Jump to content

Probleme montare placi ambreiaj


Recommended Posts

Salut am un suzuki gsxr 600 srad si am incercat sa schimb placile de ambreiaj de curand ... cand am deschis in interior ierau 8 placi iar kitul de la ebc pe care lam comandat are 9 placi din care una mai subtire iar 8 identice .. intrebarea este trebui puse toate 9 placute inclusiv cea subtire sau doar 8 iar 1 este in plus ? 

Link to comment
Share on other sites

Cand zici mai subtire, te referi ca e mai ingusta in latimea sectiunii dar si mai subtire in carne...seamana cu un inel? Pune o poza. Daca da, e posibil sa fie ceva ce Suzuki a denumite anti-shatter plate.

robabil o placa care preia din vibratiile ambreiajului. La multe modele de Suzuki a venit din fabrica asa, dar ulterior au fost scoase, mai mult cauzau probleme. Sapau niste santuri in oala de ambreiaj si de abia reuseai sa mai scoti pe neutru cand se incalzea motorul.

Dar nu sunt 100% sigur ca despre asta vorbesti.

Link to comment
Share on other sites

Pai cele vechi,care erau pe motocicleta, aveau printre ele una mai subtire similara celei de care vorbesti? Sau are doar 8 din acelea ordinare? Cred ca asta e cel mai bun indiciu legat de subiect.

 

Si un al doilea ai putea gasi in manualul motocicletei. Dar eu m-as lua in primul rand dupa ce gasesc pe motocicleta deja montat.

Link to comment
Share on other sites

Acum 41 minute, Fiziflash a spus:

Pai cele vechi,care erau pe motocicleta, aveau printre ele una mai subtire similara celei de care vorbesti? Sau are doar 8 din acelea ordinare? Cred ca asta e cel mai bun indiciu legat de subiect.

 

Si un al doilea ai putea gasi in manualul motocicletei. Dar eu m-as lua in primul rand dupa ce gasesc pe motocicleta deja montat.

Nu avea nici una subtire .doar 8 placutze normale .nu am manual :(

Acum 35 minute, TNG a spus:

Cea "subtire" prima la interior.

Ok ms frumos .voi incerca 

Acum 37 minute, TNG a spus:

Cea "subtire" prima la interior.

Deci vin cele doua inele subtiri placuta cea ingusta apoi urmatoare este placuta similara celei inguste dupa care placuta de metal metal si tot asa ? 

Acum 46 minute, TNG a spus:

Cea "subtire" prima la interior.

Adik asa ? Scz ca pun atatea intrebari...

20200410_191620.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cauta un manusl pe net si ai acolo toate informatiile. Cand ai inteles BINE ce trebuie sa faci,te apuci de treaba. Nu demontezi fara sa ai nici o idee cum arata un ambreiaj moto si din ce este compus.

Este un doar un sfat,il tratezi cum vrei😉

Screenshot_20200410_220431_com.android.chrome.jpg

Edited by TNG
Link to comment
Share on other sites

Stiu din ce este compus intrebarea era legata de kitul de ambreiaj dc este diferit. Fata de ce am avut in motor si daca exista mai multe feluri . In manual arata kitul oem original compus din 8 placute ceea ce cred ca sunt mai groase iar asta este aftermarket de la ebc si are 9 placute probabil mai subtiri etc...... in fine ms 

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza ce ai gasit in motor ,sunt destul de multe cauze care explica ce ai gasit acolo,De la simplu motiv ca cineva nu a mai vrut sa investeasca in ambreiaj si a facut "o ciorba" din ce a avut sa mai "mearga un pic" ,la cineva care nu stie din ce trebuie sa fie compus un ambreiaj si cum trebuie montat(vezi cazul tau)

Important acum este sa faci lucururile corect,asta daca nu te tenteaza si pe tine sa confectionezi"o ciorba".

Succes!

Informatiile necesare:

 

srad clutch 1.JPG

srad clutch 2.JPG

srad clutch 3 JPG.JPG

Link to comment
Share on other sites

Deci ceea ce am facut este corect .eu cred ca motorul meu a fost modificat de fostul propietar am realizat azi cand am.masurat placutele de fier si anume am doar 7 in lok de 8 si ma refer la cele de fier .. dintre care 7 la fel de groase iar una pe jumatate cat cele 6 .si ma gandesc ca probabil fostul propietar a modificat in loc de 9 placute + 8 de fier el a pus 8 placute iar cele de fier 7 groase iar una mai subtire sai reiasa masura de care are nevoie ambreiajul poate ma insel dar alt fel nu pot sa imi explic de ce sa nu mearga ... 

Link to comment
Share on other sites

Acum 44 minute, easy ride on! a spus:

ar fi de vina un altul (fostul propietar

Fixed! 

