pe care din cele doua ati recomanda-o/alege, si mai ales de ce? in afara de harley, mai este un motor care este simplu, vibreaza, si fff accesibil. va las sa ghiciti cred ca incep sa ma clarific ... taxa de prima inmatriculare ne bulverseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 Acum unde o sa-l folosesti mai mult daca vrei pt. oras tre ceva cu racire pe lichid DragStar-ul nu este bun pt. oras mai ales de 1100 eu am avut si stiu ce vorbesc nu numai ca faci sauna pe el dar nu este bine nici pt. motor se incinge exagerat de mult asa ca tre sa te gandesti foarte bine inainte !!!! si vulcanu se incalzeste slava domnului, dar e suportabil Dintre astea 2 modele prezentate, iti recomand Kawa Vulakn 800 Classic sau Suzuki Volusia 800, daca tot iti place genul clasic-iti iei un motor sh pe care nu o sa dai multi bani, la vanzare nu pierzi mult, asta daca tot iti place genul clasic si tinzi sa-ti HD in viitor. sunt de acor cu lupalb, 800 classic Va salut pe toti, sunt si eu in aceiasi situatie in care imi este greu sa aleg, exact intre acestea doua si HD! Ar fi foarte util daca voi, cei care aveti un chopper, puteti sa ne ajutati si in departajarea lor din pc de vedere al vibratiilor. Am citit cate ceva despre Vulcan si m-am edificat. Acu despre HD nu stiu nimic. Mentionez ca pt unii asta-i tot filingu, dar pt mine imi caut un motor mai silentios pana la evacuare(aia se discuta ) Hai merci fain.Toate bune salutari biticu, stiu ca ti-am promis o vizionare a vulcanului meu ca sa te vezi ce e de capul lui dar inca nu m-am intors din bucuresti, cand ajung in bacau te caut eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 pai e vorba de Vulcan 800 sau 900? eu as alege dragstar: e o motocicleta clasica, racita cu aer, are personalitate si e usor de customizat. Vulcan de 900 e foarte noua, nu stiu cati au avut ocazia s-o vada sau s-o calareasca. Nu mi se pare totusi un compromis, motorul de conceptie noua ar trebui sa ofere altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 Dezvolta! Mi-e cam frica de raspuns, am sechele si acum de pe urma unui motor simplu, accesibil si care vibreaza. era vorba de ......NIPRU acelasi ti-a lasat sechele?mie nu inca ca sa fim seriosi, prefer oricand un harley vechi decat o japoneza noua.ma uit la 2 prieteni cu vn 750, respectiv 1500 si imi pun mainile in cap cate rahaturi au pe ele.sa te fereasca sfantul sa cada ceva la motor. la motor vn de 1500 este putin mai simplu la motor.intotdeauna fiabilitatea este invers proportionala cu complexitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 4500eur=5800$ adica iti poti lua un sportster de 883-1200 sau chiar un bigtwin accidentat,din USA ,pe leasing... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.