La fotbal și mecanică auto/moto se pricepe tot românul. Văd că e sezon de ambreiaje, mai e o discuție cu unul de bmw la care se pare că s-au făcut niscaiva invenții... :moron:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La 15.04.2020 la 14:40, ssskywave a spus:

Pana la urma kitul care lam luat nu se potrivea pe motorul meu lam pus pe cel vechi inapoi pana comand alt kit .. cu cel vechi merge ok .

20200429_183550.thumb.jpg.a312f1b3b5cac6653dcfaf69b0889632.jpg20200429_183625.thumb.jpg.d7c99931dee17137ab0e1b262d7a060a.jpg20200429_183701.thumb.jpg.d03c1171b647a227fdbb443a6411b824.jpg20200429_183748.thumb.jpg.b620972da77bfac53fe9946b1bbb8024.jpg

Am fost si la mecanic si nu a gasit nici o solutie mia dat placutele cele ebc inapoi lea pus pe cele care erau in motor si a spus sal las asa  ca nu stie cum sal faca 😅😅😅😅😅😅😅😅🥰 precizez mecanic englez care repara motoare de curse pentru circuit din londra ;d la depasit situatia ... si acum am cumparat si set original oem dar vad cai mai gros ca celelalte ... nush sunt depasit total si eu ... :(

Am zis ca cel mai bine 1 litru de benzina pe el si un bat de chibrit aruncat sub si sa rezolvat .... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣💥💣🔥🔥🔥🔥🔥

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 51 minute, ssskywave a spus:

mecanic englez care repara motoare de curse pentru circuit din londra

Poate să fie și mecanicul lui pește prăjit, dacă a găsit acolo vreo țigănie este și normal că nu vrea să-și bată capul.

Link to comment
Share on other sites

La 10.04.2020 la 10:42, mircea.cazachevici a spus:

Oricand ai o nelamurire il intrebi pe google. 

Ia uite ce am gasit eu in 2 minute.

https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/gsx-r600-2297/gsx-r600-19636/gsx-r600v-e2-v-723493/clutch-11544786

 

Ai gandit cam ca mine! :) Numai ca eu am mai gasit o varianta care... intradevar arata mai multe placute. Acuma...el stie ce are! 

 

Vezi si compara Mr. Ssssky...

https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/a/suz/50d3bd59f870021958f26d99/clutch-model-v-w

https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/a/suz/50d3bd59f870021958f26d9a/clutch-model-x-y

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, GoodKat a spus:

Esti convins ca ai oala de ambreiaj originala de SRAD si nu este o improvizatie sau de la un alt model?

Nu stiu cum arata cea originala e primul model de srad care il am . Modelul din poza de mai jos il am !

Screenshot_20200430-085929_Chrome.jpg

Chiar acum, ssskywave a spus:

Nu stiu cum arata cea originala e primul model de srad care il am . Modelul din poza de mai jos il am !

Screenshot_20200430-085929_Chrome.jpg

Cred ca problema la mine sunt placutele de fier am 1 subtire restu groase iar in carte arata ca una trebuie sa fie groasa si restul subtirii..nu stiu ce naiba a facut fostul propietar cu ambreiajul asta ca la zapacit nui dau de cap ... 

Link to comment
Share on other sites

Din minimul meu de cunostiinte de mecanica, cred ca gasesti pe carter/cilidru/diverse subansamble ale motorului codul modelului de motor. 

Si asa iti dai seama de anul de fabricatie, ca sa stii pe ce manual te bazezi.

La mine asa e, nu stiu la a ta.

Adica scrie pe carter prin mai multe locuri "3AJ", pe cilidru idem, etc. Modelul de motocicleta fiind Yamaha XT600Z Tenere, cod 3AJ (fabricatie 88-90).

 

Eu m-as uita si pe oala ambreiajului si as vedea ce cod este pe ea si daca pusca cu codul piesei din fisele detaliate (exploded files, exploded view, microfiche, etc) ale motocicletei.

 

Manuale multe (si alte documente) gasesti pe www.manualedereparatie.info.

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Pai inainte sa te apuci sa cauti cartea, uita-te ce model de Suzuki ai. 

Info gasesti, in ordinea asta, in:

* certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate (nu stiu ce acte se emit in Anglia)

* placuta de AL prinsa de cadru sau seria stantata pe cadru

* (cel mai indicat in cazul tau) seria stantata pe motor. 

 

Eu m-as baza doar pe seria stantata pe motor (ca poate a schimbat blocul motor fara sa il opereze in documente). 

Si cu seria motorului as lua manualul corect de pe net. 

In cel mai rau caz (nu gasesti manualul gratis pe net; putin probabil avand in vedere de cand exista modelul) in Anglia ai Haynes care sunt librarie de manuale. Cam la 20 si ceva de lire manualul.

Dupa ce ai manualul corect te duci la fisele explodate si vezi daca seria oalei ambreiajului din manual/fise explodate este aceeasi cu cea de pe motorul tau. 

 

No offence, dar mecanicul respectiv ar fi trebuit sa stie ce am scris mai sus. El din treaba asta isi pune ciorba pe masa, nu e un f... vant ca mine. 

 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...